Jump to content

Filtrele de polen


ender
 Share

Postare recomandată

In cazul folosirii unui asemenea tip de filtru se mai simte mirosul neplacut din trafic daca AC este pe aer din exterior?

Stie cineva care este codul VAG al acestui filtru ? (pentru Octavia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te pe site la paneuro.ro si la catalog on-line gasesti toate codurile VAG de care ai nevoie-aprox 800.000 lei

:salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Filtru de aer cu carbon:

la autototal am fost eu azi pt ca trebuie sa-l schimb pe-al meu: Octavia ALH 1.318.000ROL, Fabia AZF 1.000.035ROL (MANN FILTER)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Sigur se potriveste pe Octavia? Ce cod are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Sigur se potriveste pe Octavia? Ce cod are?

Nu mi-am notat codul filtrului dar m-am uitat eu in catalog dupa codul motorului - ALH nu? Au pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
In cazul folosirii unui asemenea tip de filtru se mai simte mirosul neplacut din trafic daca AC este pe aer din exterior?

Si pe mine ma intereseaza acest aspect - are sens sa caut (platesc in plus) pentru un filtru cu carbon activ sau tot la recirculare ajung?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca la inceput, cind e nou, o sa mai atenueze din mirosuri, dar sigur dupa ceva kilometri nu mai face fata la funinginea emanata de toti idiotii... Eu nu am voie sa-mi iau masina EURO 2, in schimb toti camionagii si autobuzistii merg pe ulei fara sa-i vada nimeni... :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Sigur se potriveste pe Octavia? Ce cod are?

Sigur sigur!

Daca arunci o geana la "Skoda" te lamuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am schimbat filtrul de aer fresh la garantia de 15.000 km. (un an) la service AviaMotors si am constatat ca acum toate "mirosurile" din atmosfera imi intra in masina, acum nu mai pot da drumul la ventilatie ca "mor" in masina mai ales la cand stau la semafor si am o masina in fata mea (chiar daca acesta nu face parte din categoria celor cu "ceata dupa ele").

Care ar putea fi cauza?

Am sunat astazi la service AviaMotors si receptionerul mi-a spus ca s-ar putea sa fi intrat apa si filtrul s-a imbibat si de aici probleme (nu am spalat masina de la momentul garantiei si pana in prezent).

Maine 23.02.2005 ma duc la service AviaMotors din Militari si voi vedea care este problema.

Voi ce parere aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ceva anormal. Cauta pe forum ca au mai fost discutii referitoare la filtrele de praf/polen. Exista unele cu carbon care sunt mult mai bune.

Topic de Skoda, sa-l mute cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine esta sa-l dai jos, sa cureti pe acolo cu ceva spray (s-a mai discutat pe alte topic-uri despre acestea), daca arata rau sa-l schimbi cu unul cu carbon activ, dar e cam scump (1-1.2 milioane).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor si pentru informatii, am sa mai astept sa vad cum evolueaza si daca lucrurile nu revin la normal am sa-l schimb cu unul de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus filtru cu carbon activ MANN insa se pare ca nu ajuta prea mult. Saptamana asta a fost o zi foarte insorita si masina a stat in soare, cand m-am urcat inauntru mirosea deja destul de nashpa. Cred ca la primavara incerc un spray de curatat instalatia de climatizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Scriu aici pentu a nu deschide un alt topic. Ce sa fac cu filtrul de ploen ca nu ma tine nici 3 luni cu toate ca imi iau mann de carbon activ. Am facut o igienizare a sistemului....la fiecare schimb de filtru dau jos la pasager, pe recirculare, cu spray de igienizare e ok cam 2 sapt dupa care miroase a ranced , a apa statuta, rancezeala. Am curatat locul acolo si paleta cat am reusit am dat cu aspiratorul, suflat cu compresorul si tot degeaba. La 3 luni dispe si il schimb ca am copil mic si e naspa sa intri dimineata in masina si sa simti acel miros groaznic. Am intrat si am studiat si pe topicul general cu vine miros urat in masina, dar degeaba. Am observat ca asta se intampla mai repede doar cand ploua afara, iar daca azi e soare pun nou si timp de2 luni nu ploua nu am treaba dar cum vin ploile e gata de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca nu cumva ai podeaua sau alte zone umede in masina, dupa ploaie. este posibil ca mirosul sa nu vina de la filtru ci de la mocheta umeda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este uscat dar daca bag nasul l;a filtru miroase a umezeala, ranced iar daca dau drumul la ventilatie la fel pentru cateva momente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Luat astazi din Vitan, cladirea de beton de pe mijloc ... (filtre Mann):

-filtru polen (carbon activ) - ~34 roni

-filtru aer - ~37 roni

-filtru ulei- ~45 roni

-filtru benzina - ~71 roni

-ulei Aral High Tronic (4L/5w40) - ~104 roni

Total - 291 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

O intrebare pentru cei care au trecut de la filtru normal la cel cu carbon (si l-au schimbat cu mana lor) : ati observat sa fie mai gros decat cel normal de hartie ? Eu l-am inlocuit de curand si am avut surpriza sa constat ca e putin mai gros decat cel original de pe masina si astfel a intrat mai greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in primavara am facut si eu mutarea, nu am simtit nici o diferenta si nici acum , dupa 7000km, tot nici o diferenta + nu era diferit cu nimic fata de cel normal, doar ca avea ceva gri prin el, probabil insertiile de carbon.atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru cu carbon nu ma impresionat deloc...tot intra mirosuri cand trec prin diverse zone...asa ca o sa trec pe normal si poate am sal schimb mai des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am avut ambele filtre montate pe masina. Mi s-a parut mai bun cel normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ani folosesc filtre cu carbon,si am sa folosesc in continuare.

Umezeala de afara o retine foarte bine,iar aerul din masina e mult mai uscat si sanatos,mirosurile le retine in mare masura...daca ai o RABA in fata sau treci pe langa o groapa de gunoi cu mirosuri foarte puternice,vor intra in masina,dar in masura mai mica.

Eu sunt foarte multumit....diferenta de 50RON intre un filtru normal(care e ridicol de subtire) si unul din carbon merita pe deplin la un interval de revizie 11.000km - 9 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

cred ca ai vrut sa zici 5 ron. Ultima data am dat pe unul cu carbune activ 38 lei. Celalalt era 32.

Votez pentru cel cu carbune activ. O singura data am pus fara carbune si l-am dat jos in circa o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis bine 50 roni ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!