Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am si eu o problema, am un golf 3 din 97 motor 1.6 benzina 101 CP nush exact tipul motorului. De cand a venit frigul si umiditatea este mult mai mare afara am problema urmatoare la motor. Pornesc motorul, porneste la sfert iar dupa vreo 3 min bune de mers la ralanti incepe sa mearga in 2-3 pistoane cred ( da sa moara si tremura tot ca si cum i-ar fi frig:d)..iar daca vreau sa accelerez moare. Daca il pornesc si ma duc din loc nu am probleme 1km 2 dupa care aceiasi treaba cum apas aceleratia se subtureaza si moare dupa care porneste f greu in sau chiar deloc....daca il las 1 ora ii dau cheie apoi merege. Acuma am incercat dupa ce l-am pornit sa il las pana in momentul cand face aceiasi figura si l-am accelerat incet si l-am tinut constant intre 2.5-3 mi rotatii vreo 3 -4 min dupa care nu mai are nici pe dracu pot sa circul linisit fara nici o problema. Am observat ca aceiasi problema am intalnit-o la spalatorie cand i-am facut exteriorul, dau sa pornesc si abia porneste si merge sacadat sazic asa, nu se tureaza si plus ca nu mai trage deloc. Parerea mea este ca se umezeste ceva si nu stiu ce anume ...ca dupa ce ii infocat motorul nu mai are nimica. Ma gandesc ca daca imi porneste la rece,,,,si numai dupa 5 min la ralanti incepe sa mearga intrerupt si nu se mai tureaza ...m-am gandit ca dupa ce incepe sa se incalzeasca un pic motorul se face condes undeva pe ceva si din cauza aia apare aceasta problema....si nu stiu ce sa fac....am vazut ca multi zic de bobina de inductie (aia o am de vreo 5 luni, nu cred sa fie de la ea)....

Astept ceva pareri sugesti, eventuale intrebari daca nu am specificat ceva mai concret ....Numai Bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene baimarean...dupa ce ii infocat motorul se evapora si condensul si de aia numai "merge sacadat". Cumpara un spray WD40 de la piese auto si da-i pe la mufe. Da' intai le scoti si tu , le cureti cu o carpa si apoi le dai cu acel spray. Le mufezi inapoi si gata. Daca tot persista problemuta, dai si in capacul delcoului 2-3 jeturi de spray d'asta si dupaia il pui la loc fara sa il stergi. Spray-ul are rolul de a elimina condensul si a tine umiditatea la distanta. Se poate folosi la orice. Il gasesti si in hipermarketurile pt casa si gradina si la piese auto. Bafta si sper sa iti fie de folos metoda aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, verifica in capacul delco si faci ce spune phun, dar vezi sa nu fie microfisuri prin acest capac si sa plece scanteia aiurea prin balarii tot de la condens, sau chiar poate e crapat capacul si atunci ar fi cel mai bine sa il schimbi. Sa te uiti noaptea pe intuneric cu motorul pornit pe la bobina, fise si capac poate ai ceva izolatii neconforme. Daca vezi ceva scantei (conturnari ale izolatiei) trebuie sa schimbi elementul unde apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problem,a cu pornirea am un golf 3 1.4 benzina din 96 si imi porneste greu si atunci tre sa apas acceleratia si s.o turez putin pan se incalz ea unpic si isi revine si merge normal decat atat ca n porneste bn din ce cauza ar putea fi?

multumesc

si ar mai fi ceva de ieri de dim am reusit s-o pornesc am mers cam 3 km si am oprit cand sa pornesc n-a mai vrut deloc azi am incercat s-o pornesc c cabluri si nimic chiar asa de inghetata sa fie c sa fac multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. Incearca si cu cea de la sonda lambda scoasa. Daca porneste in una din aceste 2 situatii schimba senzorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal tuturor. Am cateva nelamuriri si sper sa ma ajutati. E vorba de masina din semnatura, am schimbat bujiile ca nu au fost schimbate niciodata si azi nu a mai vrut sa porneasca. Am luat o lampa de control sa verific fisele si am legat lampa la minusul bateriei iar celalalt fir l-am legat pe fisa, am scos mufa de la senzorul de temperatura si am pus contactul, lampa de control nu s-a aprins. Nu ar trebui sa se aprinda, nu circupa plus pe firul ala? Si unde este situat releul de la buji si siguranta de la buji? Ca in masina langa baterie se gaseste o siguranta de 50A dar am plus permanent pe siguranta respectiva, iar langa se afla un releu inscriptionat cu j52 iar asta imi comuta ventilatorul de racire radiator (stiu pentru ca am scos carcasa releului (releu normal deschis) si l-am cuplat manual si a pornit ventilatorul). De pornit a pornit dar greu si numi place cum a pornit. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam trebuia sa se aprinda vreo 20 secunde.

Cauze posibile:

- ECU nu da semnal - putin probabil, doar daca nu are ceva pini oxidati, se remediaza cu spray de contacte si o carpa (atat fara smirghel sau altceva abraziv)

- releul este dus - cred ca este ala din coltul din dreapta jos (nr 12), vezi ca are dou lamele mai groase si mai late decat in mod obisnuit

- siguranta impuscata

In manualul asta

http://dl.transfer.ro/transfer_ro-31jan-667d8460b27ef4d3.zip

la capitolul 5 gasesti totul explicat mai bine decat as putea face eu.

