Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Pai vad ca fraierii de la AC recomanda duze de 2 si presiune 1.2 ceea ce oarecum corespunde cu ce diagrame am mai vazut (apropo de presiune, ca se vede in poze...nu stiam ce duze)

Mai stau in probe cu astea de 1.9 si am sa trec eventual la cele de 2...

Oricum pt moment m-am mai linistit...partial ca azi am prins o eroare la G28 senzorul de viteza... am zis ca am pus-o iar de o bucurie...

Dar era de la baltile prin care am trecut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut plinul ca dimineata plec in concediu si a intrat 43 litri iar la bord am 411 km ceea ce inseamna un consum de 10,46. Sa va spun ca in jur de 300 km sunt in oras plus 1 ora si ceva de reglat mapa de injectie...cu motorul pornit...

Azi am facut un print screen la mapa mea sa va arat cum e setata (apropos am pus vag com si NICI tipenie de eroare asa ca sunt fericit deocamdata). La 3000 si 4000 in dreptul la 10,0 ms am corectia maxima posibila si de aceea tare mult as jongla la duze. Normal se poate face din duze sau presiune dar la mine e la maxim presiunea adica la 1,67, acum nu stiu cum zic altii de presiune de 1,2 ca automat la mine de la 1,4 in jos e pe galben ceea ce nu e bine dar poate depinde de fiecare soft si de tipul de regulator...

post-19801-1283344040_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva asa ceva pe masina?merita?m-am interesat si costul unei instalatii ar fi cam 1000 de euro.as vrea sa vad niste pareri,tinind cont de faptul cat costa gpl-ul.

frate eu am gpl pe golf 4 motor de 1.4 si sincer sunt foarte multumit de ea ....am masina de vreo 9 luni si am folosit mai tot timpu pe gaz si nu am avut probleme .....mie imi place cum merge ...iar diferenta de putere se simte doar daca mergi cu inca 3 -4 oameni in masina plus bagaj dar si atunci foarte putin ....eu am reusit sa ating si 165km/h cu gpl deci nu te increde in cei ce spun ca abia ajungi la 100 ...singura faza e daca vrei sa nu ai probleme la masina sa faci schimbu de ulei putin mai des pe la un 8000-9000 km deoarce "arderea este mai uscata la gaz decat la benzina " din spusele unui mecanic ...eu unu nu prea le am cu asa ceva(ma refer la partea cu mecanica).....oricum in mare sunt foarte multumit de cum merge masina si tinand seama de costul gazului niciodata nu am lasat masina in parcare ca nu am avut bani sa o alimentez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat in sera asta de la Rompetrol si mi-au intrat 54L . Nu mi-au mai intrat niciodata atat in rezervor. oare sa fie pompa masluita sau sa racit afara si intra mai mult , de obicei intra 52L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai bre las-o :wub:

A intrat 2l in plus si gata ?

Sa vezi diferente de la 48-50-54-62 :zzzzz:

Cantitatea difera de la o statie la alta si de conditiile in care a fost facuta alimentarea...

Daca e butelia golita proaspat, e rece/cald afara dif. de temp butelia ta si cea mare din statie...etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vad de acum ca sa racit afara daca mai intra tot asa. Eu am umblat la sonda vara asta si nu am alimentat la rece decat cand au fost temp mai scazute prin iunie vreo cateva zile dar tot asa a intrat. Sa vad de acum daca mai intra tot asa daca nu inseamna ca am fost tepuit. 141 lei plinul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa ceva la pompa, de la 44l am ajuns de vreo 2 ori sa alimentez 52l unde rezervorul are 54 de toti, insa consumul nu mi-a crescut, mi-a crescut nr de km parcursi echivalent cu cei 8 l in plus. Mai precis cu 44l merg in jur de 430-450 km iar cu cei 52l am mers 500 km. Parerea mea este ca din cand in cand butelia se incarca intrand si in acea rezerva de 20%.

