Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Multumesc de ajutor o sa revin maine sa va spus rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru

Salutare. Am fost la RAR si am omologat instalatia in cartea de identitate. Trebuie trecuta si in talon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,

aceeasi operatiune am facut si eu crezand ca imi trece si pe talon imediat modificarea in partea de observatii, insa a trebuit sa platesc alte taxe pentru ca miitianul ala cretin a spus ca trebuie schimbat talonul, geez in ce tara traim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la Observatii este trecut "mentiuni in CIV" si ai trecut in CIV GPL-ul adica ai facut omologarea RAR nu mai ai treaba cu politia...

Asa ar trebui sa treaca toate prostiile in talon: cauciucuri, folie, schimbare culoare si alte din astea...

Mai ales daca ai la tine o copie dupa CIV ...

Stie cineva baza legala in care un politist poate avea pretentie sa fie trecuta instalatia in talon ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta noapte am ajuns de la Vernesti, va spun cu mana pe inima ca baietii sunt foarte foarte buni, priceputi si mai ales politicosi.

Am instalat Brc M 11 si butelie toroidata de 58 l pret 2750 roni, si a durat 6 ore la mine .

Masina merge din punctul meu de vedere mai bine ca inainte , trage foarte bine, asa ca ii recomand pe baieti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am da jos instalatia de GPL si am termitat tot taraboiul. Am ajuns la concluzia ca la mine in oras este extrem de prost gazul si mai e si scump pe deasupra.

A ajuns gazul la mine in Petrom 3,590 azi dimineata iar la cei sub licenta Rompetrol e 3,80 asa ca ....

Cu 48 litri GPL nu reuseam sa fac mai mult de 430 km pe extern orice am incercat: duze mici - mari...presiune modificata....am schimbat calculatorul de GPL si rampa de injectoare....

Cred ca sunt primul cetatean roma care isi da jos o instalatie de GPL.

Voi vinde instalatia mea cu injectoarele valtek doritorilor dar daca vrea cineva rampa Matrix o da si pe aia separat. Detalii pe privat.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

e normal sa ai consum de ulei, dupa ce montezi instalatie de gaz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.cati km are masina?poate e uleiul nepotrivit,contrafacut,poate il ai de multi km,poate e prea subtire pt nr de km al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti manince zilele/nervii s-a vazut , dar gazu' nu are treaba cu uleiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am confectionat si eu o interfata pentru gpl. la conectare m-a intrebat daca vreau sa fac update la softul ecu-ului. eu am zis ca nu ca inca nu ma stiu cu programul. am vrut sa-i dau recalibrare dar iar mi-a aparut un mesaj ca nu sunt autorizat . am facut si 3 printscreen-uri. mapa mi se pare cam naspa, in comparatie cu a altor colegi care au postat.Ce ar trebui sa reglez ca sa fie ok? As vrea sa -mi fac singur reglajele ca la service nu cred ca are rost sa merg( stie jagoman ce stie).

post-15507-0-59407900-1336826013_thumb.j

post-15507-0-48938300-1336826028_thumb.j

post-15507-0-76201600-1336826064_thumb.j

Modificat de zenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul e ca folosesti alta interfata decit cea din service...tine minte toate interfetele folosite...apropo de garantie etc...

Ceva e dubios la tine ...ai factorul de multiplicare foarte mare...ar cam trebui sa modifici gaura la duze...sau eventual sa mai maresti putin presiunea...

Pina atunci mai ridica toata curba pe la 2...citeste manualul in primul rind...ai sa retii macar abc-ul...

Vezi cum merge asa...

Nu fa upgrade , la STAG 200 nu merita...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

factorul de multiplicare, cred ca l-a marit cand am fost la revizia de 1000 de km - mi se aprindea chekul si a zis ca ii mai da gaz. ( adevarul de de atunci nu mi s-a mai aprins), Am citit manualul, ( nu am inteles chiar tot fiind in engleza) si am vazut ca acest factor ar trebui sa fie intre 1,1 - 1,6, iar ma mine e mai mare. Ziceai sa modific presiunea, de unde si cam cat ? Dupa ce fac irecalibrare, trebuie sterse hartile vechi ? Incet , incet cred ca invat programul. Mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am instalat de curand o instalatie BRC my 11 am facut plinul si dupa 25 de km parcuri s-a stins primul led iar al doi-lea la 75 km parcusi . Asa de repede se sting la voi ledurile.

Rezervorul este toroidal de 58 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu riscul de a pierde garantia, m-am conectat la ecu gpl si am inceput sa fac mai multe teste. Am inteles cum se modifica multiplicatorul, si am facut mai multe autocalibrari. Am urmatoarele neclaritati:

1. la autocalibrare, dupa ce trece pe gpl, ordinea autocalibrarii este, cilindrul 1,3,2si4 deodata. asa trebuie?

2. dupa ce mut multiplicatorul , trebuie dat autocalibrare , sau dar modific si atat?

