Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

in primul rand tu trebuie sa-ti gasesti timp si sa citesti cateva din paginile de aici si cu siguranta vei gasii multe informatii necesare.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zen , citeste putin, documenteaza-te...nu pui folie pe geamuri...alea merg oricum...

Vb si de valoare, si de cum poate sa mearga sau nu masina...

Pe scurt ti-as recomanda STAG 4 Plus sau mai sus, Landi Renzo, sau BRC...pt detalii citeste in urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

 

sunt nou printre membrii formului si incep prin a-mi cere scuze ca poate repet intrebarea dar sunt in lipsa de timp si nu as putea citi cele peste 100 pg de posturi pana maine :dry:

 

detin din vara trecuta o skoda octavia 1  1.6 MPI 75 kW  BFQ din 2004 ( prima masinuta :blah: ) si la mersul in Bucuresti e putin cam costisitoare  ( saptamana trecuta am reusit sa scot consum 13l/100 km cu cauciucurile de iarna ) deci gazul este o buna alternativa

 

va rog sa ma ajutati sa aleg o solutie optima(performante functie de motorul meu ) din variantele de mai jos (rez. toroidal) , montata de baietii de la SuperGaz :

 

1 . AGC compact cu rampa de injectie RAIL - aprox 2400 ron

2. AGC compact cu injectoare Hana 2000 - aprox 2700 ron

3. Zenit PRO  cu injectoare si  autoadaptare functie de OBD -ul masinii -aprox 3200 ron

 

din cate am inteles zenit pro se monteaza la masini mai puternice si nu stiu daca merita investitia comparativ cu capacitatile masinutei pe care o detin ;

totodata nici nu vreau sa ma zgarcesc si apoi sa intampin  n  probleme de functionare

 

mai stiu ca aceasta isi regleaza singura parametrii de functionare pe GPL si nu mai este nevoie de reglare ori de cate ori schimbi gazul sau e  frig afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste macar ultimele 5-10 pagini s-a discutat la greu pe tema asta...

Mai ales ca s-a discutat de noua aparitie pe piata AGC...

Te sfatui sa te documentezi putin inainte de a lua o hotarare...

Macar diferenta intre injectoare si rampa de injectie :) sau electrovalve cum zicea un xxx pe aici :)

La 3x00RON te-as sfatui la ISA2...

Sau varianta mai ieftina STAG4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tind spre calea de mijloc din variantele pe care le am si anume AGC compact cu injectoare Hana 2000(25.5 ron   discount pt ca am un flyer de la salonul auto unde au participat si ei )

 

din pacate sunt putin presat de timp (ar urma sa plec din bucuresti in urm  perioada ) si nu stiu apoi cand voi mai putea face lucrul asta

totodata partea de mecanica si in special GPL este complet noua pt mine...deci am incercat sa caut cateva recomandari si baietii de aici mi s-au parut ok

 

am un coleg de munca care a apelat la ei si are un Stag 200 pe logan si nu are pb , cu exceptia ca are momente cand ii moare motoru cand o scoate pe liber la viteza de 60-70km/h

pe de alta parte ei spun ca au renuntat la tomasetto pt ca au avut ceva pb cu ele si astea ar fi generatie mai noua

 

singurul lucru are ma atrage putin la  zenit pro este autoreglarea , care am inteles ca poate da usoare batai de cap  dar in acelasi timp daca renunt la asta economisesc si vreo 500 lei

 

sa inteleg ca totusi imi recomanzi sa mai astept putin si sa trec pe alta configuratie/ producator ?

 

pun intrebari pt ca incanu am terminat de citit posturile anterioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... citind alte cateva pareri recunosc ca am intrat si mai mult in ceata  (dupa cum am mai spus sunt putin antitalent in materie de mecanica auto si gpl )

 

pe scurt , as vrea o recomandare pt instalatori ok in bucuresti 

si de asemenea , aveti idee care e pretul pt stag 300 premium ? eu nu am gasit mare lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stag 300 p se duce spre 3500...depinde acum si de montator...

Daca tot ai cerut o pare...isa 2...

Am reglat din astea si nu au mai trecut pe la mine de peste 1an...

Dureaza mai mult reglajul , de asta se feresc de ele...

Nici macar in tara de origine nu a prins piata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru ajutor

voi reveni cu detalii dupa montaj si ceva km rulati

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi pentru ce ati optat, roata de rezerva ingusta sau kit pentru pană( compresor si sprei) ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul cu spray nu te ajuta in cazul in care strambi janta intr-o groapa.

Eu am inlocuit roata de rezerva mare cu una ingusta. Am cumparat polistiren extruda, un bacs,de 5 cm.

Am inaltat nivelul portbagajului cu e 3placi de polistiren, 15 cm(exact cat are roata ingusta) , si am decupat in polistiren forma rotii de rezerva, forma cricului, a carligului de remorcare, si cheii de roti,

deasupra am pus mocheta originala care era .

