Jump to content

Motorul Nu Porneste. Nu Sunt Erori Stocate


laudi
 Share

Postare recomandată

Nu se poate face un test de eficienta pompa? scoti turul, bagi intr-un recipient gradat, pui contactul (daca nu ai vcds) de 5-10 ori, vezi cata cantitate a bagat, poti cantarii pt precizie, si apoi consulti cu valoarea optima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da, la mine era suspecta dar au demontat o ca sa o verifice mai bine inainte sa comande alta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am schimbat pompa in ianuarie (BOSCH) iar acum 1 saptamana cand ma intorceam de la un drum mai lung pompa a inceput sa scoata niste zgomote ciudate, in mers, un fel de bazait/huruit neregulat.

La relanti nu se auzsea, dar daca miscam masina 1 metru iar facea, si tot asa (in functie de cum facea motorina valuri in rezervor, sau asa mi se parea).

Am mers la service, mi-au schimbat pompa pe garantie cu alta. Dupa 2 zile si asta face la fel, doar ca mai incet. Aveti idee ce poate fi ? De asemenea, cand pun contatul, bazaitul pompei se aude foarte ciudat, nu este liniar, suna de parca e pe... duca.

E posibil sa fie filtrul de motorina infundat si sa imi defecteze pompa ? Desi eu stiu ca l-am schimbat anul trecut ..

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice sugestie e buna venita. Ce poate defecta 3 pompe de motorina, dintre care 2 noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa nu merge tot timpul se umple cicuitul in suportul filtrului dar mai vine si motorina de pe retur in filtru deci verifica comanda pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua tuturor! Pentru inceput am 19 ani si sunt pasionat de mecanica dar nu știu asa multe si am nevoie de niste ajutor pentru ca m am blocat. 

Pentru inceput masina a început sa pornească greu,la a 4 a 5 a cheie,am zis ca sunt bujiile le am verificat,toate 4 arse,le am schimbat,masina in continuare a pronit greu,dupa care am citit pe net ca s ar putea datora senzorului de la lichidul de racire sau senzorul de pe retur,m am uitat la ele pareau in regula,m am uitat la fire si ele pareau inregula le am pus la loc si am incercat sa o pornesc( si de aici începe distracția), nu a mai pornit deloc,am pus testerul pe ea,am primit erori pe senzorul de turație de la volant si senzorul de ax cu came(de menționat ca am pus și înainte testerul si nu imi apăreau) i am schimbat si pe cei 2 si releele de sub volan,in continuare nimic,tot nu pornește si acum nu imi mai apare nicico eroare concludentă. Am fost si am si imprumutat un ecu de axr cu gândul ca acela ar putea fi de vina,ma gandeam ca daca e el de vina masina ar porni si s ar opri intrucat nu recunoaște cheia. De aici nu stiu ce sa mai fac,as duce o la un mecanic dar mai întâi sa vad ce pot eu face. Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să o pornești cu spray de pornire. Daca da sa pornească problema este pe e partea de alimentare cu combustibil. 

Verifica daca ai motorina in filtru.

Când pui contactul se aprinde spira in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I am dat si cu spray ei de pronire,pare ca nu deschide la injectoare sa bage motorina,pompa ii funcțională am verificat o din vcds filtru ii nou. Spira se aprinde cand pun contactu,se stinge iar dupa un min se aprinde si pâlpâie 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă cu spray nu dă măcar semne să pornească este cam complicată situaţia. În mod normal orice motor care are compresie şi distribuţia ok  ar trebui să dea semne de pornire indiferent de funcţionalitatea celorlalte sisteme (în situaţia asta nu ar avea legătură cu injectoarele pentru că materialul combustibil intră direct în admisie). Dacă dă să pornească dar nu se menţine pornit este altceva, dar dacă nu dă nici un semn atunci cred că este o problemă mecanică. Fă un test de compresie în primă fază.

