Jump to content

Porniri "ratate" Polo 9n


Klauss78
 Share

Postare recomandată

Saluare,

Am un polo sh de 4 luni si am facut cam 9k km cu el fara probleme mari(schimbat doar bucse bara si placute frana).

De 2 ori, nu a pornit in primele 2 secunde de la contact, iar cand a pornit ... motorul mergea, dar parca nu avea putere ... parca ramanea fara benzina la un moment dat.

Prima data am mers asa cam 1 km ptr ca am ajuns la destinatie. La plecare, dupa o ora a pornit la sfert si a mers ok.

Inainte de asta mersesem cam 1-2 km la 4500-5000 rpm ... daca asta poate fi cauza.

A doua oara, a pornit mai greu, aceleasi manifestari anemice. Am oprit motorul, am pornit imediat ... si s-a comportat normal.

Probabil a ramas "cuplat ceva" la pornire, care apoi la a 2-a pornire si-a facut treaba.

Aveti idee, e ceva grav, e un inceput de ceva grav sau ... se mai intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. S-o stapanesti sanatos in continuare. In legatura cu pornirile ratate tot ce pot spune eu , din cate am citit, vine de la lantul de distributie. Motoarele azq sufera de uzura prematura sau defectiune a intinzatorului de lant. din aceasta cauza poate sa nu porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Nu sint expert dar porniri ratate si pierderi de putere poti avea de la :

1. bujii uzate - nu stiu cat e timpul de viata al celor la AZQ

2. Fisa bujie uzata sau bobina de pe fisa (nu stiu denumirea exacta) poate avea contacte corodate

3. Injector (oare) murdare (curatarea cu ultrasunete costa cam 500 mii) - la fel uita-te si la contact - am vazut care au dat 7 mil pe injector cand se putea curata cu putin spray WD 40

Daca gasesti contacte corodate sau suspectezi probleme majore fugi la service nu amana ( se poate busi calculatorul )

Verifica pe calculator sa nu ai aprinderi intermitenete in cilindri (nu afara :) )

Poate unii cu si mai multa experienta se vor obosi sa iti spuna si alte posibile probleme. Eu m-am saturat de service-uri in care mi se spune " da 7 mil , ia un injector sa vedem daca nu cumva e asta problema"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tip de motor ai si cati km la bord?

Vad ca suntem din acelasi oras da-mi un telefon si poate ne intalnim si vedem cu ce te pot ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. S-o stapanesti sanatos in continuare. In legatura cu pornirile ratate tot ce pot spune eu , din cate am citit, vine de la lantul de distributie. Motoarele azq sufera de uzura prematura sau defectiune a intinzatorului de lant. din aceasta cauza poate sa nu porneasca

Salut! In primul rand vreau sa zic ca lantul de distributie e un simplu lant, care cu ajutorul arborelui cotit actioneaza axele cu came, deci nu poate influenta pornirea.(ori porneste, ori nu porneste).

Daca se uzeaza apare un zgomot specific, iar daca se rupe nu e de bine.

In legatura cu pornirea si eu am avut aceiasi problema, iar dupa nenumarate testari si verificari am ajuns la concluzia ca benzina a fost de vina, probabil putina putina apa pe la injectoare.Bafta si sa va mearga motoarele!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In primul rand vreau sa zic ca lantul de distributie e un simplu lant, care cu ajutorul arborelui cotit actioneaza axele cu came, deci nu poate influenta pornirea.(ori porneste, ori nu porneste).Daca se uzeaza apare un zgomot specific, iar daca se rupe nu e de bine.In legatura cu pornirea si eu am avut aceiasi problema, iar dupa nenumarate testari si verificari am ajuns la concluzia ca benzina a fost de vina, probabil putina putina apa pe la injectoare.Bafta si sa va mearga motoarele!!! :huh:
daca ma gandesc bine ... am bagat benzina de la un Luk Oil mai amarat inainte de prima manifestare noroc ca nu am bagat de mult, si am adaugat peste \Apropos (stiu ca s-a mai scris pe forum) la motoarele AZQ cam ce benzina folositi ?Care a-ti simtit-o ok ptr ele ? merci
ce tip de motor ai si cati km la bord?Vad ca suntem din acelasi oras da-mi un telefon si poate ne intalnim si vedem cu ce te pot ajuta
AZQ, cam 56.600 te-am daugat pe YM, o sa te sunmerci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

"audvoci" are dreptate. Eu am patit o chestie cu un polo 1.4 fsi: sotia a oprit in strada, iar eu am incercat sa bag masina in garaj, nu a pornit, am asteptat cateva minute si apoi a pornit. Am bagat-o in garaj si.. dimineata nu a mai vrut sa porneasca. Diagnostic:computer injectie defect ECU. Cu cateva zile in urma a mai avut o manifestare similara. Nu stiu care a fost cauza. La dealer au verificat instalatia si a fost OK. A doua oara cred ca eu am busit ECU atunci cand am schimbat bateria (am atins cu cheia borna+ si masa modulului simultan (atentie)). In aceiasi perioada, pompa de benzina nu mai functiona "rotund". Cauza a fost computerul pompei, un modul electronic fabricat in Romania, care m-a costat vreo 600RON. Am observat atunci ca acest computer se incalzea excesiv. E posibil ca totusi, acesta sa fi fost cauza defectarii ECU. Are legatura directa la ECU acest computer al pompei cf. schemei electice asa ca e posibil ca el sa fie cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!