Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu face regenerare pana nu rezolvi eroarea.

Posibil filtru prea colmatat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ajuta interfata ,sterge eroarea ,fa regenerare si o sa merga . Cauta cauza colmatarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade poti enumera cateva din ele,te rog.

Injectoare,egr.....

MS

Modificat de uratzelul_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 12/17/2017 at 10:19 AM, uratzelul_flo said:

Un coleg de servici ,aceeasi eroare  cu oil ash de 68g sa schimbat dpf-ul.

Ciudat ca masina avea 135k

 

 

sau 250 000 km mai aproape de realitate....cu toate acestea filtrul nu trebuia schimbat...

@sergiu18   in acest moment e posibil sa fie un cerc vicios...vcds nu poate sterge eroara pentru ca e persistenta...si nu initiaza regenerarea.....

motivul : soft f vechi pe ecu...incearca un update de soft

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat senzori de temperatura de pe filtru de particule sunt amandoi buni nu inteleg de ce mi-ar da aceasta eroare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , in seara asta am primit P246300 Diesel Particulate Filter Soot Accumulation activ/static.+ spira in bord si Lip Mode.

Ce pot face ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identifici cauza,stergi eroarea,faci regenerare fortata si apoi in functie de cat scade presiunea diferentiala dai sau nu dpf-ul la curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce curatare  a filtrului este recomandata ?

1-metoda termica (coacere) si pneumatica (suflare cu aer si aspirare),

2- chimica 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata tuturor, 

Pentru valorile din imagine imi puteti da o parere ?

Multumesc.20171213_164433.thumb.jpg.e78788d0d10da522beae4211ba345bd9.jpg

Modificat de dulmann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, l-am scos din Iulie, in rest merge foarte bine.

Merci.

Modificat de dulmann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara dragi colegi!

In primul rand vreau sa va urez sarbatori ferciitte alaturi de familie si de ale noastre VW!In randul 2 as dori sa pun cateva intreari fiind nou in ale motoarelor CR,si mai ales in posesia unu Vw,sper sa ma lamuresc pantru ca o s-o iau razna cu atatea regenerari,masini isi face foarte foarte des regenerare,o am de aproape un an si nu imi facea asa ,am fcut si o diagnoza si va rog sa mi raspundeti daca este totul ok,ori cum trebuie sa procedez mai departe.inca o chestiune am vazut pe internet AVD TURBO Bucuresti,au si curatare filtre particule in lista de servicii stie cineva daca ma duc la ei ce servicii ofera?Va multumesc anticipat!!

IMG_1652_768x1024.jpg

IMG_1651_768x1024.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf sau nu..

De la o vreme îmi stă turata cam des la 1000 de ture ce este curios că pun vcdsul pe ea și filtrul e curat presiunile ok valoarea de încărcare ok mă uit pe consumul instant și când se tureaza scade de la 0.6 la 0.5 plus că în spatele mașinii miros de noxe de nu poți sta am observat cand se tureaza se deschid clapetii după admisie la maxim ca și cum accelerez (comanda clapetior admisie la motorul asta e vacumatica) curios că dacă scot furtunasul de vacuum ce comanda supapa pneumatica se închid clapetii (e normal) dar când se închid își revine relantiul la normal ...supapa pneumatica este comandată de o electrovalva n316 parca știu când se buleste nu mai face vacum și nu mai trage dar la mine sa se blocheze și sa tragă prea mult??...toți senzorii de temperatură sunt ok bat intre ei nu sunt diferente,nu am nici o eroare acum nu știu ce o face sa vrea mai mult aer in motor de îmi deschide admisia in relantii as mai avea niste simptome ...mi-a crescut consumul de la 6.2 in extern am ajuns la 8.2 ... trepidații  ușoare  dar  ușoare  când  motorul  este încins ...dimineața la rece până se stabilizeaza relantiul de la 1000 de ture până la 800 trebuie sa merg mult abia la 90 de grade scade la 800 până acum scădea în 2 minute de mers..chiar nu știu ce are ..as bănui lambda totuși nu am nici o eroare pe ea îi văd parametrii nu știu cât ar trebui sa fie masina are ceva km și nu am schimbato niciodată.multumesc

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, la temperaturi scazute, sa stea motorul turat la 1000 rpm pana temperatura apei depaseste 75 gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturi de minus dar la 2-3 grade nu trebuia să stea așa mult..Plus că stă turata și la 90 de grade...exemplu merg constanta - București opresc într-un loc de parcare pe autostrada motorul în relanti stă turata in 1000 ture pun vcdsul pe ea filtru curat... ridic capota mă uit la clapetii - tija după admisie acționată după 5 minute de mers in gol tija aia revine la loc și relantiul scade 

..chiar nu știu ...admisia nu tureaza motorul știu dar de ce vrea aer așa mult în relanti...ca și cum ar regenera dar nu temperaturile sunt ok și filtrul e curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica stare baterie si incarcare alternator (pare load managment)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem sa spun acum o săptămână am luat si eroarea asta 19594 / P3138 / 012600 plus mi sa aprins martorul de bujii și pâlpâia am oprit și repornit motorul și și-a revenit am șters eroarea și am făcut de atunci 800 de km și nu sa mai aprins nimic ...iar simptomele enumerate mai sus le aveam și înainte de eroare

Bateria are 2 ani e o varta silver de 75 de amperi parca ...nu am rămas fără curent niciodată de încărcat incarca bine 14 v și ceva parca 

O să opresc load managementul  o vreme sa văd dacă mai creste turația ...daca nu atunci o fi bateria sau alternatorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cat in cat km isi face regenerarea?la al meu 1.6 tdi din 300 in 300 km...asta daca o fac pana cade turatia la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa update-ul de soft (scandalul DieselGate) cam toate astea de 1,6 isi fac regenerarea la 300km. Din soft. Nu neaparat din gradul de incarcare al filtrului...Inainte regenerau si la 1000 km daca te plimbai mult in afara localitatii.Asta e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri,nu stiu daca fostul proprietar i a facut update de soft,eu o am de un an cam

asa își făcea regenerarea la 250-300 km uneori mai rar daca mergeam cu ea in afara,acum își face uneori la 30 km parcurși in oraș,ceea ce nu e normal de aceea am postat valorile acelea poate...masina are 200k,vad ca in prezent nu si a mai facut de 200km...ori a

murit de tot filtrul ori si a revenit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, zamfi said:

Dupa update-ul de soft (scandalul DieselGate) cam toate astea de 1,6 isi fac regenerarea la 300km. Din soft. Nu neaparat din gradul de incarcare al filtrului...Inainte regenerau si la 1000 km daca te plimbai mult in afara localitatii.Asta e. 

     Nu este din soft regenerarea. Din soft au facut doar sa scada oxizii de azot pentru ca la asta au trisat. Cum? Au marit presiunea medie de injectie, au pus injectoarele sa deschida in 2 etape, si consecinta a fost ca se face mai multa funingine. Ei, funinginea asta mai multa duce la regenerari mai dese. Regenerarea arde aproape integral funinginea, nu duce la infundarea DPF-ului. De aia se si face. DPF-ul se infunda cu cenusa care in mica parte provine din funingine. Cenusa (Ash) provine din arderea uleiului de motor-consum ulei sau uleiul 2T bagat in motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!