Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

A-și avea nevoie si eu de softul vechi pentru un motor CFHC. De preferat zona Clujul, dacă nu, ma deplasez și in altă parte. Vă mulțumesc. 

Modificat de Luki_BE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara 

am o problema cu un pasat 3Bdin 2007 ,am schimbat filtru de particule singur am pus totul la loc cum au fost totul dar dupa a luat-o razna mi se aprinde 3 martori

in bord spirala chekengine si filtru  .In mers imi taie puterea la 3000 

atasez mai jos o diagnoza ,dar nu mai stiu ce sa-i mai fac va rog ajutati-ma

Log-WVWZZZ3CZ8E070875-261880km-162724mi BOSPORUS.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curatata / reconditionata turbina spoi schimb de ulei, filtre, garnituri turbina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afacut toate astea inainte ,totul a fost ok pana mi- a aparut eroarea cu filtru ,am pus pe cel nou,problema e ca dupa montare mai trebuie ceva adaptari?

va rog ajutati-ma cu procedurile necesare,am cautat peste tot dar nu am gasit nimic despre adaptari sau setari legate de dpf

Modificat de wasileyoyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prins și eu o regenerare cu diagnoza. Mașina merge foarte ok. 1.6 tdi (2014) A doua poză este la puțin timp după ce s-a terminat regenerarea. IMG_20181027_114540.thumb.jpg.9a93beb0725fe9a527ea194bdaf88b94.jpgIMG_20181027_115130.thumb.jpg.cfbd42035eadb24e115ea9bae6fd510d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce valori ai la injectoare in timpul regenerarii.E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aștept și eu răspunsul specialiștilor de pe forum. Dacă nu ar fi turația la 1000 de ture nu aș ști dacă este regenerare, motorul se aude foarte fin. Am remarcat consumul instant la mine este 0,2l/h nicidecum peste 1l 1,2l cum am citit pe aici, probabil CB-ul este setat altfel. În ultima vreme am mers mai mult în oraș (cei 467 km sunt cam 75% în urban) și este a doua regenerare pe care o prind staționar dar în 8-9 minute s-a terminat. Mașina a mers numai extraurban și toate au fost în mers. Am măsurat nivelul la ulei, îl țin cam 2 mm sub maxim, nivelul nu a crescut (tot aici am citit-o). 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 08.10.2018 at 15:16, mihaiionascu a scris:

are 243000 km reali

am reusit cu vcds sa l aduc in zero

prima oara s a orit la 12,4% dupa care am mai dat o regenerare si a ajuns la 0%

este ok??

 

Florin cred ca oil ash  nu arata

in campurile 70 si 76 parca arata doar incarcarea filtrului si ce tempe arata inaintte si dupa

daca pot vedea imi poti spune unde??

pe 08 si ce camp??

eexcalade

masine trage si merge super fara nici o eroare pe tester

injectoarele ok

clapeta accelaratie ok

ce as mai putea verifica sau desface??

multumesc

Salut Mihai!

daca modifici parametrii la 60%incarcare face regenerare mai repede si mai aproape de 0...

cineva a facut o curatare de filtru la tine si a resetat valoarea crezand ca face bine dar nu este ok.

ai mai gasit vreo problema intre timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

cum vi se par valorile de mai jos.

Incerc sa imi dau seama de "sanatatea" filtrului de particule.

Stiu ca limita este la 70g, deci 64g inseamna ca se apropie de sfarsitul vietii, dar restul valorilor legate de presiuni nu imi spun nimic.

 

Multumesc

Mileage: 206310km-128195mi



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03L 906 023 LH)

18:55:32
  251   Particle filter; difference pressure-DIP_PF 4.98 hPa
  252   Particle filter; differential pressure; dynamic offset-DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
  256   Particle filter; kilometers since last regeneration-DIST_RGN 111.9 km
  257   Particle filter; offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] -1.58 hPa
  258   Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 63.8817323 g
  259   Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 63.8817323 g
  260   Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 20.08 g
  261   Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 13.06 g
  262   Particle filter; time since last regeneration-T_WOUT_RGN 27462.30 s
  288   Sensor for particle filter differential press; raw value-DIP_PF_RAW[0] 5.80 hPa
  476   Particle filter kilometers since last regeneration_1-DIST_RGN_ENVD_H 0 km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pentru lucian s

am reusit sa fac o regenerare completa si sa l aduc in zero

acum masina pare ok.

