Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Explicatia e data de puterea calorica a litrului de GPL, care e cu 30% mai mica decat a litrului de benzina...restul e termodinamica.

Tu probabil vorbesti de consum pe CB mai sus, nu poti face un consum real la pompa pe o distanta asa de mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre CB si plin pe plin e de cateva zecimi. Am facut de fiecare data plin pe plin si CB raporta 8,5 mie imi isea 8,7, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CB iti indica consumul daca ai merge si consuma benzina... La gpl mai pui 20% in plus...

Sent from my P5_Quad using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre CB si plin pe plin e de cateva zecimi. Am facut de fiecare data plin pe plin si CB raporta 8,5 mie imi isea 8,7, etc.

 

E posibil, dar consumul real se face de la gol la gol...tocmai din cauza asta am zis ca nu ai cum verifica decat dupa ce sare pe benzina din cauza lipsei de gaz din rezervor. Mai poti face pe distante scurte cu bagat sume mici cand rezervorul e gol.

De ex stii ca ai cam 150 de km de mers si aproximezi cam 30 de ron de bagat la pompa. Vezi cat faci cu cei 10,5 litrii de gaz, unde ti-a sarit pe benzina te uiti si vezi cat ai parcurs, imparti si iese CONSUMUL REAL.

Mergi pe benzina pana la prima statie de gaz si reiei procedura.

Am mai zis si repet, reluati de mai multe ori in zile diferite de la aceasi statie inainte sa dati un verdict.

Vantul din fata sau spate iti schimba cu plus minus 30-40% consumul.

De la un 6,5 cu vant din spate ajungi la 10 cu vant din fata in aceleasi conditii de viteza, incarcatura...etc.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • toata stima si respectul pt moog ce lucrezi prietene....

...zi de zi...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce te-ai luat ? :)

Inginer mecanic, iar ca hobby, fortat de IQ-ul scazut de prin service-uri, diagnoza, inclusiv GPL :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEME PORNIRE  benzina si G.P.L

dimineata pe acest timp sexi de 7-8 grade masina mea porneste la a 2 cheie,(dar la iarnă),,după care merge in 3- da rateuri si nu se accelereaza pană nu se incalzeste motorul putin,se mai aprinder si checku de motor si chiar mi-a pîlpîit de cateva ori odată dar se stinge cand merge motorul ok,,,i-am schimbat bujiile cu ngk iridium bkr 6eeex mentionez ca cele vechi erau bku 6  cu sigla vw pe ele -in perfecta stare,,am pus masina pe tester si imi da rateuri pe toate cele 4 pistaone -misfire si amestec prea bogat(system to rich) sunt programat maine la lpg-expert: raducu dobre la recomandarea lui M00G, să vedem daca se remediaza defectul sau nu,,deci la rece are acelasi meres neregulat si pe benzina si pe gpl,,,astept pareri.gaz are de la lukoil,,masina este adusaă din germania de 1 lună,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la service...parca ai luat masina cu tot cu instalatie...

Poate sa aiba multe...de la filtre varza la injectoare terminate... vorbesc de GPL...noi putem da cu presupusul dar numai o diagnoza la fata locului va spune ce si cum...

Daca Radu nu-i da de capat, naspa...nu-l cunosc personal dar stiu ca e bun...

De preferat pana ajungi la atelier sa mergi NUMAI pe benzina...cand iti va regla instalatia ECU benzina sa aiba parametrii corecti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Oare cine sunt neavizatii de la AGC care nu stiu care-i diferenta intre Gurtner si Vito?

 

va rog sa ma ajutati cu o nelamurire pe care o am ,

 

 

undeva in aprilie am optat sa montez pe masina din semnatura o instalatie Zenit Pro la pretul de 3000 Ron cu rezervor toroidal 52 l.

Instalatia venea la pachet cu un reductor Gurtner ce se presupune ca poate echipa masini de pana la 350CP insa acum am observat ca de fapt s-a optat la montare

pentru un reductor de o clasa mai joasa , respectiv AGC Vito .

 

are rost sa merg si sa cer inlocuirea conform pachetului achitat sau diferenta nu ar fi semnificativa avand in vedere puterea actualei masini ?

Cred ca trebui sa le ceri banii pe cei 182 de kw lipsa , instalatia nu vine la pachet prietene se configureaza, la pachet vin doar tepele de kituri dedicate, cand o sa intelegeti asta piata asta a gpl-ului se va curata de mizerii turcesti si contrafacute si nu o sa mai platiti in plus prostia ci calitatea. Daca baiatul ala a pus un reductor de 120 crede-ma ca stie ce face, lucreaza de la 18 ani cu mine  si are 27, ce crezi are experienta mai multa ca domnul MOOG?

