Jump to content

Probleme Airbag (Touareg 7L)


zeus
 Share

Postare recomandată

Unde ai citit treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VVV

    18

  • Al Bundy

    3

  • maxu

    3

  • seb86

    3

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
E vorba de o mica confuzie.

Daca se face "Output test" pe controllerul de airbag nu mai porneste motorul.

See here: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/V...reg_(7L)_Airbag

Da, ai dreptate.

Si aici e tratat subiectul....

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/touareg.html#15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ceva probleme similare si la masina tatalui meu, un touareg R5 2.5 cutie automata, primul model (cel cu roata de rezerva pe portbagaj).Imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografie,exprimare sau limbaj tehnic (sunt la munca,scriu grabit si nu sunt nici mecanic).Masina a fost cumparata de noua de la VW cam atunci cand a aparut modelul,nu mai stiu anul exact.Intretinuta si facut revizii si reparatii numai la service VW.Am uitat sa mentionez,masina are si o sora geamana (asociatul lui),identica din toate punctele de vedere mai putin culoarea.Prima problema care a aparut la ea a fost cardanul "rupt",mai exact rulmentul acela...nu mai stiu la cati km dar faza interesanta e ca la o perioada foarte scurta de timp a cedat acelasi rulment (cardan) si la "sora geamana".Probabil coincidenta sau nu, asta nu mai stiu.Dupa ce au fost schimbate am aflat ca este un domn pe la bucuresti parca, care schimba rulmentul cu 400 de ron aprox,nemaifiind necesar cumpararea cu 4000ron sau cat mai era atunci la VW.In continuare masina a functionat foarte bine,a fost schimbata pompa de apa pe cheltuiala VW, a fost un fel de rechemare parca de care nu am aflat decat intamplator pentru ca pana sa apuce aceasta rechemare pompa "sorei gemene" s-a blocat necesitand o operatie mai complicata.

Asta a fost un mic rezumat,abia acum incep adevaratele probleme...Masina "geamana" incepe sa aibe probleme cu, cutia de viteze, smuceste rau la schimbarile de trepte...dusa in service la ploiesti, concluzia grupul de valve parca ii zice trebuie schimbat.A fost schimbat nu mai stiu exact cat a costat.Chestia e ca intre timp si touaregul nostru a inceput sa aibe niste "simptome" dar nu aceleasi,de dimineata cand o pornea sa plece cateodata nu pleca de pe loc,deci cu schimbatorul in D nu se misca de pe loc,bagat in P oprit si pornit iarasi mergea,daca era cald motorul nu facea,numai la rece si din cand in cand.M-am gandit ca o sa cedeze si touaregul nostru si la recomandarea consilierului de acolo am facut un schimb de ulei la cutia de viteze la masina.Simptomele parca disparusera,mergea okey.Acum 2 ani in vara s-a intamplat asta cu uleiul, apoi am plecat in turcia cu masina in vacanta.In turcia la un moment dat nu mai mergea climatronicul,in sensul ca nu mai baga aer rece...am avut noroc si la nici 30 de km am gasit o reprezentanta VW, am intrat am vorbit cu cineva acolo am bagat masina in service s-au uitat si au zis ca e rola aceea cu ambreiaj sau cu frana nu mai stiu cum se numeste exact.O aveau pe stoc si le-am zis sa o schimbe ca era cald rau si imposibil de mers in conditiile alea,dupa vreo ora au venit si au zis ca nu e de la rola aceea ca ar fi compresorul "kaput" dupa cum s-a exprimat mecanicul.In fine era ceva de pe carcasa compresorului,i-au facut o improvizatie si au zis ca acum merge dar nu se stie cat o sa tina si ca o sa trebuiasca inlocuit compresorul.Am ajuns cu masina okey in tara mergea totul foarte bine.La scurt timp dupa ceva drumuri pe bord unde arata vitezele la cutie si modul in care e PRNDS s-au aprins toate,dupa ce am citit cate ceva pe net am gasit ca e un fel de "safe mode" sau "limp mode".Cu acele litere pe bord aprinse masina mergea groaznic de greu,pe modul manual nu mai mergea in S nu mai reactiona,kick-down la fel,doar ca te puteai deplasa cu ea.Ajuns la VW tot la ploiesti dupa ce s-au uitat au constatat ca nivelul uleiului era mult sub limita,ei au zis ca au completat aproximativ 3L de ulei,asta dupa ce ei au recomandat schimbul...oare dupa ce l-au schimbat or fi completat cat trebuia?!...In fine am completat masina a mers normal.Peste ceva saptamani Airbag Fault pe bord...dus din nou la VW ploiesti,eroarea era pe airbag lateral stanga,au umblat ceva la cablaje au resetat am plecat.La o saptamana Airbag Fault...mers la VW la ploiesti,consilierul "jmecher" ca poate este la alt airbag,dupa tester concluzia,acelasi airbag.Demontat iar ceva pe la scaun schimbat nu stiu ce mufe resetata eroarea.La cateva zile airbag fault...Mers de data asta la VW pitesti,alte teste alte concluzii,acelasi airbag,din nou cercetat cablaje mufe dat scaun jos etc...Martor stins concluzia lor poate e nevoie de baterie noua,nu au stiut sa imi zica exact de care e si mi-am cumparat-o eu.Dus inapoi la ploiesti la cateva zile bineinteles cu airbag fault pe bord si cu bateria in portbagaj,bateria identica,dat jos scaun schimbat baterie resetat si plecat.La cateva zile airbag fault sunat injuraturile de riguare...pentru ca pentru fiecare deplasare platit manopere,combustibil etc...Mai mers de 1-2 ori la ploiesti schimbat diverse mufe cablaje demontat...plecat cu martorul stins doar ca sa se aprinda din nou..O perioada l-am lasat asa...

