Jump to content

Probleme cu inchiderea centralizata


alexdm
 Share

Recommended Posts

szintyjanos
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=961163

Panel - la ce te referi - faţa de usa aia plastic + textil sau panoul metalic, ala care ţine pe el mecanismul de ridicare geamuri si altele? pentru ala de plastic, pasii sunt in linkul de mai sus.

Salut

A fost util linkul, numai ca e putin diferit la minde, dar sper sa ma descurc. As dori sa scot panoul de plastic+textil in primul rand si dupa aceea ma descurc. Ideea era ca n-as fi vrut sa rup ceva.

Dupa ce am reusit am sa va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    23

  • Al Bundy

    16

  • Cristian

    15

  • uglyjamal

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

szintyjanos
Se pare ca m-am chinuit degeaba sa fac tutorialul asta de desfacut fata de usa, nu se uita nimeni peste el:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=50375

Cristian!

Iti multumesc mult de tot pentru tutorialul postat de tine. Este exact ce cautam!! Mai explicit de ata nici nu se putea.

Imi va fi de folos.

Inca odata mersi mersi mersi

Link to comment
Share on other sites

szintyjanos

Vreau sa va spun ca datorita tutorialului lui Cristian am reusit sa desfac fara probleme panoul interior de la usa soferului.

Momentan nu am gasit insa care e problema, de ce nu functioneaza inchiderea centralizata, dr va tin la curent.

Salut, si Cristian inca odata mersi

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa dai jos broasca ca sa vezi de ce nu functioneaza inchiderea centralizata. Pentru asta trebuie sa scoti placa de metal pe care se gaseste macaraua geamului. E mai complicat, insa gasesti tutoriale sau topic-uri despre asta pe forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salut,

Am si eu 2 probleme la masina mea(cordoba 1.9 tdi din 2005):

Se pare ca nu functioneaza nici un senzor din usi,adica(deschid usile, nu se aprinde lumina, se inchide automat masina dupa 20 secunde- se comporta ca si cum deblochezi masina din telecomanda si nu deschizi nici o usa-se inchide) e vreo siguranta, vreo idee?help..

Toate comenzile din usa soferului sunt "defecte" nu se aprind ledurile,absolut nimic.

va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Tot ce spui tu e din cauza calculatorului de confort din usa soferului. Trebuie verificat si eventual recodat.

Link to comment
Share on other sites

Merci,unde pot face lucrul asta? Se poate rezolva cu Vag-com? Cat costa toata treaba?

Si buzzerul ca am farurile aprinse nu functioneaza.multumesc

Edited by cioky1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema asemanatoare cu a lu cioky1 doar ca se manifesta doar la usa din dreapta. Nu mai sesizeaza ca deschid usa. Nu se aprinde lampa si se blocheaza usile daca deschid doar usa de pe dreapta. N-am nici o idee de la ce ar putea fi.

Link to comment
Share on other sites

Switchul din broasca e ars si nu mai transmite informatii despre usa, daca e deschisa sau nu. Trebuie inlocuit. Nu va recomand sa mergeti la un service autorizat din reteaua Vag, ei va vor schimba toata broasca.

Link to comment
Share on other sites

La tine e switchul din usa.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Revin de data asta cu o problema mai grava. Am gasit un fir intrerupt la portbagaj(nu-mi functiona lampa de marsarier,lampa de ceata si lumina in portbagaj), l-am lipit si acum functioneaza dar bordul face ca un pom de Craciun. Eroare servo directie, eroare abs, eroare pompa injectie, falfaie avertizarea pentru frana si piuie de 3 ori, nu functioneaza vitezometrul, nu-mi inregistreaza km pe care ii parcurg, servodirectia functioneaza foarte greu. Am fost la un service ieri ca m-am gandit ca au aparut erorile din cauza firului care s-a intrerupt, si nu poate intra in calculatorul de abs, erorile sunt urmatoarele:

18061 ecu abs

18057 magistrala can

1317 eroare servodirectie comunicare cu panoul de bord

1316 eroare abs

cam asta a gasit, nu avea vag-com. O sa-mi fac timp sa fac si o diagnoza cu vag com-ul, dar aca cineva are vreo idee, sau daca a intalnit problema, vreo siguranta arsa( nu cele de langa volan ca le-am verificat pe toate), un prieten cu un Megane 1 a avut aceeasi problema, a schimbat calculatorul de abs si problema era firul care face masa cu, caroseria.

Ma puteti ajuta?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ceva asemanator a patit si amicul Cristi de pe forum, vezi aici: http://vwforum.vwfor...6#entry1259846. Si avea legatura cu niste scurtcircuite pe la contactul de la marsarier. Probabil cu vagcom o sa-ti indice cam pe unde e baiul.