3. la ultima recalibrare care am facut-o, mi-a aparut mesajul ca am diuzele injectoarelor prea mici. cum rezolv asta, se gasesc de cumparat duze separat. pot sa le schimb eu ?

4. presiunea se poate seta din program ?

5. ce se intampla daca multiplicatorul este peste 1,6 ?

Stiu ca sunt multe intrebari, dar sper ca voi primi raspuns la ele. Multumesc anticipat binevoitorilor.

post-15507-0-74229400-1336928995_thumb.j

post-15507-0-80165900-1336929014_thumb.j

post-15507-0-86086200-1336929079_thumb.j

post-15507-0-19434600-1336929129_thumb.j

post-15507-0-95991500-1336929161_thumb.j

Modificat de zenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da...se face cite unul...

2. dupa autocalibrare si calibrare in mers adica modificare multiplicator nu mai dai autoc...

3. cumperi altele sau le modifici pe cele care le ai...

4.presiunea se modifica din vaporizator...ai un "surub" pe mijloc cu imbus de 5 parca ...invirti de el si te uiti pe interfata...ridica pe la 1.35...dupa aia dai autocalibrare si o iei de la capat cu setarile manuale...

5. o sa ai eroare de full open...adica pe timpi mari de injectie si turatii mari injectoarele o sa fie deschise permanent...timpul necesar de injectie teoretic o sa fie mai mare decit cel practic posibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc sa dai presiunea mai sus mareste diuzele din rampa de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la autocalibrare , cand se face autocalibrarea pe gpl, peste injectorul 2 sare , incepe cu 1, 3 si apoi imi apare 2 si 4 deodata. asa trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti BRC 24MY11 aveti acest cod scris pe centralina ? Sau este 24MY07 ?

Eu am cerut la service 24MY11 si pe centralina instalata este scris 24MY07. Sunt contrariat. Injectoarele sunt INO03 MY09. In cartea tehnica si planul de service am notat 24MY11.

Am instalat de curand o instalatie BRC my 11 am facut plinul si dupa 25 de km parcuri s-a stins primul led iar al doi-lea la 75 km parcusi . Asa de repede se sting la voi ledurile.

Rezervorul este toroidal de 58 l.

Eu am rezervor de 52 si cam acelasi lucru mi se intampla si mie. In primii 100 km mi se sting doua leduri. Abia sunt la primele doua semiplinuri facute. Mai studiez problema. Probabil plutitorul e aiurea reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zenco vezi pct1 mai sus...

Jagoman lasa-l mai intii sa incerce cu presiune marita, e reversibila operatia :)..dupa aia o sa cauta duze mici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

cei care aveti rezervor toroidal de 55l cati litri va intra la plin?

mie imi intra in jur de 39-41 litri.Astia de la gaz mi-au reglat plutitorul la 80% din capacitatea butelie ca asa scrie in carte.. bla bla... Se poate daca ma duc la ei cu butelia goala si le cer sa imi modifice plutitorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezervor toroidal de 58 si au intrat 47.5l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike ti-ai pus intrebarea de ce e reglata la 80% ??????????????????????

Poti sa te duci, dar daca iei un sut in posterior sa nu te miri :) ...

Daca nu-l iei si vor sa modifice atunci cauta-ti alti meseriasi sa nu fie mai prosti decit permite legea :)

Se lasa acel "gol" din considerente de siguranta...a ta mai putin conteaza...a participantilor din trafic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

cu consumul cum stati.mie mi se pare ca consuma prea mult pe gaz.

eu am cam 10 afara si mi se pare cam mult.

mers 120-130.

Pe computerul de bord imi scire 9.4 l / 100 la 140 km/h cu ac pornit.Pai mai adaug un 1-1,5 litri fac consum de gaz 11 l / 100. Nu e cam mult

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe benzina in acelasi mod si vezi ce consum real ai...

Dupa aia faci comparatie...

10% la peste 130-140 condus sportiv si agitat e ok...

Ce da in bord e informativ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog: Nu fi asa de rau cu nou-venitii in ale gazului :)...dar putina informare inainte de postare nu le strica nici lor.

Despre indicatorul de nivel cu leduri de la BRC...e una din putinele lor probleme. Se rezolva greu de tot dupa multe incercari, din soft.

Eu le-am bibilit bine si chiar acum mai cobor sa modific putin nivelul intre ledul 2 si 3. Oricum problema este de la mecanica rezervorului unde potentiometrul nu coboara liniar si fin de la 1100 mv catre 20 de mv. La rezervoarele TMS care sunt puse de Laur si care nu sunt facute de BRC, nivelul cade brusc de la 1150 mv spre 8 sute si ceva apoi la 400 si tot asa........

mike: E normal cu clima la vitezele respective sa ai 10/100. Pe benzina ai 8,5/100...doar nu vrei consum de diesel pe gaz.

L.E. CB-ul indica in functie de timpii de injectie benzina asa ca la gaz nu e relevant caci mai sunt niste multiplicatori care maresc timpii de gaz, corectii...etc

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!