Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

1.6 Cayc am si eu 

Dar la mine mai rar(greu) isi face pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in septembrie faceam zilnic 20 km in exterior. Din septembrie doar in oras umblu, drumuri scurte. Probabil asta e baiul. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate niste pareri si la mine? Golf 6, Cayb, 128k. Merg in oras cate 30km zilnic.1.thumb.png.5cb8578a08b13886bc4d03d444b416e0.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari la masina din semnatura mi s a aprins semnul de la filtrul de particule. relantiul statea la 100 rot min.

am iesit cu ea pe centura si doar dupa circa 5 km de mers s a stins becul bord de la filtrul de particule.

este normal asa de repede??

am mers in viteza 4 pe modul manual cu 70 km /h si in jur de 2000-2300 turat/min

este ok totul

de dimineata turatia eras ok iih jur de 800 rot/min

mentionez ca nu a scos nici un fum alb niciodata si doar cand opream masina din cand in cand ventilatoarele mai mergeau 30 sec aprox

este totul ok??

sa fac o diagnoza

acum nu am nici un martor aprins

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok . Mergi mult in oras pe distante scurte ,de aceea sa aprins martorul dpf.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, mihaiionascu said:

salutari la masina din semnatura mi s a aprins semnul de la filtrul de particule. relantiul statea la 100 rot min.

am iesit cu ea pe centura si doar dupa circa 5 km de mers s a stins becul bord de la filtrul de particule.

este normal asa de repede??

am mers in viteza 4 pe modul manual cu 70 km /h si in jur de 2000-2300 turat/min

este ok totul

de dimineata turatia eras ok iih jur de 800 rot/min

mentionez ca nu a scos nici un fum alb niciodata si doar cand opream masina din cand in cand ventilatoarele mai mergeau 30 sec aprox

este totul ok??

sa fac o diagnoza

acum nu am nici un martor aprins

multumesc

 

turatia statea la 1000 rpm... ca la 100, nu are cum.

Asa cum ti-a scris si Excalade, e ok - mai ales la 1.6tdi - stai linistit, nu ai de ce sa ii faci diagnoza, daca s-a stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a fi putin offtopic, am o curiozitate:  la masina (2.0 TDI 177 cp) am cateva moduri de condus printre care si Efficiency, mod in care trage mai greu (plus altele ce tin de directie, AC, consumatori,etc). Dupa deducerea mea, daca as conduce in oras cu preponderenta pe acest mod, ca accelerarile sa fie mai cuminti=consum motorina mai mic=mai putin fum, ar contribuii la o incarcare putin mai redusa a DPF in mersul urban?  O gandesc bine, sau ma insel? ?

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Un consum redus de motorină înseamnă o ardere mai curata a acesteia datorită unui amestec optim aer-combustibil, drept urmare rezultă și depuneri scăzute în filtru. Accelerarile cuminti și turaţia peste 1800 rpm fac bine filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti va rog sa-mi spuneti daca valorile urmatoare sunt normale?

                Address 01: Engine  (03L 906 018 AN)

10:38:17
  261   Particle filter differential press. sensor; uncond. voltage 1048.8 mV
  263   Particle filter; difference pressure 12 hPa
  264   Particle filter; differential pressure; dynamic offset 1 hPa
  268   Particle filter; kilometers since last regeneration 109573 m
  270   Particle filter; oil ash volume 0.14 l
  271   Particle filter; soot mass calculated 14.43 g
  272   Particle filter; soot mass measured 13.44 g
Masina este un Golf 6 Variant, 2012, 2.0 tdi, km reali aprox 210k.  Se pare ca i s-a facut update de soft si isi face regenerarea cam la aprox 500 km (depinde de unde bag motorina).  Oare o mai duc cu filtrul?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Are cineva vreo lista cu codurile de motor de 1.9 TDI, 105 CP care au DPF, sau care nu au? Ar fi tare de folos. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți știe cineva daca cu eroarea asta la un bmr 2.0 tdi 

P2002 Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold B1

mă lăsa să îi fac regenerare forțată cu vcds??? Alte erori nu sunt stiu că sunt cazuri când te lasă și când nu te lasă (când nu te lasă era o șmecherie care se făcea la g450 se astupa un furtun)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, abia mi am cumparat un Seat Leon si am fost la cineva sa imi faca o diagnoza. Ce parere aveti de filtru de particule?

Se poate aproxima nr de km?

Dupa diagnoza care a implicat si testare EGR, valori injectoare, parca nu mai trage cum tragea inainte( mi se pare sau e filtru aproape colmatat si de aia mi se pare?).

Multumesc.

pnUVC6DHj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.11.2017 at 2:01 PM, identitate78 said:

Nu am pressiunea diferentiala :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea valoate iti spune starea actuala a filtrului impreuna cu distanta de la ultima regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa fac rost  o alta diagnoza.

Mi se pare ciudat ca filtru e colmatat la 29% si are 191 km de ultima regenerare in care nu am mers chiar 100% in oras.

Din ceilalti parametrii nu se poate deduce nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti va rog sa-mi spuneti daca valorile urmatoare sunt normale?

                Address 01: Engine  (03L 906 018 AN)

10:38:17
  261   Particle filter differential press. sensor; uncond. voltage 1048.8 mV
  263   Particle filter; difference pressure 12 hPa
  264   Particle filter; differential pressure; dynamic offset 1 hPa
  268   Particle filter; kilometers since last regeneration 109573 m
  270   Particle filter; oil ash volume 0.14 l
  271   Particle filter; soot mass calculated 14.43 g
  272   Particle filter; soot mass measured 13.44 g
Masina este un Golf 6 Variant, 2012, 2.0 tdi, km reali aprox 210k.  Se pare ca i s-a facut update de soft si isi face regenerarea cam la aprox 500 km (depinde de unde bag motorina).  Oare o mai duc cu filtrul?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu noul soft isi face regenerari la fiecare aprox 200 km .

Presiunea diferentiala de 12 hpa e cam mare dupa 190 km 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Informatii insuficiente . Cod de motor ?

Cod motor BMN 2.0 TDi 170 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!