Jump to content

Audi A4 Sau Octavia 2


Jee
 Share

Postare recomandată

Sa-ti fac un clasament ca sa intelegi diferenta dintre A4 si Octavia. :D

1. Audi A4 1.9 TDI

2. Bmw 318d

3. Passat 1.9 TDI

4. ....

5. ....

6. Octavia

Eu asa le vad. Parerea mea ... ;)

As fi fost curios la punctele 4 si 5 ce ai gandit, si....am vazut totusi ca nu conduci nici una din primele 3. Acum ca si posesor de Octi 2, as vrea sa-ti spun ca dpmdv(doar al meu), la ora actuala in Ro la raportul calitate/pret/intretinere, cel de la octavia mi se pare cel mai corect. Smecheria cred eu ca ar fi ca omul sa aleaga dupa bugetul ulterior achizitiei, si nu dupa cel pe care-l are disponibil in momentul cumparari

Salutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu cu tarie la cele spuse de blue_eyed, mai ales ca alegerea va fi dificila din cauza ca tindem fiecare sa fim extrem de subiectivi, putini aleg cu capul , cei mai multi aleg afectiv , cu inima, (s-a demonstrat si in statistici) o masina, succes si mult noroc in alegere din partea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140 tkm nu e mult deloc daca masina" e in mintile ei".Ai toate sansele sa gasesti masini cu km putini la absolut toate marcile si toate motorizarile, diferenta e ca pretul va fi pe masura.

In privinta Skoda vs Audi nu se pot face comparatii decat la capitolul financiar(achizitie si intretinere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi fost curios la punctele 4 si 5 ce ai gandit, si....am vazut totusi ca nu conduci nici una din primele 3. Acum ca si posesor de Octi 2, as vrea sa-ti spun ca dpmdv(doar al meu), la ora actuala in Ro la raportul calitate/pret/intretinere, cel de la octavia mi se pare cel mai corect. Smecheria cred eu ca ar fi ca omul sa aleaga dupa bugetul ulterior achizitiei, si nu dupa cel pe care-l are disponibil in momentul cumparari

Salutam

perfect de acord cu spusele colegului. In Romania, pentru o persoana de statut mediu (sau nici bogat nici sarac) cred ca pentru o achizitie de auto sh, e mai important bugetul pe care e dispus sa il aloce cu intretinerea/folosirea ei. Bugetul de achizitie nu are nimic de aface cu intretinerea ulterioara. E adevarat ca un Audi e un Audi insa cunosc destule cazuri (amici) care si-au luat A4 vai de ele (a se citi cu multi km si destul de prost intretinute) si acum baga bani in ele cu nemiluita. Poate is subiectiv ca eu am o Octavia dar, gandeste-te in primul rand la costurile de intretinere ale masinii.

stima si drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreu sa par subiectiv dar, ...... un amic de-al meu cu un A4, cand a trebuit sa schimbe ambreiajul, undeva la 110 000 km, la un service din grupul VAG a platit aproape 6500 lei, la aceasi reprezentanta pt O2, ambreiajul complet cca 4000 lei. Acum... nu spun ca e acelasi lucru insa, la A4 vorbim de motorul de 1.9 TDI si cred ca 130 CP(nu sunt sigur), si la O2 de 1.9TDI, 105 CP. Nu stiu daca diferenta de cai face pretul la kit...., habar nu am. Cert este ca difera ca si regim de cheltuieli ulterioare destul de consistent. Sigur.. vor fi multi care vor spune: "da domne' da Audi e Audi" si sigur nu gresesc cand spun asta(eu personal mi-as dori un A4) insa intrebarea este: avem banu' sa ne-o luam da... ne permitem sa o intretinem corect? Eu cand am facut achizitia de O2 va spun cu certitudine ca puteam sa-mi iau si A4 insa..., m-am uitat foarte atent in punga daca nu voi fi nevoit sa o tin in parcare dupa, sau mai rau, sa o carpesc pana se duce dracu de tot...

Respect, si ... repet sa se aleaga cu capul si nu cu inima(sar putea doara ulterior) ! :blink:

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par absurde preturile, chiar si la O2 e mult prea mare pretul..Probabil e si vorba de puterea masinii, dar in momentul asta un ambreiaj e la mai putin de jumatate din pretul pentru A4 pe care l-ai zis.

Oricum, daca e vb de reprezentante, la Audi ei iau mai mult, atat manopera, cat si unele piese. Dar ma indoiesc ca la 140k km o duci la reprezentanta, deci eu zic ca ies la fel ca intretinere. Doar ca pe A4 vor pica mai multe, daca si km sunt mai multi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

he he he...

