Jump to content

Modificari modul confort


Stefaann
 Share

Postare recomandată

In general inchiderile centralizate au si optiunea de a trimite impuls pe minus, citeste instructiunile.

 

Daca nu, cel mai simplu e cu un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mersi de raspuns si daca nu am sa aplic variant cu releul


mersi de raspuns,pe inchiderea care o am,e trecut in schema vreo 4 variante de legat firele,e si in lb turca si nu inteleg,am aplicat vreo 2 variante si imi da + si - pe 2 fire,eu am gasit 2 fire in portiere si la atingerea cu masa imi inchide,respectiv inchide usile,acum doar trebuie sa gasesc cum sa leg firele de la alarma ca sa imi dea impul cu minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca mai astept raspunsuri la problema mea,stiu ca alternativa sa ma duc la cineva care monteaza alarme dar am incapatinarea de a reusi singur,pentru ca in principiu nu ar fi greu doar sa gasesc acele fire

Asa se intampla daca scrii in 10 topic-uri problema ta. AI un raspuns in alt topic, si nu e verde cu rosu firul. Cat despre inchidere, foloseste schema de negative trigger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

an nou fericit, buna seara am si eu o intrebare am un touran si mi ar interesa unde se afla modulul comfort? daca poate sa ma ajute cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine sub bord dar unde mai exact? am cautat si nu am gasit am inteles ca poate fi si sub presul soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cauta ,dar stii ce cauti ?

Dupa ce cod te uiti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-l ajutam pe colegul rskoda. Eu il am, la Skoda, sub bord, in partea stanga chiar in spatele Instrument clusterului (ceasurilor de bord) si e prins cu un suport din tabla. Ajung la el mai usor daca scot ceasurile de bord. Altfel, ajung pe dedesubt, dupa ce scot plasticele de sub bord.E o cutie neagra din plastic cu dimensiunile aprox. de 15x10x3 cm, cu una,doua sau 3 mufe, in functie de dotarile masinii. Pe el apare si codul de genul 1K0 959 433 dar nu sunt sigur.

 

Uite  cum arata pentru  Touran din 2004:

 

http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/dezmembrari/dezmembrari-vw/modul-confort-vw-touran-1-9-13212903.html#poze

 

Sper sa-ti fie de ajutor.

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine am inteles multumesc pt ajutor mi ar interesat pt ca poate in viitor pun sirena pe touran, recent nu am numai claxon inca odata va multumesc o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in spatele torpedoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie cum se desface torpedoul? am vazut 2 suruburi acolo am desfacut si nimic nici nu s e misca daca stie cineva miar fi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu un golf 4 1.6fsi 2003.Si ca orice roman care "se pricepe la toate" am incercat sa fac o punte intre firul de memorie si cel de power de la casetofon,deoarece dupa fiecare scoatere a contactului imi cerea mereu si codul de casetofon. Treaba am reusit s-o fac dar doar pe jumatate,pentru ca din neatentie am atin firul de carcasa casetofonului( 12 V erau pe fir masurati cu multimetru) care era scos din lacasul sau si banuiesc ca nu a mai avut impamantare. Toate bune,casetofonul nu mai avea nevoie de cod,merge in continuare fara probleme dar am facut alta ca un "Dorel" ce sunt ,cand sa ma dau jos din masina nu mai mergea inchiderea centralizata,toate functiile masinii merg, in afara de asta,cheia este briceag(2 bucati), ledul de pe cheie se aprinde dar nu face nimic,inchiderea se mai face doar din cheie,dar nu mai am armata alarma. 

Am verificat toate sigurantele posibile, inclusiv cea 14,cu multimetri individual scoase din tablou si nu era arsa niciuna,asa ca am decis sa-mi cumpar un modul confort SH 1co959799B si m-am dus la un service autorizat astazi,s-a chinuit baiatul sa-mi sincronizeze cheile cu acel modul dar degeaba.

Am incercat vreo 2 ore dar debeaba, nu stiu ce soft folosea dar nu era VCDS, cred ca VDS daca exita asa ceva, cert este ca-i cerea sa bage cheia in contact, dupa aia cere nr de chei,facea un test si cerea sa se apese in 15 sec. pe oricare buton LOCK-UNLOCK de pe fiecare cheie si la sfarsit cerea scoaterea cheii din contact si inchiderea usii,dar tot nu a mers.

