Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Nici topicul nici forumul nu sunt moarte, dar nu prea ai tu răbdare să cauţi, iar alţii nu mai au răbdare să posteze ceea ce au mai postat :D. Uite aici cu numai câteva pagini în urmă cineva a citat din manual care ar fi cauzele pt care nu porneşte.

Eu zic să descarci repejor manualul de la link-ul de mai jos şi să verifici pe rând ce a scris colegul în postul citat. Dacă ai nelămuriri cu verificarea unor componente scrie aici şi dacă ştim îţi răspundem cât ne permit cunoştinţele (majoritatea nu suntem mecanici şi dacă nu ştie nimeni asta este). Să ai la îndemână un multimetru, altfel o să te cam chinui pe partea de electrică.

http://fastupload.rol.ro/250fef46ef0e95266a3a710b558e9b2e.html

Spor la citit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este explicat pe forum, trebuie cautat, citit si stat langa masina la verificari.Forumul nu poate face altceva decat sa dea informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci lupo_bv,

nu e vorba ca nu am rabdare sa citesc. Cum am mai scris, in ultimele zile a citit destul de mult pe forum dar sunt lucruri care, parerea mea ca sunt facute pe jumatate sau informatia este incopleta. sa-ti dau exemplu din postarea cauzelor pentru care nu porneste masina. Sunt enumerate cauzele si ce trebuie sa faci dar nu prea gasesti cum trbuie sa faci acele lucruri. Postarea am gasit-o si citit-o ieri dar nu cred ca este suficient de detaliata si am sa dau un exemplu.

 13. Nici  un  semnal de       la senzorul  de  deto-         .           Verificati  senzorul  Hall,  respediv  sistemul 

     natie, respectiv defectiune la sistemul  de                             de aprindere. 
     aprindere.
Ok, citind pe forum, am aflat ce este senzorul Hall iar din scheme am aflat unde se afla, cum pot sa ajung la el si cum sa-l demontez. Ce nu am gasit este cum verific senzorul respectiv sistemul de aprindere (ultima parte fiind destul de vaga).
Manual VW am descacat ceva din posturi mai vechi (2 parti), a doua parte fiind incomleta. am dat acum la descarcat ce ai postat si sper sa mai fac putina lumina in ceata ce ma inconjoara :).
Merci inca o data.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragule nu te sfii cand tragi de fisa aceea trebuie sa iasa, ca vrei ca nu vrei, daca e asa tare stransa fisa ma gandesc ca rotorul distribuitor sau pipa din delcou e praf, trebuie neaparat desfacut acel capac delcou si fisele. ia fisele pe rand sa sti care de unde le-ai desfacut sa nu inversezi, sau poate exact asta sa si intamplat.

Cum ai zis tu e ok de verificat daca vine curent la bujii. scoti bujia o pui in fisa si o apropii de blocul motor daca da scanteie e ok, dar eu sunt patit si asa, dadea scanteie dar nu pornea, am primit un telefon de la cineva din galati si a zis simplu nu conteaza schimba bujiile, e drept am cumparat ce a fost mai scump si surpriza a pornit la sfert de cheie dar in primul rand verifica pipa si capac delcou, are carbuni inauntru si aceea se fac praf in max 2 ani.

Iti atasez o poza cu sistemul de aprindere pentru modelul tau eventual daca vrei am o carte in limba romana pentru vw da-mi un replay pe e-mail la only4fun7792@yahoo.com, si iti trimit cartea.post-113396-0-06442000-1391448712_thumb.


 Daca ai nevoie iti pot trimite o carte pe e-mail. Da-mi un pm si vorbim mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufele scoase pe rand de la sonda lambda si de la senzorul de temperatura antigel. Daca ai umezeala in capacul delco iarasi mai poate fi o cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi descoperit problema. Nu am scanteie la fisa centrala dar am curent la mufa de alimentare a bobinei. Maine o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

am avut dreptate. Era dusa bobina. Cumparat alta de la dezmembrari (10 Euro), la primul sfert de cheie a pornit. Multumesc tuturor pentru sfaturi/ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt negre in sensul ca au un fel de praf, mazga, nu stiu exact ce e, pe spate unde dau scanteie, le-am curatat, stiti cumva daca si cum pot verifica bujiile direct pe baterie?Eu banuiesc ca ar fi pompa, deoarece imi mai dadea suturi sau dadea in nas cateodata, dar de ce mergea cateodata in trei pistoane? deci e si de parte electrica. pompa merge,vine benzina pe tur. Ba trage, ba nu. Alta data numai bazaie si nu se aufe cum trage.Prima data nu imi sprita injectorul, dupa ce l-am curatat, spriteaza benzina pe clapeta.Verific maine si bobina inca o data.Astept sa iau salariul si schimb pompa, bujiile si capacul delcou.

