Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata a fost o pornire usoara din prima keye afara fiind +10 grade avand un LTFT cu VagCom de +8,6% la casuta 2 din grupul 32 si la casuta 1 aveam +2,4%. Ramane sa mai vad diminetile urmatoare daca se pastreaza pornirea usoara din prima keye si daca se pastreaza consumul de gaz la 8% extraurban si 10-11% urban dupa acest reglaj taiat cu 20% din gaz din acest meniu kar7g4.jpg mutand amandoua cursoarele de corectie la dreapta cu minus 20%. Weekend placut tuturor!

Tu ai resetat sonda lambda adica sa aduci la 0,0 ambele casaute din campul 32? nu de alta dar mi se pare ca e destul de mare 8,6 in casuta 2 si asta inseamna ce e sarac bine de tot. Cum faci sa ai totul ok e destul de simplu relativ

1. Resetezi sonda lambda cu Vag-Com (daca nu sti te ajuta @Mooq ca el le stie mai bine)

2. Mergi o bucata buna pe benzina (peste 20 km in diferite regimuri, turat, subturat...)

3. Verifici din nou cat a aparut in campul 32 din casuta a2-a (in cazul in care ramane tot 0,0 mai mergi o bucata pana se schimba datele caci asa am facut si eu) si il tii minte pentru etapa urmatoare

4. Mergi pe GPL jumate de rezervor sau si mai mult, verifici din nou valoarea din campul 32 a2-a casuta si vezi cu cat s-a modificat fata de benzina ca apoi sa vezi ce ai de facut

5. Ar fi bine ca in acest timp sa lasi instalatia asa cum e acuma si sa nu faci ajustari la GPL in timpul acestor teste sau daca vrei sa faci, o faci inainte de a incepe testarea in GPL ca sa vezi exact ce si cum.

P.S.: Valoarea pe care o ai acuma nu stiu daca e cea exacta data de benzina sau in combinatie cu GPL-ul, si pentru a sti exact e indicat sa o iei de la 0 .

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu Valy e pe aproape de adevar...LTFT uzual la masina mai veche e +3-10%

STFT e mai variat ...la mine de ex e -8%...la altele am vazut si pe + citeva procente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare masinuta porneste din prima keye dimineata la prima pornire,avand acum un LTFT in grupul 32 la casuta 2 de +7%,iar in casuta 1 am +2,6%,iar vizionat LTFT-ul cu programul Scantech este de +7,03%. O duminica placuta si un reglaj cat mai bun al gazului va doresc sa aveti! Numai bine!

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brava coane...inca un pinguin fericit :))

Inca un sfat pt voi : daca merge bine citeva mii de km si din cind in cind mai face figuri lasati-o in pace...in principal poate fi de la un gaz de calitate proasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare masinuta porneste din prima keye dimineata la prima pornire,avand acum un LTFT in grupul 32 la casuta 2 de +7%,iar in casuta 1 am +2,6%,iar vizionat LTFT-ul cu programul Scantech este de +7,03%. O duminica placuta si un reglaj cat mai bun al gazului va doresc sa aveti! Numai bine!

Inca mergi cu amestec sarac in oxigen (si consumul e mai maricel asa) dar daca tu esti multumi poti sa o lasi asa. Consum sarac este cel cu '+' iar cel bogat e cu '-'. Cel mai ok e sa fie un pic bogat in oxign caci asa papa mai putin combustibil si nici nu aprinde becul in bord. Mie imi aprinde daca sare de un LTFT +5%...

Acuma am un LTFT din campul 32 casuta 1 oscilant intre +1 si -5-6, iar in casauta 2 este un +0,8. si am facut deja 2 plinuri de GPL in situatia asta fara a aprinde becul sau a stoca ceva erori.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde , de la masina la masina...apropo de valori...

Recapitulare:

LTFT si STFT e bine sa aiba aceeasi valoare pe benzina cit si pe GPL pt a nu avea mers ok pe GPL si pe benzina sa mearga ca un c...r...sau deloc cum a patit-o un "client" zilele trecute... in special se reflecta in pornire grea dimineata...

