Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Se poate seta sa treaca automat la peste 2000 de ture cum erau odata vechile instalatii,astfel sa nu mai consumam acei 500m pe benzina la rece pana ajunge motorul la 30grade ca sa treaca pe gaz?

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy conditia de turatie este si acum dar in paralel cu cea de timp si temperatura.

Functie de ce instalatie ai pe masina poti regla temp si la 20 grade...

Eu o am la 600rpm (adica e anulata, relantiul e la 780) , 6secunde (sa mearga chiar si la 40 grade citeva secunde pe benzina), si 25 grade...

Pt minimizarea consumului de benzina recomand sa o lesi in parcare sa se incalzeasca...1-2min max pe vremea asta...sa scada turatia spre relanti...

Trecerea la x grade e spre binele motorului deci si al tau...

Nu intrati in gasca taximetristilor ce vor sa mearga cu aer...si ceva urme de GPL daca se poate...

E o vorba ca "ce iei pe mere dai mai mult pe pere" :)

O eventuala reparatie a motorului consta mai mult decit economia facuta la porniri...sau din mersu' cu amestec sarac...

Vechile instalatii, cu vechile masini si mai ales vechii utilizatori au adus "faima" de "bomba cu ceas" , "strica motorul" etc a instalatiilor GPL...

Am vazut si taximetristi destepti (cum era aia cu intareste regula?... )...unul avea 250.000km pe GPL motorul era ok, si isi facea prima revizie serioasa la instalatie...dupa o utilizare si intretinere ca la carte...

Dar sint si din cei care nu schimba o bujie, fisa, filtru...chiar daca vad ca au peste 50-60.000 cu ele si motorul merge patrat... si se duc la montatorii GPL ca e instalatia reglata prost si consuma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Eu o am reglata sa treaca la 40 de grade, insa cred ca mi-ar prinde bine sa fie la 50 de grade iarna cand temperatura este foarte scazuta. E bine ca motoarele sa mai mearga si pe benzina, face bine injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sus merge destul...mai jos sint unele instalatii care nu te lasa...

Apropo de incalzire vezi ca LandiRenzo are incalzitor pt rampa Valtek... e cu senzor de temp etc...~100RON parca...

Apropo de temp mai degraba vara sa fie la 50 nu iarna...iarna trece si asa greu pe benzina...vara sare repede la 40 grade...

Oricum e bine din cind in cind sa mergi mai forjat citiva km pe benzina ,nu la pornire cind e motorul rece...

La citeva sute km merg macar un 10km pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Am vazut ca iarna cu motorul rece merge mai bine pe benzina, cand ajunge la 90 de grade merge la fel si pe GPL. Nu ma deranjeaza ca trece mai greu pe GPL, daca nu as avea instalatie si as merge numai pe benzina cum ar fi?

La 52k km ar trebui sa schimb bujiile sau sa astept 60.000 cum scrie in manual?

LE: Ce fel de incalzitor are BRC Sequent 24 MY07? Am vorbit cu Laurentiu de la Vernesti si o sa-i duc masina iarna viitoare sa mearga cu ea dupa o noapte rece. Cand sunt temperaturi sub -10 grade am oscilatii la relanti imediat dupa trecerea pe GPL, cand apa ajunge la 60 de grade merge perfect.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai rampa dreapta se poate pune de la LandiRenzo...

E mai greu de scris..vrei mai multe detalii suna-ma.

Curios la mine merge mai bine pe GPL la temp joasa si am pus-o la 20-25 :)

Apropo de bujii depinde la cit le-ai schimbat ...sau vrei sa spui ca ai 52k cu ele ? :))

In manual sint date valori pt o circulatie civilizata , nu la viteze medii de 20 urban si 50-60 extra...

Gindeste-te ca orice obiect electromecanic blablabla e garantat la ore de functionare...

E ca si cum ai zice ca un mixer va functiona 500l de amestec...

Daca la nemti e 60k la romani teoretic e ~1/2 :)...eu am 17k si am deja bujiile in portbagaj...pe la 20k cred ca le schimb...

Dar daca iti merge bine fara crestere de consum...e ok...