Scuze ca am scris atat de mult dar eu zic ca in unele situatii detaliile conteaza.

Florin/Al Bundy,ce ar putea fi? Ce facem gresit?

Multumesc si numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ti-a facut sincronizarea cum trebuie .

Mergi la cineva cu vcds sa urmeze procedura asta : CLICK

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ti-a facut sincronizarea cum trebuie .

Mergi la cineva cu vcds sa urmeze procedura asta : CLICK

Sa fie doar treaba asta?

Eu ma gandeam sa nu fie bulit un fir sau o siguranta ceva daca a facut scurt,si nu mai merge inchiderea din cheie?

In alt zona as mai putea verifica de igurante sau relee care sa afecteze IC? La modulul confort sub volan am verificat acele 2 sigurante albastre si sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu un golf 4 1.6fsi 2003.Si ca orice roman care "se pricepe la toate" am incercat sa fac o punte intre firul de memorie si cel de power de la casetofon,deoarece dupa fiecare scoatere a contactului imi cerea mereu si codul de casetofon. 

Cum sa faci punte intre astea 2 ???

In acest caz, degeaba scoti tu cheia din contact. modulul de confort vede cheie bagata in contact si nu-ti da voie sa incui masina din telecomanda. Scoate puntea, pune modulul tau vechi si incearca.

Tu ar fi trebuit sa schimbi firele intre ele, nu sa faci punte. Cassul e un sony ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa faci punte intre astea 2 ???

In acest caz, degeaba scoti tu cheia din contact. modulul de confort vede cheie bagata in contact si nu-ti da voie sa incui masina din telecomanda. Scoate puntea, pune modulul tau vechi si incearca.

Tu ar fi trebuit sa schimbi firele intre ele, nu sa faci punte. Cassul e un sony ?

 

Pe ea este inca montat modulul confort al ei;o sa scot astazi puntea si sa vedem daca-si revine. Am vrut sa schimb firele intre ele dar au niste papuci speciali si nu am stiut cum sa-i scot din lacasul lor. Casetofonul este cel original Gamma cu cd.

Turbocip: Da, de pe usa din consola de la sofer merg toate functiile, iar aseara cand m-am dus sa iau ceva din ea am bagat cheia in broasca si am tinut rasucit ceea ce a determinat geamurile sa se lase in jos,dar din pacate toate 4.

O fi un indiciu ca modulul este bun?

Cum sa faci punte intre astea 2 ???

Apropo,Al Bundy, decizia cu puntea intre cele doua fire am luat-o dupa ce am masurat cu multimetrul individual pe fire, cel de memorie avea 12 v in permanena pe el iar cel de power avea 12v doar in momentul in care puneam contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si trebuie sa aiba, power doar cu contact pus si memo fara contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Te deranjez cu o intrebare.

Ai putea sa-mi spui daca poti modifica optiunile unui modul confort. Adica de exemplu, daca el nu a venit din fabrica cu optiunea pt senzorii volumetrici, scaune cu memmorii, sa i se adauge ulterior?

A, si ai idee cu ce program se pot modifica funcțiile modului confort. Ma refer sa modifici pe fiecare bit in parte.

Multumeac frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce centrala ai ?

1co959799B-Turbocip

Baieti tocmai am rezolvat, datorita lui Al Bundy care si-a dat seama ca nu trebuia sa fac punte pt ca sesiza cheia incontact, imediam cum am dat firul jos a mers inchiderea centralizata. Acum sa vad daca imi da baiatul banii inapoi pe centrala pe care am luat-o de la el,daca nu mai am una de rezrva.Mai ramane sa vad cum fac casetofonul sa nu-i mai bag codul mereu, sa incerc sa inversez cele 2 fire intre ele power si memorie.

Numai bine baieti si multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai casetofon original, vezi ca trebuie sa ai doua alimentari cu 12V permanent si una cu 12V contact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai casetofon original, vezi ca trebuie sa ai doua alimentari cu 12V permanent si una cu 12V contact. 

Da, asa este cum spui tu, 12V permanent estre pe memory iar celalata pe power este pe contact. Astea 2 trebuie inversate am inteles eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In total iti trebuie 3 alimentari la un casetofon original. La unul aftermarket, iti trebuie doar doua.

 

Ce casetofon ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In total iti trebuie 3 alimentari la un casetofon original. La unul aftermarket, iti trebuie doar doua.

 

Ce casetofon ai?

Gamma original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!