Jump to content
soo

Audi A8 2.5 Tdi

20 postări în acest subiect de discuţie

soo   
soo

Buna, sunt nou pe forum si daca poate cineva sa ma ajute cu niste informatii as fi recunoscator.

Am intentia de a achizitiona un a8 2.5 tdi din 2000, si ma intereseaza consum, costuri intretinere, daca e ok motoru de 2.5, probleme frecvente la acest model,

daca pot pune o suspensie sport sau pneumatica, precum si niste jante mai mari.

Daca are cineva modelu asta si poate sa ma ajute cu detalii!!!!

Merci mult!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ian   
Ian

Servus,

Uita-te pe topicul de Audi A6.Motorul de 2.5TDI este frecvent pe A6.

Conteaza ce model de motor este (citi CP are) ,daca e quattro,etc ,ca sa poti vb.de consum

Dar tot in aria de A6 gasesti si discutii despre consum,etc

Succes,

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vap_66   
vap_66

Eu am un AKE de 180cp si imi arata pe BC in jur de 18% urban, si 9-9.5% extraurban. Nu am verificat inca cu metoda plin-plin. Suspensie sport poti sa pui, pneumatica nu cred ca poti, plus ca trebuie sa bagi un compresor destul de mare prin portbagaj. Poti sa pui si jante de 20" :).

Intretinerea e relativ okay, daca nu iti pica ceva la care nu te astepti. Masina e si foarte joasa, si lunga, asa ca esti cam limitat cu accesul.

PS: Incearca sa iei un model cu tractiune integrala. Merita.

PPS: Merita si o remapare. Se simt cele 2 tone (cu mine in masina :icon_thumright:) cand depasesti la viteze mai mari.

Modificat de vap_66

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
soo   
soo

motoru e de 180 cp si nu e quattro

merci de informatii

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vap_66   
vap_66

Sa te interesezi si de un CASCO, sa nu ai surprize. Cutia e Tiptronic sau manuala ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
soo   
soo

e manuala, casco e undeva la 2000 depinde de valoarea de nou a masinii

oricum nu stiu de unde e mai bine sa-l iau, din tara sau Germania, ce zici?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vap_66   
vap_66

Depinde de ce suma ai fixat pentru masina. Poate gasesti prin DE o varianta mai buna: e cam aiurea sa iei A8 cu cutie manuala si fara quattro :icon_thumright:. Se umbla la kilometraj si in tara, si afara, asa ca oricum trebuie sa fii atent. Si sa nu uiti de taxa de prima inmatriculare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
d@nn   
d@nn

Exista A8 fara quattro?

Eu nu am vazut niciunul, si nici in oferta nu exista. Din cate stiu eu tractiunea integrala e standard pe A8.

Si cutia automata la fel.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vap_66   
vap_66

Era vorba de generatia D2 cu facelift (1999-2003), nu D3 (2003 - ...) :).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
makavelixxx   
makavelixxx

Motorul de 2.5 pe a8 e prea mic!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
volnick1986   
volnick1986

acuma daca te gandesti si la consum, impozite si taxe. e OK.. si bmw are pe seria 7 modleul vechi 730d de 184 si respectiv 193 cai...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
r&d   
r&d

De ce A8? Care este motivul principal pentru care ai dori o asa masina?

Daca doar faptul ca e o masina <10.000 euro te face sa tegandesti la ea, mai bine las-o deoparte.

Daca porti 40 la pantofi nu te va avantaja sa iti cumperi 45 doar pentru ca sunt la aceiasi bani, sau mai ieftini.

Costurile de intretinere nu sunt mici...

Singurul plus la A8 este imagine... si acolo doar in unele cercuri. Si imagine nu o sa-ti ofere o masina din 2000.

Spatiu ai suficient si in A6 sau Skoda Superb sau Mondeo.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
doru_fant4   
doru_fant4

Subscriu la parerea lui r&d.Plus ca am un prieten "bisnitar'' de Vitan caruia i-au trecut 2 A8 prin mana si la fiecare a avut ceva probleme.La una ia picat cutia(tiptronic) iar celalta cu motor 2.5 tdi consuma ulei rau de tot (avea cam 230k km) dar m-as fi asteptat sa fie mai fiabile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
skodita100   
skodita100

da si daca am ajuns sa comparam a8 cu mondeo am ajuns rau de tot

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xht20   
xht20
De ce A8? Care este motivul principal pentru care ai dori o asa masina?

Daca doar faptul ca e o masina <10.000 euro te face sa tegandesti la ea, mai bine las-o deoparte.

Daca porti 40 la pantofi nu te va avantaja sa iti cumperi 45 doar pentru ca sunt la aceiasi bani, sau mai ieftini.

Costurile de intretinere nu sunt mici...

Singurul plus la A8 este imagine... si acolo doar in unele cercuri. Si imagine nu o sa-ti ofere o masina din 2000.

Spatiu ai suficient si in A6 sau Skoda Superb sau Mondeo.

ai condus vreodata un A8? ca sa vezi diferenta?

Eu zic sa nu-si mai cumpere nimeni Q7, X5, Range Rover....prea multi bani aruncati pe fereastra. Ce? Aro nu e bun? Ai spatiu mai mare in el, din pdvd off-road este foarte bun, nu are costuri mari la intretinere

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
micnea   
micnea

Un A8 clar nu se poate compara nici cu Mondeo, Octavia, Passat s.a.m.d. Orice masina se poate strica si 30 000 de km daca nu sunt intretinute, mergi cu ele numai in forja, chinui etc. Eu zic ca merita A8-ul D2, dar ar merge mai bine o cutie automata si Quattro pe el. :D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
paul paul   
paul paul

la 10 mii de euro gasesti a8 2.5 tdi quattro , sigur , si normal ca i sau stricat a8-urile lui ala ca el probabil baga numai motorina in ea , nici nu se uita daca are ulei etc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liviu.Laurentiu   
Liviu.Laurentiu

Salut ! Am nevoie de putin ajutor cu o problema la rezervor , mai exact la sonda de motorina din rezervor . Cand fac plinul curge foarte multa motorina si nu reusesc sa gasesc garniturile necesare . Am gasit pe net o poza cu fix ce am nevoie dar nu gasesc nicaieri acele garnituri . Voi atasa si cateva poza sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc . 

post-139622-0-02950000-1406455767_thumb.

post-139622-0-56990200-1406455772_thumb.

post-139622-0-51000500-1406455775_thumb.

post-139622-0-21534800-1406455780_thumb.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Planetara   
Planetara

Salut. Am avut o problema asemanatoare la Passat si tind sa cred ca e acelasi principiu. Desfileteaza Pompa si vezi ca are o garnitura ca un guler si nu este pusa la locul ei. Eu asa am scapat. Imi iesea motorina din rezervor cand faceam plinul. Bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi_skif   
cristi_skif

Stiu ca este o ,,interventie" tardiva din partea mea, avand in vedere ca vechimea postarii este de acum doi ani in urma,....dar poate are nevoie altcineva de informatie,....deci...daca ne uitam cu atentie la doua fotografie, vom observa niste fisuri in capacul sorbului ....si mai exact in dreptul surubului de strangere a sorbului (stanga sus) ,de suportul din interiorul rezervorului (in zona mufei de alimentare electrica a pompei de motorina).Aceeasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o cu adeziv si mastic pt lipit parbrize. NU trebuie inlocuite garniturile de etansare, decat daca sunt deteriorate din demontare sau montare incorecta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×