Jump to content

Achizitionare Sharan SH - discutii cu si despre


Calin78
 Share

Postare recomandată

Silvian91imAuto

M-am gandit ca te-ai referit strict la Sharan cand ai zis "BRT sau BMM pe altele", fiindca discuta era doar despre Sharan din cate vad, in mesajele anterioare e vorba de Sharan si Caravelle. Scuze.

 

De ce nu vrei motorul de 2.0 tdi? Este acelasi motor cu 1.9 tdi,cu o singura axa cu came(BRT sau BMM pe altele),nu este ce crezi tu,in fine.Sharanul este deja o masina grea,1880 kg,sfatul meu este fara 4motion si din alte considerente.Pentru pretul ala masina trebuie sa arate impecabil si mecanic si estetic,eu am dat sharanul din 2003 cu 5750 dar arata intru-n mare fel si cu f multe optiuni.Km sunt irelevanti daca masina este purtata bine.Ca exemplu,am cumparat sharan de 1,5 ani vechime cu 168.000,altul de 7 ani vechime cu 450.000 si exemplele pot continua,dar asta nu a insemnat ca nu am facut cate un milion de km si chiar peste cu fiecare

BVH sa fie la 136cp? ...stiu ca am mai vazut asemenea masini iar era frumos sa fie documentat, aiurea din partea lor. Mersi mult de info, ca fapt divers stiu ca ANU 1.9TDI-PD ce-am avut eu era facut tot pentru tarile astea unde contau caii putere pentru asigurare. Montat numai pe Sharan?
BRT e de 140cp, fiind montat numai pe Sharan (asta ma intereseaza), da? Am gasit o masina spre vanzare si vanzatorul zice in descriere ca e cod motor de Audi dar nu am gasit nici un model Audi asociat cu acest cod motor, defapt n-am gasit nici un model VAG, decat Sharan, care sa aiba acest motor.
In final astea doua sunt sigurele 2.0TDI pe primul Sharan, da? Asa s-ar parea. Numai Pumpe Düse (motoarele common rail au cod motor numai din patru litere).

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BVH este de 136 cp,sunt si alte coduri de 2.0 tdi cu 136 cp pe alte modele.Codul de motor BRT este doar pe Sharan si are 140 cp,CR sau bluemotion,da,sunt din 4 litere CAGA,CBAB  etc,sa montat pe sharan II facelift la sfarsitul productiei,finele lui 2009 inceputul lui 2010 mult pe modelul United dar doar varianta 140 cp si CO2 159g/km,nu si cea de 170 cp ca la Passat,Skoda,Seat.  

P.S motorul de 2.0 TDI  sa montat pe Sharan II facelift nu pe ''primul Sharan'' :) mai lasa google-ul si wiki ca te zapacesti definitiv !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Pana in 2010 s-a produs Sharan I (7M) care a avut perioada de viata 1996-2010 cu schimbari majore in 2000 (facelift 1: motoare PD, aspect vizual interior-exterior adus la zi cu familia VW, ESP, ...) deci de aceea m-am referit la primul Sharan care dupa facelift 2 din 2004 (7M9) a primit prin 2005 motoarele 2.0TDI de care intrebam. Pe Wikipedia Deutschland si pe SGAF e informatie buna, dar se pare ca incompleta, scuze pentru off-topic.
Multumesc razvi_gyl :D pentru ajutor, iar daca mai stie cineva ceva, sa se spuna.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum ANAFul sa te puna sa platesti pt alte noxe decat cele trecute de RAR in carte. E penal, in OUG9/2013 scrie clar emisiile trecute de RAR in carte.

 

