Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

In primul rand ele trebuie sa aiba parametrii prevazuti. De exemplu la mine la Lupo dupa 2001 trebuie sa fie de 11V si 16A. Inainte de 2001 erau de 12V, si din cate am auzit au si timpi diferiti de incalzire. Daca sunt de marci diferite, dar au aceeasi parametri au si timpi egali. eventual vor avea fiabilitatea diferita (unele de proasta calitate se pot arde in 2 saptamani, iar unele de callitate dupa 2-3 ani, in functie si de cat sunt solicitate). Referitor la timp cred ca acesta este dat de computer (bineinteles ca bujiile sa fie in concordanta cu specificatiile) in functie de temperatura sesizata de senzorul de temperatura. La mai mult de +5grade computerul nu porneste bujiile(prin intermediul unui releu, am scris intr-un post anterior cum se verifica), iar la mai putin le porneste in functie de temperatura ajungand la max. 20 sec.

Deci concluzia este ca, daca masina porneste greu la temperaturi mai mari de 5 grade atunci cauza nu sunt bujiile incandescente.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- La mine am scos una singura pt ca la verificarea cu becul doar una era arsa si doar aceea am schimbat-o in prima instanta. Bujia inlocuita era Bosch...de 11 V si ameri nush cati...si bujia pe care am pus-o in loc e ICAT...ca aia mi-o dat-o pt G3 de la magazin. O sa ma duc maine la magazin sa vad daca si aia e tot la 11V...daca nu eventual sa le schimb si celelalte 3...nush.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am golful din semnatura si nu imi mai porneste.

Nu l-am mai pornit de 3 zile.

Dau la chei si nu se invarte motorul deloc. E alternatorul? sau unde trebuie sa ma uit? Este vreo siguranta care trebuie verificata? nici nu stiu cu ce sa incep. Va rog ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf_Bacau poate sa fie electomotorul(stricat sau nu primeste curent), o parte electrica a masini si apropo ai bateria buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

bateria mai are curent in ea ca poate de aia nu invarte so fi descarcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu se invarte motorul... incarca bateria!

Priveste in jurul motorului daca se mai poate observa si alta problema...fire oxidate...roase de soricei...conducte de combustibil neetanse...orice iti poate atrage atentia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa doua luni inca am probleme cu prima pornirea dimineata si inca nu pot sa`mi dau seama de la ce e.

De atunci am observat urmatoarele:

-cateodata porneste la a 3 cheie si atunci,inecata sau in 3 bujii,dupa ce o turez 20 sec isi revine.

-face figuri doar in diminetile umede in jurul temperaturii de 0 grade.La -18 grade pornea la sfert :frigbaitata:

-cateodata porneste dar merge in socuri si da sa moara asa cum se vede in filmarea de mai jos ( scuze de claritatea,mi-a fost lene sa aduc camera de sus),daca sunteti atenti se aude cum se intrerupe.

-am facut diagnoza si nu mi-a aparuta nici o eroare in legatura cu clapeta de acceleratie sau vreun senzor.

-temperatura indicata de vag-com era aceeasi cu cea din bord.

-valoarea la sonda lambda era in jurul de ~ 1

Saptamana asta o bag in service pentru o revizie totala,ulei,frane etc si as vrea sa rezolv si treaba asta ca imi scoate par alb.

As vrea sa stiu de unde sa incep...

Probleme pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este clapeta murdara nu stiu daca apare la test, oricum nu strica sa o cureti.

Cred ca ar fi bine sa incepi cu instalatia electrica mai ales ca "-face figuri doar in diminetile umede in jurul temperaturii de 0 grade.La -18 grade pornea la sfert".

Sa te uiti si pe la mufa ECU desi dupa cum am vazut este bine facuta (m-am uitat la una tot la un G3 si desi statea intr-o balta si erau numai mizerii pe acolo, interiorul mufei si contactele aratau de parca erau noi), dar nu strica sa arunci o privire.

In rest luat la mana tot ce inseamna legatura la masa, mufe, starea lamelelor din acestea, dat cu WD40 pe la ele, eventual arcuite putin cu un ac daca stau prea departate. Dupa ce ai eliminat suspiciunile de genul asta, daca mai apar probleme, te mai gandesti si pe la altele.

