Jump to content

pozitia filtrului de benzina


bubu
 Share

Postare recomandată

:banghead:

Am o noua intrebare: unde sa pun filtrul de benzina?

Eu l-am montat intre pompa si carburator, asigurind capetele furtunelor, inclusiv la intrarea si iesirea din filtru, cu coliere. Asa am vazut la broasca de la Porsche a lui Dan Macovei si mi s-a parut decent, cit timp filtrul pompei de benzina e mai mult de kiki. Iar Dan Macovei nu are lamîie in parbriz...

Pe urma am citit pe aircooled.net ca a pune filtrul intre pompa si carb e o mare prostie, desprinderea filtrului, din cauza greutatii si a vibratiilor, nefiind o chestiune de DACA, ci de CÎND. Acolo se recomanda montarea filtrului, cit mai departe de compartimentul motorului, la iesirea din rezervor.

Io n-am montat filtrul inainte de pompa fiindca ar trebui sa tai tzeava sau ar trebui sa o cracanez putin, ca sa incapa, cu tot cu furtunase... Nici n-am mers cinci minute, ca imediat au aparut firisoare din mizeria aia cu care mi se tot infunda carburatorul...

Voi ce parere avetzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead:

Am o noua intrebare: unde sa pun filtrul de benzina?

Eu l-am montat intre pompa si carburator, asigurind capetele furtunelor, inclusiv la intrarea si iesirea din filtru, cu coliere. Asa am vazut la broasca de la Porsche a lui Dan Macovei si mi s-a parut decent, cit timp filtrul pompei de benzina e mai mult de kiki. Iar Dan Macovei nu are lamîie in parbriz...

Pe urma am citit pe aircooled.net ca a pune filtrul intre pompa si carb e o mare prostie, desprinderea filtrului, din cauza greutatii si a vibratiilor, nefiind o chestiune de DACA, ci de CÎND. Acolo se recomanda montarea filtrului, cit mai departe de compartimentul motorului, la iesirea din rezervor.

Io n-am montat filtrul inainte de pompa fiindca ar trebui sa tai tzeava sau ar trebui sa o cracanez putin, ca sa incapa, cu tot cu furtunase... Nici n-am mers cinci minute, ca imediat au aparut firisoare din mizeria aia cu care mi se tot infunda carburatorul...

Voi ce parere avetzi?

<{POST_SNAPBACK}>

Pai rolul filtrului e sa ...filtreze. Adica , sa nu lase impuritatile sa intre in chestiile "sensibile": pompa de benzina, carburator, cilindri. Concluzia logica: se pune inainte de pompa. La rezervor e cam peste mana. Iar despre filtru de benzina desprins, numai prin siturile americane am vazut, astora li se intampla cele mai ciudate chestii, cum ar fi inchiderea unui aeroport ca-s 2 cm de zapada pe jos. Paranoia !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate pune si sub rezervor, numai ca eu am sistemul ala ciudat cu o manivela care deblocheaza cei 5 litri de gaz de rezerva, in cazul in care fac pana prostului. Moshul a dezactivat acest sistem (nu stiu de ce...). Tre sa studiez. Sigur ca e logic sa intre benzina filtrata direct in pompa, m-am convins instantaneu de calitatea gazului si de starea rezervorului vazind mizeriile de pe filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul se pune sigur inaintea pompei , furtunele de la filtru o sa iasa cu siguranta daca te cheama Hagi Tudose si faci economie la furtune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul se pune sigur inaintea pompei , furtunele de la filtru o sa iasa cu siguranta daca te cheama Hagi Tudose si faci economie la furtune .

<{POST_SNAPBACK}>

Nu de kalic l-am montat acolo, ci pentru faptul ca lungimea filtrului si a furtunelelor este mai mare decit spatiul dintre capatul conductei metalice (care iese din caracasa ventilatorului) si pompa. In acest caz ar trebui sa tai sau sa deformez, cu riscul de deforma tzevushca. Pina la urma cred ca am sa-l pun sub rezervor. Probabil, la multe rezervoare, filtrul din plasa de cupru montat la fabrica e de mult papat/coclit. :banghead:

Bay, da lu Dan Macovei nu i-a luat foc broasca! E adevarat ca se da cu ea o data pe an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coane, iti pot da un peticutz de sita de arama fffff fin, din care nu se mai gaseste, din ala am pus eu la "filtrul" din rezervor - exista insa si filtru inainte de pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de kalic l-am montat acolo, ci pentru faptul ca lungimea filtrului si a furtunelelor este mai mare decit spatiul dintre capatul conductei metalice (care iese din caracasa ventilatorului) si pompa. In acest caz ar trebui sa tai sau sa deformez, cu riscul de deforma tzevushca. Pina la urma cred ca am sa-l pun sub rezervor. Probabil, la multe rezervoare, filtrul din plasa de cupru montat la fabrica e de mult papat/coclit.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva bucla, iar capetele le-am asigurat cu coliere. Crezi ca se pot smulge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au lungimea optima nu se smulg, o mare problema ar fi furtunele de benzina romanesti " dacia " care in destul de putin timp se intaresc si se crapa . Eu am pus unele pinzate pe care scria "made in germany" :banghead: dar nu am apucat sa merg prea mult cu ele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva bucla, iar capetele le-am asigurat cu coliere. Crezi ca se pot smulge?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu cred. Numai muta-l de acolo. E mai lung traseul ? si ce daca ? Va face bucla mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mare problema ar fi furtunele de benzina romanesti " dacia " care in destul de putin timp se intaresc si se crapa .