16 hours ago, Andy61231 said:

Spira se aprinde cand pun contactu,se stinge iar dupa un min se aprinde si pâlpâie 

Asta este altă problemă dubioasă. De obicei când clipeşte sprira aia sunt ceva probleme electrice, curios că nu ai erori stocate. O cauză poate fi switch-ul de la pedala de frână defect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand amdat cu spray de pornire incepea sa troncane cat era explozia sprayului si apoi nu se mai întâmpla nimic continua doar sa învârtă electromotorul

 

Am ajuns ieri la o posibilitate,si cred ca s ar putea sa fie electrică întrucât bujiile sunt noi cand pun plusul pe baterie si cu fir minusul pe bujie se înjosește,dar atunci cand pun bujia la locul ei si pun minusul pe bujie nu se aprinde(cu contactul pus) dar... La un moment dat am scos un cablu de la ECU si am pus la fel bujia la locul ei si firul cu minus pe bujie si s a aprins,l am pus la loc cablu de la ECU,nu s a mai aprins aprins,apoi l am scos iara si ghici ce,nu s a mai aprins,da, nu s a mai aprins bujia. Si asa am ajuns la concluzia ca am sa caut schema electrica pe net si poate reușesc sa i dau de cap,sa macar sa găsesc cu multimetru unde ar putea fi problema. Putina îndrumare nu mi ar strica,poate ai mai auzit ceva de genu. Mulțumesc de sfaturi 🤗

 

P.s sper ca se înțelege la ce ma refer cu bujiile,nu stiu cat de bine m am exprimat 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote postării anterioare pentru că este neregulamentar şi inutil în acelaşi timp.

 

Să le luăm pe rând:

12 hours ago, Andy61231 said:

Cand amdat cu spray de pornire incepea sa troncane cat era explozia sprayului si apoi nu se mai întâmpla nimic continua doar sa învârtă electromotorul

Ăsta este un semn bun şi confirmă treaba că problema este pe partea de alimentare cu combustibil. Injectoarele pot fi deschise de ECU, dar dacă nu ajunge motorină la ele degeaba. Faptul că nu a mai pornit după ce ai umblat la senzorul de pe retur (presupun că este vorba despre supapa termică de pe filtrul de motorină) se poate datora dezamorsării sistemului de alimentare. Verifică dacă ai motorină în filtru, eventual să ai nişte motorină la îndemână să-l umpli.

Dacă te referi la supapa aia montată pe retur de pe filtrul de motorină de multe ori asta este o cauza pentru nepornire pentru că ia aer fals pe acolo. Supapa are două oringuri (negru jos, albastru sus), înlocuieşte-le, dar cu grijă să nu deformezi locaşul unde vin montate că după aia trebuie să schimbi supapa (scoţi oringurile cu un ac, cu grijă).

Ca să elimini cauza asta procedează astfel: scoţi  turul care vine dinspre pompa tandem spre filtru şi îl introduci într-un recipient cu motorină. Dacă porneşte (eventual îl ajuţi cu spray de pornire până se amorsează pompa tandem) atunci problema este cea expusă mai sus.

13 hours ago, Andy61231 said:

Am ajuns ieri la o posibilitate,si cred ca s ar putea sa fie electrică

Aici eu zic aşa: fă un autoscan cu vcds-ul şi pune-l aici să vedem mai bine care sunt problemele. Părerea mea este că nu din cauza asta nu porneşte, dar dacă ar fi ceva probleme ar trebui să apară pe autoscan.

Ai grijă cum faci verificările electrice pt. că s-ar putea să prăjeşti ECU. Un minim de reguli de respectat ar fi:

  • înainte să umbli la mufa ECU, scoţi borna la baterie
  • când umbli pe la mufe este bine să nu fie contactul pus cu excepţia situaţiei că faci măsurători care necesită asta
  • în nici un caz nu aplici tensiune pe un element în acelaşi timp cu mufa conectată

Eu zic să laşi bujiile în pace pentru că chiar dacă ar fi arse pe vremea asta ar trebui să pornească fără probleme, un PD în minţile lui porneşte fără bujii şi la -10 grade.