nu mi a mai zis doamna a carei masina este nimic.

va tin la curent daca apare ceva. multumescla tori pentru sfaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

detin un un golf 6 ,motor tdi 2.0, si cred ca de aprox 3,4 luni mi se mai tot aprindea in bord filtrul de particule problema pe care o rezolvam prin cateva drumuri mai lungi,filtrul se regenera ,martorul nu mai era aprins in bord,din pacate masina o folosesc in oras si nu pe distante lungi , un drum de 6 km dus si intors seara dimineata de la servici.....si in bucuresti......mare prostie am facut.....,problema este ca acum 4 zile in urma  martorul pt filtru de particule s-a aprins din nou ....nu am facut regenerarea pana la capat ,prin urmare au mai aparut in ca 2 martori,

atasez poza  cu martorii in cauza

masina merge dar nu mai acceleratie,astazi am iesit pe a2 si am mers vreo 60 km dus /intors ,crezand ca poate mai repar ceva ,dar nimic

ce pot face ,ce ma sfatuiti,

 

multumesc,

 

Victor,

 

 

 

 

erori martori bord.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat erorile, sterse si o regenerare fortata. Posteaza si codurile de eroare-posibil pb la g450 sau la alt senzor care influenteaza regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,o sa fac o diagnoza,mi-a recomandat cineva mido car,din pacate nu am diagnoza...si revin cu date,nu mai circul cu masina momentan,am cerut ca si idee o oferta de filtru de particule.....m-a speriat maxim..

 

Produs

Pret

Total

Termen livrare

1 x Catalizator + filtru particule OE cu piesa veche la schimb

9012.15 Lei

9012.15 Lei

5 ore

1 x Valoare de garantie pentru piesa veche la schimb

3355.00 Lei

3355.00 Lei

5 ore

Total piese:

12367.15 Lei

Total:

12367.15 Lei

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km tai nu se pune pb de inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut prieteni. Am un superb din 2011,  2.0, 4x4,  170 cp luat de o luna. Spuneti mi si mie va rog,  in vcds la filtrul de particule specificatiile mai importante pe care tre sa le urmaresc,  gen,  incarcare(load),  oil ash,  carbon mass,  km de la ultima regenerare,  timp de la ultima regenerare,  combustibil consumat...etc,  in ideea de a sti cat trebuie sa fie valorile normale(min-max). Eu nu vad decat actual value,  nu si specific. Am vcds 18.2.1

De exemplu,  am inteles k incarcarea tre sa fie cat mai apropiata de 0, carbon masa- maxim 60... Masina are si 200.000 km dar merge impecabil,  nu s aprins nimic in bord.?

Multumesc si astept raspunsurile voastre. ?

Modificat de cyti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,va deranjez cu o intrebare.Cand se regenereaza se ridica turatia la 1000rpm sau este din cauza bateriei descarcate ? Multumesc

 

20181110_141253.jpg

 

Sant ok valorile sau inlocuiesc dpf-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, dansorin1976 said:

Cand se regenereaza se ridica turatia la 1000rpm sau este din cauza bateriei descarcate ?

   In ambele cazuri turatia poate creste. Load Management poate ridica turatia si daca ai bateria noua, dar multi consumatori electrici porniti astfel incat alternatorul nu poate sa faca fata daca este invartit la turatia de ralanti. Regenerarea se poate cunoaste nu numai prin ridicarea turatiei, ci si prin mirosul urat (suplimentar fata de mirosul urat normal) si pornirea electroventilatoarelor de la radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Poti sa imi spui te rog de ce e valoarea aia cu minus si carbon mass-ul nu este cam mare?

Intradevar bateria este putin cam obosita...ar trebui sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. Este o regulă ca în timpul regenerării filtrului de particule termocupla să funcționeze? Este valabil și la temperaturi de 3-4 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , revin cu o intrebare , cand se face DPF OFF se face si EGR OFF ? Sau nu are treaba cu EGR-UL se anuleaza doar filtru de particule ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legal sau ilegal e cu totul alta problema. Eu intrebam in momentul in care anulez filtrul trebuie sa anuleze EGR-ul sau nu are legatura cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa anulezi turbina si filtrul ,nu si egr-ul ,e ilegal

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!