<{POST_SNAPBACK}>

Asta asa-i, dar depinde de noroc. Eu cu de-alea merg, primele m-au tinut 5 ani pana sa se "coaca", al doilea set 2 ani numai. Eh, se rezolva si asta, 30 de mii si 10 min de munca, sa le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa-i, dar depinde de noroc. Eu cu de-alea merg, primele m-au tinut 5 ani pana sa se "coaca", al doilea set 2 ani numai. Eh, se rezolva si asta, 30 de mii si 10 min de munca, sa le schimbi

<{POST_SNAPBACK}>

La Dacia dupa mai putin de un an tisnea benzina prin furtun de ziceai ca-i fantana arteziana , nu de costul si timpul inlocuiri e vorba ci de consecinte in cazul in care nu -ti dai seama la timp :o mica scanteie si :banghead: :angry: :salut: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru, cel mai bine se monteaza intre rezervor si pompa de benzina. Se asigura obligatoriu cu coliere si se lasa furtunele mai lungi.

Daca esti putin mai paranoic, poti monta un filtru decantor inainte de pompa si un filtru de trecere, cu hartie, intre pompa si carburator. Asta daca te tine pompa bine si nu ai probleme cu membrana, ca altfel .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul decantor se gaseste tot atit de usor precum ala de trecere? Eu am montat unul de trecere, L... M...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pe la orice benzinarie. Sunt bune cele cu pahar de sticla, ca vezi ce se intampla si in micul bazin. Sunt cam 150.000.

OT: Tatal meu a patit-o la Dacia lui, o data, cu apa de la Petrom. Benzina era usor albastrie, si la fel si apa. Filtrul era plin cu apa albastrie si noi ziceam ca e benzina, dar surpriza, 1/2 litri apa in rezervor in plina vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dacia dupa mai putin de un an tisnea benzina prin furtun de ziceai ca-i fantana arteziana , nu de costul si timpul inlocuiri e vorba ci de consecinte in cazul in care nu -ti dai seama la timp :o mica scanteie si
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi trag una! Din fabrica, broasca nu venea cu mai mult de 40 de cm de furtun in compartimentul motor! Pe masurate la cele doua bucati de pe broasca mea (din ce in ce mai putin) stock! daca nu ma apucam io sa le tot scot cu prilejul penelor de carburator, cred ca mai tzineau douajde ani... Iar acum dai un sac de bani pe un capat de furtun pe care nu te poti baza nici daca te duci cu masina la piine. De nervi, miine pun la loc furtunele originale, cu colierele lor tziganesti cu tot! :)

Oricum, cred ca e mai bine sa pun filtrul in afara compartiementului motorului, poate sub rezervor, daca se desprinde furtunul, curge pe sosea si ia foc vreun Logan care vine din spate :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am facut altceva....am montat un decantor de Dacei care e prins de acelasi surub de care e prinsa si bobina de inductie......si nu se mai desprinde de la vibratii.....sa stii ca a mers fff bine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Eu am pus un filtru de kko pe care l-am luat dintr-un supermarket ( si pe care scrie Champion desi nu prea arata :icon_cry: ) inainte de pompa. E drept ca a trebuit sa modific un pic pozitia tevii de benzina dar doar cat a mers impinsa cu mana ca sa las furtunele sa formeze o bucla maimare....Am pus si coliere si n-am avut probleme, dar cred ca sita de la rezervor este inca buna si mai opreste din impuritati :D Oricum cred ca cel mai bun e filtrul ala decantor cu pahar pe care-l poti desface si curata....Filtrul meu de kko va trebui aruncat si inlocuit cu altul cand se imbacseste :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am doua filtre de benzina, unu (despre care nu stiam) sub rezervor, si care a fost cauza pt care masina mea nu mai mergea, ca nu mai primea deloc benzen, si al doilea inainte de pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele decantoare sunt bune teoretic. In realitate cele de la noi dupa ce le desfaci de cateva ori nu mai asigura etenseitate si trag aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa este, dar cu putin noroc poti gasi un filtru bun, cu elemente metalice, nu de plastic, pt ca mai ales in prezenta benzinei, frig/caldura vor ceda destul de rapid. Eu la filtrul tatalui meu, care avea o piulita de plastic ca sa stranga paharul pe garnitura, i-am gasit una metalica si nu am avut nici o problema cu el ani buni. Fratele meu si-a pus, dar si piulita si surubul de strangere a paharului erau de plastic. A cedat in 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot veni vorba...acu vreo 10 ani aveam pe DACIA un filtru de motorina de ARO pus inaintea pompei de benzina si unul de plastic micutz...inaintea carburatorului...asta al doilea era pus mai mult de forma...mai mult pt a ma convinge de utilitatea celui mare (de motorina). Niciodata in acest filtru de plastic nu am vazut apa sau alte impuritati.Toata mizeria se decanta in cel de motorina. Avantajul mare era ca in filtrul de motorina apa se decanta si putea ingheta iarna linistita...nu afecta alimentarea.In cel de plasic...daca s-ar fi adunat cateva grame de apa...cut-off fuel :banghead:

Modificat de kador
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine paharul e din plastic si se infileteaza in corp. E luat din pravalie de pe aici. Si cu toate astea, a fost un moment in care am gasit carburatorul plin de mizerie .... e drept ca si decantorul era plin de apa :banghead: - iaca o chestie ca lumea, se decanteaza si apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!