Pana acum am parcurs 14.000 km pe gaz cu un consum mediu de 10,5 % si ma declar multumit, pe gaz merge mai bine decat pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floryn_zdv - ce anume ai umblat la sonda ca sa-ti intre mai mult ca tare as vrea sa fac si eu ceva ca sa intre macar 48L intr-o butelie de 55L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lexxus las-o asa daca nu vrei sa te trezesti cu vreo bucurie pe caldura mare.

Instalatia este reglata sa intre max 80%*55l = 44l

Asta pt a avea loc pt dilatare din cauza caldurii...

Daca iti intra sub 40l du-te la instalator sa ti-o regleze...

Daca ai butelie normala au gresit unghiul de asezare a buteliei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in butelei intra cam 43-44 L :icon_thumright:,dar nu cred ca nu ar avea loc de dilatare chiar daca intra 48L.Eu fac plinul 99% doar pe autostrada si cand plec la drum asta inseamna ca in maxim 1ora am consumat 8-10L.acuma ma intereseaza sa schimb butelia cu una putin mai mare de 59L ca sa pot alimenta 47-48 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de cantitate, pune una mare si ai 54-56l si gata ai rezolvat treaba...

Nu e "recomandat" sa te joci cu "gazu'" :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu numa toroidal pot sa pun avand in vedere ca am G4 variant si folosesc din plin portbagajul.Pot spune ca am un Golf 4 Variant MCV :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt sau nu offtopic dar, daca e sa aleg intre BRC si Tomasetto, ce ma sfatuiti sa pun pe un Golf 4? Care din aceste instalatii GPL e mai fiabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat pe aici ca lumea tare mult lauda BRC-ul acum depinde de fiecare ce alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt singurul care am Milano aici cu 160.000km efectuati in 2 ani si cu un consum de 10,5% pe autostrada cu gaz ungaro-nemtesc la o viteza de croaziera de 140km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanikromania2005

Salutare! Sunt foarte fericit cu instalatia mea...masina merge f bine in depasiri, atat la turatii mici, dar mai ales la turatii mari, consum prietenos:20 ron /100km (pretul la gpl din Bucuresti), 22-23 ron (pretul gpl din Constanta/Craiova). Intampin insa doua probleme:

1. Pornire dubioasa dimineata. La prima cheie, motorul o ia, dar nu ramane la relanti, deci se opreste. Ii dau a doua cheie, o ia, apoi merge normal. Este cumva posibil ca in camera de ardere sa existe GPL de seara in stare lichida si sa nu fie o ardere buna??? Iar la a doua cheie pompa de benzina sa bage benzina si pornirea sa se efectueze "original"??? Marturisesc faptul ca seara nu o trec pe benzina inainte de a opri motorul. Am o cunostinta care asa face la o Dacia Logan si nu are probleme. Voi cum faceti??? Ce ma sfatuiti???

2. Consum exagerat de ulei. Verific uleiul si la 1000 km mai bag aproximativ 300ml. Am observat ca avea un relanti galagios, si de fapt nu avea ulei. Dupa ce ii pun isi revine. :rolleyes: La salariu am sa schimb uleiul si am sa monitorizez consumul. Mi-e cam teama sa nu trebuiasca sa fac vreo segmentare. L-am pus pe taica-miu sa se uite la gazele de esapament in timp ce eu o acceleram pe loc si nu e nimic in neregula. M-am uitat sub masina si nu e pata de ulei. :D Unde e uleiul meu???

Una peste alta, am facut vreo 3000 si sunt foarte multumit. Un drum Bucuresti-Craiova il fac cu 45 ron, aer pornit 50% din distanta, autostrada cu 120-130km/h, iar pe national cu 100-120km/h. Este ceva de vis...nu imi vine sa cred cand fac plinul in Craiova (unde GPL e mai scump). Cand ma intorc si fac plinul in Buc, bag vreo 40 ron...in aceleasi conditii de mers. Sunt vreo 230km.