Dacă chiar vrei să verifici sistemul de bujii se procedează aşa:

  • verificarea bujiilor montate pe maşină: scoţi rampa bujiilor şi cu multimetrul între corpul motorului (sau borna minus a bateriei) şi borna bujiei, trebuie să ai o rezistenţă foarte mică, câţiva ohmi (atenţie pe ce scală pui multimetrul) sau cu un bec de far intercalat pe un fir. Un capăt al firului la +12V şi celălalt pe borna bujiei, trebuie să se aprindă becul.
  • verificare sistemului de acţionare: scoţi rampa bujiilor şi mufa de la senzorul de temperatură al lichidului de răcire. Pui un multimetru între un locaş al rampei şi minusul bateriei. Dacă nu ai multimetru poţi folosi un bec de 15-20W pus între rampa şi minusul bateriei. Apoi pui contactul şi urmăreşti dacă spira stă aprinsă în bord aproximativ 6 secunde sau mai mult şi în acest timp se aprinde becul

Dacă verificările de mai sus decurg aşa cum am descris sitemul de preîncălzire este ok.

 

Dacă este nevoie o să-ţi pun şi scheme (oricum cumpără-ţi un multimetru că nu este scump şi o să-ţi folosească şi altă dată), dar hai să lămurim prima dată problemele enumerate mai sus, în special autoscanul şi sistemul de alimentare cu motorină.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,lupo tu explici mai didactic,eu sint de moda mai veche,mi-am inceput cariera cind nu iti trebuia decit sirma si un patent ca sa poti sa ajungi acasa cu masina personala.

Cu toate inovatiile din ziua de azi,pentru care ma bucur ca exista si imi usureaza munca,dar care ne costa cite un rinichi ca sa le avem in dotare,eu prefer sa fiu in stare sa imi repar masina tot cu sirma si patent.

Cum nu ma dedic la mecanica de peste zeci de ani,nu am pretentia ca stiu ce sistem se monteaza in fiecare masina,eu lucrez cu numere de referinta,marca,etc,si numai injectie diesel.

La subiect,pentru noul si tinarul coleg.

Unele metode nedistructive pentru masina,care te pot ajuta sa vezi ce anume functioneaza si ce nu,in unele poate chiar in toate masinile,si bineinteles care nu te costa aproape nimic,cealalta varianta fiind sa studiezi,apoi sa vinzi casa parintilor,si sa iti cumperi scule performante.

-Ca sa verifici sistemul de injectie,in primul rind,trebuie sa te asiguri ca ai in rezervor combustibil,si ca este cel adecvat,sa nu fie ,,apa de ploaie" asa ca pentru siguranta ta,cumperi combustibil nou,si il pui intrun bidon,din care tragi doua furtune pina la pompa de injectie,unul pentru tur,iar celalalt pentru retur.

In felul acesta elimini rezervor,tuburi,filtru,pompa electrica din rezervor,din verificari,si faci teste pe portiuni de circuit.

Toate pompele diesel,atunci cind sint invirtite de electromotor,motor prin curea,lant distributie,hai ca deja ma ia somnul,se subintelege banuiesc la ce fac referire,absorb singure combustibil din rezervor,bidon,etc.

-Desconecteaza teava,tevile,care ies din pompa spre injectoare,sau rampa.

Daca la iesirea din pompa ai un jet de 10...15cm continuu,pompa e ok pentru pornire,daca nu,prima data schimba regulatorul din pompa de injectie,ala in mod normal trebuie sa fie deschis si sa lase sa treaca toata motorina prin el,spre injectoare si retur.

-Daca pompa pare in regula,scoate injectoarele din chiulasa,si lasa-le afara,dar conectate la tevile de presiune si la conectoarele electrice,si da-i la cheie sa vezi daca pulverizeaza.

Daca pulverizeaza,sistemul de injectie este ok,ramine de vazut in ce proportie.

Acuma,daca nu pulverizeaza,trebuie aflat citeva lucruri:

-injectoarele primesc impulsuri electrice?Neavind scule specializate,si cum cu un multimetru nu prea se pot citi impulsurile,fabrici o jucarie,cu un LED de 12v,sau dupa caz un LED normal de 1,2v si o rezistenta in serie cu el,jucarie pe care apoi o introduci in fiecare conector de injector pe separat,dupa care dai la cheie,si vezi daca pilpaie ledul,sau daca ramine aprins,asta insemnind acelasi lucru,partea electrica care activeaza injectoarele este buna,automat immo si cheile se presupune ca sint codificate si ca functioneaza.O sa las si citeva poze sa te ajute cu ledurile.