Vito nu este de clasa mai joasa este un reductor foarte bun fabricat de Autronic Italia si se gaseste in doua variante 120 sau 180 kw, cel mai mic reductor al francezilor de la Gurtner este de 180 kw si cel mai mare de 257 kw reali testati etc.

La multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AGC nu cred ca ai sa gasesti pe cineva sa cunoasca in amanunt cele 2 vaporizatoare, eventual daca unul e mai bun decat celalalt. Iar ca fiabilitate la fel...sant noi pe piata...

Daca Vito e bun pt puterea ta ar fi ok...Singura chestie de reprosat e poate diferenta de pret...cel de putere mai mare e mai scump putin

Crede-ma ca stiu baietii aia de la ''AGC '' tot ce nu o sa intelegi tu cu toate interfetele tale contrafacute niciodata, da AGC este de doi ani pe piata dar noi suntem de 13 si asta garanteaza un montaj de calitate si un reglaj bun, pentru cine nu stie o instalatie buna reprezinta 50% montajul si 50% calitatea instalatiei, cine ne cunoaste stie ca nu vorbesc aiurea si nu avem clienti care plang pe forumuri.

Astept intrebari, daca pot ajuta cu mare placere poate-i schimb lui domnu MOOG parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da masina a venit cu tot cu instalatie din germany,,,k asta am sa fac, o să merg pe benzina pana la service dar deja ,până  acolo se încălzeste,,astept să vedem daca schimb piese aiurea sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pachete predefinite/dedicate unor categorii largi de motoare gen 4/6/8 cilindri si functie de putere, exista in oferta AGC PL:

http://en.agcentrum.pl/img/Katalog_AGC.pdf

Nu sant dedicate unor masini gen VW Passat 1.8T 150CP, intradevar...aici ai dreptate...

2. Din ce a expus Michael s-a inteles ca s-a facut pretul pt un reductor si s-a montat altul.

Conform site importator modelul Zenit vine cu ce vaporizator ??:

http://www.supergaz-gpl.ro/instalatii-auto-gpl-zenit-pro

 

3. Cand am zis:

"La AGC nu cred ca ai sa gasesti pe cineva sa cunoasca in amanunt cele 2 vaporizatoare, eventual daca unul e mai bun decat celalalt. Iar ca fiabilitate la fel...sant noi pe piata..."

m-am referit la vaporizatoare... amandoua sant noi pe piata si nu cred ca aveti multe masini cu 100-200.000km montate cu cele 2 vaporizatoare sa spuneti care e mai bun/fiabil...

Apropo de Vito pune si tu un link de la producator...pe site-ul lui Autronic nu am gasit nimic... asa de curiozitate...

Cei 13 ani de montaj nu duce neaparat si la o acumulare de experienta. Pina acum 2 ani ce ati montat ?

4. De unde stii ce interfete contrafacute am sau nu ? Si care ar fi diferenta intre interfata contrafacuta si cea "originala" ? Pana la urma e o simpla comunicatie pe port serial...Poate faceai referire la soft ca e "oficial" sau nu...

 Simt o nota de nestiinta in afirmatiile malitioase...

Revin la cei 13 ani de montaj...nu garanteaza nici montaj de calitate nici reglaj bun...

5. Pina la urma ce firma/atelier reprezinti/vorbesti in numele lor?

Pana una alta AGC e de 2 ani pe piata romaneasca si nu cred ca sant 20 ateliere in toata tara ce monteaza asa ceva...normal ca nu se plange nimeni pe forumuri de AGC, inca...ca si de Autronic,Marini, Bedini, Prins etc... de BRC s-au mai plans unii...

 

Apropo de intrebari:

Care e diferenta intre electrovalve si injectoare ? :

"ZENIT PRO OBD este singura instalatie GPL de pe piata din Romania care are in componenta standard injectoarele GPL (Hana 2000) si nu electrovalve GPL."

