Jump to content

Probleme Motor!


emilu
 Share

Postare recomandată

salutare! zici ca a inceput sa faca figuri de cand ai alimentat si de atunci a inceput distractia.poate ca a fost benzina cu mizerie in ea si ti-a infundat filtrul de benzina.apropo e schimbat ? referitor la parerea unuia dintre mecanici ca pompa e buna pe ce s-a bazat afirmand asta? a masurat presiunea pe care o scoate aceasta? pentru ca ea poate functiona dar nu mai baga presiune suficienta care in mod normal trebuie sa fie de 3 bari.

ai idee cumva care furtunas il cuplezi si decuplezi? e cel de tur sau cel de retur ?

ps.ai mare grija cu furtunasul buclucas pentru a nu-l deteriora ca sa nu fii nevoit apoi sa-l schimbi si in afara de asta acolo nu se umbla in fiecare zi sau de mai multe ori pe zi.

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    10

  • Christu

    6

  • emilu

    4

  • Dorin30

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

In alta ocazie avand aceeasi problema unul din mecanici a desfacut furtunul de alimentare cu combustibil de la motor l-a pus la loc si a pornit!da filtrul de benzina e schimbat de 2 luni iar furtunasul e cel de tur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal am si eu eroarea asta... motivul pt care am scanat, e ca motorul nu trage mai deloc.. turbo l-am curatat de 3 saptamani si e ca nou ce poate fi?

17964 - Control de supra-incarcare: deviatie negativa

P1556 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
crivac.ovidiu

salutare am si eu probleme la bestiutza al meu

imi pierde ulei cam 1L la 4-5mii de km

e normal sa pierd atat?

am gasit ulei pe bujie exact unde se imbina cu fisa

cam care ar fi cauza si ce e de inlocuit?

motorul e 1.4 16V cod motor AHW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea este normal sa pierzi atat.

Trebuie sa determini daca se pierde (cureti bine pe unde ai scurgeri si vezi daca reapar si cam in ce cantitate) sau este consumat.

Oricum cred ca trebuie sa mergi la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele da, altele ba, in functie de ce Euro sunt. Nu sunt sigur dar cred ca de la Euro 4 in sus au toate. Daca vrei sa stii despre un model anume spune-mi codul motorului si-ti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, sunt ok, eu am doua dieseluri (lupo 1.2 3L si Alfa 159) si sigur am, dar eram doar mirat ca au aparut si ptr benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

intreb si eu aici sa nu mai deschid alt topic.

cand puneti contactul la lupo (in cazul meu tdi 3l) vi se aprinde prin bord beculetul de motor si se stinge la pornirea motorului?

La mine nici urma de beculet aprins. Stau cumva linistit ptr ca am pus diagnoza pe ea si nu are nicio eroare, dar as vrea sa stiu ptr viitor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu la orice masina trebuie sa se aprinda toti martorii si apoi sa se stinga dupa o secunda -doua (unii se sting la pornirea motorului). Sa nu fie beculetul ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu stiu la fel.

La tine se aprinde spre exemplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iaca pozna ca nici la mine nu se aprinde...poate ca asa trebuie. Sa vad daca se poate verifica cu vagcomul functionarea becurilor din bord, nu prea cred dar o sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am si eu eroarea asta... motivul pt care am scanat, e ca motorul nu trage mai deloc.. turbo l-am curatat de 3 saptamani si e ca nou ce poate fi?

17964 - Control de supra-incarcare: deviatie negativa

P1556 - 35-00 - -

Ai probleme cu geometria de la turbina. Ia legatura cu cei de la Autonik, 90% te rezolva pe loc.

salutare am si eu probleme la bestiutza al meu

imi pierde ulei cam 1L la 4-5mii de km

e normal sa pierd atat?

am gasit ulei pe bujie exact unde se imbina cu fisa

cam care ar fi cauza si ce e de inlocuit?

motorul e 1.4 16V cod motor AHW

Acolo ai gasit ulei pentru ca probabil a curs cand s-a pus. Mai mult ca sigur ai probleme cu segmentii de ungere, si masina consuma ulei. Ar trebui fie sa o vinzi cum e, fie sa ii segmentezi motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am facut cu piticania un drum pana la targoviste (mi-a fost lene sa mai merg acasa sa iau alfa).

pe la jumatatea drumului am avut marea surprindere sa nu pot depasi un mariz la 90km/h nici pe manual, in treapta 5, 4, sau chiar 3.

e mai mult decat clar ca motorul intrase in limp mode. pur si simplu nu se mai accelera. totul rezolvat cu o oprire pe dreapta si o repornire.

mai grav mi se pare ca nu mi s-a aprins nimic in bord...

in weekend ma apuc de desfacut bordul sa verific becul. indicati-mi si mie cam pe unde ar fi becul de motor pe ceasuri, sa stiu ce sa caut, sau cine are un manual ar fi mai mult decat binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare cu vagcom si un log in mers pe grupurile care arata presiunea in turbina, debitul de aer, asta in prima faza. nu cred ca are rost sa demontezi bordul care nu cred sa aiba vreo legatura cu manifestarile descrise.