Valorile efective pot diferi de la masina la masina functie de uzuri...unele cu injectoare infundate se pot duce pe + altele cu probleme pe admisie aer se pot duce pe - , asta ca exemplu...

NU are legatura cu consumul !!

O sonda lambda imbatrinita, lenta, injectoare de proasta calitate sau infundate, vaporizator lent in reactie, senzori de temp. "prosti" , si mai ales un reglaj prost poate duce la un consum marit...

Eu nu mai am check-ul aprins de 1/2 an :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la tara 60 km si s-au facut valorile respective in grupul 32 casuta 1 de +2,4% si casuta 2 de +9,4%,iar consumul este la fel de cand am micsorat cu 20% gazul,iar pe benzina la mine cand mergeam peste 100 km statea LTFT permanent intre +10%+11%,dar nu-i problema,voi merge din nou peste 100 km pe benzina sa vad daca s-a pastrat valoarea LTFT pe benzina intre +10%+11% si eventual voi mai face o mica corectie ca sa fie cat mai apropiata valoarea LTFT pe gaz de cea pe benzina,ceea ce si montatorii au dorit acest lucru ca de aceea mi-au dat 20% jos din gaz. Sonda lambda 1 mentionez ca eu o am nou nouta pusa originala adusa pe comanda prin reprezentanta VW si nu mi se aprinde chiar nimic in bord chiar daca am amestec slab precum zic unii aici pe forum si am pus gaz de la mai multe statii de GPL diferite.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet nu ai amestec sarac/slab etc...

Ai avut imediat dupa ce ai facut modificarea in ECU GPL...

Dar ECU masina prin intermediul sondei lambda a dat corectia de rigoare si mergi cu amestec normal acum...de aia ti-a variat acel LTFT...

Acum corectia pe GPL se apropie bine de cea la mers pe benzina ceea ce este foarte bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLOC 032 OXYGEN SENSOR CONTROL LEARNED VALUES

Mergeti in blocul 032. Field 1 indica amestecul la relanti si Field 2 indica amestecul la sarcina partiala ( in mers de ex.)Valoarea tre sa fie intre -10% si +10%.Valoare negativa - amestec bogat, valoare pozitiva - amestec sarac.Daca valoarea este la cca +25% ( valoarea superioara limita) atunci MAF sensor este terminat( gunoi).Daca valoarea este intre +10% si +25% atunci sensorul O2 pre-cat este terminat sau exista aer fals in galeria de admisie sau MAF sensor este terminat.Valoarea in general ar trebui sa fie undeva la +1.6%, +1.8% ca toate sa fie OK

Avand in vedere ca el are undeva la +9 eu cel putin cred ca inca e sarac. Repet e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta dupa vreo 100 km facuti in grupul 32 casuta 1 am +2,3% si in casuta 2 am +8,6%,iar azi dimineata avand +9,4% la casuta 2 mi-a pornit la a doua keye fiind o temepratura afara de +9 grade. Voi tine sub observatie seara citind LTFT-ul si dimineata a doua zi prima pornire,astfel sa mai fac o mica corectie in functie de LTFT si prima pornire dimineata in asa fel sa porneasca permanent din prima keye daca se poate...

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie cam mult 8-9 poti sa mai scazi putin... mai ales daca nu porneste la prima cheie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

As vrea sa stiu si eu ce parere aveti despre instalatiile landi renzo pentru masina din semnatura cu 185k km,

am vazut ca toti vorbiti doar despre BRC.

Multumesc,

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orienteaza-te spre Tomasetto STAG 300-Plus sau ISA2 daca pui in Bucuresti... 90% ai sa ajungi pe aici sa vezi cum se regleaza :)

STAG-ul e mai facil la reglaje, interfata gasesti pe forum, iar indicatii din belsug aici...

Landi e buna dar mai greoi de reglat pt un amator... si daca nu ma insel e la aceasi pret...

...sau BRC la Vernesti...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie cam mult 8-9 poti sa mai scazi putin... mai ales daca nu porneste la prima cheie...