 

 

PS. Alin6 =gabigpl ?

http://vwforum.ro/topic/42751-instalatie-gpl/page-99

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI fi surprins sa vezi ca sunt masini cu km astia si o sa-ti fac dovada si la una si la alta chiar vreau sa-ti arat unele lucruri apropo de link cred ca pot chiar sa-ti trimit un document oficial dar nu pe forum, autronic nu-si mai pune brandul pe nimic de ani de zile produce calculatoare de gpl de care ai auzit si nu stii, ce am montat pai sa vedem cred ca in 2000 CCI korea, GMS Olanda ,2002 Supergas by Tomasetto, 2004 BRC , MARINI , 2004 sau 2005 St,a,g si putin brc, Si mai nou de 2 ani Compact si Zenit Pro , cauta Supergaz pe net si o sa vezi ca nu sunt plangeri indiferent ce am montat in decursul anilor, pastram un standard nu ca altii

Sincer nu-mi vine sa cred ca ma intrebi de diferente intre un injector si o electrovalva pai ce comparatie vrei sa-ti spun ca rezista de 3 sau 4 ori mai mult sau ca are o viteza superioara de raspuns, sunt silentioase, se aud mai tare cele de benzina. avem tabele cu date tehnice si comparatii de toate felurile sunt clar superioare din toate punctele de vedere, din [unctul meu de vedere o masina cu minime pretentii necesita injector si OBD dar nu doar monitorizare ci adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica INNO de la BRC, Keihin de la Prins, Matrix de la Milano, Lovato/AEB de la Landi sant acadele ?

Ce spui tu e diferenta de specificatii : rezistenta, timp raspuns inchis/deschis, nivel de zgomot, debit min/maxim etc...

Revin , faceti diferenta Hana = injector , Lovato/AEB/Valtek etc = electrovalve... care e diferenta ?

Ca si cum ai spune ca daca Loganul trancane din toate suruburile, nu are presuri decat optional,  nu prinde 240km/h decat in cadere libera nu este autoturism...

Iar Hana se pare ca e depasit ca pret/fiabilitate/performante de Matrix HS, Barracuda ...

Acelasi text l-am vazut si la colegii tai importatori de BRC...ale lor sant injectoare nu electrovalve...

 

Deci revin cu intrebarea...care e diferenta intre electrovalve si injectoare LPG?

Un raspuns pertinent, nu texte pt neaveniti...

De la cei de la BRC inca nu am primit raspuns...si nici la intrebarea daca ei garanteaza 500.000km injectoarele cum se laudau pe site ca ar rezista...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai maine trimit o prezentare de la Hana cu diferente si presiuni ,debite etc diferente si de materiale .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ori chiar nu intelegi ori ocolesti un raspuns...

Specificatiile injectoarelor Hana le stiu inainte de a apare la AGC Polonia...

Intradevar sant mai bune decat multe alte injectoare LPG.

Dar afirmatia de pe site-ul vostru este total deplasata.

"HANA sant injectoare pe cand celelalte "chestii" sant electrovalve..."

Sau mai pe romaneste "noi vindem marfa de calitate restul sant prostii" ...

De unde si pana cand AGC e nu's ce firma de renume? Nici macar in tara lor de origine nu sant foarte raspindite... AC/LPGTECH/KME sant lideri de piata apropo de raspandire/pret/fiabilitate...

Iar daca vorbim de calitate/renume/brand si comparam cu Landi Renzo, BRC, Prins,Viale care sant si pe piata romaneasca deja o dam in diverse...

AGC pana la urma ce face ? ECU GPL il face Autronic, injectoarele coreenii sau italienii/turcii, senzorii china/AEB, vaporizatorul prin Franta/Italia...mai ramane cablajul ?

 

Inteleg sa faceti reclama, dar cu decenta si bazata pe realitate..."prosti, prosti dar nu inculti" (tehnic) monser...

Macar daca va aparati "reputatia" faceti-o bazata pe argumente... 

Totul a plecat de la prezentarea voastra de pe site...ati bagat la inaintare o firma franceza (si) de componente LPG cand de fapt acele vaporizatoare nu se potrivesc la 90% din potentiala piata auto GPL... si de fapt instalatia vine cu alte vaporizatoare ...

Pina la urma cine produce Vito ? Ca nu am gasit nimc despre el pe nici un site de producator...

O fi ca si noul vaporizator Fratelli ? Care e o copie de cacao la AT-09 Alaska ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene pana o sa iesi tu din iasi si  vei participa la ceva evenimente de profil GPL las-o balta cu lpgcacao si kmelae, apropo de injectoare nu stiu ce vrei tu sa afli dar  te lamuresc cu niste comparatii imediat  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate  Prins,Viale au fost montate in Romania? 10 sau 20 cred, fii serios in declaratii ca nu te crede nimeni, ai desfacut un injector Hana sau alte injectoare enumerate de tine sau esti doar cu interfata si nu te murdaresti, am fost primii care am omologat in Romania injectoarele Hana, ce nu intelegi tu este ca toate componentele noastre sunt alese cu atentie si experienta nu am pretentie de la tine sa intelegi de ce producatorii auto nu au folosit electrovalve de 3 ohm, oare de ce nu auzi probleme de gen martori de poluare aprinsi in bord la instalatii de gen prins, brc ,zenit pro etc {premium monser} , degeaba folosesti un Calculator bun daca mizeria de ev. de pe masina ta se se deschide cu intarziere de ms. asta este marea problema. trim-uri dereglate la benzina.