Nivelul porbagajului a ramas cu 1 cm mai jos decat margimea de plastic a portbagajului.

Acum nu se ma plimba roata de rezerva prin porbagaj si nici nu mai sunt probleme de spatiu. In plus a ramas destul loc si pt bagaje.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partial color :)

Am si una si alta...spray cu spuma si compresor dar si roata ingusta...

Sant destule cazuri cand nu trebuie sa dai roata jos neaparat...

Far polistiren , etc...pur si simplu ancorata in portbagaj...pe linga ea mai intra alte trasnai....nu pierd din portbagaj ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati gasit cumva rezerva pe 14" 5x100 ingusta. cu caucicu 105/70 R14? Ma chinui de 2 ani de zile si tot n-am gasit. :((.

Ca sa intre perfect roata pe verticala (spatiu e in jur de 51 cm trebuie o rezerva de asta pe 14 ingusta. 105*.7*x2 (2 fete) + 25.4*14=502.6 mm.

Eu unu alta rezerva n-as pune ca se pierde spatiu daca o pui in diagonala.De la ce masina se poate lua o rezerva de asta?Fabia si polo au rezerva normala :(.

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roata are 125/70 r15

Are diametru de ~550 mm, inaltime de 160mm.

post-59592-0-00661100-1365405594_thumb.j

post-59592-0-80332300-1365405602_thumb.j

post-59592-0-63223100-1365405626_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Per total ai pierdut mai multi litrii decat daca lasai roata originala intr-un colt :)

Plus cheltuiala...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Roata initiala era mult mai mare, avea latime cca 20 cm si diametru 65 cm, nu ocupa doar un colt ci jumatate de portbagaj, era inestetica, murdarea cam tot pentru ca nu avea husa, se plimba de colo colo pe curbe.Puteam sa pun in interirul rotii cricul si cheia de roti si sa decupez in polistiren compartimente pt diverse, dar cum nu am forma pentru scule din interiorul rotii inguste, am decupat in polistiren.

In plus daca faci o pana iarna o sa umplii porbagajul de namol.

Sincer nici nu suportam sa para portbagajul plin cu scule, cum aveau unii la dacie.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pierdut tot spatiul pana la nivelul rotii...

Am roata slim dar ancorata intr-un colt cu o banda de ancorare de 20mm, sa stea fixa sa nu se plimbe de nebuna...pe ea am pus subwooferul :)

Langa ea in laterala intra o valiza mica sau o geanta mare si pe lungime mai intra o valiza mare...si peste valize mai am loc de alte prostii :)

Cu polistirenul ai papat cam mult din inaltimea portbagajului degeaba...

Cricul si inca o caruta de chestii utile gen sufa, cablu curent etc au intrat linga butelie...puse pe folie cu bule si in pungi sa nu zdrangane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curand mi-am montat  o instalatie BRC si sunt multumit de ea doar ca mi s-a intamplat sa se mai opreasca motorul dupa care pornea la a treia cheie. Mentionez ca dimineata porneste din prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am montat o instalati Tomasetto Stag 4 pe un Vw.Bora 1.6 16V .Am facut 250 km si merge foarte bine, nu se simte nici o difetrnta intre gaz si benzina .Instalatia a costat 2150 lei cu Stag 4 si rezervor cilindric de 55 litri,cu toatae ca cei de la service au spus ca maerge foarte bine si stag 200 pe tipul asta de motor.(costa 2000 lei).Instalatia am montat-o la Sebi Gaz Buzau.Au facut reglaje si in mers ,si pe loc ,mi-au dat toate explicatiile pe care le-em cerut,recomand cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus ,

am revenit cu cateva impresii legate de instalatia montata in urma cu 2 saptamani  pe Octavia 1 1.6 MPI 75 KW  , zenit Pro

diferenta de putere este foarte usor sesizabila dar in viteze si turatii mai mari , peste 100-120 km/h  in rest ok

 

consumul este cu aprox 0.7-1 l mai mare decat benzina

singura nemultumire este ca s-a intamplat de 2 ori sa imi moara motorul :

 

1. la 40-50km/h  in bucuresti fiind inaintea unui semafor am scos-o pe liber , a murit motorul si a pornit la a 3-a sau a 4-a cheie  - am inteles ca aerul intra in motor, camera de ardere si combustibilul fiind gazos se rarefiaza si nu mai arde suficient , diferit fata de benzina care era lichid

2. am dat in frane de la 90-100 pana am intrat in treapta a 2-a de viteza pentru a vira intr-o curba , dupa ce am luat curba a murit motorul

 

lucruri destul de urate avand in vedere ca raman fara servo si servofrana

am facut alte reglaje pe loc si in mers , am alergat-o pana intrerupea in fiecare treapta si de atunci nu s-a mai intamplat si sper sa nu se repete

 

momentan e relativ ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spui si mie te rog ce reglaje ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

