Jump to content

Probleme Motor!


emilu
 Share

Postare recomandată

... Mi-a aparut din nou martorul check engine in bord, masina merge ok, doar cateodata la relanti turometru oscileaza intre 600-800rpm.Daca accelerez putin aceste oscilatii dispar si reapar dupa mai mult timp..am facut o scanare si mi-a dat urmatoarele eroari:

Eroare : Cod:17811

Sistem recirculare gaze, evacuare abatere reglare intre valoarea prescrisa si reala

Cod:16785

Sistem recirculare gaze, scurgere gaze evacuare prea redus.

Le-am sters cu tester-ul a disparut martoru, dar la relanti tot mai oscileaza cateodata turatia....

...Cei de la service au spus ca trebuie curatat EGR si catalizatorul.... :icon_thumright:

Modificat de emilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    10

  • Christu

    6

  • emilu

    4

  • ReiMNs

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Daca dai un searck dupa "check" sau dupa codurile de eroare o sa gasesti multe topic-uri pe care s-a dezbatut si redezbatut problema.

2. Eroarea, chiar daca ai sters-o, probabil ca va reaparea. Eu mi-am curatat supapa EGR, dar fara nici un rezultat - va trebui sa o inlocuiesc. Cred ca asta e singura solutie... oricum problema la mine nu e de la sondele lambda. Daca cei de la service ti-au zis ca trebuie curatata supapa EGR, asa este. Dar cel mai bine ar fi sa o inlocuiesti, pentru ca daca o cureti, peste catva timp iti va face iar probleme. Si daca eroarea nu se sterge cu supapa curatata, atunci va trebui oricum sa o inlocuiesti. Din cate m-am documentat supapa EGR nu influenteaza semnificativ functionarea motorului.

3. In ceea ce priveste oscilatiile, si eu am aceeasi problema, si anume faptul ca uneori, aleator, pe perioade nedeterminate de timp, de ordinul secundelor, se intampla ca motorul sa oscileze intre 800 si 600 rpm. Nu stiu de ce. Dupa ce o sa schimb supapa o sa vad daca aceea a fost cauza.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..a reaparut check...cam in 3 saptamani pot merge la service cu ea...ai idee cam cat e acel EGR? tu ai rezolvat ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

azi am fost la service... egr au zis ca merge ok .... mi au curatat admisia si inlocuit un furtunel de la epurator(epurator care mai pierdea putin ulei am vazut eu, inca nu l am chimbat era 10 de lei), care tragea putin aer fals, s a stins si check-ul, iar acum merge ok motorul, parca se aude rotund frumos, turometrul nu mai oscileaza....acum sa vedem daca numai asta a fost dupa ce o sa merg mai mult cu ea....

Modificat de emilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Furtunul de la epuratorul de gaze este cel care intra in filtrul de aer in partea stanga? La mine pe furtunul asta vine fum. Oare e normal sau sa ma astept la surprize? Tin sa precizez ca masina mea nu consuma ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa-ti zic ..nu stiu de unde vine furtunelul ala...dar intra in epuratorul acela si apoi in admisie.........mie mi a reaparut check , au zis ca sigur ca e de la egr...si ca trebuie inlocuit...dar au zis ca pana il schimb pot sa merg mult si bine cu el asa pt ca nu se intampla nimic....(motorul merge ok, turometrul nu oscileaza, doar poate consumul parca e mai ridicat putin ...)

Modificat de emilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Aceeasi problema o am de aproape un an de zile cu engine check. Dupa ce am cheltuit peste 1000 ron sa scap de problema asta tot asa a ramas. Nici nu mai stiu la ce service sa ma duc cu ea. Oriunde am fost si orice am facut a disparut martorul pt vreo catava zile si apoi iar a reaparut si turometrul depaseste 1500 rot la fiecare pornire dar numai pt vreo 5-10 sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sal all!

Martorul check apare dintr-o multitudine de cauze........o sa gasesti o gramada scris pe forum....!!!

Si mie mi s-a intamplat sa mi se aprinda de cca4 ori si de fiecare data a fost de la fisele de la bujii....a fost pusa si pe tester....si mare lucru nu a gasit!