Multumesc si :D safely!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Consum exagerat de ulei. Verific uleiul si la 1000 km mai bag aproximativ 300ml. Am observat ca avea un relanti galagios, si de fapt nu avea ulei. Dupa ce ii pun isi revine. ;) La salariu am sa schimb uleiul si am sa monitorizez consumul. Mi-e cam teama sa nu trebuiasca sa fac vreo segmentare. L-am pus pe taica-miu sa se uite la gazele de esapament in timp ce eu o acceleram pe loc si nu e nimic in neregula. M-am uitat sub masina si nu e pata de ulei. :huh: Unde e uleiul meu???

Una peste alta, am facut vreo 3000 si sunt foarte multumit. Un drum Bucuresti-Craiova il fac cu 45 ron, aer pornit 50% din distanta, autostrada cu 120-130km/h, iar pe national cu 100-120km/h. Este ceva de vis...nu imi vine sa cred cand fac plinul in Craiova (unde GPL e mai scump). Cand ma intorc si fac plinul in Buc, bag vreo 40 ron...in aceleasi conditii de mers. Sunt vreo 230km.

Multumesc si :Driver: safely!

La faza cu consumul de ulei mai sunt topic-uri pe aici cu asa ceva dar sa stii ca nu se prea vede pe esapament daca consuma ulei cel putin si la mine manca inainte de segmentare 1 litru la 2000 km, am pus chiar diferite carpe albe sa vad daca ramane ceva pe ele la accelerari si erau curate in schimb erau blocati segmentii de ungere pe piston. Il arde asa de frumos ca mai deloc nu se vede la fum, doar daca faci o accelerare brusca in sarcina...dar trebuie vazut de si cum.

Ca si consum este ok mai ales ca si eu cu 100 lei fac 500 de km, oricum zilele acestea termin testul la consum dupa noua modificare a hartii...insa va pot spune in mare parte ca am pus de 370 lei gaz (dupa bonuri, 158 litri) si am pana in prezent 1580 km dar inca nu e pe rosu...iar cand trece pe rosu mai fac in jur de 200km. Traseul a fost unul destul de greu sa spun asa Sighet-Cluj-Tg. Mures-Brasov(vreo 4 drumuri de Busteni-Brasov, Brasov-Predeal-Rasnov-Bran si retur acelasi traseu)-Targoviste-Pitesti-TRANSFAGARASEAN(oprire peste tot pentru poze, peisaj...)-Tg. Mures-Bistrita-Sighet.

Un drum nu tocmai lin si viteze de 120 ci si serpentine si munti de urcat....insa ma astept la un consum de 8,5-9,5. Va anunt la sfarsit exact care a fost consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanikromania2005

Ideea e ca inainte sa pun instalatia nu manca ulei asa de mult, consuma chiar normal. la 5000 km il verificam si completam cu vreo 200ml.....ceva de genu. Nu cred ca este nevoie de o segmentare, dar tot ce e posibil. Stiu ca este necesara o ungere mai buna pe GPL, dar nici sa manance in halul asta. Apropus, de cand aveti instalatiile montate, ce ulei de motor folositi? Va rog sa nu ezitati sa imi raspunddeti si la intrebarile din mesajul trecut. Aseara am trecut-o pe benzina inainte de oprire si azi de dimineata a loat-o la sfert de cheie. Incep sa cred ca trebuie sa fac asta mai mereu.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu foloseam Aral 10W-40 dupa segmentare dar acum am pus Aral 5W-40 dupa indicatiile unora cum ca daca e segmentat ar fi mai bun 5W decat 10W. Cel putin Aral e singurul in care mai am incredere si scrie clar made in Germany in schimb am vazut Castrol cu made in UE iar sub eticheta scria made in Turkey...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Eu dupa ce am pus gpl la urmatorul schimb de ulei am trecut la Liqui Moly 10w40 inainte avand Mobil si ce pot sa zic ca nu prea papa ulei .La schimbul de ulei am gresit si am scapat cam mult ulei in baie si e mai sus de limita dar daca ar fi consumat ar fi scazut catusi de putin dar este la fel , de inegrit sa inegrit contrar a cea ce spuneau unii ca nu se inegreste uleiul am vreo 3000 km cu el si e destul de negru.

