Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

@paulchirila Codul motorului tau e BCA ? cum se comporta pe GPL ?

Golf 4 1,4 16v cu motor BCA am avut eu 3 ani si nu au mers deloc bine pornirile dimineata cu reglajul automat al instalatiei BRC,a mers pornirea dimineata abia dupa un reglaj fin reducand din gaz vreo 20 de puncte astfel ca mersul pe gaz sa fie identic la valoarea LTFT cu mersul pe benzina. Pana nu se regleaza aceasta valoare sa fie identica la mersul pe gaz cu cel pe benzina,masina va porni aiurea dimineata sa fie clar pentru toata lumea care pune gaz pe masina. Vreau sa stiu daca merg bine pornirile dimineata la Golf 4 motorul 1,6 16v BCB cu reglaj automat avand pus gpl pe masina. Va multumesc pentru un eventual raspuns.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine are o saptamana de cand l au recalibrat din nou si porneste bine la prima cheie . am facut vreo 500 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa stiu daca merg bine pornirile dimineata la Golf 4 motorul 1,6 16v BCB cu reglaj automat avand pus gpl pe masina. Va multumesc pentru un eventual raspuns.

Am eu BCB la o Bora si GPL Tomasetto Stag 200, pusa prin Martie 2013.

Dimineata porneste la sfert, insa foarte rar si numai in momente cand am opriri/porniri dese, porneste balbait cam 10 secunde, dupa care isi revine.

Am scris mai multe aici:

http://vwforum.ro/topic/19801-pompa-benzina-sau-releu/page-2#entry2414755

In ultima vreme am mai observat o chestie legata de relanti si anume ca in traficul aglomerat de Bucuresti, la unele semafoare imi merge ca si cum as fi avut un gunoi la vechile Dacii pe carburatie. Asta se intampla, dupa primii 2-3 km, cand motorul deja este cald. Dupa inca un semafor sau doua isi revine si merge okey. Nu cred totusi sa aiba legatura cu GPL-ul pentru ca am trecut si pe benzina si face la fel, deci cel mai probabil este de la aprindere. Poate doar functionarea pe GPL sa dea peste cap hartile de benzina, dar ultimul reglaj este facut in August la AGR fiind urmariti parametrii prin ceva asemanator unui POS conectat prin OBD si laptop-ul conectat la ECU-ul de GPL.

Modificat de fly_lex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la montator. A facut mai multe masurari, a pus calculatorul pe masina si am fost si pe teren vreo 10 km sa verifice maparea gpl fata de benzina. Totul a fost ok, mai putin pornirea de a doua zi dimineta. Am mai plimbat-o prin Bucuresti pe Benzina, a pornit OK dimineata. Azi am mers amestecat, primii km benzina, 50 gpl, ultimii 5 benzina. Sa vedem cum o sa porneasca la rece. Daca stiti exact ce reglaj trebuie facut ("mersul pe gaz sa fie identic la valoarea LTFT cu mersul pe benzina") va rog sa imi spuneti ca sa ii dau mura in gura la service. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit tot aiurea. Daca pe mine ma intrebai de LTFT. nu stiu ce reprezinta si nici valoarea. Acum plec spre buc si o sa merg cam 80km cu benzina. Daca se poate masura din vag te rog sa imi spui unde. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine,meas. blocks,032,casuta 2.era bine daca luai valoarea atunci.daca si dupa acei 300 km doar pe benzina tot rau pornea atunci cauza nu e gpl-ul.ceva erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ce scriam mai sus despre ralantiul instabil, am facut un filmulet:

Ralanti instabil:

Eu sunt aproape sigur ca este o bujie sau bobina, avand in vedere ca face asa doar cand merg ca melcul mai multe semafoare la rand, iar daca prind putin culoar si apuc sa schimb a 3-a (3500 rpm), sta perfect la aprox. 700 ture, pana merg iar 3-4 semafoare ca melcul.

Intrebarea mea este, daca ar trebui sa elimin complet ipoteza unui reglaj prost al GPL-ului, care sa dea peste cap functionarea motorului, pentru ca face la fel si pe benzina.

