Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

ce cod are motor..sa-ti spun cat ar trebui sa stea la relanti

iti spun maine ca momentan nu am talonul si nici un act al masinii la mine!cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe forum si eu am probleme cu relantiul ....am verificat in meniul acela secret si imi variaza 40 de turati constant si trepideaza ...ceva idei ce probleme ar putea fi ??? mentionez ii motor 1.6 din 95 cod motor AEA....mentionez ca suna tare mecanismu de injectie (carburator sau ce ii ala:D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si la mine sta undeva la 800 - 840 rpm. Si nu cred ca este o problema, se mai intampla uneori sa mai stea si intr 760-800rpm. Am masina de 1 an si asa sta de cand am luat-o pana acum nu am avut probleme deci.....nu cred ca e nimic defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine problema ii ca vibreaza si nu ii vorba ca sta constant ca fluctueaza o secunda ii la 760 alta la 800 si tot asa :-s alte idei ce ar putea fi??? am schimbat filtre buji tot de nici 1000KM nu scapa curent la fise am verificat

Modificat de martin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva unde gasesc codul motorului?? pentru a-mi spune ZIPP cam la cat ar trebui sa stea relatiul..cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai td este de 75 da..si atunci la ce turatie ar trebui sa stea la relanti ?se poate regla usor relantiul de mine?cu respect

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor ca al tau ar trebui sa ai o turatie de 740 / 840 rpm ...turatia difera in fct de vechimea motorului , kilometrii lui samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat acum mai bine la el si cand se incalzeste sta cam pe la 900 rpm cam asa...dar tot tremura...pai motorul are vreo 230.000 de km...stiti cumva ce ar putea fi de tremura?ca relantiul eu zic ca nu e daca sta la 900 rpm..cu respect

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a meu tremura dar oscileaza turatiile cu 40 de turatii am verificat cu asa zisul meniu secret din butonul trip...ceva idei de la ce tremura si oscileaza turatiile??? am vericicat fise nu scapa curent ...toate consumabilele , inclusiv bujiile schimbate de mai putin de 1000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce numar din meniul secret este turatia ? sa verific si eu! cu respect

Modificat de v@sy
Nu mai da quote la postul anterior.Citeste Regulamentul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
am si eu o problema de care nu mai scap, am intrebat in stanga, in dreapta, nimeni nu stie.

problema e urmatoarea, motorul la rece merge impecabil, cand ajunge la ~70* incepe si fluctueaza turatia, de la 500 la 1500-1800 si cand ajunge la 90* fluctuatile sunt mai puternice si in final moare motoru. de tras trage bine, am verificat delcou, fise, furtune, furtunase, am incercat tot ce am citit pe topicul asta dar se pare ca nimic nu ajuta

am uitat sa precizez ca la relantiu, motorul rece, daca misc volanul, apas frana, dau drumu la aeroterma sau aprind faruri scade turatia de la 800-850 la ~600 ( acumulatorul este nou, incarcarea e ok )

nimeni, nimic? nu stiu ce sa ii mai fac, am scanat-o si cu vagu, totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema asemanatoare ca cea a lui S.Razvan am si eu :icon_thumright:

Cand motorul e rece, sta la relanti. Cand incepe sa se incalzeasca putin am mici variatii de turatii intre 700 -1000 rpm si intr-un final moare motorul. In mers, daca scot din viteza si las pe liber, moare. Chiar si cand merg constant simt unele intreruperi si motorul parca nu mai trage asa bine.

Am verificat clapeta de acceleratie, sonda de apa, furtune, fise, am schimbat bujiile, am incercat si cu alt delcou, toate sunt bune dar masina nu merge.

Tind sa cred ca este o problema electrica deoarece intr-o saptamana mi s-au stricat doua bobine de inductie si de ieri observ ca nu se mai invarte motorasul de la inchiderea centralizata (vaccum), desi curent ii vine.

Daca pornesc un consumator gen faruri scad turatiile.

@S.Razvan: daca ai rezolvat problema, fii bun, da-mi si mie te rog solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ma lupt cu ea, nu stiu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca amandoi aveti injectie multipunct . sa fie ceva legat de acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa par prost :)) dar poate sa fie filtru de benzina ? Recent am vazut la un polo 1.6 astfel de intreruperi. Normal relanti-ul statea undeva pe la 900 si ceva sau 1000 si acum dupa ce a bagat benzina proasta a inceput sa ii moara. A schimbat bujiile recent deci nu asta ar fi fost problema. Coboara la 800 de turatii si moare motorul. A suflat pe conducta aia de duce la filtru si i-a mers. A schimbat filtrul pana la urma si a rezolvat problema. Sper ca nu vorbesc prostii dar asta am vazut si am auzit :)).