Dimineata mi-a pornit la prima keye cu un LTFT ramas aseara de +8,6% fiind +10 grade afara azi dimineata. Cand depaseste de +9% LTFT am observat ca porneste la a doua keye,dar mai tin sub observatie acest lucru la peste +9% LTFT sa vad cum porneste la prima keye si in alte dimineti...

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BRC are si un punct slab la Vernesti...multivalva de la rezervoarele TMS...

Dupa 14 luni de functionare deja nu mai opreste de multe ori la 80% ci undeva la 90% !!!

In plus indicatorul de nivel e cu o marja f mica de precizie.

Fostul rezervor cilindric de la Zavoli a functionat peste 9 ani fara astfel de probleme. E drept ca actualul e toroidal dar nu ma asteptam la asa ceva...

Ale voastre branduri toroidale cum sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit... "asa face toate"... :))

Poti sa te duci la ei sa-ti curete plutitorul si sa-l regleze eventual...asta e de la gaz de foarte buna calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai treaba e simpla cu butelia goala...e mai naspa daca e plina ...am patit-o...sa vezi ce misto e sa scoti gazu cu ligheanul din butelie rotunda :))

Desfaci niste suruburi, tevile, scoti firele de la kktul ala de senzor de nivel si gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L: pe mess ti-am povestit de mai multe ori ca eu pot face plinul. Am semnalat acest aspect montatorului si m-a sfatuit ca inainte sa ma pun pe drum pana la el, sa bag un aditiv de GPL ce se gaseste la Lukoil sau unele supermarketuri. (Eu am gasit la Lukoil si la Real). Aceasta face o ungere a mecanismului respectiv printre altele si ar trebui sa-si revina. Am bagat un aditiv in rezervorul gol, am alimentat si dupa 2-3 alimentari nu mi-a mai intrat peste 80%, desi alimentat de la acelasi pompa ca sa fiu sigur. La mine a functionat. Poate si la altii.

Un aditiv din asta e in jur de 20 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde il bagi, in butelie??

Stiu ca sint din astea dar nu am vazut in comert pina acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in butelie. E recipient sub presiune, si are si un furtunas cu filet, se insurubeaza acolo unde se conecteaza si pistolul. Pe recipient scrie in engleza ca rezervorul sa fie maxim 1/3 plin cand se baga solutia. Traducerea in romana zice ca sa fie gol. Asa ca eu eram pe ganduri. Pana la urma am pus si-si. Adica prima data n-am bagat tot in rezervor. A doua oara am bagat ce a ramas in rezervorul gol.

Sa ceri la Lukoil, sau cauta in Real la raionul auto.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestie...merita folosita dar cu atentie ! Daca actiunea ei ataca membrane, plaman, injectoare ???

In mod normal trebuie sa faca parte din revizii dar nici Laur nu cred ca face operatiunea, decit la cerere...

Slabe mecanisme oricum...de 2 bani

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca e o zama pt curatat injectoare...cum e si aia de bagat in benzina...nu are ce sa strice...

Problema e ca eu nu am vazut nicaieri asa ceva decit pe dincolo sau la o firma prin Craiova si la vreo 40RON...

Se baga cu rezervorul gol...sa fie presiunea mai mica in butelie...oricum cind bagi GPL se amesteca...si 200-300ml in min 33 l e vax....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog: du-te la Lukoil si intreaba. ma gandesc ca trebuie sa fie in toata reteaua lor. Nu ai vreun REAL prin apropiere? Si acolo am vazut, de fpat de acolo am cumparat eu.

Vezi ca trebuie sa fie recipient sub presiune. Exista si in flacon normal, si scrie ca e pentru motoarele cu GPL, dar ala parca este pentru mentenanta injectoarelor benzina.

Deci cauta. Dau un link nu pentru reclama, dar recipentul ce am bagat eu arata fix ca in poza din link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta in grupul 32 casuta 1 aveam +2,4% si in casuta 2 aveam +7,8%,iar pornirile dimineata au ramas la prima keye fara probleme. Sa mai dau un +2% sau +3% gaz precum ziceau unii pe aici ca asa cum este acum ar fi sarac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!