Modificat de fly_lex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit tot aiurea. Daca pe mine ma intrebai de LTFT. nu stiu ce reprezinta si nici valoarea. Acum plec spre buc si o sa merg cam 80km cu benzina. Daca se poate masura din vag te rog sa imi spui unde. Multumesc

Man,mergi pe benzina vreo cateva sute de km si intra cu Vagcom la select,engine,meas. blocks 032,casuta 2 si vezi cat ai valoarea LTFT acolo,apoi mergi vreo cateva sute de km pe gpl si te uiti iar acolo cu Vagcom sa vezi ce valoarea ai,iar daca valoarea e mai mica decat era pe benzina iei din gaz tot atatea puncte cat e diferenta intre ele,iar daca pe gaz LTFul e mai mare ca pe benzina mai dai gaz astfel sa fie acea valoare identica la mers pe benzina si pe gaz,astfel iti va porni bine la rece masina garantat. La BRC sa intre montatorul cu programul SequentPD in setari,setari fine harta si are acolo doua reglaje in puncte +/- si sa dea din amandoua la fel cu plus sau cu minus cat e diferenta de LTFT de care am vorbit si apoi sa dea SAVE astfel sa ramana reglata cu acest reglaj fin.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fly_lex,Aceeasi problema o am si eu,inclusuv pornitul greu la rece...am recalibrato a mers o perioada bine si acum incepe iar sa faca asa.....montatorul mia spus diverse,ba ca nu e adaptata clapeta de acceleratie,ba ca poate e supapa de presiune de pe rampa de injectoare si tot asa...

Modificat de shico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-22343-0-48155700-1410940877_thumb.pCam asa arata masurile dupa inca vreo 100Km. Azi trec pe gaz sa vad ce iese.

Modificat de gige
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shico - La mine nu porneste greu decat foarte, foarte rar si nu tine cont daca motorul e cald sau rece. Dimineata porneste la sfert, chiar si dupa 5 zile de stat nemiscata. De fapt...aceste porniri perfecte m-au oprit sa nu schimb bobine, bujii, etc.

Faza cu ralantiul la mine, a inceput mai des, de vreo 2 saptamani. Zici ca da sa se opreasca.

Ma pune pe ganduri faptul ca face asa, doar cand merg in stil de dimineata aglomerata in Bucuresti, iar 2 semafoare mai incolo, zici ca nu are nimic.

Ahhh si inca ceva, daca dau drumul la compresorul de freon si creste turatia, merge bine si nu mai oscileaza.

Uneori la oprire, am senzatia ca face autoaprindere...O fi tot de la GPL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci după 100 km pe gaz, sunt aerian cu măsurile acelea din canalul 32. La prima valoare am 9% si la a doua valoare am 15%. In documentație scrie ca trebuie sa fie între -10% si 10%. Pe benzina e -2 si acum pe gaz 15.... Ca urmare maine iar o verificare pe gaz după 150km si vineri la montatori, reglaj. Va rog sa imi spune-ți exact ce trebuie sa ii cer omului acela deoarece el a afirmat ca totul este ok din punctul lui de vedere.

Multumesc de ajutor. Si sper ca asta sa fie defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci după 100 km pe gaz, sunt aerian cu măsurile acelea din canalul 32. La prima valoare am 9% si la a doua valoare am 15%. In documentație scrie ca trebuie sa fie între -10% si 10%. Pe benzina e -2 si acum pe gaz 15.... Ca urmare maine iar o verificare pe gaz după 150km si vineri la montatori, reglaj. Va rog sa imi spune-ți exact ce trebuie sa ii cer omului acela deoarece el a afirmat ca totul este ok din punctul lui de vedere.

Multumesc de ajutor. Si sper ca asta sa fie defectul.

Spune-i sa-i faca reglaj fin cu programul SequentPD in setari,setari fine harta cum am mai zis si sa-i dea cu minim 10 sau chiar mai bine cu 15 puncte de gaz la plus din ambele cursoare,adica relante si sarcina,asta sa-i ceri daca el habar nu are ce are de facut,ca degeba ti-o va recalibra automat din nou ca tot rau va merge pornirea.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident si eu am o problema cu pornitu motorului.

 

Am citit cateva pagini din topicul asta, nu prea am gasit o rezolvare.

 

Problema mea:

 

Pornirea de dimineata (prima cheie) greoaie, si dupa ce porneste aproape ca se opreste si daca apas acceleratia si dau sa plec scad turatile si aproape ca se opreste doar ca apas ambreiaju pana la fund si evit oprirea. Toata treaba asta dureaza maxim 1 min, dupa 30 de secunde masina merge perfect.

 

Masina e golf 4 1.4 bennzina 2003. Anu trecut pe vremea asta am montat GPL cel mai scump si mai bun levano-levono, nush cum.

 

De cateva luni am problema cu pornitu.

