Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Urmeaza sa-mi montez si eu gpl(Tomasetto stag 4 qbox) pe masina(hatchback) si nu stiu unde sa pozitionez busonul de umplere in portbagaj,niste poze ar fi binevenite,multumesc.

Modificat de bluejazz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce nu il pui langa cel de benzina? vrei sa deschizi mereu portbagaju sa intre frigu in masina...poate vrei sa meri in concediu...deabi ai inchis portbagaju de cate bagaje ai bagat in el...vrei sa il deschizi iar pe drum? Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei incepatori trebuie sa stiti ca amplasarea prizei se face dupa norme legale.

Niciodata nu se face inauntrul habitaclului, cum se facea pe vremuri la rusesti.

Montatorul iti va oferi variantele legale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Va salut din nou!

  Vin si eu cu o intrebare!Am vorbit cu un montator din Ploiesti si mi-a spus ca varful de gama (cea mai buna instalatie momentan) este un BRC care are injectoare si nu valve-injector,toate piesele sunt de origine,se poate monta pe orice masina de la E2 la E5,injectoarele duc undeva la 500.000 km si asigura o funcionare de durata fara reglaje dese si un consum cu 20% mai mare decat cel pe benzina.Pretul ar fi 3000 lei.Ce i-mi puteti spune despre asta?Va multumesc mult pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tomasetto cu calculator stag4 plus, si pe masina functioneaza foarte bine, costa numai 2300 ron reglaje i-am facut la montaj doar, de consumat si pe golf si pe vechea masina consuma cu 1 l la suta mai mult(10-15% mai mult ca pe benzina), nu mi-a promis nimeni 500000 km, dar si daca imi promitea asa ceva pt 700 ron in plus nu i-as fi dat intrucat nu mai tine/sau nu mai tin eu 500000km masina.

Un alt motiv este ca montatorii tomasetto sunt mai raspanditi in tara, ceea ce inseamna ca daca am montat-o in deva de ex si ma prinde revizia sau se strica pe undeva am sanse mai mari sa gasesc un montator agreat al tomasetto care sa rezolve problema, fara sa pierd garantia mai rapid decat la BRC, si dupa ce iese din garantie, posibilele piese care se pot strica sunt mult mai ieftine

 

 

later edit. Eu is din petrosani judetul HD, Am montat instalatia in Deva(la ecokraft intrucat aveau reviewuri foarte bune), dar sunt student in Cluj, si vara asta am lucrat in Timisoara. M-a prins revizia de schimb de filtre atat in cj, cat si in Timisoara, cat si acum pe golf in Petrosani(service deschis de curand) si am putut sa fac fara sa strabat multi km pana la un service agreat. La brc de ex in zona asta este in Deva, dar are reviewri destul de proaste( ca montatori nu ca si calitatea instalatiei- care sunt superioare- dar consider ca superioritatea asta se vede doar cand o montezi pe ceva cu 100 KW+ nu la 77)

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, prostia asta cu 500.000km e de porc...ca si aia cu injectoarele nu electrovalve :)

Ce este un injector GPL ? O electrovalva rapida...

Cele mai tari injectoare GPL de pe piata sant GARANTATE 240.000km in conditii Vest, adica GPL de calitate...

Eu unul as ocoli un montator care vine cu reclama de RAHAT...

 

In toata povestea asta cu GPL-ul conteaza foarte mult montajul, si in primul rand reglajul. Daca montatorul e prost, degeaba pui mama instalatiei...

Pt masina ta un STAG 4 Plus sau daca vrei ceva mai stabil ISA2 de la Tomasetto... sau Landi Renzo...

Avantajul este intretinerea si service-ul ceva mai ieftin, investitia initiala mai mica, service-uri ce au montat asa ceva cam peste tot in tara, si in strainatate...chiar si in Italia se monteaza Tomasetto (care este poloneza , cu componente italiene)

In Germania se vinde sub numele de Femitec, in Anglia Echotech parca...

Si inca un avantaj, o diagnoza, reglaj il poti face tu, daca ai parte de un montator idiot...soft moca la liber, iar interfata e 60RON pe toate gardurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o curiozitate... de la pompa de gpl, pleaca 10.1 pana la 13  atmosfere, in cazul meu, unde alimentez eu , dar .... curiozitatea mea este, .... cate atmosfere sunt efectiv cand e  plina butelia si cate atmosfere sunt cand e goala....doar in butelie , inainte de electrovalva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Multumesc mult pentru ajutor baieti!

Este super ce faceti pe aici!Cei ca mine,mai novici,avem nevoie de sfaturile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Ma poate ajuta cineva cu hartile gpl la un vw passat 1.6 ?Duzele sunt de 2,0 .Am gpl Tomasetto stag 200 pe masina de circa 2 luni.Masina trage bine acum.Initial montatorii mi-au pus duze de 1,75 si presiunea de 1,38,dar consumul nu scadea sub 10% in extraurban,mers 100-110 km/h.De 2 zile am schimbat duzele la 2,0 si am scazut presiunea din reductor la 1.10, asa cum se vede din harti.Consumul inca nu il stiu ca nu am terminat gazul.Ce puteti sa-mi spuneti despre harti?Ce mai pot face ? Cum sunt timpii de injectie si multiplicatorul?Mai ridic sau cobor din puncte?Sunt incepator ,poate ma ajuta cineva?Multumesc!

 

post-124837-0-30600800-1390498877_thumb.

 

post-124837-0-81344500-1390498877_thumb.

 

post-124837-0-29192900-1390498878_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca acum vei avea un consum mult mai mic. eu consum aproximativ 7.5 la extern si am o harta asemanatoare cu tine. la fel si duzele sunt de 2 si la mine, dar la mine in schimb presiunea in reductor e de 1,15.

