Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Senzorul hall este in delcou,nu pe capacul de delcou,din ce an e masina?parca dupa 95 au pus imobilizatoare la G3,cand nu iti citeste cheia masina porneste pt cateva secunde apoi se opreste.Distributia a puso bine la punct?

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Are si el un Golf ca al meu. A incercat de pe al lui pusa pe al meu: bobina de inductie, delcou, deci senzor hall exclus. Masina mea e din 16.03.1995 motor 1.4, ABD, 44kw si are imobilizator ( inel marou pus la contactul de pornire pe partea mecanica ).

Toata povestea a inceput cu o tragedie. Mi s-a blocat in mers un tachet hidraulic si din acest motiv mi-a lovit supapele. S-au dus 7 supape din cele 8, s-a rupt boltul de la pinionul din capatul axului cu came. Distributia a fost schimbata inainte cu 2 zile dar a mers bine masina. La pornirea masinii am auzit sunet de supapa, dar silentios. Am pornit acasa si o data am auzit 3 lovituri de la motor si s-a oprit motorul. Am schimbat pinionul de distributie de pe capatul axului cu came, toate supapele, simering supape, ghidaj supape, tacheti hidro, garnitura chiulasa, garnitura capac tacheti. Deci, motorul porneste si dupa 2 secunde moare. Da scanteie la pornit dupa care se opreste motorul si scanteia de la bujii. Practic, dupa 2 secunde, bobina de inductie nu mai primeste curent si se opreste motorul. Inainte nu a facut asa, a pornit la jumatate de cheie. Exista sa se fii sters din memorie codul imobilizatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate cipul din cheie si pune-l langa inelul maro si vezi daca sta pornita asa sau daca mai ai o cheie lipeste-o pe cea cu cip de acel inel si vezi daca sta pornita?masina are cumva si alarma?problema pare a fi de imobilizator,eu de exemplu am alarma si daca masina e armata si vreau sa o pornesc,porneste pt cateva secunde si apoi se opreste si nu am imobilizator iar alarma nu este pusa din fabrica,de obicei se duce cipul din cheie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am alarma, doar sistem centralizat OE. Am sa incerc ce mi-ai propus. Cumva se poate dezactiva imobilizatorul? Cred, ca pe masina asta a fost dezactivata. Are inelul acela, dar are o cheie originala si una noua, cea originala am desfacut si nu are nimic pentru chip, doar o baterie, conducte din cupru si un bec, cred ... dupa manualul de utilizare. Cea noua are un dop plastic de culoare rosie, am sa verific daca are ceva inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipul este o chestie minuscula ca o placuta care nu are legatura cu alte componente.

Intr-adevar pornitul si opritul poate fi din cauza nerecunoasterii cheii dar mai poate avea si alte cauze cum ar fi releul de la pompa de benzina sau valva de la canistra de vapori.

Intr-o prima faza identifica cipul din cheie si pozitioneaza-l mai aproape de bobina antidemaraj de la contact si vezi daca porneste si ramane pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos cipul din cheie, pus langa inel si nimic. Azi punem pe tester sa vedem ce ne arata. Revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca memoria care inmagazineaza codul cipului din cheie este o memorie nevolatila (de tip flash) atunci aceasta retine datele inmagazinate fara a avea nevoie de energie (de ex stickurile de memorie). Memoria flash a fost inventata de japonezi in 1980 deci probabilitatea sa fie pe masina e destul de mare. Interesanta problema, o sa ma documentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe un forum englez ca pe un Bora din 2004 parca, i s-a descarcat dateria si a lasat fara curent 2 luni. Cand a vrut sa puna in functiune masina n-a mai pornit si manifesta acelasi treaba ca si al meu. Au pus pe tester si au gasit erori la ECU si ECM. Problema s-a rezolvat cu reprogramare ECU.