 

Ce am facut:

 

- Mers la instalator care mi-a recomandat sa pun aditiv in benzina. Am facut asta.

 

- Mers un plin de rezervor doar pe benzina. Parca a pornit o idee mai bine dupa ce am facut asta, dar nu ca la inceput.

 

- Schimbat filtru de aer si benzina. Nici o schimbare.

 

- Am facut test la motor, nimic, nici o eroare.

 

Ce are? Ce piesa trebuie sa schimb???

 

Sonda lambda dinainte de catalizator? Pompa de benzina?

Mi sa nu le schimb degeaba si tot sa am problema cu pornitu!

 

help

Modificat de Alex-AR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa iti spun, exact aceleasi simtome le am si eu (motor aceasi capacitate, acelasi an....).

Azi am fost la montator si am "dereglat" harta si la relanti si in sarcina cu 10%. Saptamana viitoare dupa ce voi circula mai multi km "sa se aseze", si o sa iti spun daca s-a rezolvat.

In plus inainte de asta, am desfacut EGR, clapeta de acceleratie, filtre, remapari a GPL si altele.

Iti recomand sa citesti pagina dinainte, unde am primit niste sfaturi la obiect si care cred ca vor rezolva problema.

 

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns.

 

Am citit doar ca nu am gasit o rezolvare concreta, adica pentru problema care o am eu de exemplu, schimbi sonda lambda si masina e ca noua!

 

Asa pot sa ma tot joc sa ma duc pe la mecanici se faca experimente pe ea si tot degeaba.

 

Cum zicea si mecanicu ieri: 100% se rezolva dupa ce schimbi filtru de aer! Flori,degeaba...

 

De alimentat tot de la PRTROM alimentez.

 

E clar ca e din cauza ca am montat GPL pentru ca nu am mai mers pe benzina si ceva s-o intamplat acolo la pompa, compresie, nu stiu ca is paralel.

 

Sper totusi ca cineva sa mai avut exact problema asta si ma ajuta si pe mine!

 

Deci HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns.

 

Am citit doar ca nu am gasit o rezolvare concreta, adica pentru problema care o am eu de exemplu, schimbi sonda lambda si masina e ca noua!

 

Asa pot sa ma tot joc sa ma duc pe la mecanici se faca experimente pe ea si tot degeaba.

 

Cum zicea si mecanicu ieri: 100% se rezolva dupa ce schimbi filtru de aer! Flori,degeaba...

 

De alimentat tot de la PRTROM alimentez.

 

E clar ca e din cauza ca am montat GPL pentru ca nu am mai mers pe benzina si ceva s-o intamplat acolo la pompa, compresie, nu stiu ca is paralel.

 

Sper totusi ca cineva sa mai avut exact problema asta si ma ajuta si pe mine!

 

Deci HELP!

Man verifica erori cu VagCom si vezi LTFT-ul cum s-a zis mai inainte daca sunt diferente intre mers pe benzina si gaz,iar daca nu sunt diferente eventual vezi sa-i dea mai sus la grade trecerea pe gaz ca de acum e mai rece dimineata.

 

@Gige trebuie sa fie mai bine,dar e posibil daca tot porneste greut sa mai trebuiasca dat gaz vreo 3-5 puncte in functie de decalajul valorii LTFT gaz/benzina care va fi astfel ca valoarea LTFT sa fie la fel gaz/benzina.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"VagCom si vezi LTFT" tot am inteles...

 

Eu am fost la 2 teste diferite, nici o eroare.

 

REPET, nu stiu ce inseamna ce ai zis tu, nu am aparat de test acasa, nu am cum sa testez.

 

E o eroare care nu o detecteaza tester-ul, infundare, mizerie, aer, compresie, NU STIU, nu is mecanic.

 

E greu de crezut ca sunt singurul care are problema asta la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile acelea care spun colegii la LTFT apar dupa ce mergi cateva zeci spre sute de Km pe benzina, si trebuie masurate atunci. Cu motorul oprit sau pornit de putin timp, la mine arata 0%. Dupa ce notezi masura pe benzina, te apuci si faci acelasi lucru pe GPL. Daca e diferenta mare (la mine era aprox 17%), e clar ca trebuie modificat ceva la mapare in sensul spus mai devreme pe forum. Roaga un coleg sa iti imprumute sau sa mearga cu tine la drum mai lung ca sa poti lua acele valori. SI IMPORTANT: mergi numai cu BENZINA mai mult de 100Km si vezi daca porneste corect. Asta inainte de orice altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!