Revenim la subiect,pompa baga,la injectoare ajunge,impulsuri electrice ajung la injectoare,si totusi nu injecteaza.

Acum trebuie verificat daca nu cumva unul sau mai multe injectoare nu pierde pe retur toata presiunea din pompa.

Cum nu avem manometru,si nu vrem sa cheltuim multi bani,ne trebuie cel putin un instrument de masura chinezesc,sau de care este posibil.

Pe rampa avem un senzor de presiune,care are 3 cabluri,cel cu doua cabluri este regulatorul de presiune.

Pe senzorul de presiune ajung 5v,in general pe firele din exterior,iar pe al treilea,cel din mijloc,ca sa porneasca masina avem nevoie de minim 0,4...0,6v adica cam o jumatate de volt.

Facem masuratori,contact pus 0,4...0,6v...iar cind dai la cheie,trebuie sa urce la minim 0,8...09v adica vreo 200 bar de presiune.

Daca nu ai tensiunea asta,trebuie conectate niste eprubete,sau ce vrei tu,cu furtune,la retururile injectoarelor.

Dai la cheie 20...30 secunde,apoi vezi daca in eprubete ai cantitati egale,sau daca nu cumva vreuna este vizibil mai plina decit celelalte.Asta ar insemna ca acel injector nu lasa sa urce presiunea in rampa,o pierde pe retur.

Atentie,masinile de azi,unele din ele,au pe retur o valva care se deschide la 8...10 bar,si care face ca masina sa nu porneasca daca nu se indeplinesc aceste conditii.

Nu stiu ce sistem de injectie are masina ta,daca imi spui numarul de referinta al injectoarelor,sau pui aici o poza te pot ajuta cu mai multa informatie.

Sper sa te ajute cu ceva vorbaria asta,succes.

alim calcul led.jpg

polaritate led.jpg

led si rezistente.jpg

Modificat de vp44
ortog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vp44

Din păcate sistemul de injecţie nu se poate verifica după cum descrii tu fiind vorba despre un motor PD, adică pompă injector. Deci fiecare injector în parte este o pompă în sine acţionată de o camă a axei cu came, iar deschiderea injectorului comandată electronic. Prin urmare nu are nici senzor de presiune în rampă, aceasta lipsind (nici în altă parte nu are pentru că nu prea are cum presiunea formîndu-se efectiv în  injector). Cred că acum este limpede şi faptul că nu are rost să scoţi injectoarele decît ca să le admiri din punct de vedere estetic (dacă vrei să le duci la un banc de probe sau recondiţionare este altă poveste). Are o pompă care ridică puţin presiune (pompa tandem). Acces la traseul de combustibil dintre pompa tandem şi injectore este inaccesibil el fiind în chiulasă. Dar există un şurubub în locul căruia se poate monta cu ajutorul unui adaptor un manometru (bineînţeles că nici un service nu are adaptorul ăla şi este şi destul de scump). Măsurarea presiunii acolo este destul de utilă pentru că se poate distinge între problemele la pompa tandem şi cele de la oringurile injectoarelor (procedura aici https://vwforum.ro/topic/127226-diytestare-pompa-tandem/?do=getLastComment ). Din păcate asta nu ajută cu nimic un motor care nu porneşte verificarea fiind posibilă numai în timpul funcţionării motorului.

 

După ce colegul revine cu rezultatul verificărilor pe care i le-am sugerat vedem care este calea de urmat .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este motivul pentru care am si cerut la final ca noul nostru coleg de forum sa specifice ce fel de injectoare are masina,imi imaginam ca pot fi PD,dar se pare ca pe forumurile RO se face referire in general la masina,tip,motor,in afara,cel putin unde sint eu,se specifica foarte clar cind se vorbeste despre un sistem de injectie,marca,model,numar de referinta atit pentru pompa de injectie cit si pentru injectoare.

Nu lucrez cu injectoare PD pentru ca pe aici nu prea avem cerinte iar un cambox costa peste 10000 eur,si nu merita investitia.

In afara faptului ca un injector PD nu poate fi scos afara si facut sa functioneze,findca trebuie actionat de axul cu came,restul se poate face cum am descris mai sus,cel putin partea electrica,se poate verifica,inainte de intrarea sub capacul superior al motorului,capacul de la culbutori cum il numeam la Dacia in tinerete.