N-ar strica sa pui VAG-COM ul atunci cand face figuri sa vezi ce parametri nu se incadreaza in limite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

la mine la masina din semnatura de 5 luni de cana o am mi-a facut probleme cu pornirea de vreo 4 ori cand puneam contactul nu se aprindea nici un martor in bord dadeam la automat invartea normal dar nu pornea ,eu cred ca este contactul defect sau ceva parte electric din el satept si parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cip de pornire?in cheie sau separat?poate fi aia baiu..sau contactul..daca nu apare nimica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

nu am cip ini chieie :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia incearca chestia urmatoare. da jos platicurile din jurul volanului sa ajungi la mufa care intra in contact. si cand ii dai la automat misca de ea in sus, in jos, stanga, dreapta. aceeasi problema o avea un prieten de-al meu si cand facea asa ii pornea. poate ai aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Again eu cu probleme de pornire. Acuma cum a fost frig dimineata cand m-am urcat in masina am auzit ca o bagat foarte mult pompa de motorina din rezervor. Adica am auzit-o ca lucra foarte mult. Dupa am lasat pana s-a stins becu de la bujii si a pornit abia la a patra cheie. Nush ce-are ca mai demult nu-mi facea figurile astea. Aaa...acum cateva zile...tot dupa ce a stat masina mai mult...am vazut ca aveam aer pe tur...si am dat mult la automat pana am ajuns la motorina...si s-a amorsat pompa.Azi nu m-am uitat daca aveam aer pe tur...dar nu cred sa mai fi coborat motorina in rezervor.Bujiile sunt verificate toate...si sunt ok dar sunt marci diferite. Una Bosch, 2 Beru si una noua ICAT. Toate au fost scoase si se inrosesc de la varf...deci sunt ok. De la ce poate fi pornirea grea? Multumesc mult.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia data pornirea grea nu cred ca are legatura cu bujiile. Pana la urma si cu ele arse tot ar trebui sa porneasca macar la a doua cheie, in nici un caz la a 4-a.

Cred ca problema este legata de alimentarea cu combustibil. Dupa cum spui se dezamorseaza pompa, probabil are ceva garnituri imbatranite care devin rigide la frig. Am citit pe aici pe forum nu mai stiu unde ca situatia se poate ameliora punand o supapa unisens care sa nu mai permita coborarea motorinei inapoi in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la supapa aceea pe furtun dar ca sa nu adaug ceva aiurea am cumparat o supapa de din aia care vine in mijloc pe filtrul de motorina - supapa de retur parca-i zice (30 ron) (n-am montat-o inca pentru ca daca las masina numai de pe-o zi pe alta parca nu porneste atat de greu...deci ma gandeam ca poate nu e de-acolo ca doar nu ii trebuie motorinei 3 zile sa coboare inapoi in rezervor). O sa vad zilele astea cand o pornesc daca voi mai avea aer pe tur...si atunci o s-o schimb aia...si filtrul daca va continua sa faca la fel. Totusi...faza asta o face numai la rece. O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa doua luni inca am probleme cu prima pornirea dimineata si inca nu pot sa`mi dau seama de la ce e.

De atunci am observat urmatoarele:

-cateodata porneste la a 3 cheie si atunci,inecata sau in 3 bujii,dupa ce o turez 20 sec isi revine.

-face figuri doar in diminetile umede in jurul temperaturii de 0 grade.La -18 grade pornea la sfert :icon_thumright:

-cateodata porneste dar merge in socuri si da sa moara asa cum se vede in filmarea de mai jos ( scuze de claritatea,mi-a fost lene sa aduc camera de sus),daca sunteti atenti se aude cum se intrerupe.

-am facut diagnoza si nu mi-a aparuta nici o eroare in legatura cu clapeta de acceleratie sau vreun senzor.

-temperatura indicata de vag-com era aceeasi cu cea din bord.

-valoarea la sonda lambda era in jurul de ~ 1

Saptamana asta o bag in service pentru o revizie totala,ulei,frane etc si as vrea sa rezolv si treaba asta ca imi scoate par alb.

As vrea sa stiu de unde sa incep...

Salut,am avut aceeasi problema cu pornirea in diminetile umede...am schimbat saptamana trecuta bujiile ai acum vad ca porneste din prima.