Nu la asta m-am referit. Vroiam sa zic ca intre actele din germania si cele din romania pot fi diferente pentru ca rar-ul nu se ia dupa ce scrie in talon ci dupa omologarile lor. Asa ca nu dupa valoarea de co2 din talonul nemtesc se calculeaza taxa ci dupa cea inscrisa de rar in CIV. Caz concret: am fost ieri la rar. In talonul din germania la mine scrie ca emisia de co2 este de 174g/km iar in civ (trecut de rar) cifra este 176g/km. Diferenta nu e mare in cazul de fata, probabil de ordinul a 10 euro care la 1000 cat am de plata nu conteaza, insa pot fi diferente mai mari daca in talonul nemtesc scrie 170g/km si rar-ul trece 172 pentru ca 172g/km este in alta clasa si se taxeaza mai mult pe fiecare gram, iar diferenta poate fi si de 100 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acum am inteles. Ai dreptate de la 171g/k m intra in alta clasa iar diferentele sunt destul de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si la mine e trecut 176 si motor AUY,si nu inteleg diferentele de la 170-176.Totusi cam mare,mai ales cand platesti taxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Am gasit un Sharan 7N spre vanzare, masina are 194.000km, e din septembrie 2011 (deci 2012), motorizare 2.0TDI-CR 136cp (100kw) BlueMotion. Am scos istoricul masinii iar in acesta nu am gasit nici o intrare pentru schimbul curelei de distributie, pareri? Masina are intrari in service din octombrie 2011 pana in ianuarie 2015, in mare parte filtre, placute de frana (100k, 132k, 166k), agent pentru DPF (la aproape fiecare schimb completat sau adaugat vreo 10L AdBlue), ulei 5W30 (507.00), iar ce-i mai special e ca s-a inlocuit complet bratul (wishbone & lower w.) si biela anti-ruliu doar de pe stanga impreuna cu o bucsa mare de articulare si ceva suruburi de prindere. Pe langa asta un suport al unei aripi fata si senzorii de parcare fata. Pe langa astea cateva maruntisuri gen doua becuri H7 la 190k (ultima intrare) si un set de stergatoare pt partbriz :) la 132k. Masina are intrare, inspectie, la 1km (prima).
Ce ziceti de lipsa evidentei schimbarii distributiei in reprezentanta? Masina vad sa fi fost in garantie deci trebuia sa o schimbe la reprezentanta. Eu intreb vanzatorul actual (parc auto) dar ei pot sa-mi spuna orice.
Intre intrarea service de 66k (dec 2012) si cea de 107k (august 2013) nu e nimic iar la niciuna nu apare distributia (nici pompa de apa 03L121) ca fiind schimbata, nici cod piesa 03L198119B (kit) care o reprezinta sau 03L109. Nici la celelate intervale nu apare... iar masina a fost in service cam tot la diferenta/interval de 30.000km.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele CR distribuția de schimba la 250k km, dacă nu ma înșel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Asa este, greseala mea ca nu m-am gandit sa caut. Fiind (timing belt) distributie curea am banuit ca intervalul e acel de 90k km precum e la 1.9tdi-pd dar 2.0tdi-cr are un interval cuprins intre 180k si 210k km in functie de codul motor. Am gasit pe TDI Club zicand si de 240.000km.
http://www.mroauto.cz/images/td_images/2071535.pdf ( http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/2-0-TDI-SSP.pdf )
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7100983-OEM-Timing-Belt-Replacement-Kit-for-CJAA-and-CBEA-2-0-TDI-Common-Rail-Engine ( http://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page-55#entry1704876 )
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=238953

