Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Daca era imobilizatorul nu mai pornea deloc, sau ar putea fi si aici o problema adica sa aiba momente cand bobina antidemaraj sa nu citeasca cipul , a avut-o un coleg tot cu golf 3 si a rezolvat-l scotand cipul din cheie si lipindu-l undva pe bobina unde mergea. Are mai mult de 1 an si nu a mai avut probleme cu pornirea.

Numai ca la el se manifesta asa: pornea si murea imediat dupa vreo 1-2 secunde, dupa ce dadea vreo 7 chei ramanea pornita. Asta e simptomul cand imobilizatorul are probleme, nu recunoaste cheia sau altceva: porneste si se opreste imediat, dar PORNESTE.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un electrician auto in bucuresti care se pricepe la golf 3 stie cineva? ma gandesc ca mi-ar trebui o diagnoza electrica detaliata,ma refer sa masoare toate alea ca ce fac eu in spatele blocului sau la diversi ''priceputi'' e cam frectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai venit o idee: cand nu porneste scoate o bujie si vezi ce nu da? Scanteie, benzina sau nici una nici alta. Ar fi foarte important de stiut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile le-am schimbat acum vreo 3000 km si pot sa zic ca una era ''arsa'' afumata rau de tot ,de atunci nu le-am mai verificat,verific maine si postez ,acum ploua ,urata vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la starea bujiilor m-am referit ci la indiciile pe care le pot da adica daca atunci cand nu porneste si dai la automat da scanteie inseamna ca partea de aprindere este ok si probleme posibile la alimentarea cu combustibil, daca nu da scanteie si ies aburi de benzina atunci problemele sunt pe partea de aprindere, sau s-ar putea sa nu fie nici una nici alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat bujii sunt in ordine, am schimbat rulmentii la alternator azi ,am scapat de zgomot si acum incarca si mai bine,inainta incarca 13.1 -13.2 acum incarca 14.1-14.2 ,am luat iar instalatia electrica la mana am verificat tot in regula ,am schimbat si niste papuci daia ca erau oxidati ,astazi stateam la semafor mi-a dat un rateu ,turometru o luase razna ,s-a oprit motorul i-am dat 3 chei si nu a vrut s-o ia pana la urma am apasat pe acceleratie i-am dat cheie si a luat-o ... ... ....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul de temperatura al apei

de regula astea sunt simptomele, cand este asta decedat pleaca doar cu pedala la acceleratie apasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai senzorul am mai zis porneste motorul si cu el scos si cu el pus deci sa inteleg ca e defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu probleme la pornire,lucrurile stau cam asa: la prima pornire,cand motorul este rece trebuie sa dau pana inebunesc si eu si bateria,porneste ffffffffffff foarte greu,daca intr-un final porneste dupa ce motorul se incalzeste nu mai sunt probleme, adica o ia la sfert. Ok dar dupa ce motorul se raceste totul se reia de la capat. Daca trag mufa de la senzorul presiune aer porneste la sfert chiar daca motorul este rece,doar ca se duce in 2000-2200 de ture pana bag mufa la loc si scade la 900. Am schimbat si senzorul crezand ca el este de vina, dar de geaba. Eu sincer nu stiu ce poate sa fie de vina pentru pornirea grea la rece. Va rog spuneti-mi ce sa fac. Astept sugestile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil te referi la senzorul de temperatura apa? daca porneste cu mufa scoasa cam ala ar fi de bai. de schimbat l-ai schimbat cu unul nou sau din dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refer la senzorul de temperatura apa. Senzor pentru presiunea si temperatura aer se numeste si este plasat sub filtrul de aer pe admisie, nu stiu sa pun poaza cu el aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt ajutor,dar hai sa va zic cum am rezolvat problema cu pornirea grea la masina , am pus benzina de 100 lei de la omv, m-am dus pe ''camp'' si am tinut-o 10 minute numai cu 4500 /5000 rpm ,s-a desfundat nu stiu ce a facut ,in primul rand masina merge mai sprintena acum ,consuma mai putin si porneste si ziua si noaptea si la cald si la rece si la orice ora ,in concluzie nu mai schimbati piese de pomana dupa x z mecanici ,eu am scapat doar cu bobina cumparata tinand cont ca merge si bobina veche ,dar urma sa iau pompa de benzina ,relee ,delcou ,,, asa ca am scapat ieftin,deja am 2 saptamani de cand nu mai are nici o buba la pornire,nu stiu care sa fi fost problema ,catalizator infundat ,habar n-am,bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai noi credeam ca ai facut asta deja :P

Acum fara gluma, daca folosesti masina toata ziua in oras, mai ales in Bucuresti, macar o data pe luna scoate-o in afara si tine-o vreo 20 minute la 3000-4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca astept sfaturile voastre pt. problema descrisa mai sus de mine :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul Hall? Si din cauza lui poate porni greu la rece.

Si verifica si cum a zis Omul-negru84, cum porneste cu senzorul de temp al lichidului de racire?

Mai poate porni greu la rece din cauza senzorului de pozitie al clapetei, ceva probleme la aprindere, pompei de benzina.

Ai facut o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata mi-a pornit prost, banuiesc ca nu lucrau toate pistoanele. am mai patit de vreo doua ori, dar la intervale mari de timp. daca tin putin motorul turat cam 5 sec, dupa aceea sta normal la relantiu , daca nu moare. oare ce ar putea sa faca figuri ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Am un Vento 1.4 din `93 care nu porneste. Nu l-am folosit 3 luni dupa care am incercat sa-l pornesc, dar fara rezultat.