La o alta masina au adaptat un IMMO Emulator http://www.uobd2.com/wholesale/vag-immo-emulator.html in locul celui original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un g3, motor 1.4, 44kw din 96, AEX. De cateva zile am o problema la pornire. acum cateva saptamani, am gat intr-o groapa plina cu apa si neavand scut, mi-a sarit apa pe motor si mi-a stropit delco-ul si implicit bobina de inductie, a mai mers cateva secunde si s-a oprit motorul. Cand am vrut sa repornesc, de la bobina de inductie, fura curent, dadea scanteia aiurea pe afara. Dupa aproximativ 5 min de asteptare(motorul fiind cald), am reusit sa pornesc motorul. De atunci, am probleme la pornire dimineata, porneste foarte greu si trebuie sa dau foarte mult la automat. Ce ma sfatuiti? sa nu fii prin umezeala sub capacul delco-ului si acum la schimburile astea bruste de temperatura, nu mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu bobina de inductie daca zici ca aveai conturnari prin zona acesteia in prezenta umiditatii. Scoate bobina de acolo si o sa gasesti sigur crapaturi in carcasa acesteia. Unii au rezolvat problema aceasta prin etansarea crapaturilor, dar nu stiu cat tine artificiul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin cu o problema persistenta de aproape 2 ani......de cand mi-am luat masina am schimbat 7 sau 8 contacte elecrice (modulul ce plastic din interiorul contactului mecanic) cum as putea afla cauza care il arde asa de repede?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denis moc, iti multumesc pentru sfat. Azi de dimineata, am pornit-o la a 2-a cheie. Eu iarna, obisnuiesc sa o pornesc la a doua cheie, nu o las ca sa porneasca la 1-a cheie. Pasarele de-ale mele, sa rupa uleiul samd. Ideea e ca a pornit la a doua cheie, dar mi-a venit un miros de benzina, banui ca porneste oarecum inecata. Tin sa spun ca nu am cautat-o sa vad ce ar putea avea, dar am intrebat, totusi, ca sa stiu unde sa merg, ceva de genul, punct okit punct lovit. Am sa incerc cu o alta bobina. Sunt curios daca o bobina de la un motor 1.6-75cp, se potriveste la un motor 1.4-60cp.

Va urez tuturor un an nou mai bun si fara de probleme, asfalt uscat, fara evenimente rutiere si multi bani!(pentru eventuale probleme :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se potrivesc, bobina este controlata sa dea scanteie de senzorul hall de pe delco, plus un senzor de detonatie care face un avans dinamic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum pot verifica tensiunea care intra in contactul electric sau alte solutii prin care sa detectez de ce il arde mai mereu???

Modificat de chicii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chicii, la mine am observat cand pun contactul daca nu-l las sa nu mai palpae pe bord cifrele iese fum din el .Am masina de 1,5ani si problema este identica,deci dai pornire atinci cand la bord toate numerele sunt afisate,daca dai mai rapid cred ca se supraincalzesc,nu degeaba este timpul cand pui contactul si etapa cu palpaitul apoi pornirea . Vezi la diesel cu rezistenta la martor si apoi pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

S-a rezolvat problema cu IMMO. In cutia de comanda a sistemului IMMO este un minireleu de culoare alba cu 6 piciori de 9V. S-a blocat releul, dar n-am gasit de 9V ci de 12V, dar functioneaza ( am testat si pe o alta masina ). IMMO e OK, dar masina tot nu merge cum trebuie. Cateodata porneste din prima si merge bine, altadata porneste din prima si se opreste. La a doua cheie porneste foarte greu s-au deloc. Cateodata ajuta faptul daca in momentul in care aud ca o ia, apas pe pedala de acceleratie de 2-3 ori, turez 10-20 de secunde dupa care merge motorul cu relantiu stabil. In timpul mersului mai rar face figuri ciudate. Pentru o secunda moare motorul, cade acul de la turometru si se aprind luminile martor de la bord, dar isi revine singur si merge in continuare. Am vorbit cu mai multi electricieni si parerea lor e ca are probleme ori cu modulul de aprindere, bobina, senzor hall s-au releul de pompa benzina. Pe un alt forum cineva are exact acest motor cu exact aceste simptome. Zice, ca daca nu porneste masina din prima, scoate mufa de pe senzorul de temperatura apa, dupa care porneste la jumatate de cheie. Maine am sa ma bag pana-n gat in motor si nu ies pana nu o aprind, ori cu cheie ori cu un coctail molotov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou pe forum, posesor al unui golf 3 1,4 aex, care cateodata nu vrea sa porneasca. Nu stiu daca am postat unde trebuie si imi cer scuze de greseala.