Poate mersul mai greoi asta iarna la rece poate fi si de la o scinteie slaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Pai bujiile sunt din fabrica pe masina, acum am 52k pe ceas. Masina merge perfect pe GPL cat si pe benzina, consuma normal. Am mers cu 195km/h pe benzina si 190-192 pe GPL pe autostrada, asta ma face sa cred ca motorul e in mintile lui. Clapeta de acceleratie este perfect curata. Da-mi un nr de telefon pe PM. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile trebuie schimbate cind e necesar dar nu mai mult decit spune cartea ( 60k )

Colegul BMA le-a schimbat pe la 25 parca din cauza ca a mers subturat multi km + benzina proasta romaneasca => depuneri calamina.

Eu am 42k si le-am curatat in mers urcind in ture la 5-6000 rpm uneori si mers pe autostrada la 5000 rpm constant vreo 10 km. Recomand procedeul si altora pentru a curata depunerile. Atentie: nu fortati motorul pe loc caci trece de turatia limita uneori.

La functionare pe GPL fenomenul se reduce aproape la 0 dar oricum trebuie schimb la 60k.

Catalin Emilian: Eu am 24MY07 si am setat pragurile cu Laurentiu asa:

Prag 1: trecere la 25 de grade in soft si 35 in practica ( are un delay de 30 de sec dupa atingere temperatura )

Prag 2: trecere la 40 de grade la cald si delay de 5 sec trecere.

Daca mai vrei detalii da-mi PM.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

vin si eu cu o intrebare.

pentru o 1.8t octavia 1 nu stiu ce sa aleg ca instalatie GPL.:

BRC

LandiRenzo

Tomasetti stage 300

Prince..

Din ce citesc pe alte forumuri treaba ar sta asa BRC>Landi>Stage 300>... ins asi la pret sta cam asa in ordinea instalatiilor mentionate : 3400 lei ( brc) >2800 lei Landi etc..

Cele mai multe recomandari le am pentru BRC insa mi se pare a naibii d escumpa si eu sunt la limita de a face 1000 km /luna.

Pana la Ploiesti parca (cel mai bun montator de BRC e cale lunga si mai scump) Langa mine in Iasi e un montator de Landi si de stage 300 insa mi-a spus direct ca nu a montat deloc pe 1.8t. Cred ca Mooq acolo ti-ai "gazat" masina..Ceva impresii?

Partea proasta e ca fac si drumuri scurte de 3-4 km in oras, o las , se raceste si o iau din loc. Inteleg ca as papa mai multa benzina asa.

Voi aveti o alta parere despre cotarea instalatiilor respective, care e mai buna decat alta pentru un motor turbo?

Multumesc

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-ma si vorbim...asta daca nu te hotarasti sa te duci la Buzau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La golf, inca nu am fost la service sa vad care e problema cu relantiul, nu mi-a mai facut probleme, dar am alta problema.

Dupa ce circul, opresc motorul si se zguduie masina cam 3-4 secunde, cred ca face autoaprindere.

Care e cauza?(am benzina 95)

Poate afecta masina?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ai schimbat ultima data bujiile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune interfata pe masina si vezi daca nu ai misfire... bujii si/sau fise...

120L ai pus o intrebare retorica... ? :)

Multi cred ca daca au masina straina gata nu tre' sa schimbe nimic...tine masina pina la porta REMAT-ului...vorbesc la modul general...am vazut destui care le tremura motorul la relanti zici ca se destrama si cind le pui intrebarea de mai sus "aaa da' nu le-am schimbat, am numai 70.000km cu masina..."

BTW: OliverB ce legatura are relantiul/autoaprinderea cu instalatiile GPL ??? Ca vad ca zici de benzina de 95...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

Bujiile au fost schimbate, mai am inca vreo 20.000 pana sa le schimb.

Referitor la benzina, acum vreo doua saptamani am pus benzina cu cifra octanica mai mare, poate sa fie si asta o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog: Nu e deloc retorica man. Autoaprinderea la motoarele moderne nu e "simtibila" asa usor ca la vechile motoare de dacie caci ai senzor detonatii care iti modifica parametrii. Calamina se aduna in timp mai ales la functionare pe benzen si regim subturat.