Cat despre oscilatia de la relanti am avut-o si eu si la indrumarea userului andreea22 am curatat admisia temeinci cu un spray gummer cut de la firma 2+2!

Era extrem de multa mizerie acolo acumulata pe claita! Dupa aceasta operatiune....s-a rezolvat si oscilarea turometrului!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie mi-au curatat clapeta de acceleratie la service... probabil au mai curatat si prin alte locuri. Oscilatiile au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

interesante toate cele de mai sus..dar un tutorial nu face nimeni..

as vrea niste poze..sa faca si alti care au probleme si nu prea se pricep :)

chiar v-as ruga mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tot ce ai incercat sa rezolvi pt. ca becul de motor sa ramana stins , baietii care au umblat ti-au facut si o setare la clapeta de acceleratie( intreb pt. ca banuiesc ca ai curatat clapeta de acceleratie la cate incercari ai avut) pana acum?... Acea setare se face dupa ce motorul a depasit 80 de grade( adica era cald, bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele oscilatii pot apare si de la o fisa care da ma masa sau de la valva egr care e imbacsita de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele oscilatii pot apare si de la o fisa care da ma masa sau de la valva egr care e imbacsita de ulei .

si clapeta ar trebuii curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru cei cu motoare AUC am sa va prezint o imagine cu EGR si ceea ce este in jurul lui.

Sper sa va foloseasca daca este nevoie de curatare ori inlocuire! :screwy:

post-49910-1259355316_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

probleme cu turometrul am si eu. De fapt.. masina merge f innecata. de abia mai trage saraca. si asta numai de ceva vreme. In relanti... oscileaza turometrul f tare.. cateodata imi moare motorul. Am dus-o la VW service, au pus-o pe tester si imi zice ca e curata. Nu are nici o eroare. Mi-a sugerat tipul de acolo sa schimb bujiile. Le-am schimbat. La fel face. Apoi mi-a zis sa schimb sonda litometrica (nu-mi mai arata cata benzina am in rezervor... mergeam pe ghicite). Am schimbat sonda... plus filtru de benzina. La fel merge. Azi dimineata mi-a zis ca trebuie inlocuite niste furtunase de admisie... 140 ron/2 buc. Si curatata Clapeta de admisie.. in total vreo 200 ron. Si daca nu se remediaza nici asa.. a zis ca trebuie inlocuita clapeta de admisie..care la Lupo e.. tineti-va bine... 3700 ron. O sa incerc sa curat si eu clapeta aia..desi habar nu am cum se face. Si sa schimb furtunasele vietii

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata foarte usor

Cumperi (scuze de reclama de la 2+2 solutie de curatat carburator) dai jos capacul de la aer si o sa vezi clapeta are 4 suruburi le dai jos scoti mufa si dai cu spray cat cuprinde si cu o carpa stergi. e foarte simplu o poti face chiar tu fara probleme, si iti dau un sfat data viitoare cand un "mecanic" iti zice sa cumperi o piesa mai intreaba si o alta parere daca nu esti sigur ca trebuie schimbata.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea clapetei de acceleratie este solutia in 90% din cazurile cu probleme la ralanti!

Din ce spune stefutz inteleg ca are probleme si in mers ...masina merge f innecata. In astfel de cazuri e posibil sa fie si altveva, de exemplu EGR imbacsit, un furtun cu probleme, filtre pline de mizerie, bujii terminate...

Daca nu sunt erori si ai schimbat deja bujiile si filtrele, e foarte bine ca ai pus altele noi, obligatoriu trebuie sa cureti clapeta si sa verifici furtunele. De fapt cu asta trebuia inceput dar acum asta e.

Pentru curatat ai nevoie de o solutie (carb cleaner, 2+2, WD40, sau chiar motorina) care sa topeasca mizeria depusa pe clapeta si peretii cilindrului de jur imprejurul clapetei, plus o carpa buna din care sa nu curga fire/scame.

Cu putina rabdare si talent o faci chiar tu fara probleme, exact cum spunea colegul dinainte.

Daca vrei sa faci farmacie, poti sa demontezi blocul clapetei de acceleratie si sa-l iei in casa la curatat, dar la remontare trebuie sa apelezi la un nenea mecanic sa-ti faca recalibrarea clapetei.