La rece porneste usor, dar cand este cald si sta o perioada de timp nu porneste din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi 8 contacte electrice in 2 ani nu e cam mult??? acuma l-am schimbat si am observat k mufa care intra in conctact are un locas ars se vede cum a lasat plastic topit pe piciorusul din mijloc de la contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este contact imperfect acolo, asta determina o rezistenta marita si automat se infierbanta in zona aia. Schimba mufa aia, sau gaseste o solutie pentru presarea contactelor in zona aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de aceea ai schimbat atatea contacte. Acolo ai scurt si ti le parleste. Schimba mufa, cum zice si colegul mai sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari..il legatura cu pornirea grea..am un vw vento 1.8 benzina si de cand a dat frigul nu vrea sa porneasca..benzineste,scanteieste dar nu porneste...am schimbat bujiile,am curatat carburatorul si tot nu vrea..am dat capacul de la filtru de aer si i-am pus benzina direct in carburator ..a pornit la sfert fara nici o problema..dupa ce porneste nu are nici o problema,functioneaza perfect fara variatii de turatie sau ceva..dati-mi si mie un sfat va rog...e o problema din computerul de bord sau ceva mecanic?Mc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am avut si eu o prob de genu cu multi ani in uram la un golf 2 benzina...dar era modelul clasic simplu fara nici un fel de imbunatatire...mentionez ca munceam in germania la vremea aia si am mers la un service si pt faza ca ramaneam fara relantii au descoperit ca undeva un fir nu mai avea masa...si mi-a legat masa si de atunci nu am mai avut prob...zic si eu..poate te ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

S-a rezolvat problema. A fost senzorul Hall din delcou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna! Am si yo o probblema. Cand incerc pornesc masina motorul sta 5-6 secunde pornit si dupa aia se opreste. Am mai patit odata dar a pornit dupa cateva minute, acuma nu mai vrea sa porneasca deloc. Nu stiu ce sa ii fac, ajutati-ma va rog!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am si yo o probblema. Cand incerc pornesc masina motorul sta 5-6 secunde pornit si dupa aia se opreste. Am mai patit odata dar a pornit dupa cateva minute, acuma nu mai vrea sa porneasca deloc. Nu stiu ce sa ii fac, ajutati-ma va rog!!!

salut!verifica senzorul hall.Desfa capacul ala negru de la carburator si pune pe cineva sa dea la automat in timp ce tu te uiti la injector.Daca nu pulverizeaza benzina si nici scanteie nu ai pe fisa centrala cu siguranta e de la senzorul hall.

p.s. am avut si eu problema asta in urma cu 3 luni,la fel,nu imi pornea(nu imi pulveriza injectoru si nici scanteie pe fisa centrala nu aveam),am luat un delcou de la dezmembrari si a pornit la sfert...

acuma ma comfrunt cu alta problema legata de aprindere...in urma cu o saptamana mi sa oprit motorul in mers si dupa mai multe verificari am ajuns la concluzia ca bobina de inductie nu-si mai face treaba.Am demontat bobina si am tinut-o 1 zi pe calorifer,am pus-o din nou pe masina si a pornit la sfert...ieri ma lasat din nou(trebuie sa-mi cumpar alta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!