Oliver B: Daca vrei sa te ajutam raspunde la intrebari exact, daca nu...cauta in alta parte.

Si oricum ai postat o intrebare pe aria necorespunzatoare. ( vorba lui Moog )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate postari s-au adunat de cand nu m-am logat pe forum :).

Pentru Moog - Salutare prietene! Masina imi merge ceas, a venit caldura, consumul pe gaz a scazut, deci toate bune si frumoase.

P.s. cu 1350 ron bag 45 litri GPL si merg 540 km doar in oras. Ce sa mai spun? Incantat

Modificat de daniel daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin2oo6

]Salutare

LA un G4 1.6 AKL 101cv la undrum de Italia am peGPL consum 6.8/100 km cu masina goala si nu mai mult de 110km/h si 7.2/100 cu masina pe tampoane (650kg)e. eu zic ca e bime.Acelasi consum ca benzina la drumuri lungi.

instalatie Landi Renzo montata la BT

:blink: :blink: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Sunt cam dubios de mici consumurile voastre. Dati-mi voie sa am rezerve serioase in a va crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu te iei dupa ce scrie pe aici in materie de consum deoarece unele pareri pot fi subiective, altele ba.

Si obiectiv vorbind consumul variaza f mult in functie de n factori...asa ca nu e o reteta valabila nici macar pt 2 automobile identice.

Vreti un consum real ? Va spun eu: Matiz folosit in Bucale ( numai oras ): 12/100

Trafic de sectorul 6 :blah_: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa mosule ca Matizul poate scoate consumuri idioate ca orice masina de mic litraj pe benzina...

Multe din consumurile de pe aici sint facute de la plin la plin ceea ce in cazul GPL este total eronat...

Sau si mai aiurea se ia dupa BC :)

Un 1.6l cu 75kW consuma cam 12 oras si 7-8 exterior...

1.4l se duce in 9-10 oras si 6-7 extern...

La mine de ex e calculat de la gol la gol si in decurs de citeva mii de km in oras...~13 iarna si 12 vara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

7-8 pe daca mergi ca mosul, altfel nu vad cum. Eu reusesc 12 in oras, dar sa dea dracii daca pot sub 9 pe exterior, abia pe benzina daca scot 7-8. Oare alerg prea tare? :question:

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod clar viteza e factorul cel mai important care variaza direct proportional cu consumul, asa ca mersul economic e pentru mosi si cei cu buget subtirean cum suntem in ultimii 3 ani cam toti.

Mai sunt si exceptii ca tine...:)

Moog: Nu e vorba de motor gogule la matiz...daca ai merge ca noi prin bucale-sector 6, ai stii despre ce e vorba.

Acelasi matiz anul trecut consuma 8 !

Problema e ca sunt mult mai multe masini pe strada ( lumea se vaita degeaba de pret combustibili dar au bani - asa ca vorba cuiva: ciocu" mic )

ca anul trecut iar noi suntem in poll-position ca aglomeratie din tara !!!

Dar nu mai zic nimic ca si asa imi fac nervi din cauza asta...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin daca merg linistit pina in 90-100 scot 7 si ceva maruntis...daca merg 100-120 se duce putin peste 8...Daca ii dai peste limita legala si de multe ori a bunului simt te toaca marunt cu 9-10 consum :)

Da ce mosule sectoru' 6 e facut parcare? :))

Oricum asta am observat si in Iasi aglomeratia e din ce in ce mai mare...se plinge lumea ca nu are bani, benzina scumpa dar se circula la greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... 7 si ceva maruntis...

7 si ceva maruntis e echivalentul la 6% pe benzina.

"Ochiometric" se utilizeaza x1,2 pentru echivalarea consumului de bezina <=> gaz.

Asa ca intreb si io: pe acelasi traseu, mergind la fel, scoti 6% pe benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Am vazut si eu ca variaza consumul in functie de pompa de alimentare, inca sunt in teste cu pompele de unde aliemntez. Am bagat de la Petrom, OMV, Rompetrol, Lukoil, Bullrom. Cel mai mult ma tine gazul de la Rompetrol, oare asa o fi? Voi ce ati descoperit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!