Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut, la mine filtrul de particule pare ca nu da semne de regenerare, nu am observat sa creasca turatia in N sau D la relanti, in schimb raman pornite ventilatoarele si dupa oprirea motorului. Ultima data s-a intamplat cu vreo 250 km in urma in conditii de trafic doar in oras. 

Asta este un indiciu ca se face regenerarea filtrului DPF?

Modificat de gabrinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti bate capul atata timp cat nu sunt erori si/sau nu se aprinde martorul dpf .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc sper sa nu ajung sa se aprinda.Probabil ca isi face regenerarea si in mers desi nu merg prin oras cu 2000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantat - oricum, 2.0cr nu este atat de pretentios in oras, comparativ cu 1.6cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n ai vrut sa spui invers cred..? 2.0 cr este mult mai pretențios in oras decat 1.6.. 0 spun din proprie experiență 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu....1,6cr aprinde mult mai des martorul dpf-ului in oras....decat 2.0cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240k.. nici nu stiu cum arata aprins si nici nu vreau sa stiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat un nou dpf la mașina și după adaptare mi-a dat să fac și o regenerare in mers. După 10 min s-a stins becul de dpf dar am văzut că temperatura de intrare in timpul regenerării era 650 iar cea de ieșire era doar de 280. Este ok ? Înainte aveam o diferența mica intre cea de intrare și cea de ieșire. Unde l-am montat mi-au zis că e ok dar mai bine întreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tu ai omis ce era mai important : cauza colmatarii filtrului .

Daca e o problema la motor iti va infunda si filtrul nou 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul vechi nu se colmatase își făcea regenerare ok doar că având softul ăla nou se regenera  des și neavând unde sa fac downgrade am zis că mai bine încerc dpf off. Nu mi-a plăcut fiindcă scoate fum, nu mult, dar scoate și i-am pus iar dpf și softul buclucaș. Mașina e testată inclusiv cu injectoare pe banc, totul e ok dar am văzut această diferență de temperaturi și nu știam dacă e ok sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat dpf-ul degeaba ,problema e de la softul diesegate .

Dowgrade-ul te costa aprox 100€.

Aceste dpf-uri depasesc usor 500 mii km fara probleme (chiar si in regim de taxi)

Pe timpul regenerarii temperatura atinge 700-800 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să incerc asta este. Ce întreb este daca e normal că pe timpul regenerării temperatura de ieșire a gazelor sa fie de doar 280 pe când cele de intrare au 650. Cu celelalte dpf aveam intrare 650 ieșire 590 destul de apropiate acum am aceasta diferență de aproape 400 de grade. E ok ?

Modificat de tase77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile inainte si dupa trebuie sa fie  aprox egale . Cat e presiunea diferentiala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să văd cum e cu dpf off. Acum știu că nu vreau așa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Mâine trebuie sa fac rar-ul. Îmi recomandați sa folosesc un aditiv pentru a obține o valoare mai mica la emisii? Se aude ca va intra in vigoare noua taxa care se va calcula pe baza lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ia cantitatea de co2 din datele fabricantului ,nu din ce scoate masina.

Problema e daca scoate mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti 12 hpa la 3000 de ture crește și până la 140 hpa.Si am și eroare pe senzorul 4. Dpf-ul pe care l-am luat avea pe el doar senzorul 4 și l-am lăsat acolo doar ceilalți i-am luat de pe dpf-ul vechi. Am șters eroarea și aștept să văd dacă mai apare după următoarea regenerare.

Modificat de tase77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul 4 și e totul ok acum, inclusiv cu presiune diferențială

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi.

Dupa o zi cu un comportament ciudat al motorului, clar din cauza DPF-ului, totul incins, gazele de esapament ardeau pur si simplu la atingere...regenerarea s-a facut de 2 ori in 2 zile consecutive, dupa doar ~20km parcursi in acest interval foarte scurt de timp, am facut o scanare in MB si valorile stau cam asa: 

DPF.JPG.735953e57f892100b72ff442b9e8ea73.JPG

Mentionez ca nu am facut nici un fel de schimbare la masina, posibil cu venirea frigului, nu sunt atinse temperaturile care trebuie pentru regenerare. 

Preiunea diferentiala era la 10,2, iar dupa o accelerare scurta a scazut la valoarea din PrintScreen...Cum vi se par valorile? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf-ul se regenereaza foarte des,la aprox fiecare 140 km.

1.mergi prea mult in oras pe distante scurte

2.e o problema la motor. Verifica unghi sincronizare distributie ,axa came ,tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut EEXCALADE, varianta 1 este cu siguranta. 2-ul ma cam indoiesc. Pot face asta cu VCSD-ul? Daca da,, imi poti spune exact cum? Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds-ul poti verifica doar unghiul de sincronizare ,engine ,meas blocks ,grupul 004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine sa vad ce si cum, tachetii i-am schimbat de un an jumatate, cand am desfacut motorul pentru o rectificare de chiulasa, deci ramane axa cu came, dar tinand cont ca de 4 ani ii dau doar 5W40, posibil sa nu fie asta problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ai gasit problema : uleiul 5w40 .

La motor cu dpf trebuie 5w30 cu norma 507.00

Axa se uzeaza indiferent de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum, in aproximativ 4 ani, nu am avut astfel de manifestari, niciodata, iar dupa 3 luni de citit forumul si specificatiile tehnice ale lubrifiantilor am ajuns la ideea ca intre 505.01 si 507.00 este o diferenta infima si anume:

In ceea ce priveste Ash, Sulphated, valorile sunt: 

0,64 pentru Edge 5W30

0,8 pentru Edge 5W40 

Crezi cu tarie ca acesti 0.16 % wt fac diferenta intre un filtru curat si unul colmatat? Intreb :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!