Urmatoarea parte nu prea are legatura cu airbagul dar este interesanta,zic eu.La cateva saptamani se aprinde martorul de la baterie pe la 110 000 km parca.Deplasat la VW ploiesti concluzia a fost ca rola aia cu ambreiaj sau cum ii zice s-a blocat si d-aia nu mai incarca alternatorul.La ploiesti baietii de la VW au probleme cu piesele de schimb,in sensul ca nu au nici o piesa pe stoc si nici nu o pot aduce.Am comandat eu rola prin cineva de la bucuresti,mi-a venit a doua zi si am fugit la ploiesti sa imi puna piesa sa luam masina,cand au demontat compresorul sau ce au demontat ei acolo au rupt o piesa care nu stiu cum se numeste dar s-a rupt un "stutz" dupa cum l-au descris ei...alti nervi alte injuraturi...nu am mai avut noroc sa gasesc aceea piesa pe stoc pe nicaieri.Ma ajutat cineva din arad si in 3-4 zile a venit piesa din germania.Am mers la vw la ploiesti si am reparat masina am platit tot eu piesa in schimb cica au facut o reducere la manopera.oare?!

Ultima parte e cea care ma intereseaza dar am considerat necesar sa explic putin istoricul masinii ca sa se inteleaga cam ce s-a intamplat de cand o avem.Acum au inceput problemele...Ba airbag fault ba cutia nu mai mergea,pe rand si cateodata si amandoua,drumuri repetate la ploiesti,schimbat mufe schimbat cabluri desfacut pe la cutie,schimbat ulei,schimbat un senzor de presiune,apoi al doilea (la cutie am inteles ca ar fi doi senzori la 100ron bucata,schimbat 4 senzori de-a lungul timpului)...plecam din service ba se aprindea airbag fault ba cutia nu in acelasi timp la diferite intervale.Repet,cutia nu prezinta nici un simptom atata timp cat nu se aprind acele litere pe bord si intra in "safe mode".Mereu resetat erori,repetate drumuri la ploiesti,cateodata nu se aprindea nici una din cele doua o perioada de timp mai lunga...am facut si 1500 de km intre "aprinderi de martori" si erori la cutie.Disperat de "prostia" celor de la VW de la ploiesti ma certam de fiecare data cu ei,pentru ca mentionez toate drumurile astea in total mai mult de 10-15 plus lasat masina cu zilele acolo si am platit mereu manopera si etc...Acum incepea altfel...se aprindeau in acelasi timp si la maxim 10-15 minute dupa ce plecam de la VW ploiesti,adica Airbag Fault si eroarea la cutie,absolut in acelasi timp...M-am gandit ca poate au cumva legatura si am programat miercuri (08.12.2010) la Vw pe centura in militari unde au ei service si showroom langa skoda.Dus masina de dimineata au luat cablajul cica de la scaun si pana la usa si la cutie si cautat,nu au gasit nimic,platit aproape 800 ron manopera si am plecat cu masina,dupa nici 10 km airbag fault si cutia in limp mode.Am sunat la ei,recomandarea lor telefonica :"schimbati cutia",i-am inchis telefonul in nas.Urmatorul service probabl sibiu,schimbat iar senzorii aceea de pe cutie,recomandarea lor telefonica pe baza a ce au vazut din tester,ca cica eroarea e data la senzor,asa zic cei din militari,comandat/cumparat cablajele de la cutie la computerul de bord si airbag computer de bord...