Pentru verificare injectoarelor PD se mai poate folosi si verificarea ,,bobinei" a scurgerilor la masa,a scurt circuitului,etc,fiind o cauza comuna in acest tip de injectoare,dar se necesita un instrument de masura cu capabilitatea de a masura rezistenta in tensiune,fiind injectoare considerate piezo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi cer scuze de intarziere am avut niste examene la facultate:)

Aici este Scan-ul.

MENTIUNE:

senzorul de lichid racire si senzorul de temperatua combustibil au fost primii schimbati,au disparut o perioada din scan-uri, iar acum au reaparut,iar firele,contactele de la mufe la prima vedere arata bine si la masurarea cu multimetru au continuitate adica as presupune ca nu sunt intrerupte

 

 

Vineri,07,Aprilie,2023,12:30:21:00233
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna Ruleaza pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 19.6.0.4
Versiune date: 20190605 DS308.0
www.vcds.ro


Numar VIN: WVWZZZ1JZ3W120097   Nr.înmatriculare: ANDI
rulaj: 302220km   Numar foaie de lucru: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Tip caroserie: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Adrese de scanat: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
Numar VIN: WVWZZZ1JZ3W120097   rulaj: 302220km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-019-AXR.clb
   Numar VAG: 038 906 019 AT
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1513  
   Codare: 00002
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 69D90BA413790B0720-4B32
   WVWZZZ1JZ3W120097     VWZ6Z0B0191463

2  coduri de defecte:
17664 - Senzor temperatura lichid rãcire -G62- întrerupt/scurt la plus 
            P1256 - 35-10 -  - intermitent
17571 - Senzor temperatura combustibil -G81- întrerupt/scurt la plus 
            P1163 - 35-10 -  - intermitent
Gata de functie: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Numar VAG: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Codare: 0019458
   Atelier: WSC 01266 785 00200
   VCID: 3467AAD0543B86EF43-5178

2  coduri de defecte:
01314 - Modul comandã motor 
            013 - Citiþi vã rog memoria de defecte - intermitent
01314 - Modul comandã motor 
            004 - lipsã semnal/nu comunicã - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.clb
   Numar VAG: 1C0 909 605 F
   Component: 02 AIRBAG VW61 0101 0001  
   Codare: 12338
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 275D4D9CC5EDFD77F6-5178

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1J0-920-xx5-17.clb
   Numar VAG: 1J0 920 826 C
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V24  
   Codare: 06312
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 29594BA4D3F9CB07E0-5178
   WVWZZZ1JZ3W120097     VWZ6Z0B0191463

3  coduri de defecte:
00779 - Senzor pentru temperatura exterioarã -G17- 
            30-00 - Întrerupt sau scurt la plus
01314 - Modul comandã motor 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent
00562 - Senzor nivel/temperatura ulei -G266- 
            30-00 - Întrerupt sau scurt la plus

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.clb
   Numar VAG: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Codare: 00006
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 70EF66C030A3FACF67-515A

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandã motor 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort        Eticheta: ROJ\1C0-959-799.clb
   Numar VAG: 1C0 959 799 B
   Component: 1A Komfortgerát HLO 0003  
   Codare: 00259
   Atelier: WSC 01266  
   VCID: 366390D8124794FF7D-4B18

   Subsistem 1 - Numar VAG: 1C1959801A
   Component: 1A Tõrsteuer.FS KLO 0004  

   Subsistem 2 - Numar VAG: 1C1959802A
   Component: 1A Tõrsteuer.BF KLO 0004  

   Subsistem 3 - Numar VAG: 1C0959811A
   Component: 1A Tõrsteuer.HL KLO 0008  

   Subsistem 4 - Numar VAG: 1C0959812A
   Component: 1A Tõrsteuer.HR KLO 0004  

1 cod a gasit:
01359 - Comutator închidere centralã intern -E198- pasager 
            27-10 - Semnal neplauzibil - intermitent

Modificat de Andy61231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Andy61231 said:

,iar firele,contactele de la mufe la prima vedere arata bine si la masurarea cu multimetru au continuitate adica as presupune ca nu sunt intrerupte

S-a verificat daca nu au scurt intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să te duci la un electrician auto.