P.s. vezi daca vrei sa consumi mai putina benzina poti si sa setezi sa treaca pe gaz la 30 grade, si apoi mai jos este o obtiune-hot start, care daca dai clic pe ea, cand pornesti motorul(si senzorul de pe vaporizator detecteaza temp mai mare de 30 grade, porneste direct pe gpl. nu pe benzina si apoi dupa cateva secunde sa treaca pe gaz:)

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecerea la 30 grd e suportabila sau nu...depinde de montaj, masina, calitate GPL etc...hot start-ul se cunoaste numai daca ai opriri dese si scurte...in rest pauza...

La BRC se poate face un reglaj, dar nu e la fel de usor ca la Tomasetto...exact ce ziceam si mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum cresc multiplicatorul spre 1,2?Pe Deflectie am pe harta(am uitat sa pun poza) -9 si vreau sa cresc spre 0 .Mai maresc presiunea in reductor,o mai scad sau trebuie sa mut in sus si jos punctele de pe multiplicator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu reusesc sa scot nicicum consum sub 9% mixt si nu conduc "sportiv" deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog cu sa procedez,nu am notiunile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 mixt, acum, in conditii de iarna blanda, e ok, zic eu. cand or veni frigurile, sa vezi consum de 11, 12.

tot cam 9 am si eu pe vremea asta. adevarul e ca, mai mult de 10.5 nu am avut iarna trecuta cand au fost -25 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot 9% am avut si acuma cand is 8-10 grade afara si atunci cand erau -5  - 10 grade.

Nu prea ma deranjeaza dar vad ca altii scot mai bine si ma pune pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala al meu e extern 100% pe ruta Petrosani Cluj, cand mai vin si la vale, merg si constant pe autostrada simeria-sebes....aici in cluj de exemplu in conditiile astea de iarna usoara imi ia 10,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa nu ma plang ca se poate mai rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in orase mari da:) si mai ales cum circul eu fix la orele de varf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, prostia asta cu 500.000km e de porc...ca si aia cu injectoarele nu electrovalve :)

Ce este un injector GPL ? O electrovalva rapida...

Cele mai tari injectoare GPL de pe piata sant GARANTATE 240.000km in conditii Vest, adica GPL de calitate...

Eu unul as ocoli un montator care vine cu reclama de RAHAT...

Injectoarele originale BRC au aceasta calitate Lascarica, doar stii ca avem cazuri confirmate pe taxi cu 600k la bord, injectoare originale BRC.

Posibil ca acum sa fi ramas doar faima de ele, de cand merg cu Zavoli...dar nici Keihin nu mai sunt ce au fost.

Acum ca o dezbatere despre calitate injectoare: Si pe site-ul lui Laur injectorul actual INO 03 are precizat ca durata medie de functionare 500k.

Dar durata medie este estimata, nicidecum garantata. Nici cele de care spune Lascarica nu sunt garantate ci tot estimate. Si ca principiu estimarea este facuta in conditii ideale ca timp de functionare, temperaturi, conditii, etc. In practica datorita vitregiilor la care sunt supuse, durata de functionare e diferita, de regula mai mica, dar sunt si exceptii cum e cea de mai sus spusa de cineva, care confirma faptul ca se poate chiar depasi durata estimata de functionare.

Important este la unicele injectoare pe care le consider ceea ce spun ca sunt, ( Keihin si BRC ) faptul ca sunt fiabile, se pot schimba individual din rampa si merg de cateva ori mai mult decat restul plasticelor incastrate de unica folosinta numite exagerat de producatori injectoare.

Acum o sa vina Lascarica sa le laude ca ajung si la 100k...dar sunt exceptii cum a fost si cazul taximetristului care a ajuns la 600k cu BRC.

Trebuie sa inteleaga oricine ca un injector din categoria spusa de mine care costa cat 2 rampe cu 4 injectoare de unica folosinta, isi merita banii, iar la 200k daca are 3 ms timp de deschidere isi face treaba si deschide exact atat, in timp ce restul la 50k in loc de 3 ms scot probabil 10 ms in cazul cel mai bun...de acolo o gramada de belele, consum mare, check engine aprins, mers prost...etc...

Dar va bag in lucruri avansate care putini le inteleg si mai ales le baga la cap.

Am mai scris despre calitate, acum chiar nu mai ai de unde alege un produs de calitate. Criza a cam egalizat preturile si calitatea, desigur spre low-cost.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hellloooooo, despre ce vorbim? Cazuri particulare ? Am vazut picate si la 80-90k... dar si ieftineli de Valtek la 130k si inca nu-si dadusera duhul...200x5=1000RON  = 650.000km...adica pret/km mai mic decat 1200RON cit e o rampa INO3...

 

Revenind la discutia initiala, importatorul/montatorul ASIGURA garantie 500.000km ????? NU!! ... e text de kko =durata medie de functionare... care dreacu o poate verifica...

Da garantie macar 1/2 din distanta ? NU!  2 ani fara limita de km...iar e o chestie de marketing/reclama... citi sant care depasesc 50k/an ? Adica 100k pe garantie ? Un importator cu ceva creier si mai putin avar ar da si la Valtek aceeasi garantie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la tomasetto scrie ca ar fi 2 ani sau 100000 km garantie(dar dupa cum zici tu cine face atatia km in 2 ani? doar daca ai taxi, sau masina de scoala...si poate nici atunci. si eu cunosc persoane cu Valtek care au 200000 dar cunosc si brc-uri care au picat la 110000 (bn inteles astea sunt extreme), dar amandoi is in acelasi oras si alimenteaza de la aceeasi pompa(OMV) fiind taximetristi amandoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!