Eu nu spun ca sunt adeptul reprezentantelor, ba din contra. Eu am dat un exemplu cu asta in idea ca se poate verifica. Preturile de le-am spus mai sus sunt insa reale si sunt de reprezentanta intradevar. Poti lua nr de tel de la oricare de pe net si suni ca sa te convingi. Acum.... daca tot facem putin off-topic, si in afara reprezentantelor preturile sunt destul de ridicate. La mine in oras, la un service in care te poti duce fara frica (eu nu fac niciodata o interventie asupra masini in garaj pe genunchi) o schimbare de ambreiaj la O2 costa cam 2700 lei din care 1800 kitul, cca 200 nu stiu ce alte lucruri pe acolo, si de restul manopera. Eu merg in service pt ca la cat dam pe piese macar daca ai o pr beneficiezi de garantie.

succes!

:icon_thumright:

LE: acum mi-am dat seama. Este posibil ca tu sa nu fi inteles ca eu fac referire la schimbare completa cu volant cu tot. Atata timp cat umbli acolo, e pacat sa schimbi numai ce tine strict de ambreiaj, e posibil ca celelante componente sa cada imediat dupa, si o iei de la inceput pe alte costuri desigur..

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajele sunt cu-atat mai scumpe cu cat creste puterea masinii (la 3.0TDI spre exemplu e in jur de 8000RON) deci comparatia nu-si are rostul. In rest, pot sa va zic experienta mea cu Audi si Skoda:

1. A4 meu are aproximativ 180.000km, l-am cumparat la 135.000. De-atunci am schimbat asa:

- EGR, 500RON

- niste bucse pe la suspensii, nu mai stiu exact ce erau dar au costat cam 150 RON

- macara geam electric, 250RON

- cureaua de la alternator si o rola care scartzaiau si ma enervau, vreo 2-300RON cu tot cu manopera

- deci un total de 12, hai sa zicem 15 milioane cu ce-oi mai fi uitat in 3 ani si-un pic. Este adevarat ca am cautat mai mult pan-am gasit o masina ingrijita cum vroiam eu si ca si eu am avut grija de ea, dar totusi presupun ca nu vorbim de a cumpara masini SH fara a le verifica sau fara a stii nimic despre cum ar trebui sa se prezinte o masina ok.

2. Tatal meu are Octavia si acum, la aproximativ 50.000km, i s-a tocit volanul. Asta vis-a-vis de calitatea materialelor de la interior. Volanul arata la fel ca cel de pe fosta mea masina, un Golf 4 care avea 130.000km si la care volanul era impecabil. In rest, alte probleme nu are cu ea, e masina ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu un prieten care si-a luat un A4 S-line, 2.0 170 de cai. M-am urcat si eu sa merg si i-am zis: "frate, ambreiajul tau e cam tare!" Si zicea cu o fata trista: "mda, cred ca o sa trebuiasca sa-l schimb". Mai are o problema la intercooler-ul de pe dreapta( asta in cazul in care are 2), ca intr-un fel sau altul grila de la proiector a atins si a fisurat radiatorul, picand ulei pe-acolo(nu foarte mult, dar gaura n-o sa ramana asa mica mereu). La cati bani s-au investit in masina aia, frate-sau cand dracuie, dracuie de Audi :)) asta in conditiile in care el are un BMW 320 cu care a facut 70.000 de km in 1 an si ceva si singura problema a masinii a fost cu navigatia, si ca i-a crapat turbina, pe care insa a reparat-o. Dar stiu destul de bine cum se merge cu BMW-ul, deci o intelegem pe saraca turbina. Pe langa faptul ca Audi cu tot cu quattro ramane in urma 320-ului, desi mi-e greu sa-mi explic de ce. M-am urcat si eu in Audi, i-am dat, tot am ramas in urma. Apoi am facut schimb de masini crezand ca poate nu stiu eu sa-i dau ca nu eram obisnuit cu masina, dar acelasi rezultat.

Audi a fost cumparat la 145.000km, e din 2007 daca nu ma insel, dar culmea e ca si BMW-ul avea tot in jur de 145.000km. Cred ca e un numar norocos asta pentru nemti.

Acum sa spun si de o Skoda Octavia 2 4x4 (break! nu stiu daca e 4x4 si pe berlina...), de prin 2005-2006. In 120.000 de km de viata, reviziile s-au facut la timp, ma rog, totul in regula. Masina aia n-a vazut decat talpa de cand e ea, de cate ori are omu' drum liber sau poate sa-si faca loc, ii da cat poate!

