Jump to content

Modificari modul confort


Stefaann
 Share

Postare recomandată

Astazi fiind sarbatoare nu am facut nimic practic, in schimb am incercat un mic experiment:

In cazurile in care deschideam portiera de la sofer si se aprindea doar lumina din portiera (de fiecare data, fara exceptie), plafonierele ramanad stinse deschideam imediat o alta portiera si plafonierele se aprindeau. Din acest motiv tind sa cred ca modulul este okey (va rog sa ma contraziceti daca spun prostii) si ca ar trebui sa verific firele.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa verifici cablajul pana la modulul confort. Daca este ok, trebuie verificat in blocurile de masura, cum se receptioneaza deschiderea usii - cu intarziere ori nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica traseul firelor din usa , asa cum zic colegii mai sus, dar verifica si mufa de conectare de la baza stalpului, sa nu fie uda/oxidata, etc.

Banuiesc ca si martorul de usa din bord se aprinde cu intarziere pentru usa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu mizez pe fire sau mufa calc usa, daca zici ca la alte usi raspunsul e prompt. Vezi cat de prompt e cu VCDS, cand se fac bitii aia din 0-1 sau cu contactul pus vezi cum reactioneaza plafoniera, asa vezi instant cand se aprinde cand se stinge fara delay timer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

open....close.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat firele sunt, nu prezinta intreruperi, am foit mufele, sper ca problema sa fi disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

La masina din semantura,are momente cand deschid oricare din usi inclusiv si portbagajul si nu se aprinde nici plafoniera,si nici lampile din usi.

De exemplu azi dimineata cand am deschis masina din telecomanda si am deschis usa de la sofer sa auzit cum amorseaza pompa de benzina,dar plafoniera nu se aprinsese si la fel nici lampa din usa soferului,si am verificat si usa de la pasager si la fel era,si cand am deschis portbagajul nici acea lampa din portbagaj nu se aprindea la deschiderea haionului.

Din ce am observat are momente cand deschid masina si nu mai functioneaza nici o lampa din usi,dar buzzerul functioneaza.

 

De la ce poate sa fie?Este posibil sa fie din modulul de confort?

Si problema pe care am descris-o nu face tot timpul.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta o am si eu de ceva timp,am dat modulul de confort jos ,refacut cateva lipituri si e ok, dar mai trebuie sa il dau o data pt ca mai e pe undeva ceva- nu mai merg cheile decat pe racoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum as putea sa aflu 100% ca este din modulul de confort?

La o diagnoza nu apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu apare.

Aceeasi problema am avut-o si eu, una din lipiturile releului de pe linia de plus a luminilor interioare era vizibil fisurata

Prima etapa a fost refacerea aceleia

Apoi chiar daca nu pareau afectate si am refacut si celelalte 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta o am si eu de ceva timp,am dat modulul de confort jos ,refacut cateva lipituri si e ok, dar mai trebuie sa il dau o data pt ca mai e pe undeva ceva- nu mai merg cheile decat pe racoare 

l-am mai dat jos o data ,am refacut lipituri si tot nu mergeau cheile,dar plafoniera functiona perfect , am spart carcasa  de plastic de la releul cu inchiderea si am incercat sa mai curat contactele iar de trei zile vad ca functioneaza totul .

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai spart carcasa, releul ala s-ar putea sa nu o mai duca mult.

cel mai bine scoate cele 4 fire de pe pinii lui, si pune un releu bun extern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind golf, 4 are modulul sub bord ,departe de apa, carcasa lui mi se pare destul de bine imbinata,iar daca totusi se va defecta am sa vad atunci ce si cum ,dar daca imi mai amintesc bine nu este chiar un releu simplu-parca are cam multe contacte pe acolo(posibil sa se gaseasca totusi pt inlocuire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu neaparat pt ca i-ai spart carcasa ci pt ca oricum era pe duca, de-obicei se duce pastila care face contactul propriu zis. O curatare ajuta, dar nu elimina problema initiala. ea va reaparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da ,cu carcasa asa ma gandeam-ca nu prea are mare importanta fiind cea exterioara care il protejeaza de praf,in cazul cand nu mai vrea deloc as gasi altul pentru inlocuire /cine a facut acest lucru sa ne spuna si noua  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar nu mai merge inchisa /deschisa din cheie,dar de ce se armeaza si dezarmeaza cand inchid/deschid cu cheia in butuc , sa fie ceva cu receptia ?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pe partea de radiofrecventa.Cauzele pot fi multiple: modulul de receptie din CCM,antena intrerupta, bateria din telecomanda,circuitul de emisie din telecomanda, lipituri proaste prin CCM in zona modulului de RF sau in telecomanda. Poti incerca sa incui/ descui din telecomanda in timp ce misti sau lovesti usor CCM-ul,evident dupa ce te asiguri ca antena ajunge in mufa,nu e in scurt la masa,bateria e buna in telecomanda.Daca facand asa lucreaza macar o data corect,e clar CCM de vina si fie il inlocuiesti,fie apelezi la cineva care sa refaca lipiturile fine la SMD-urile din CCM si incerci din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ambele chei e la fel,baterii bune pt ca atunci cand inchid din chei pot de la distanta destul de mare,m-ar ajuta eventual o schema cu firele din modul sa stiu care este responsabil cu antena

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul de semnal de la antena este T15/10 si pinul de masa pentru ecranajul cablului pana la antena e T15/7,adica pinul 10 din mufa mai mica,de 15 pini,e semnal iar pinul 7 din aceeasi mufa e masa. Trebuie sa masori daca ai scurt intre 10 si 7 si daca nu,vezi in CCM

 

 

.post-97370-0-85895000-1377424543_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,azi nu am posibilitatea sa il dau jos,ramane pe zilele urmatoare, adica cum trebuie sa fie ok,in scurt sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie niciun scurtcircuit intre pinii 7 si 10,ar fi bine sa masori fiecare pin fata de caroserie,adica sa gasesti o portiune de tabla nevopsita,de exemplu coloana de directie. Pinul 7 trebuie sa aiba rezistenta 0 fata de caroserie iar pinul 10 rezistenta infinita. In cazul in care pinul 10 are vreo rezistenta fata de 7 sau caroserie,desfaci cablul ecranat de la pinii10 si 7 si legi o sarma de vreo 50 cm la pinul 10,o prinzi de masca de plastic a stalpului si incerci cu telecomenzile. Daca merge,scoti din stalp antena si cablul vezi unde e problema si remediezi,apoi faci o noua proba si daca merge montezi totul inapoi.Stalpul e cel din fata stanga,intre usa soferului si parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antena e buna....am luat firele in parte ,nu vad nimic defect, si-a revenit singur ...iar....,una din bobine de la releul mare din mijloc e cam calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

o fi releul care tine plafoniera aprinsa si a functionat o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul cel mai mare e de la luminile din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are logica ceea ce spuneti ,uite ca nu am fost atent daca atunci cand tineam ciontactele lui separat mai era plafoniera aprinsa , releul e mai ciudat asa ,are 2 bobine cu 4 pozitii de contact daca spun bine,cele de sus funt la incuierea masinii iar cele de jos la descuiere,totodata daca apas pe cel de sus stanga cu degetul functioneaza clacsonul, celalalt releu din dreapta lui este responsabil cu inchiderea/deschiderea portbagajului, ce ma baga in ceata e ca si atunci cand functiona inchiderea doar din butuc in momentul cand apasam pe butonul din cheie se modificau valorile tensiunii de la receptorul din ccm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!