Modificat de gabigpl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu ca am AGC Compact cu injectoare RAIL

RAIL mi se par mai galagioase decat VALTEK si probabil mai proaste..

 

daca imi pun o rampa cu 4 injectoare HANA2000 se va simti vre`o diferenta?

 

mentionez ca nu prea am experienta in gpl, imi dau cu parearea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Crackerx

diferenta intre valtek si rail este de deschidere; unele sunt reglate la 0,4 -valtek iar unele la 0.6-rail, de aici si zgomotul mai mare la Rail.

Hana sunt mai silentioase, raspund mai bine la accelerare si faci o economie mica la consum , dozajul GPL-ului fiind mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt multumit si de cele Rail, nu exista un zgomot excesiv, se aude un tzacanit mic cand sunt "reci" dupa care nu se mai aude nimic

eram curios sa "simt" diferenta in raspunsul la acceleratie

 

despre consum GPL...m`am obisnuit..nu cred ca pot sa il scad in vre`un fel

 

10l%  extraurban (mers pe autostrada 110~120)

15~16l%  in Bucuresti unde fac 13 km in 40~15 minute 

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu Copy/paste de pe site-ul vostru:

 

"ZENIT PRO OBD este singura instalatie GPL de pe piata din Romania care are in componenta standard injectoarele GPL (Hana 2000) si nu electrovalve GPL."

 

Simt iar o unda de nervozitate si lipsa de argumente pt a sustine afirmatia de mai sus.

Ca Prins, Viale, BRC, Lovato, Landi Renzo etc  sant mai mult sau mai putin raspandite in Romania nu are importanta.

Nu poti afirma ca vinzi SINGURA instalatie de GPL din Romania cu injectoare...

 

Asa zisele "injectoare" Hana sant tot electrovalve...ca sant poate mai precise, timpi de raspuns mai bun, rezistenta la uzura mai bun asta e alta treaba...

Cu toate ca si in zona asta e discutabil...INNO3, MED, Keihin, Lovato, AEB, Matrix sant injectoare LPG foarte bune.

 

Prin definitie injectorul de combustibil este o valva electromecanica...spre deosebire de injectoarele de combustibil lichid care mai au si rol de vaporizare etc, sant ceva mai complexe, cele de GPL sant simple electrovalve precise si rapide...

 

Divagand putin, avand in vedere ca majoritatea covarsitoare a masinilor trecute pe LPG sant aspirate clasice, foarte putine Turbo clasice, deja vorbim discutii despre precizie, viteza de raspuns etc...

In primul rand pt masinile uzuale conteaza fiabilitatea si pretul. Pina una alta fiabilitatea inca nu este demonstrata pe piata romaneasca, iar pretul e comparabil sau mai mare decat Lovato, AEB, Matrix...Acum ca sa fiu rau nici pe piata poloneza unde deja sant de cel putin 2ani nu a demonstrat o fiabilitate iesita din comun...

 

Ce legatura are desfacerea unor injectoare cu a face diferenta intre injectoare si electrovalve?

Hana ce-i drept nu am desfacut dar stiu sa citesc un desen tehnic...Incepand de la MED-uri, INNO, Keihin, Matrix, si terminand cu cele simple gen Valtek, Rail, Lovato etc au cam trecut prin mainile mele...

Si daca ati omologat primii Hana in Romania (parca ati fi descoperit apa calda, autoturismul cu 4 roti etc) care e problema ? Si Becali daca iese din puscarie ar fi in stare sa faca asta...

Apropo de alesul cu grija...ce ati ales VOI cu grija ? Firma? AGC Polonia a facut treaba asta cu alesul...deabia anul asta s-au apucat de cercetare/dezvoltare mai serioasa, cel putin asa reiese din prezentarea lor...

 

Mai puneti odata link-ul ...cel de mai sus cred ca are probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa le schimbi, poate la urmatoarea masina, avantajul la Rail este itretinerea usoara si ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!