Modificat de iulyan_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile de la benzinar nu le poti verifica pe baterie, doar cele de la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello! Am si eu un golf 3 1.8 benzina care pana acum, daca era umezeala afara, ploua chestii de genul, pornea cam greu si ii lua ceva timp sa ajunga la o turatie uniforma, acum mai nou merge ca si cum ar fi mai putine pistoane si restul se activeaza cand cum, smuceste masina, nu trage cum trebuie la acceleratie si merge tot in valuri turatia, de ex la relantiu nu e constanta si daca nu accelerez mai mult ca inainte, risc sa imi moara motorul.
Din cate am mai inteles, pot fi fisele, capacul delcou sau bujiile. Capacul l-am dat jos si l-am curatat putin, nu mi se pare a fi prea uzat. Ideea e cum imi pot da eu seama care exact e problema ca sa nu trebuiasca sa le chiar schimb pe toate sau sa merg la noroc. Evident, nu am nici fise sau bujii de rezerva si nu m-as duce nici la un atelier sa risc sa-mi schimbe jumatate de masina pt o bujie ca daca tot trebuie sa dau bani pt consultatie la un mecanic, mai bine mi le cumpar toate noi ca nu ar fi diferenta prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulyan nu te grabi.Cu bujiile astea cati km ai parcurs?Eu le-am schimbat la 40.000 si mai mergeau.Cu delcoul la fel nu te grabi.Desfa-l si vezi ca are acolo 4 chestii metalice.Cumpara smirghel din ala foarte fin (0) si freaca-le frumos pana se curata , la fel fa si la pipa aia si o sa vezi diferenta , in caz ca erau corodate.Cu fisele la fel nu te grabi.Vezi daca dau curent.Scoate-le apoi roaga un prieten sa dea cheie , iar tu in acest timp tii fisa de cauciucul ala (sa nu te curentezi) si o apropii de motor sau caroserie si vezi daca da scanteie.Daca o fisa nu da scanteie incearca sa o cureti cu acelasi smirghel fin.Eu la fel am procedat in lipsa de bani si am rezolvat unele chestii si nu a mai fost nevoie sa bag bani.

 

 

AlexGolfulet : la tine e bobina de inductie de vina.Vezi pe langa locul unde incepe fisa care pleaca in centrul delcoului daca nu are puncte arse de la scantei.La mine asa a fost si am schimbat bobina.Eventual cauta vreo bobina la un prieten si vezi daca e vreo diferenta.Sa nu faci greseala sa torni apa pe bobina cum am citit mai demult pe un topic :D.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Danutz, cred ca nu am 40 000 km cu bujiile astea, le-am verificat pe fisa si nu dau scanteie, de la bobina am scanteie pe fisa principala, am umblat si la capacul delco, am slefuit lamelele, pipa e buna, ma gandeam sa nu fie din senzorul Hall, dar am citit pe forum ca daca e din senzor, nu are scanteie dar nici nu se alimenteaza cu benzina, imi da benzina in injector, daca dau de 2-3 ori la automat, se uda bujiile de la benzina. Stau foarte rau cu banii in ultima perioada, de asta am si lasat-o atat de mult pe dreapta. Am vorbit cu un mecanic sa vina sa vedem exact unde e problema. Multumesc lui only4fun pentru cartea completa, si tuturor pentru sfaturile voastre. Voi posta rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am recitit problema ta si la fel am avut si eu acum 2 saptamani.La mine tot mergea in 3 pistoane si imi consuma 16 in oras si 11 in afara , iar bujiile la fel se udau.Mi-am facut diagnosticare si aveam eroare la cilindrul 2.Nu primeam deloc curent la cilindrul 2.Era rupt un fir de la ECU , cum te uiti la masina in partea stanga langa filtrul de polen , iar alte 2 abia faceau contact.
La fel si eu aveam curent de la fisa principala si la bujii nu , pentru ca erau ude cu benzina.Seara nu a vrut sa porneasca si le-am luat in casa , le-am ars un pic la aragaz si le-am slefuit cu smirghel fin si a doua zi dimineata a pornit.Evident mergea la fel in 3 pistoane dar am reusit sa ajung pana la service.

