Jump to content

Cat De Des Mergeti Cu Masina In Service?


adynis
 Share

Cat de des mergeti cu masina la verificat/reparat  

38 voturi

  1. 1. La ce perioada de timp (aproximativ si in medie) ajungeti cu masina in service?

    • Saptamanal
      0
    • Lunar
      2
    • Din 3 in 3 luni
      5
    • O data de 2 ori pe an...
      24
    • Mai rar de un an
      7
  2. 2. La cati km (aproximativ si in medie) ajungeti cu masina in service?

    • La fiecare 3000 km
      1
    • La fiecare 10.000 km
      24
    • La fiecare 20.000 km
      7
    • La fiecare 40.000 km
      3
    • La mai mult de 60.000 de km
      3


Postare recomandată

Sunt in perioada de documentare in vederea achizitionarii unui passat din .de;

Momentan sunt cu o simpla dacie, la care este foarte necesar sa am la mine ceva scule, capac de delcou, bujii, patent, fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, intrand pe forum aici, printre numeroasele aprecieri pozitive la adresa passatului B5.5 am observat ca incet incet se formeaza si o lista destul de maaare cu persoane cu diverse probleme la masina.

Asta deoarece multe dintre passat-urile B5.5 de pe forum sunt second hand si au km multi. Este important cum este intretinuta masina, ce consumabile primeste, si cum este condusa.

Este un topic, cred ca se numeste passat dupa 200.k km unde colegii de forum care au peste kilometrajul asta isi spun parerile, si nu am vazut multe lucruri de rau.

Inclusiv masina mea are peste 200 de mii si sunt multumit de ea, inca.

O am de cca. 3 ani si am facut aproape 100 de mii de km cu ea in tara si inca nu mi-a picat nimic

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca totul depinde de talpa fiecaruia, de stilul de condus si de cum este intretinuta masina. Anumite chestii pot sa se manifeste mai devreme / mai tarziu sau poate niciodata.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa discutii cu initiatorul topicului si explicarea intentiilor sale, am redeschis acest poll.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi Passatul meu are peste 200.000 km, nu ajung in service prea des. In afara de consumabile, am schimbat un furtun si burduful de la servo frana. Sincer, nu am nevoie de scule in masina. Pentru orice eventualitate am un patent si o surubelnita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: multumesc c o s m i n pt. linkuri; Multumesc moderatorilor pt. decizie;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are 180.000km la bord dintre care 70.000 facuti in tara. In afara de un capat de bara si un cap de planetara nu a picat nimic la ea. Nu am schimbat decat consumabilele. Cred ca aparitia problemelor mai grave depinde foarte mult de modul de exploatare (la o masina sh din Germania nu prea avem cum sa il aflam). Cel mai bine ar fi sa arunci un ochi pe la topicul cu probleme des intalnite si pe baza informatiilor de acolo sa iei o decizie. Consider ca acestei masini ar trebui sa i se dea un premiu. Parerea mea!!!

Succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Votat o data de 2 ori pe an.

Masina luata anul trecut in mai, 116.000 km, nu a necesitat decat consumabilele si un burduf planetara. Corect ce a spus si ucosmin mai sus, depinde foarte mult si de exploatarea fiecaruia.

Ca un exemplu, in acelasi timp cu mine si-a luat si un prieten f. bun un GIV 1,6 benzina, care arata muuuult mai bine, fostul proprietar fiind o donsoara . Nu va spun in ce hal este acea masina acum, tinand cont ca a facut pe sfert kilometrii facuti de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu votat de doua ori pe an pentru mentenanta.In rest cred ca perioada de 10000km intre doua revizii in Romania este maxima dat fiind mizeria in care traim zi de zi.In ceea ce priveste talpa....la diesel chiar ii place,binenteles in limite rezonabile si ale bunului simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci conteaza felul in care conduci, dar in ce sens: daca iau gropi si prostii, sau daca merg numa' talpa si iau curbele doar ca sa simt inertia... sau amandoua? ...

Imi inchipui ca e normal ca pe un asfalt ca in bucuresti sa apara probleme din cauza asta ...;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza amandoua! Cel mai bine e sa incerci sa iei usor gropi etc. , referitor la mersul sportiv: poti sa mergi mai sportiv cu ea (nu ca la raliuri) dar nu chiar toata ziua :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!