Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

On 29.07.2017 at 10:13 PM, Dan Munteanu said:

Salut, am si eu o problema la masina din profil, in sensul ca de ceva vreme nu mai porneste bine pe benzina. Este vorba de prima pornire, dupa ce masina a stat minim 24h fara sa mearga. Am inteles ca ar putea instalatia de GPL sa modifice unii parametri ai ECU si sa il faca sa greseasca amestectul optim? Mentionez ca am GPL de aprox. 15.000 de km, am schimbat bobina, fisele si bujiile (toate Bosch), la bujii avand gap 0.7mm.

Luni o sa primesc o interfata OBD cu bluetooth si as putea verifica LTFT si STFT, cam ce valori ar trebui sa am si in ce cazuri e nasol? Cam saptamana viitoare ma duc si la revizia de 15.000 la GPL la baietii de la supergaz Chitila, ce as putea sa le zic?

Edit: instalatia AGC compact.

La fel patesc si eu. Incearca sa-i "omori" motorul cand o opresti si va porni foarte bine a doua zi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. In loc de 48 l , de ceva vreme imi intra doar maxim 43.7 l de gpl in rezervor. Restul sa fie apa oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema la al meu golf pe gpl la prima pornire dimineata cand trece pe gaz moare motorul si porneste greu. ce ar putea avea? multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am decis sa trec si eu pe GPL in zilele ce urmeaza si aveam nevoie de cateva sfaturi.

Am o Bora 1.6 16v BCB.

Ce instalatie ar fi mai ok? Am zis sa pun: http://www.monteazagpl.ro/instalatii-gpl-volkswagen/bora/1997-2005-2/kit-gpl-volkswagen-bora-14-16-18-20-0-4cil-1997-2005-rezervor-cil-55l nici cea mai scumpa dar nici cea mai low.

La consum, la ce ar trebui sa ma astept? Mai sunt posesori de Bora sau acelasi motor cu GPL?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Qbox basic cu AC W-01, toroidal de 55l. 

1l benzină media anuală pentru pornire  și gpl=benzina *1.25

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe leon tot bcb cod motor am pe spritmonitor medie de 8.7 la gpl pe 65000km si la benzina de 0.7 litri/100km.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu gpl-ul. Am un golf 4 1.4 BCA cu instalatie Kme Diego G3. Trece pe GPL abia după ce ajunge la 90° si o tin turata stand pe loc aprox 3-4 min. Din mers nu o ia deloc. Care ar fi cauza? 

Din moment ce trece pe gaz merge perfect, nu sare pe benzina deloc indiferent cat de tare merg, sau ca o turez brusc sau pe rosu,  sau de temperatura, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat ce temperatura este setata pt trecere si daca nu este 90 atunci poate este senzorul de vina.trebuie comparata temperatura aratata pt motor cu cea arata pt gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi.a venit azi cablul de diagnoza si temperatura de trecere este 30 grade, temperatura vaporizatorului e intre 45 si 70 grade dar ce m.a mirat e temperatura gazului care, la temperatura motorului de 90 si temporizatorul la 60 imi arata -20 si pana nu ajunge la -12 nu trece pe gaz. Dupa vreo 2 ore de mers continuu pe gpl imi arata 2 grade. La coduri de eroare aveam: gas temp. to low.

Dupa ce am sters nu imi mai apare nimic.

Mă duc la 1 meseriaș sa vad ce are. 

Am mai fost la cineva cand nu mergea deloc pe gaz dar era masina calda si mi.a reglat presiunea de trecere si ce a mai facut el pe acolo.

Acum ma duc si o las prin zona pe la  ei 1-2 ore sa raceasca si dupa ma duc la ei.

Modificat de NELKOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu stai în Canada ai o problemă cu senzorul, sau e setat greșit. Temp gaz ar trebui sa fie mai mica cu 20-30 grd cel mult... Mai jos decât afară... Numai dacă ajunge gaz lichid :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service, si am lasat masina 2 ore langa poarta sa se răcească sa vada si ei ce temp. arata senzorul.

Mi.au zis ca unul nou e 250 de lei si nu prea se gasesc asa usor si dureaza 1-2 saptamani. M.au întrebat daca sunt de acord sa imi puna senzorul in scurt sa nu mai citeasca temperatura si o sa mearga normal. Singurul efect negativ o sa fie atunci cand e foarte foarte frig afara ca o sa imi mearga motorul sacadat pana se încălzește mai bine plămânele.
Am lasat.o 2 ore sa se raceasca motorul si i.am facut proba, acum trece normal pe gaz dupa 1-2 minute. 

Problema rezolvata parțial. La vara o sa schimb totusi senzorul sa stau liniștit iarna viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

care ar fi cea mai eficienta motorizare pe care as putea instala GPL? prin eficienta, ma refer strict la partea de consum.