In prima faza nu am avut curent, nici scanteie la bujii. Dupa ce am controlat cablurile am constatat ca ceva (presupun soareci) mi-au ros un cablu care intra in ECU. Am reparat cablul, dupa care deja am avut scanteie, dar masina tot nu porneste. Am verificat mufa de la ECU, senzorul HALL, toate par ar fi in ordine.Am pus benzina in capul fiecarui piston dar rezultatul a fost aceeasi. Da semnal sa porneasca dar numai din cand in cand.

Daca cineva poate rog sa ma ajute!

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si o problema .......de ceva timp masina porneste fff greu la rece apoi cand in sf porneste sta greu la relantiu moare motoru de cateva ori apoi in sf sta la relantiu dar apare o noua problema la plecarea de pe loc cand accelerez motoru da sa moara si trebuie sa o turez ffff mult sa plec de pe loc.....cand in sf plec de pe loc in mers nu trage motorul trebuie sa las sa mearga singura masina apoi sa accelerez usor usor sa nu moara iar motorul..........ceva sfaturi?? bujii schimbate recent filtru de ulei schimbat deloc schimbat rotor schimbat bobina in stare ff buna .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru amandoi va recomand o diagnoza. Pana atunci o sa le luati prin eliminare ceea ce e costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cunoaste cineva procedura de reinvatare a cheii de contact la golf3? Am un unchi care mi-a spus ca ii porneste greu masina,adica porneste 2-3 secunde apoi se opreste si trebuie sa faca asa de vreo 4-5 ori pana ii sta pornit motorul. A fost la o diagnoza si saracu' nu prea a inteles bine dar zicea ceva de cheie,cum ca nu ii mai citeste cheia. As vrea sa-l ajut sa resincronizam cheile (cu amandoua face asa)insa nu stiu procedura pt golf 3, am un vag-com 908.Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si o problema .......de ceva timp masina porneste fff greu la rece apoi cand in sf porneste sta greu la relantiu moare motoru de cateva ori apoi in sf sta la relantiu dar apare o noua problema la plecarea de pe loc cand accelerez motoru da sa moara si trebuie sa o turez ffff mult sa plec de pe loc.....cand in sf plec de pe loc in mers nu trage motorul trebuie sa las sa mearga singura masina apoi sa accelerez usor usor sa nu moara iar motorul..........ceva sfaturi?? bujii schimbate recent filtru de ulei schimbat deloc schimbat rotor schimbat bobina in stare ff buna .....

Exact aceleasi simptome le am si eu la masina, i-am facut si diagnoza si tot, nu am decat o singura eroare"g39 oxigen senzor" short to ground(insa o am de vreun an jumate, si a persistat si dupa ce am schimbat sonda lambda). Mai nou insa, nu mai porneste deloc pe benzina si sunt nevoit sa o pornesc pe gaz(am gpl pe masina), nici nu mai stiu ce sa ii fac, am capac delcou nou, lulea noua, bujii ngk bur6et noi, am cumparat azi si filtru de benzina nou(trebuie sa il schimb) .... astept poate se schimba ceva....cam multe probleme iarna la golf 3-urile astea...

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce nu porneste pe benzina inseamna ca acolo ii baiu. Daca ai posibilitatea masoara presiunea de benzina pe tur sau daca nu scoate furtunul de tur de pe corpul injectorului, pune-l intr-un pahar si pune contactul fara sa pornesti motoru(nu folosi pahar de unica folosinta, se va topi). Ar trebui sa ai 40-50 ml benzina in pahar. Daca nu ai repeta operatiunea de cateva ori, urmareste de fiecare data daca arunca benzina in pahar si asculta intre timp daca functioneaza pompa. Eventual pune pe cineva la contact iar tu pune degetul pe capatul furtunului sa simti daca pompa are putere sa bage presiune. Poate fi infundat filtrul, defecta pompa sau circuitul ei de alimentare cu tensiune (inclusiv releu, siguranta) conducte obturate (asta mai rar). Bafta

PS. Treaba asta fa-o cu motorul rece, daca e in regula sa o scoti din ecuatie. Nu ai mentionat daca dupa ce porneste pe gaz poti trece pe benzina caz in care problema e alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce pornesc pe gaz, se incalzeste motorul si apoi merge si pe benzina insa doar la relanti, daca dau sa plec de pe loc trebuie sa o accelerez puternic pentru ca da sa moara motorul(zici ca am aer pe coloana).

Apoi, ajung in treapta a2-a..... a 3-a, ii dau pana pe la 3000 turatii, nu misc piciorul deloc pe acceleratie, si numai va ca deja nu mai trage, ajunge pe la 1500 turatii si apoi isi revine la 3000....si tot imi face "goluri" din astea, chiar am patit sa imi moara si motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand schimba filtru de benzina sa vezi daca e vreo diferenta. Ma gandesc ca ar fi posibil sa fie pompa obosita sau sa nu primeasca suficient curent doar din baterie (fara curentul din alternator) sau sa nu poata "impinge" benzina prin filtrul partial infundat doar cu curent de la baterie. Dupa ce pornesti motorul amperajul va fi putin mai mare si pompa va avea putere. Aici se poate sa si gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un mecanic f bun de la mine din oras si am rezolvat problema era vb despre sonda de temperatura acuma porneste bn doar k mai are ink ceva pe langa sonda dupa ce porneste tremura un pic masina apoi merge ceas....o sa il sun si o sa il intreb despre ce e vb.....

Modificat de chicii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!