Incercasem sa o pornesc si impinsa in seara aia dar nu a vrut.Credeam ca poate viteza nu avea destula dar am adunat vreo 4 baieti si tot nu a vrut :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

exact, mi-a consumat cam 15 la suta in ultima zi cand a mai mers, scotea si fum alb si mult fum la pornire, mergea in trei, isi revenea si tot asa. S-a oprit singura si nu a mai vrut sa porneasca. Am schimbat capacul delco, arata cam rau, a dat sa porneasca, dar nu a pornit. Deci corpul injector l-am curatat cu spray de carburator, am sters cu o carpa si clapeta , nu am umblat la motoras, dar cand pun contactul, nu mai bazaie, nu-si face treaba. Ma gandeam sa-i schimb senzorul Hall, citisem pe forum ca atunci cand e dus senzorul, nu da scanteie si nici nu da benzina. Oricum ceva are, benzina are, pompa baga, exclus pompa sau sigurante sau releu, am verificat toate sigurantele, benzina da, imi uda bujiile, exact aceleasi simtome pe care le-ai zis si tu. Mai precizez ca imi descarca bateria foarte repede, acum ma gandesc daca e dusa bateria sau e totusi o problema electrica, dau de trei sau patru ori la automat si gata, nu mai invarte, se aude numai electromotorul cum tacane, o pun pe redresor, o tin 10-12 ore, dau iar de trei ori la automat si face la fel cum am zis mai sus. Ai zis pinul 2 de la ecu? am sa desfac grila de la ecu sa ma uit pe acolo, zi-mi exact cum ai rezolvat. Cer ajutor celor aflati in zona mea, Craiova sau Slatina, cu motor asemanator, platesc deplasarea, vreau sa verific si delco , senzor fise, sa nu mai dau alti bani si pe alea daca ale mele sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...am si eu un golf 3 1.4 benz si nu vrea sa mai porneasca deloc...culmea e ca benzina ii vine in injector,bobina da scanteie,distribuitorul imprastie la toate fisele curent...nu stiu de unde sa o mai iau...doar o apa sfintita!va rog,cine poate a mai intalni sa imi dea un sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar aer are? Verifică puţin clapeta să fie curată, să nu rămână blocată pe închis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea inferioară a corpului injector cuprinde şi clapeta, vezi în pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu un golf 3 si am o problema... porneste masina doar daca apas ambreajul... in rest merge ok.

de cateva zile a inceput sa imi faca asa...daca nu apas ambreajul zici k nu are putere sa invarta motorul...si nu vrea... 

apas ambreajul si dau la automat a pornit perfect

care ar fi problema ?

Modificat de Rey91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal se porneşte cu ambreiajul apăsat (maşinile mai noi chiar nu pornesc dacă nu apeşi ambreiajul). Posibil probleme la electromotor sau baterie. Mai întîi încearcă cu altă baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulyan_vw eu nu primeam curent la injectorul 2 , dar la ECU paremi-se ca era pinul 7 din partea de sus.In programul aluia care mi-a diagnosticat masina ii aparuse si schema electrica.Era firul rupt exact unde facea contact cu tabla , de unde pleca firul spre semnalizarea din partea dreapta , si inca vreo 2 fire se tineau in 2 lite.Cand a inceput electricianul sa imi caute cauza am vazut ca prima oara s-a uitat imprejurul bateriei , pe unde se indoaie cablul.
Intreaba pe cineva cum poti verifica daca ai curent la injectoare , fara diagnosticare si fara aparat special....cred ca trebuie sa fie vreo metoda...cu un bec sau nu stiu cum...nu ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABU e un singur injector iar daca se uda bujiile inseamna ca functioneaza.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

I-am luat senzor Hall nou, firele de la ECU sunt in regula. Am 3 luni de cand nu stiu ce sa-i mai fac sa porneasca. De cand am schimbat senzorul, am observat ca iese benzina pe deasupra regulatorului de presiune, normal ar trebui sa iasa prin injector sub senzorul de aer din injector direct pe clapeta banuiesc. Ori iau alt motor, ori aleluia, alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Si eu am probleme cu pornirea la 1.6 ABU. In mers, motorul merge ok. Fisele si bujiile le-am verificat. sunt OK.

https://www.facebook.com/photo.php?v=711904805533677&set=o.101278639940567&type=2&theater

 dupa cum se observa in clip , porneste, scade brusc acceleratia ca si cum s-ar opri si imediat urca la loc , dupa care relantiul sta putin cam jos si nu sta constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!