Lexxus- mie mi-a facut un prieten care lucra la gpl si se pricepea in principiu nu este greu doar se indoaie tija la plutitor in sus ca sa nu mai atinga supapa aceea care declansaza

Dezavantaje- nu mai indica bine la bord si la prima pornire cand declansaja supapa are un sunet mai gatuit deoarece este plina apoi isi revine cand se mai goleste

Avantaje- in loc de 47 L intra si 54L= autonomie mai mare

Eu unu nu i-mi fac griji ca s-ar putea intampla ceva ca nu sunt singurul care are asa ceva la masina si buteliile astea sunt dintr-un material special tratat si nu se sparg cu una cu doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu imi este frica ca din cauza presiunii face BOOM ptr am vazut o gramada de teste facute de ADAC (germania) in care au testat rezervoarele in toate conditiile posibile si sunt chiar mai sigure decat cele pe benzina conform celor de la ADAC.

am sa incerc si eu sa indoi tija putin cate putin si am sa revin cu detalii

florin - rezervorul tau este de 55L ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indoirea tijei o sa-ti dea peste cap si mai rau ledurile de nivel.

ADAC a testat niste rezervoare, dar tu crezi ca pe Romania vin cu aceeasi calitate...???

De legile lui Murphy ai auzit?

Dupa cite stiu are si supapa de suprapresiune si te poti trezi sa-ti miroase a gaz prin masina la greu...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut la bord martorul EPC de doua ori: odata pe caldura mare si astazi pe ploaie.Partea interesanta este ca de fiecare data aveam in rezervor gaz de la Rompetrol.Banuiesc ca nu este o coincidenta!Interesant este ca sapatamana trecuta am mers 300 km cu acelasi fel de gaz si nu a aparut nimic.Cat de garav este si daca poate cineva sa-mi explice fenomenul?Cu multumiri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu imi este frica ca din cauza presiunii face BOOM ptr am vazut o gramada de teste facute de ADAC (germania) in care au testat rezervoarele in toate conditiile posibile si sunt chiar mai sigure decat cele pe benzina conform celor de la ADAC.

am sa incerc si eu sa indoi tija putin cate putin si am sa revin cu detalii

florin - rezervorul tau este de 55L ?

Da este de 55.Repet mie mi-a facut un prieten operatia asta si dupa ce am facuto cand am bagat gaz a intrat cu 1L mai mult si eram dezamagit dar acum a intrat si 54 si mi-a zis ca si pompa de la el e cam obosita si ca o sa intre mai mult la altele si asa a fost.

Dupa ce am facut chestia asta a inceput sa miroasa a gaz in masina pt ca nu stransasem destul suruburile si le-am strans eu mai mult si nu mai am nici-o problema cu mirosul de asta sunt foarte incantat.... nu miroase nici macar cand alimentez ca unii se mai plang ca dupa ce alimenteaza le miroase putin dar la mine deloc

Cat despre calitatea buteliilor am vazut un accident cu un taximetrist cu gpl si aproape ca ai iesise butelia prin caroserie in lateral si nu era pic de foc sau miros de gaz asa ca parerea mea ca nu se joaca ei cu asta

Modificat de floryn_zdv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"...asa ca parerea mea ca nu se joaca ei cu asta..."

Si de ce va jucati voi? Testele nu pot acoperi toate situatiile din realtate...

Vezi accidentul de acum vreo 5-6ni cu un Volvo -cea mai sigura masina- cu soferul mort...era ziarist/televiziune...

Si multe altele la masini serioase...

Realitatea "bate" simularea in fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!