Verifica furtunele sa fie bune, etanse si bine infipte. Eu am avut mai demult o problema asemanatoare din cauza furtunului de vacum dintre motor si servofrana. Se crapase, tragea aer prin crapatura si se oprea des motorul la turatii mici plus ca la ralanti facea ca barca pe valuri.

In mod normal dupa asta ar trebui sa scapi de probleme. Daca nu, atunci trebuie sa cureti si EGR. Daca nici dupa curatarea EGR nu scapi de probleme, abia atunci poti sa iei in calcul eventuale investitii in piese de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci... am demontat tot... :icon_thumright: si m-am apucat de curatet. am dat jos clapeta aia, am curatat totul frumos... dar problema din cate vad eu e cu furtunasele. Unu era lipit cu banda scotch (grrrrrrr) iar celalat era intr-o stare deplorabila. acum imi ramane sa merg sa caut furtunase, eventual sa dau 140 de lei pe ele si sa vad daca e vreo schimbare. O sa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.curata egr-ul baga benzina de 100 si calca-l tare pe coada [schimba treptele de viteza la 4-5000 rpm cat te tine rezervorul ]si nu vei mai avea probleme cu egr.daca stilul tau de condus e mai lent si schimbi treptele pana in 2000 rpm problema va reaparea. la mine unul a dat rezultate.[mai bine sa consume asta mic cu 1 litru mai mult la 100 km decat sa schimb egr care eu l-am gasit la 650 lei fara tva].respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare baieti!

Si la mine zilele astea s-a aprins martorul motor. De fapt cel care semnifica o pompa.

Masina: Lupo 1.4 FSi

Am scanat-o cu vag-com si erorile aratate sune acestea

2 Faults Found:

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-10 - - - Intermittent

17808 - EGR Valve (N18): Electrical Malfunction

P1400 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Le-am sters si nu am mai reaparut, acum martorul e stins.

De la ce o fi fost si ce trebuie revizuit?

Mercic fain anticipat de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil mufa de la EGR - contact imperfect, de la vreo trepidatie ceva o fi avut un moment scurt cat nu a facut contact (asta daca doar s-a aprins martorul si masina nu are probleme in functionare).

N-ar strica sa o inspectezi sa vezi daca este bine fixata si sa dai cu niste WD-40 pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a mers in continuare fara probleme. Asta s-a intamplat in mers in Bucuresti si am ajuns acasa (Buzau) fara probleme, fara sa faca nazuri.

Am sa verific mufa la EGR.

mercic

Modificat de Slick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ar trebui sa faceti o curatare egr fie prin desfacere de pe motor ceea ce e putin mai complicat fie mai simplu prin pulverizare sprai de curatare valva egr pe admisie si cineva sa accelereze si ea se va curata, daca nu se curata la timp se poate bloca si nu se va mai curata decit cu alta noua si costa in jur de 600-800 lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna tuturor,

Am o problema legata de masina mea!Nu le am cu mecanica de aceea va voi explica pas cu pas poate cineva imi poate da un sfat! Mentionez ca am fost la 3 mecanici parerile difera:)Am un lupo din 2004 iar de3 saptamani sunt unele momente cand nu vrea sa porneasca...dau cheie si motorul porneste infundat apoi pauza, moare.Problema a inceput dupa ce am alimentat si cand sa pornesc m-a lasat fix in benzinarie...am dat cheie de vreo 4 ori nu voia..in fine...a venit un coleg de serviciu care, dupa ce a tras bancheta din spate si a decuplat sper sa ma exprim bine un furtunas din pompa si l-a cuplat iar a pornit fara probleme!!! la 4 zile dupa aceeasi problema...cineva mi-a zis ca pompa ar tb schimbata altcineva senzorul de turatie si tot asa.acum problema s-a inrautatit aproape de fiecare data la plecare stau cu surubelnita, desfac capacul decuplez furtunasul iar cuplez si la drum fara probleme....e sacaitor , nu as vrea sa schimb ceva doar de dragul de a schimba si imi e frica sa nu fiu prin alta localitate si sa ma lase de tot....sper ca am explicat ok...mentionez ca distributia, filtre bujii tot e schimbat iar un mecanic a zis ca pompa e buna....deci?

Multumesc :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!