Jump to content

Loguri Vag Com Relevante Pentru Benzinare


abuwz
 Share

Postare recomandată

Salut,

As dori sa aflu de la colegii experimentati ce loguri pe ce grupuri sunt relevante pentru motarele pe benzina. Ideal insotite de cateva explicatii pentru diagnosticarea diverselor probleme.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa un PM primit de la abuwz, am redeschis acest topic cu gandul ca acest topic sa se populeze DOAR cu informatii la obiect, succinte, fara discutii pe marginea posturilor. Sa speram ca astfel va ajunge un fel de ghid de referinta pentru diagnoza motoarelor pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Se pare ca nu se vrea populat acest topic...nu e lumea interesata de benzinare?

M-ar interesa si pe mine datele cerute de abuwz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

test debitmetru. log pe engine grupul 002.

"Here's a good sanity check for the status of your MAF. Do a full-throttle run all the way to redline in a single gear (second works fine). Group 002 usually shows air mass in g/s. Your peak airflow should be roughly 0.80 times your horsepower. So, if you have a stock 150 hp 1.8T, expect around 120 g/s. If you see significantly less than that, you MAF may be on the way out. This still works if you are chipped, but "race" programs may make more power through timing, rather than airflow. Therefore, take all readings with a grain of salt."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si logul asta ce spune despre debitmetru?

post-462-1278589840_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si logul asta ce spune despre debitmetru?