Nu mai stim ce sa facem cu ea,luat 4 service-uri VW la rand platit manopere peste manopere piese si numai concluzii nu am auzit...daca cineva poate sa recomande ceva,orice...orice sfat este binevenit sau recomandare...masina are acum aprox 135 000 km si are airbag fault aprins si cutia.

Imi cer scuze inca odata pentru eventualele greseli sau exprimari,am scris la inceput motivele,si pentru postul acesta imens...dar pur si simplu nu mai am solutii...Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema cu Airbag Fault, norocul meu a fost ca eram prin Austria. Am fost la Porsche Salzburg si mi l-au resetat pe garantie. A fost de la centura siguranta pasager. Nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e eroarea legata de cutie ?

CAt despre Airbag, recomand eliminarea tuturor mufelor de pe traseul respectiv si legarea firelor pe direct., chiar daca asta e un impediment cand vrei sa dai scaunul jos.

CAt despre Airbag, recomand eliminarea tuturor mufelor de pe traseul respectiv si legarea firelor pe direct., chiar daca asta e un impediment cand vrei sa dai scaunul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea este descrisa mai sus,se aprind toate literele PRNDS si merge masina groaznic,intra in modul acela "get me home" sau cum se numeste...dar dupa nenumaratele interventii si demontari ale scaunelor in incercarea de a remedia problema cu airbagul am observat ca dupa resetarea erorilor la service,in momentul cand se aprinde martorul de la airbag se aprind si toate literele de la cutie...exact in acelasi moment...coincidenta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nu e eroare, aia e manifestarea unei defectiouni. O eroare (DTC trouble code) e definita de un numar si explicatia ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,am o mica intrebare (inca nu am fost la un specialist),s-a aprins beculetul galben care indica probleme la airbag-uri.Am folosit un tester al unui prieten si mi-a indicat ca ar fi o problema la senzor centura pasager dreapta.Am desfacut scaunul m-am uitat si mi-am prins urechile!!Inainte de a ma duce la un electrician are cineva vreo idee cam ce ar putea fi ? Nu de alta da' sa nu ma puna sa schimb airbag-urile !=)) Multumesc anticipat Aaa,am uitat masina este din 2008,R5 Mountain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai de ce sa schimbi airbagurile.

poate e un contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de sub scaun de la airbag si bago inapoi,eventual da cu un spray de contacte,sterge eroarea si vezi daca mai apare,eu asa am rezolvat problema :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca eroarea a dat-o la centura, la aceea capsca pirotehnica ce treaba are cu scaunul? vezi ca trebuie sa fie o mufa in josul stalpului unde este centura. daca nu te pricepi mergi intr-un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc domnilor,am incercat , am scos mufa, i-am dat cu spray de contacte,i-am scos cu testerul greseala,degeaba.Cand m-am asezat pe scaun si am bagat centura....bing...."airbag fehler"........deci ma duc in service.......Dumnezeu cu mine ! Multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata mufa de la centura, eventual intareste-i contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data pentru sfaturi,am fost ieri la VW si au descoperit ca senzorul de la catarama centurii nu mai functiona. 500 lei toata distractia.........baietii stiu sa se vanda !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde airbagul pentru ca s-a rupt folia de pe scaun. Asta mi-au spus si mie. E o boala la ele. Schimbi folia si nu mai ai probleme. Nu am idee cat ar costa dar sigur e asta. Desfa scaunul si ai sa vezi. Numai partea de jos. De acolo e problema. Cat timp ai martorul aprins nu iti merg airbagurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La A4 e de la mufe. La Touareg probabil, nu am desfacut niciun scaun din acesta, pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Am și eu aceeași problemă la mașina din semnătură. Am reglat scaunul și martorul s-a aprins instant. Mă poate ajuta cineva cu un vag-com prin Dr. Taberei sau bd. Timisoara? Aș vrea să curăț mufa și să resetez eroarea.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problem solved!

Era contactul de la centura de siguranta scaun șofer. Am șters eroarea și să sperăm că nu mai apare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!