Problema principală este că ECU nu comunică cu unele module printre care şi Instrumentele de bord unde se găseşte şi imobilizatorul (probabil din motivul ăsta şi clipeşte sprira în bord). Din moment ce ECU nu comunică cu imobilizatorul nici nu va porni. Este posibil ca ECU să fie defect, dacă ai un ECU de probă îl poţi conecta în locul celui de pe maşină fără să-l clonezi, pui contactul, faci un autoscan şi încerci să o porneşti. Dacă porneşte pentru o secundă atunci ECU de pe maşina ta este de vină.

Altfel trebuie să verifici  continuitatea circuitelor între ECU şi modulele cu care nu comunică, îţi trebuie un multimetru şi schemele ţi le pun eu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lume,mi am venit si cadul de iepuraș,va mulțumesc foarte mult de ajutor,am reusit sa rezolv problema,a fost vorba despre o punte facuta peste siguranța de la injectoare,punte care a cazut si tot ce era nevoie era sa pun o siguranță in acel loc. Mulțumesc mult de ajutor,iar daca vreodată aveți probleme cu pornirea verificați bine,bine siguranțele. Paste fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat problema,dar nu ai aflat cauza,asta poate sa iti dea multe probleme in viitor.Cine a pus sirma aia acolo,vreun meserias de balta,poate a facut-o doar asa,provizoriu,ca sa ajunga acasa cu masina.

Daca ai vreo bobina a vreunui injector in scurt circuit,poate data viitoare cauti rezolvarea pe vreun forum de pompieri.

Continua cercetarile si afla de ce aveai o sirma in loc de siguranta,sau de se sa ars siguranta originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un golf v 2008, 1.9 BLS, 105Cp, pe drum am întâmpinat o problemă în trepidații urmată de oprirea motorului, am reușit să îl mai porenesc de două, trei ori câteva secunde până să o bag in parcare și așa a rămas.

Când pun contactul martorii se aprind de două ori de parcă aș pune și contractul de două ori și pompa de motorina se aude cum pornește tot de două ori și termocuplu pornește fără motiv, cred că nu am văzut-o niciodată pornită până acum și motorul e rece.

Pe tester nu-mi afișează nimic despre motor de parcă nu exista, am verificat siguranțele, releele, nimic ieșit din comun, exista șansa să fie ECU stricat sau ars?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare să fie o problemă electrică. În primul rând când pui contactul se aprinde şi martorul de bujii pentru scurt timp? Apoi fă un autoscan să vedem dacă şi ce module poate accesa diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, lupo_bv a scris:

Pare să fie o problemă electrică. În primul rând când pui contactul se aprinde şi martorul de bujii pentru scurt timp? Apoi fă un autoscan să vedem dacă şi ce module poate accesa diagnoza.

Da, se aprinde, poate accesa totul exceptând motorul, am incercat mai multe sisteme de diagnoză, toate oferă date identice. Mă gândeam să înlocuiesc computerul, când am cumpărat mașina, vechiul proprietar a spălat motorul și presupun că a intrat apă și a corodat in timp, sau poate un anumit sistem din computer a picat, presupun.... Vă mulțumesc pentru informații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un autoscan și posteaza-l aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 6/9/2024 at 8:24 AM, Ionuțser said:

Am un golf v 2008, 1.9 BLS, 105Cp, pe drum am întâmpinat o problemă în trepidații urmată de oprirea motorului, am reușit să îl mai porenesc de două, trei ori câteva secunde până să o bag in parcare și așa a rămas.

Când pun contactul martorii se aprind de două ori de parcă aș pune și contractul de două ori și pompa de motorina se aude cum pornește tot de două ori și termocuplu pornește fără motiv, cred că nu am văzut-o niciodată pornită până acum și motorul e rece.

Pe tester nu-mi afișează nimic despre motor de parcă nu exista, am verificat siguranțele, releele, nimic ieșit din comun, exista șansa să fie ECU stricat sau ars?

Exista și acesta posibilitate. Intai verifica alimentarile, în mufele ECU motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!