Despre manual iti trimit pm.

Daca nu ai vagcom, vezi ca se gasesc pe okazii sau alte site-uri, eu am o interfata 409.1 si stiu destule despre ea, oricum cred ca este suficienta pt generatia asta de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, o sa imi iau si vagcom, nu am decat un ELM ca inainte am avut si fiat si merge si pe Alfa.

nu am apucat sa ma ocup, dar merci pentru sfaturi, si nu ma uita cu manualul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

buna ziua.Am achizitionat un Lupo din 2001 1.4 pe bezina si am avut probleme cu martorul de ulei.Am schimbat pompa de ulei si garnitura de chiulasa dar problema nu s-a rezolvat.Mentionez ca acest  martor de ulei nu sta aprins non stop se aprinde doar  cand si cand...am schimbat uleiul si senzorul de presiune...daca are cineva niste pareri sunt binevenite.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi mergi la un service să verifice presiunea de ulei cu manometru, în diferite regimuri de funcţionare. Dacă presiunea este ok, senzorul este şi el ok, atunci este o problemă de contacte imperfecte la mufe.

Ar putea să fie şi de la un ulei neadecvat. Ce ulei foloseşti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei folosesc Castrol Magnatec 10w-40.m-am gandit si eu ca poate e ceva de contact imperfect la senzor.ar fi putut sa fie cauza o fisa la pistonu 3 care imi tot iesea?ieri am inlocuit acea fisa cu una noua.multumesc de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cam da. Dacă a mers în 3 pistoane este posibil să fi băgat benzină în ulei şi să-l subţieze şi din cauza asta să nu mai facă presiune în anumite condiţii. Vezi dacă miroase uleiul puternic a benzină şi dacă a crescut nivelul. în cazul ăsta trebuie schimbat de urgenţă uleiul.

O verificare cu manometrul cum am zis mai sus nu ar strica, pot să spun că este strongly recommended, mai ales că poate fi şi pompa de vină chiar dacă ai schimbat-o (am citit pe aici pe forum destule cazuri în care pompă nouă sau second nu făcea treaba ca la carte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul la ulei  e perfect exact cum trebuie.am sa merg la un mecanic sa verifice presiunea la ulei ca  sa fiu sigur de un lucru.multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut,

anul trecut,in martie,am reparat motorul(dupa calare).

mecanicul mi-a spus ca s-a intamplat din cauza pompei de ulei care a cedat.

acum,dupa nici un an,indicatorul de ulei din bord a inceput sa palpaie si in drum spre mecanic(aprox 1 km de mine)motorul a inceput sa bata.discret,dar bate.....

uleiul de motor este la semn,a fost schimbat de 1200 km,dar prezinta un iz puternic de benzina.

a patit cineva ceva identic?

INTREBARE:care este valoarea presiunii uleiului la motorul AUC 998cm?

apropos,merci Lupo_bv,inca o data pt,segmentii de frana spate,s-au potrivit la fix !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea trebuie să fie de cel puţin 2 bari la 2000 rpm şi 80 grade temp uleiului. Trebuie verificată neapărat şi cea mai urâtă chestie ar fi dacă presiunea este scăzută la orice turaţie pt. că din ce ştiu asta cam înseamnă probleme la arborele cotit (dacă este presiune mică numai la turaţii scăzute sau numai la turaţii mari atunci problema este de la supapa din pompa de ulei).

Dar lipsa presiunii cred că s-ar putea să fie şi din cauza prezenţei benzinei în ulei. Cauze pentru asta: segmenţi (puţin probabil dar pentru a stabili dacă au vreo vină trebuie măsurată compresia), amestec prea bogat, scânteie deficitară (bujii uzate, fişe bujii uzate, etc), eventual numai drumuri scurte prin oraş cu motorul rece.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!

presiunea uleiului este aproape 3 b(ulei schimbat astazi=Liqui Moly=CU MOS2); scanteie deficiatara-pica pt.ca am schimbat bujiile(Beru)si fisele(Facet 395 lei) in decembrie 2013,cu ocazia ITP-ului-tot atunci mi-au reglat si amestecul.

ramane"drumuri scurte prin oras cu motorul rece",pt.ca nu circul eu cu Lupo......

sa vedem ce se va intampla de acum in colo!

sti,cumva,daca filtrele de ulei Mann au supapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu dacă ar fi fost o problemă de amestec sau scânteiei mai erau şi alte manifestări la maşină.

Cred că ar trebui să aibă, am citit undeva (cred că în manualul de golf 3) că au o supapă şi atunci când se înfundă filtrul supapa aia deschide un fel de bypass. Să-mi zici cum este uleiul ăla cu MOS2 că este destul de lăudat. Înainte ce ai avut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!