Eu ma gandesc si la alt aspect. In momentul in care vrei sa-ti iei Audi, te gandesti ca e o marca puternica, cu tenta sport, asa ca cel care a avut-o e foarte probabil sa nu fi mers tocmai "normal" cu ea.

nici eu nu stiu ce concluzie sa mai trag de-aici, dar aveti dreptate: important e ce ramane in buzunar dupa ce cumperi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gandeste-te ca la Audi o parte din putere se "pierde" in angrenajele tractiunii integrale, dar fa testul pe ploaie sau pe zapada, sa vezi cum se vor inversa pozitiile la finish

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajele sunt cu-atat mai scumpe cu cat creste puterea masinii (la 3.0TDI spre exemplu e in jur de 8000RON) deci comparatia nu-si are rostul. In rest, pot sa va zic experienta mea cu Audi si Skoda:

1. A4 meu are aproximativ 180.000km, l-am cumparat la 135.000. De-atunci am schimbat asa:

- EGR, 500RON

- niste bucse pe la suspensii, nu mai stiu exact ce erau dar au costat cam 150 RON

- macara geam electric, 250RON

- cureaua de la alternator si o rola care scartzaiau si ma enervau, vreo 2-300RON cu tot cu manopera

- deci un total de 12, hai sa zicem 15 milioane cu ce-oi mai fi uitat in 3 ani si-un pic. Este adevarat ca am cautat mai mult pan-am gasit o masina ingrijita cum vroiam eu si ca si eu am avut grija de ea, dar totusi presupun ca nu vorbim de a cumpara masini SH fara a le verifica sau fara a stii nimic despre cum ar trebui sa se prezinte o masina ok.

mai conteaza si ce noroc ai cand cumperi masina (adica poti lua ceva bun si sa nu fi nevoit sa bagi bani multi in ea o perioada de timp). insa per ansamblu piesele de la Audi vor fi mereu mai scumpe decat cele de la Skoda, in primul rand pentru brand-ul pe care il reprezinta si apoi pentru calitate. Audi e Audi insa in ultima vreme industria auto tinde spre consum deci Audi nu mai e chiar Audi de acum 10 - 15 ani

stima si drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice 2 k , conteaza si ce mana se pune pe acel volan :icon_thumright: daca e aspra ca un smirghel se toceste :) . Asa e si la a mea , dar rezolv problema cu o husa de piele. A4 model 2001-2005 in interior mi se pare mai mic decat octavia dar e muuuult mai stabil decat a mea cu Pachet Drumuri Grele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice 2 k , conteaza si ce mana se pune pe acel volan :)) daca e aspra ca un smirghel se toceste :)) . Asa e si la a mea , dar rezolv problema cu o husa de piele. A4 model 2001-2005 in interior mi se pare mai mic decat octavia dar e muuuult mai stabil decat a mea cu Pachet Drumuri Grele .

Taica-miu lucreaza in IT, deci n-are mana prea aspra, nu da cu tarnacopu' ;) Anyway, ai dreptate, se rezolva problema cu o husa de piele, dar ideea e ca toata chestia aia cu diferenta de calitate la materialele de interior nu e poveste, e reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum.... singurele reprosuri vis-a-vis de calitatea materialelor de interior la octavia as avea si eu partea mea de nemultumire legata de volan(care si la mine e tocit considerabil la 120000) si de tapiterie care "nu tine" prea bine la tavaleala, in rest celelalte mi se par ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa stau pe ganduri as alege A4. Arata mult mai bine la exterior... de interior nu mai are rost sa vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensiile sunt total diferite. La Octavia sunt McPherson , la Audi multilink .

Motorizarile sunt sensibil identice .

Audi este de marca. Skoda nu prea este .

Pana la urma , urca-te in ambele si o sa stii pe care o sa o cumperi . Indiferent de parerile exprimate aici , o vei cumpara pe cea in care te simti mai bine . Cand vine vorba de ales intre doua variante , de obicei stim cam ce am dori . Vrem doar sa ne confirme si altii ca am ales bine .

E ca la femei . Intre una desteapta , una frumoasa si una inalta o vom alege pe cea cu sanii mai mari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu comentarii, desi cred ca sunt din nou subiectiv. Astazi, la 35000 km, mi-a cazut una bucata rulment fata la Octavia II (nu s-a spart sau ceva doar urla ingrozitor). masina a fost luata de noua, are 2 ani de exploatare normala, in special drumuri lungi. Asadar imi pun semne de intrebare cu privire la fiabilitatea Skoda. iar ca fapt divers, am venit la munca cu un A3, de prin 2006, masina de service, cu 120000 km, care merge ceas (nu zdrangane, nu urla nu nimic) si cred ca e 'omorata' zilnic.

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, cred ca omul si-a cumparat deja masina, dar votez si eu Audi A4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dintre astea 2 masini, as alege Jetta. Ca motorizare - 1,9 - ca asta e bugetul. Daca ai gasi una cu interior crem sau parca era si pe gri..desi e mai greu de intretinut.

bafta in cautari daca nu ti-ai gasit ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai gasi una cu interior crem sau parca era si pe gri..desi e mai greu de intretinut.

Intotdeauna m-am intrebat daca exista cineva caruia chiar ii plac interioarele gri, uite c-a venit si raspunsul :) Mie personal mi se par odios de uratetomato[1].gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!