Modificat de HeX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

It's me again. in dimineata asta am pornit masina si a pornit la fel de dezastru. La a 4-a cheie...cu relanti la 400 RPM s-a chinuit un pic si a murit. Din nou cheie...din nou acelasi relanti vreo 10 secunde dupa care si-a revenit relantiul la 1000 si a scazut incet. M-am uitat si la alimentare si nu am aer pe tur. Heeelp ca nu stiu ce sa-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi-a facut asa decat cand am avut 2 bujii arse si asta la munte (era f frig). Inaite sa incerci sa o pornesti incearca sa pui de cateva ori doar bujiile (de 2-3 ori) si apoi da la automat.

Bateria cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

It's me again. in dimineata asta am pornit masina si a pornit la fel de dezastru. La a 4-a cheie...cu relanti la 400 RPM s-a chinuit un pic si a murit. Din nou cheie...din nou acelasi relanti vreo 10 secunde dupa care si-a revenit relantiul la 1000 si a scazut incet. M-am uitat si la alimentare si nu am aer pe tur. Heeelp ca nu stiu ce sa-i mai fac.

Cam greu de determinat cauza.

Uite ti-am atasat cauzele probabile ale pornirii grele la rece si cam ce ai putea masura cu un minim de scule (sa ai un multimetru cat de cat bun). Trebuie sa ai putina rabdare si sa le iei pe rand.

Si tot aici ai cauzele probabile pentru relanti mic si relanti instabil, listeaza-le pe toate 3 (si aia cu pornirea grea la rece),pune-le una langa alta si subliniaza cauzele comune, cred ca ar fi bine sa incepi cu ele.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG la cele diesel 1Z pompele de injectie is cam puturoase, un sfat e sa spritzezi un pic din acceleratie la pornire ca asa fac si eu cand e f frig dar ...cand ai schimbat ultima data filtru de motorina?.Apropo iti mai scartaie la pornire?(Cam cat face scandal?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp nu stiu daca pompele motoarelor 1z sunt puturoase. parerea mea este ca la cat de vechi sunt motoarele mai trebuie si ele putin ajutate:

schimbate bujiile, bateria (una de 70A cel putin), filtrul de motorina, cum ai precizat si tu stiind ce motorina avem noi. eu unul nu am probleme cu pornirea de cand am schimbat cele mai sus mentionate. Porneste foarte bine la -20, am ramas surprins cand am vazut ca a pornit.

PMG se poate sa ai ceva probleme cu avansul de la pompa de injectie. Problema cu turatul stiu ca si la mine , cand porneste masina se tureaza cateva secunde pana in 5 si apoi scade turatia intre 900 si 1000. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- La mine sta subturata numai in primele 10 secunde dupa care totul e ok...si faza cu subturatul e numai la prima pornire la rece. Bujiile sunt verificate toate si sunt ok, bateria e ok si e de 72 de amperi si are 1 an. Filtrul de motorina nu l-am schimbat, am masina de vreo 500 km doar si cand e cald afara porneste foarte bine. Zipp...scartaitul acela il mai am...apare si dispare cand vrea si poate persista tot timpul uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce scartait este vorba? la mine se auze la inceput un scartait , era rola intinzatoare de la cureaua alternatorului, am schimbat-o (30ron la dezmembrari) si acum totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De patru zile nu s-a mai ridicat ceata la noi in "sat" si in acest timp mi-a mancat zilele,dimineata,golfuletul.Nici nu stiu ce sa ma mai fac cu el.Am fost la doi mecanici diferiti,unu mi-a zis ca e problema electrica odata ce face doar cand e umezeala,altu mi-a zis ca e din alimentare.Acum pe care sa-l cred?

Oricum si eu banuiam ca e de pe partea electrica si am schimbat capacul de la delcou ( celalalt nu arata chiar rau) , am dat cu spray de contacte pe la mufe,fisele etc dar din pacate tot la fel face.

Azi dimineata chiar am filmat cum face in cele mai negre zile,poate are cineva habar.

Astazi i-am facut iarasi o scanare,nu mi-a dat nici o eroare la "Engine" doar la abs dar am facut doua printscreenuri cu valorile din campuri.Poate un cunoscator sa-mi zica daca e ceva neinregula cu vreo valoare?

post-31559-1263125408_thumb.jpg

post-31559-1263125425_thumb.jpg

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- S-ar putea sa ai o problema de avans...mie la diesel imi face cam la fel si cativa mecanici mi-au zis ca trebuie reglat avansul. La benzinare e mai usor...deci verifica si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!