Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut.

As vrea sa va rog o opinie la problema de mai jos. 

Am de o luna si ceva un golf 6 variant 1.6 tdi 2010. De cand a venit frigul (poate doar coincidenta) a inceput sa scoata fum alb mult si nu prea mai trage. La un moment dat a aparut si martorul de la Dfp. Am incercat regenerare in regim de autostrada dar nu merge. 

Apoi regenerare fortata din diagnoza dar nu ajungr la temperatura de 500 600 grade. Se opreste pe la 300 si doar scoate fum. 

Pe diagnoza ce apare ciudat este

-valoare Oil Ash volume MASS AsH pf este -578.14.. Si am vazut ca trebuie sa fie pozitiva si mult mai mica.  POATE FI PROBLEMA DE LA VRE UN SENZOR? 

-valori injectoare cu motorul la relanti cald

Cil 1 = - 0.258

Cil 2 = -0.210

Cil 3 = -1.409

Cil4 = 1.672

VALORILE LA CILINDR 3 SI 4 SUNT OK?  LA CIL 4 AM AVUT SI O BUJIE ARSA. 

MULTUMESC MULT DE SFATURI! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, cum se face regenerarea stationara cu vag-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut dimineață regenerarea. A mers până la capăt dar becurile nu s-au stins si motorul nu trage .Oare ce ar trebui facut? 

Modificat de flo75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/2/2018 at 11:53 PM, micku7zu said:

știi vreo valoare la care să mă uit în timp real în VCDS când se întâmplă din care să-mi pot da seama 100% că e vorba de regenerare? 

in VCDS pe Advanced Measuring Values ai pe 233 - Fuel Consumtion  si 234 - Kilometers since last regeneration.

Daca valorile sunt mici iti poti da seama de acolo daca a pornit recent regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, flo75 said:

Nu este decât p 2463

Eroarea respectiva evidentiaza ca filtru e plin. Nu s-a facut regenerarea. Mergi la cineva care se pricepe sa iti faca o regenerare fortata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face sau trebuie dat jos filtrul si curățat? Este cineva la Cluj care face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca se poate din vcds. Trebuie vazuta insa si incarcarea actuala a filtrului. Vb cu @lucaflo26.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flo75 Mergi la un mecanic competent care să diagnosticheze corect problema. Posibil înlocuirea unui senzor să rezolve problema. Demontarea dpf-ului nu este simplă și se face în cazuri excepționale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu recomand demontarea si mai ales curatarea chimica sau dpf off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vreau să-l dau jos si nici să-l anulez. Mulțumesc pentru ajutor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am fost la cineva care se ocupă cu diagnoze etc si a facut regenerare forțată pe autostrada dar din pacate tot nu merge. Concluzia a fost că filtrul trebuie dat jos si curățat sau inlocuit ori anulat. Exista altă soluție sau trebuie alt mecanic. Ce ar trebui să fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori de incarcare are filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minute în urmă, pronet a scris:

Ce valori de incarcare are filtrul?

Asta nu stiu.Unde trebuie să intru cu vag -ul  să văd ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 01 engine, adv.measure block..cauti dupa ash si soot.

LE: Nu mai da quote la mesajul anterior. E contrar regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, pronet a scris:

Pe 01 engine, adv.measure block..cauti dupa ash si soot.

LE: Nu mai da quote la mesajul anterior. E contrar regulamentului.

Am pus poză cu valorile pentru că nu stiu altfel. Sper că sunt alea care trebuie. 

20181209_105349.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce in trecut am avut ceva probleme cu DPF-ul (martor aprins si spirala) si am rezolvat cu o regenerare fortata si una pe drum, am scanat din nou valorile. Sunt cele de mai jos. Ce parere aveti? Daca trebuie sa citesc alte campuri va rog sa ma anuntati.

Multumesc frumos.

Log-B222ECV-TMBJK7NEXE0180526.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 5 BLS (nu si bluemotion) cu filtru de particule, in momentul in care isi face regenerarea filtrului de particule se aprinde in bord martorul?

Daca nu, cum se manifesteaza in momentul regenerarii?La masina anterioara (Insignia), in momentul regenerarii urca consumul instant spre 1.5 l/h si relantiul spre 1200 rpm, fara a se aprinde vreun martor.

Intreb pentru ca nu as vrea sa opresc motorul in timp ce isi face regenerare.

Multumesc.

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde nimic. Ai citit macar cateva pagini din topicul acesta? Sau e mai comod sa intrebam? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ceva pagini, da.Imi cer scuze daca am lasat impresia ca nu am facut-o.Singura referire pe care am gasit-o a fost ca ralantiul sta la 1000 rpm, intr-un post undeva in primele 20 de pagini.Posibil sa fi sarit peste vreun post, la un moment dat mi-au obosit ochii.Majoritatea colegilor spuneau ca li s-a aprins martorul pt filtru in bord, atunci cand e necesara o regenerare.

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde e o pb. Te avertizeaza. Asta nu insramna ca atunci cand e activ procesul iti va semnaliza optic sau acustic in vreun fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.Ca sa fie mai clar totusi: inainte de a opri motorul, trebuie urmarit relantiul, daca sta mai turata si/sau consumul instant.Astea st singurele elemente, ca sa zic asa prin care masina te 'anunta' ca isi face regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!