Am o naveta de 100km pe zi care a inceput sa devina costisitoare, intentionez sa-mi cumpar o benzinara si nu stiu ce sa aleg mai exact.  1.4, 1.6,  2.0 sau 1.8T ? 

am in minte 2 optiuni, G5 1.6 FSI sau o motorizare 1.8T?

 

pana una alta, mai citesc in urma.

Stima,

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zici ca vrei consum mic... Și tu alegi variantele cele mai proaste? 

1.6 FSI, injecție directa, cost mare instalație, motor cu probleme, merge mixt gpl-bemzina. 

1.8T smecher motorul, dar nu dacă vrei consum. 

Orice MPI merge bine... 1.4, 1.6l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog Multumesc! Deaceea am intrebat, sa aleg cea mai buna varianta.

Am sa fac calcule intre 1.6MPI si 1.8T, sa vad exact ce inseamna acel "compromis" in bani.

Ca platforma auto, ma gandesc la A3 1.6 / 1.8T   sau G4 1.6 

Pana atunci sa gasesc pe cineva cu 1.8T sa-mi spuna un consum real de GPL.  La 1.6 m-am uitat in urma, am gasit detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu Audi A4,

1.8t, peste 15 % GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul depinde de stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
VW Golf 4 1595cm3 102CP

Pentru cei cu GPL, avand probleme pornire la rece/ dimineata, greoaie sau in 3, multe chei, relanti neuniform, recomand: se opreste robinetul de gaz de la butelie pentru mai multe zile, urmand a functiona pe benzina. Daca mai porneste prost, sistemul cu benzina e defect. Daca porneste bine pe benzina, atunci cel pe gaz e suspect. Asta ca sa nu se paseze "pisica" moarta de la mecanicii pe benzina la cei pe gaz si retur. Nu este suficienta oprirea GPL doar din buton bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e relativ buna dar aplicata prost...

De la "robinet" pina in fata la injectoare, ai gaz sa te dea peste cap vreo 3-4 zile cel putin...

80% din cazuri poate chiar mai mult este reglajul prost, injectoare duse ... astea se elimina prin mersul NUMAI pe benzina ... din buton...

La tacheti normali, nu hidraulici iar mai apare o problema...

Injectoare care scapa, sau vaporizatoare terminate care iar scapa gaz prin membrana sunt relativ rare...la ciuvee aduse de pe dincolo, sau de pe la noi dar neintretinute...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Da, moog, exact asta e motivul: daca ai un injector/ vaporizator care scapa, masina va porni innecata,  chiar daca GPL e oprit din buton. Propunerea cu robinetul de gaz oprit, a venit de la "tatal" instalatiilor GPL. Mecanicul de "benzina" a vazut martor aprins/ pornire in 3 la rece, rateuri(missfire) pe tester. A schimbat ambele sonde(lambda) inainte si dupa catalizator. ECU s-a luminat. Apoi din nou martor aprins si a schimbat senzor ax cu came. Avea intarziere la apasare acceleratie(lag). Dupa aceste 3 schimbari a inceput a porni normal pe benzina. Apoi am mers pe benzina vreo saptamana normal, martor stins. Am deschis robinetul de gaz de la butelie. A doua zi, s-a aprins martor 16555 "amestec sarac=system too lean". Cu sonda noxe in teava, la Antilopa a calibrat/ reglat  gaz si acum are vreo saptamana de mers normal GPL. Morala: la pornire greoaie la rece/ in 3/ chei multiple: se incepe cu sondele lambda, ca sa se lumineze ECU, altfel masina da niste erori enigma tip rateuri/missfire si schimbati degeaba injectoare, bujii, fise, bobina, clapeta, pompa benzina, facut motor, debitmetru, sonda temp apa etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555 system too lean, de obicei este dat de diferențe reglaj gaz benzină. Misfire in general e dat de aprindere... Gazul e mai sensibil la scânteie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da un Golf 4 1.6 16v AZD an 2002. Media e de 7000km pe an! As pune GPL:

1. Ce instalatie recomandati? Fiabiltiate buna si sa nu imi rupa performantele celor 105..ca si asa is putini.

2. Cat de tare imi va afecta viata motorului ? L-am segmentat acum 10.000 km. Nu consuma gram de ulei si nu am erori stocate pe nicio componenta.

3. Umbla vorba ca cei ce pun GPL lasa isntalatia pe default settings. Se poate "invata" instalatia dupa mersul masinii. In interior merg foarte calm. Pe extern merg intre 80-100 km/h. Rar prinde 130.. Nu-s fanatic cu viteza.

P..S. Se poate elimita defectul ala de la toate instalatiile cum ca nu arata bine cat GPL mai ai? Am 5 masini pana acum gasite cu defectul asta.

Multumesc!

Modificat de aditzu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hai noroc baieti, am un g4 cu 1.6 BCB, buget 3000ron, pe ce instalatie gpl sa merg? o recomanare ceva? multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meri pe Ladi Renzo EVO....mie din octombrie 2017 mi-a iesit din garantie si NU am avut probleme cu nimic nici pana acum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!