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am terminat cu inscrierea masinii in romania. Per total iese foarte scump si nu stiu daca merita sportul asta de a merge in Germania dupa masina si a veni cu ea in tara. Foarte scump totul, incepand cu taxele pentru export in Germania continuand cu multitudinea de acte care trebuie facute la noi si culminand cu timbrul de mediu. Cred ca 2000 de euro m-a costat in plus fata de cat am dat pe masina in Germania. Iar la noi te toaca marunt cu taxele si hartiile care trebuie. Dai cate 40-50 de lei intr-o parte si inca 100-200 in alta si se aduna de nu mai faci fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cat te-au dus in total toata distractia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis, pentru ca nu am avut banii dintr-o bucata. Cred ca 4700 (incluzand si rovinieta pe un an si rca pe 6 luni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost aici, acum vreo doua luni, un anunt pentru vanzarea unui sharan al userului CGM, insa l-am cautat acum si nu l-am mai gasit. Probabil ca a fost mutat in alta parte insa nu l-am gasit. Eram curios sa fac o comparatie cu sharanul pe care l-am luat eu. La vremea cand a fost anuntul nu i-am dat mare atentie datorita pretului care mie mi se parea mare (parca in jur de 6000, poate chiar 6500), dar acum imi dau seama ca diferenta de pret nu e asa de mare cu ce am reusit sa iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost interesat de acea masina si chiar m-am intalnit cu Cristi si am condus masina. Interiorul era in stare foarte buna. Topicul a fost sters de user sau de admin, din cauza ca numarul de kilometri nu erau reali, in sensul ca userul CGM a spus ca masina are 204000 parca dar alt user de pe forum a postat un jpeg cu un coment de al lui facut in 2009 cand a cumparat respectiva masina, iar in acel coment spunea ca in 2008 masina avea 300000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos din partea lui,mai bine lua si o vacanta useru respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca e "Banned". Ciudat. Am cautat si eu la "recensamant Sharan" si am gasit postul lui initial unde scria de 175 000. Am vazut acolo descrierea masinii ca sa fac comparatia de care vorbeam. Nu mai stiam insa kilometrajul. Si la 200 000 Km pretul era maricel mai ales ca masina a fost condusa in Ro, dar daca trecea de 300 000, e clar. Pana la urma inteleg ca nu a fost chiar rau ca m-am dus in Germania, chiar daca am dat mai mult decat ma asteptam si chiar daca am pierdut atata timp si nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa le place la romani sa fie prostiti. Daca ii spui la om ca masina are 200.000 km reali o ia la fuga, merge in piata si isi ia una cu 400.000km reali si 130.000km  pe bord, pleaca acasa multumit ca are km putini. In 10 ani si daca mergi pina la mall tot faci 100.000. Pe fiecare masina se vede daca a fost sau nu intretinuta si forjata. Sunt semne care nu le poti sterge, le poti acoperi, trebuie atent studiata caruta inainte de achizitie. Si eu mam inselat putin la masina, dar asta este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasiti voi masinile astea de 12,13 ani cu 150.000 km? Voi tot mai credeti in Mos Craciun bag de seama.Nici una nu are sub minim 350.000km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred inca in mos craciun,dar in sharan fara 300 mii nu:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni voi credeti ca nemtii sunt prosti? Orice diesel din DE sub 200.000km gasesti tot la 1000 de diesele cu  300.000-400.000 km reali, sau in cel mai fericit caz la cineva care a facut plimbari pe linga casa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa radeti de mine inainte sa ma duc in Germania, acum e prea tarziu. Insa eu tot ma intreb, la sharanul meu cat sa-i fie kilometrajul daca sub 200000 nu se poate. Totusi cartea de service nu pare falsificata si numarul de km corespund si cu ce scrie in chitantele de la revizii/tuv. Sa fi dat kilometrajul an de an inapoi? Greu de crezut. Sa il dai odata, poate, dar la fiecare revizie sa-l dai inapoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unul pe benzina poate mai ai ceva sanse sa ai km mai putin,dar la un diesel...... ,daca vrei sa te linistesti(sau sa-ti faci inima rea) ia legatura cu un coleg (FLORIN,Al Bundy) sa iti citeasca km reali.

Razvane a mea are sub 300 000 km(reali),mai exact 296 000 la 14 ani :icon_geek:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neoficial, carţile service, chitanţe, diviz service cu stampila de DE se fac la Oradea, totul costa 100 de euroi cu tot cu falsificat km. Si omu se jura ca a venit din DE direct in piata cu ea si are 178300 km, 183000, ......km fara nr. ca la manelisti, 

cum zice si colegul la benzinar mai ai sanseeee de km reali....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o fi venit ala din Bonn tocmai la Oradea sa isi faca cartea de service... Iar TUV-ul e TUV, acolo nu ai cum sa o dai cotita. A mea are tuv facut anul trecut la 183 000, numai sa-l fi dat inapoi ininte de tuv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai nou handler-iii din DE, (turci) modifica chiar ei km,

Anul trecut a adus un prieten un Q7, avea doar 2 ani masina, impecabila, te unge la inima,

 ia ghici cati km avea la bord............870,251km reali, daca ii arati la un roman km astia zice ca iti bati joc de el.

Atunci la ce te astepti la o masina de 10 ani sa fie cu 100.000 de km reali, nu are cum. Neamtul o vinde cand incep probleme ca loganul, la 150.000 o vinde cu 2000 eur si isi ia alta noua. Mai departe stii ce se intampla.

Binenteles o masina daca este intretinuta poate merge si 20 ani. 


Asta e in general,  binenteles ca nu toate sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!