Edited by uglyjamal
Link to comment
Share on other sites

Sper sa se rezolve cu vagcom, ca am incercat cu un tester de service si nu a putut decat sa indice erori,nimic altceva.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problemele. Al Bundy stie ce face! Siguranta de la Abs nu mai era acolo (tehnici necunoscute, probabil voodoo), panoul de la usa avea niste contacte oxidate si am toate switch-urile din usa arse (pentru schimbare switch-uri tot la Al Bundy ma duc).

Mutumesc pentru suport si sfaturi!

Edited by cioky1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, pentru o Ibiza din 2003, ce sfat imi puteti da in masura in care usa din dreapta fata nu

reactioneaza la comenzile de inchidere si de deschidere, atat din butonul de pe usa soferului cat si

din telecomanda. A ramas incuiata si punct. Astept un sfat, o parere, orice. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1. Lovesti usor in manerul exterior timpo in care cineva (sau tu ) apasa repetat butonul de deschidere de [pe telecomanda (sau de pe usa soferului )

2. Dai usa din spate jos, ca sa ai acces la surubelul care desface capacul de la maner, pe acolo bagi surubelnita si actionezi manual switchul de deschis de pe usa.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns, masina este in doua usi, am incercat initial metoda cu butonul, fara

rezultat insa. Am reparat-o pot sa zic din greseala, intr-o seara cand am venit de la munca

am scos bornele la baterie si le-am cuplat dupa 2 min, am deschis masina cu cheia, si surpriza,

s-a deschis si usa pasagerului. Am incercat apoi si din telecomanda si functioneaza. Nu inteleg

cauza care a determinat blocarea usii, o sa incerc o scanare poate a ramas ceva stocat

Multumesc de raspuns

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

nu s a mai scris de ceva timp ,am un prieten cu o ibiza in 2 usi din 2001 ,de cateva luni nu mai poate inchide masina din telecomanda,care functioneaza pt ca licare becul,dar acum 2 zile a pus contactul si a apasat un buton,dupa ce l a luat si a scos cheia masina s a incuiat si incuiat si pe urma nimic,aveti idee?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut!

Detin un Seat Cordoba 1.4 tdi din 2004(motor AMF) de care sunt foarte multumit!

Am si eu o problema cu inchidrea centralizata din telecomanda(cea originala a masinii ca alta nu am) si anume nu mai vrea nici sa o incuie nici sa o descuie desi am schimbat bateria la telecomanda si ledul rosu se aprinde la actionarea butoanelor.Astfel incat o incui/descui manual cu cheia din broasca.

Am fost ieri la un service si mi-a pus-o pe tester- erori:

00935 electric window motor rr(V27);

00931 locking module for central locking-F223.

Imi poate spune cineva la ce se refera exact(in mare imi dau si eu seama dar...) si cam ce trebuie facut pentru rezolvare?!

De asemenea as vrea sa stiu unde este localizat modulul confort?

Si, desi nu are legatura, la ITP mi s-a spus ca motorul nu se tureaza mai mult de 3700 de ture!De la ce ar putea fi?

Merci anticipat!!!

Link to comment
Share on other sites

@adikim

Arunca o privire aici.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ti s-a desincronizat telecomanda cheii. Pentru resincronizare urmeaza urmatoarea procedura:

Note: Maximum time allowed for synchronising is 30 seconds.

1. The normal key (= the one without remote) is used to activate the ignition, and the key with the remote control is the key to be programmed.

2. Check that the car is open before commencing programming.

3. Place the key without remote control in the contact inside the steering and ignition lock.

4. Use the key with remote control and mechanically lock the vehicle from the driver's door.

5. Open and close the driver's door lock mechanically, using the remote control key.

6. At the same time press the open button on the remote control key.

7. Complete the procedure by removing the key from the contact.

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspunsuri!

E bun site-ul ! Merci!

Am incercat de mai multe ori sa resincronizez cheia.Nu merge!

Imi poate spune cineva unde este localizat swicth-ul din usa(trebuie sa dau jos fata interioara la portiera)?

Dar modulul confort?

Merci anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Switchul e localizat in broasca usii, dar se refera strict la acea usa si nu la toate usile, deci nu are treaba cu inchiderea centralizata, daca ar fi stricat nu ti-ar inchide acea usa si in plus, daca e vorba de usa soferului, nu ti s-ar aprinde plafoniera cand aceasta ar fi pusa pe pozitia corespunzatoare si nici nu ai avea avertizarea sonora ca ai uitat farurile aprinse, atunci cand deschizi usa.

Modulul de confort e sub bord, da jos sertarul din stanga bordului si vei avea acces la el.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!