 

din pacate in detaliu nu as putea sa iti spun , e un domeniu nou pt mine si sunt usor (mai mult ) pe din afara

stiu doar ca am facut un update de soft ,si am alergat masina pt a reface hartile benzina/gpl

 

pe de alta parte , instalatia pe care am montat-o se presupune ca alte reglaje necesare si le face automat , este legata la OBD-ul masinii

practic in calculeaza singura cantitatea si concentratia de gpl necesara pentru a ajunge la performante aproximative cu benzina

 

totusi am o intrebare, am pus de curand testerul pe masina sa citesc eventuale erori si mi-a gasit eroare pt lambda 1 desi martorul din bord nu este aprins

aveti idee daca e din cauza gpl-ului sau efectiv este el busit ?

l-am schimbat vara trecuta si inca e in garantie , as putea sa merg sa il schimbe

 

pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este exact eroarea?ce valori STFT si LTFT sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu stiu , nu am prea multe cunostiinte in domeniu( la inceput cu prima masinuta si incerc sa prind din mers )

oricum m-am decis sa fac o vizita baietilor unde s-a facut revizia pt ca astazi am intampinat pt prima data o alta problema :

 

- pornesc masina la sfert de cheie si raman pe loc 1 min pt a verifica o alta pb   - de 2-3 zile ( NU de fiecare data ) masina porneste la 900 turatii (desi inainte statea pe la 750-800 ) si dupa 20-40 secunde se tureaza singura pana la 1300-1400 ...sta asa pana se incalzeste putin dupa care revine la 900

- astazi, o alta problema ...a inceput sa dea 2-3 rateuri ca o batrana 1300 din 1900 toamna si cu fluctuatii de turatie , mai sa "dea in nas"

- ieri am patit sa plec cu ea de pe loc in marsarier , benzina pt ca inca nu facuse trecerea pe gaz ,  si ...moare motoru ; intr-adevar o tineam din ambreiaj dar si acceleram usor  apoi pornire abia la a 2-a cheie

 

1 . pareri , sugestii sa stiu ce sa intreb/sugerez pe la service?

2 . scuze pentru moderatori , postul nu se incadreaza 100% in topic dar nu am identificat un altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se incadreaza in topic.

Instalatia trebuie reglata manual in mers inainte de activare obd.

Obd ul face numai reglaj fin.

Tu ai prea mari diferente si de aia ai probleme...

Eu am 300 premium si m am jucat cu ea :)

Mai multe pe duminica cand revin in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am avut si eu prima problema cu Instalatia mea GPL. Este un Landi Renzo, montata acum un an si jumtate si ~20.000 de km. Pana acum singurele "neajunsuri" ca sa zic asa au fost ca iarna cand era foarte fig (de la -15 C in jos) trecea foarte greu pe gaz. Apa ajungea la 90 de grade si ea tot nu trecea. Am vazut ca daca debraiam si lasam motorul cateva secunde pana ajungea la relanti, iar apoi ridicam piciorul de pe ambreiaj, trecea pe gaz. Nu ma deranja foarte tare pentru ca ma gandeam ca, cu ocazia asta mai merg si eu pe benzina si mai trece benzina prin injectoare, etc.

 

Acum 2 zile insa, abia ce mi se aprinsese becul rosu de la GPL (si mai aveam gaz pentru celputin 150 de km) a inceput sa piue si sa se aprinda intermitent becul indicatorul de functionare pe GPL. Intrase in avarie, conform manualului primit de la montator.

Am trecut pe benzina, am incercat sa trec inapoi pe gaz dar facea la fel. M-am gandit ca poate nu prea mai am gaz, ca am consumat eu mai mult de datat asta, etc si d-aia face. A doua zi, pornesc, dupa cateva minute o trec manual pe gaz (ramasese pe benzina ) si merge fara nici o problema. Preventiv ma duc si fac plinul de gaz.

Totul ok pana pe la jumatea rezervorului cand iar incepe sa piue si sa se aprinda toate cele. 

Sun la montator ( este inca in garantie instalatie) ma programez pt azi dimineata si ma duc sa vad care e problema.

Ajuns acolo, ii explic mecanicului care-i baiu si imi zice din prima ca e un senzor care e posibil sa fie dintr-un lot cu probleme. Sensorul era pozitionat undeva pe rampa de injectoare/electrovalve ce-or fi ele, mai exact pe primul din stanga cum stai cu fata la motor.

Schimba senzorul in 5 minute, urmat de o recalibrare si "pe cai". Nu am platit nimic, nici macar nu mi-au cerut certificatul de garantie sa vada daca mai este in perioada de garantie. Nota 10 pana acum pentru Martax Brasov. Sper sa fie totul ok si sa nu mai am probleme.

 

Am spus tot "romanul" asta, ca in cazul in care se mai loveste cineva de "intrarea in avarie" a instalatie ar putea fi un punct de plecare in depistarea problemelor.

S-azum numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!