Daca da cu virgula pe undeva posteaza aici si vedem care-i problema.

Faptul ca a pornit la temperatura asta fara bujii functionale inseamna ca motorul este super OK.

Bujiile trebuia masurate inainte de a fi schimbate pt ca nu au o durata de viata bine determinat, depinde de multi factori.

Rezistenta lor masurata cu un ohmetru trebuie sa fie in jur de 0.4 ohm (intai faci scurt intre fisele instrumentului si valoarea citita o scazi din ceea ce masori, de exemplu faci scurt intre fisele aparatului si citesti o valoare de 0.5 ohmi, masori bujia si citesti 0.9 ohmi, inseamna ca bujia are 0.9-0.5=0.4ohmi), daca le mai ai pe cele vechi de curiozitate ce valoare au?

Daca nu ai instrument atunci mai empiric le poti verifica prin inserierea cu un bec de 12v, acesta trebuie sa lumineze normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi o sa verific releul sa vad, poate el este de vina. Am schimbat bujiile ca nu au fost schimbate niciodata, asta ar fi a 4 iarna decand o am eu si cine stie decand o are celalalt proprietar. Ideea e ca am pus bujiile vechi pe direct adica leam alimentat pe fiecare si se inroseste tot capul ala si deasta mam pus sa verific cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat releul (103) si este in regula. am o in trebare care este siguranta de la buji? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa deduc ca acum ai un set de bujii de rezerva ;)

vezi ca scrie in manualul pe care ti l-am trimis la pag 53 :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal as avea si io o problema si sper sa ma ajute si p mine cinv am desfacut azi motorasul pas cu pas si am vazut ca merge adica lucreaza pistonasul ala dar tot porneste greu la rece din ce ar putea fi sa fie din motoras si atunci cand este rece sa n lucreze cum trebuie sau sa fie din altcv???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu din cate stiu, nu ai senzorul ala care mi-a facut mie belelele. De admisie aer...adica.

Cred ca nu lucreaza corect . Incearca sa o pornesti cu mufa scoasa de la motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa cand mergea motoru si se oprea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care mufa ? Cred ca tu ai scos-o pe aia de la senzorul HALL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n am scos mufa de la motoras si se oprea motoru

si care e aia de la senzoru HALL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am gasit problema cu lipsa de tensiune la fisele de la bujii. A fost de vina siguranta (50 amperi 32 volti) de la bujii care se gaseste deasupra blocului de relee. Si sa nu faceti ca mine cumparand direct bujiile, verificati intai siguranta si releul :). Multumesc inca odata lui lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o problema de ceva timp adik de anul trecut din vara masina imi porneste greu la rece ii dau la automat porneste si imediat se opreste ca sa o pornesc treb sa o tin in sprituri sau sa ii dau de vro 5-6 ori la automat cand se incalzeste nu mai am probleme dar ca din cand in cand fluctueaza relantiul am verificat buji,fise,delcou,pompa de benzina dar la fel imi face nu conteaza ca e cald sau ger mai ales zilele trecute pe acel ger tot la fel mia facut porneste si se opreste dupa cateva secunde.vreau si eu niste pareri.ce pot sai mai fac la ce sa mai umblu...motor 1.6 multipunkt 1995

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temperatura si incearca sa pornesti asa, vezi daca mai sunt probleme. Daca porneste schimba senzorul. La fel poti sa faci si cu sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ptr raspun dar spunemi te rog care e sonda lambda si unde se afla????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele motorului, stanga jos cum te uiti la el mufa este prinsa de lonjeron, si cablul se duce in teava de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata stiu unde e ms ca miai spus o sa revin dupa ce incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme la pornire pe timp rece , la -20 grade nu mai porneste, folosesc ulei Magnatec 10w40 care este indicat pana in -20 grade. Avand in vedere ca in Radaut temperatura medie e de -25 grade ma gandesc daca ar trebui sa trec la 5w40....cum trec de -20 imi da eroare de ulei.....aceeasi problema am avuto si acum un an tot cu 10w40. A mai avut cineva problema asta? e un golf pe bezina, 1,6 1995

de cand am schimbat uleiul am facut 3000km si nu prea imi place cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o problema de ceva timp adik de anul trecut din vara masina imi porneste greu la rece ii dau la automat porneste si imediat se opreste ca sa o pornesc treb sa o tin in sprituri sau sa ii dau de vro 5-6 ori la automat cand se incalzeste nu mai am probleme dar ca din cand in cand fluctueaza relantiul am verificat buji,fise,delcou,pompa de benzina dar la fel imi face nu conteaza ca e cald sau ger mai ales zilele trecute pe acel ger tot la fel mia facut porneste si se opreste dupa cateva secunde.vreau si eu niste pareri.ce pot sai mai fac la ce sa mai umblu...motor 1.6 multipunkt 1995

Si la mine problema e asemanatoare, ai reusit sa o rezolvi ne zici si noua cum daca da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat am scos mufa de la senzorul de temperatura a apei si dupa o saptamana de cand nu o mai pornisem am pornito si mia pornit fara probleme am lasat putin motoru sa se incalzeasca si am bagat mufa inapoi am fost si am luat una noua.e 50 de lei mai buna.nu va recomand meyle ca nu sunt bune de nimik.salutare si ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!