Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

vacuumurile le-ai verificat? clapeta din cutia filtrului de aer care comuta aer rece/cald pentru motor?Cand pornesti motorul prin acea clapeta motorul trage aer cald de pe galeria de evacuare, iar dupa ce ajunge motorul la o anumita temp, baga aer de afara

da cu spray de contacte pe mufele din compartimentul motor si verifica tot ce inseamna vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost din nou la mecanic a verificat din nou toti senzori si a dat cu spray de contacte toate mufele, am verificat si toate furtunele ce inseamna vacum dar sunt in regula toate, pe tester au aparut o gramada de erori dar a zis mecanicul ca e din cauza ca am scos mufele afara, lea sters pe toate si nu a aparut nimici o eroare, a verificat senzori si pe tester sa vada daca lucreaza in parametri singurul care nu avea semnal era sonda lambda, am refacut din nou o reconfigurare a clapetei insa fara nici un rezultat, masina face la fel la relanti sta subturata cateodata si moare daca o tin accelerata sa se incalzeasca motorul merge perfect.

Mam enervat si am scos masina din service si am facut o programare la un alt mecanic pt ca de 3 saptamani sa nu isi dea seama ce are masina ca si mecanici mi se pare ciudat.

revin cu detalii maine sa speram ca aflu ce are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun sa vin si eu cu o problema. Am fost plecat si 3 sapt am lasat masina fara baterie, azi am montat bateria, totul merge dar cand bag cheia in contact si invart de ea nu se intampla nimic, e mort, ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune pe cineva sa invarta de cheie si vezi daca in momentul ala ai tensiune pe firele care alimenteaza electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa faca scurt in momentul ala. Asa am patit eu, totul parea ok insa cand am rotit cheia a murit de tot. La mine era foarte aproape firul care vine de la borna plus a bateriei la motor, era dezizolat si aproape atingea motorul. Cand dadeam sa porneasca se vedea cum sareau scantei de acolo.

Intai as zice sa verifici tensiunea la baterie in gol. Daca e sub 11.6V trebuie sa incarci bateria pe redresor. Dupa simptome ori bateria nu mai are vlaga, ori ceva face scurt cand pui contactul. Vezi si tu cand conectezi bateria daca face scanteie pe undeva. Sau cand invarti cheia ..

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De vreo 2 zile nu mai imi porneste golf 3 1.8 ABS.

Eu cred ca este electromotorul pentru ca martorii din bord sunt ok, iar atunci cand pun contactul se aude un zgomot gen "rasnita".

Ieri am reusit sa pornesc putin dar mi-a murit motorul din cauza mea (era un morman de gheata in spate si am subapreciat de cate ture e nevoie).

Electromotorul e problema ? Ce pot sa-i fac macar sa mearga 2 3 zile sa pot sa ajung la un mecanic ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e noua nu are nici o problema. O sa ma uit sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si bornele de la baterie si cele de la masina sa nu fie oxidate,poti sa le cureti cu smilger,am avut si eu o problema de genul asta si era de la borne,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am coborat acum la masina, deci bateria e noua, totul merge lumini, cd-player, bord totul este normal, doar ca dau la cheie si nu se intampla nimic. Am verificat rezistentele si sunt bune, poate fi din ceva releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai doua optiuni,contactul defect sau electromotorul,cand dai la automat se aude bobina de la electromotor?adica se aude un ,,clant''?

Cu un aparat de masura sau cu un bec de 12v cu doua fire scoti mufa de la elecrtomotor (vezi ca este o mufa cu un fir subtire) si masori intre acel fir si masa in timp ce dai la automat,ar trebui sa ai 12v,daca ai tensiune ai probleme cu electromotorul daca nu verifica contactul.

Mai incearca si asa: cand dai la automat tine cheia mai mult timp la capatul cursei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea are cineva vreo idee ?

Martorii din bord sunt ok si cand dai sa porneasca sau numai cand pui contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok si cand dau la cheie (nu se aprinde/stinge nimic cand nu trebuie).

Pur si simplu se aude un rasnit si nu porneste.

Sunetul se aude de ceva vreme dar nu era constant, respectiv 1 data din 10 facea asa si nu pornea dar la urmatoarea cheie era ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie carbunii de la electromotor.Loveste usor electromotorul in timp ce incerci sa pornesti motorul.Daca porneste atunci sunt carbunii.

Cand dai sa pornesti se aude un fel de clanc?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fel de clanc metalic ? Gen ca atunci cand se cupleaza un circuit cu un intrerupator bifazic. daca e asta clanc-ul de care vb atunci se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si verifica-l .

E cel mai indicat .

2-3 zile stai cu masina pe dreapta.

Acum faci cum doresti ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Turbocip: cu mine vorbesti ?

Nu prea pot sa verific pt ca nu pot scoate masina de acolo, e parcata undeva aiurea si nu am cum sa o scot. Merge sa scot doar electromotorul si sa-l duc la mecanic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur

Parca la masina ta se baga cricul sub motor , ca unul din suruburile de la electromotor il sustine , si o sa cada ...

Bine ... nu te gandi ca se va duce motorul sun masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa ma ajute cu numarul unui mechanic bun care se poate deplasa si repara masina la locul problemei ?

Merci in avans !

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat azi toate firele tot, si acuma inainte sa vin in casa am observat ca pun contactu se aprind becurile pe bord si cand dau sa porneasca nu se stinge niciunu, ca si cum nu as da la cheie. Sa fie de la contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu ai verificat daca ai tensiune la actionarea demarorului? Ti-am zis cateva posturi mai sus cum sa faci. De aici trebuie sa pornesti nu sa te apuci sa cureti papuci si mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi omu negru dar am rezolvat-o am pus electromotoru pe direct de la baterie si era mort. Verdictu azi cand s-a dat jos electromotoru: platou de carbuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Vasy am incercat si cu lovitu dar nici o sansa, doar impinsa a mers.

Modificat de ovidiu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu lovituri merge doar cand sunt pe duca.La tine cred ca erau decedati de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!