Am atasat si o poza cu filtrul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema cu relantiul. motorul e 1.6 aee, tot asa nu sta relantiul, joaca de la 500 la 1100, am incercat sa calc frana si nimic, in schimb daca iau viraj st sau dr max scade turatia pana moare motorul. daca o turez de vreo 2 3 ori asi revine putin timp. se mai aude si bazaitul ala de la motorasul pas cu pas dar cu niste intreruperi care pana acum nu intrerupea, se auzea un bazait constant. care ar putea fi problema???? nui dau de cap :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv problema:

Problema asemanatoare ca cea a lui S.Razvan am si eu :))

Cand motorul e rece, sta la relanti. Cand incepe sa se incalzeasca putin am mici variatii de turatii intre 700 -1000 rpm si intr-un final moare motorul. In mers, daca scot din viteza si las pe liber, moare. Chiar si cand merg constant simt unele intreruperi si motorul parca nu mai trage asa bine.

Am verificat clapeta de acceleratie, sonda de apa, furtune, fise, am schimbat bujiile, am incercat si cu alt delcou, toate sunt bune dar masina nu merge.

Tind sa cred ca este o problema electrica deoarece intr-o saptamana mi s-au stricat doua bobine de inductie si de ieri observ ca nu se mai invarte motorasul de la inchiderea centralizata (vaccum), desi curent ii vine.

Daca pornesc un consumator gen faruri scad turatiile.

@S.Razvan: daca ai rezolvat problema, fii bun, da-mi si mie te rog solutia.

In felul urmator:

Legat de motorasul de la pompa de inchidere centralizata... am descoperit un fir strapuns care facea contact cu caroseria (chiar sub bancheta din spate), bine ca nu am luat foc.

Rezolvarea relantiului la mine sta in felul urmator:

-dat jos bornele de la baterie

-dat jos filtrul de aer

-desfacut cablul de acceleratie

-scos mufa de la clapeta de acceleratie

-dat jos clapeta de acceleratie si curatata ca la mama ei in fabrica

-desfacut capacul de la motorasul de relanti (capacul negru de pe clapeta de acceleratie)

-dat cu spray de curatat si pe la motoras, sters putin pe acolo cu foarte mare grija, apoi suflat cu compresorul sa se usuce

-montat capacul de la motoras (nu inainte de a sterge putin si garnitura)

-montat clapeta de accelereatie

-montata mufa de la clapeta de aceleratie

-inainte sa montez cablul de acceleratie l-am mai slabit putin (nu stiu cum e normal sa fie dar eu l-am lasat foarte putin intins)

-montat filtru de aer

-cuplat bornele la baterie

-pornit motorul

-reglat putin avansul din delcou

Acum motorul sta la relanti si cand e rece si cand e cald.

Cu motorul cald turatiile variaza intre 600 - 640 rot/min (verificat pe turometrul digital din bord), simt ca masina are putere ca inainte sa apara problemele.

Timp de lucru... foarte mult... pana ne-am gandit si la varianta asta.

Timp efectiv de lucru: putin peste 1 ora

Costuri: 20 ron un spray de curatat, o shaworma mare si un suc la 2,5 L "mecanicului asistent".

Sper ca informatiile sa va fie de folos si sa va rozolvati si voi problema. Eu cred ca mi-am incaruntit jumatate de cap cu chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@definitiv! am facut ce ai scris mai sus si am rezolvat problema doar pe jumatate :) acum sta relantiul constant, dar daca misc volanul are aceleasi simptome, daca duc volanul pana la capat moare motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa iti zic, nu sunt mecanic. Eu am mers la "ghici".

"Mecanicul asistent" a zis ca e normal sa scada putin turatiile cand pornesc un consumator, dar daca la tine moare motorul din cauza asta... Masina ta vad ca e din '97, e prea putin probabil sa ai instalatia electrica slabita.

Imi pare rau ca nu pot sa te ajut mai mult. Chiar sunt curios care e problema la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal . am si eu o problema la un golf 3 1.6 AEA cu turatia la motor imi sta turata km in 2000/2200 si nu scade deloc am schimbat aceea garnitura ca imi tragea aer fals pe acolo am schibat motorasu de relanti tot nimic am verificat furtunasele alea de vacum nu e fisurat nimic se poate regla turatia motrului din vag-co

m nu stiu ce sai mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi senzorul de temperatura lichid racire, senzorul Hall, si avansul. Cam astea 3 "dicteaza" turatia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

am si eu o problema,am golf 3 1.6abu.

Sa incep: am pornit masina,mi-a murit motorul instantaneu(ceva nou pt golful meu),am mai dat odata,turatiile stateau pe la vro 200-300 si vibra urat rau de tot,am plecat cu ea putin mai turat ca eram in bucuresti(eu stau in mioveni),am plecat spre casa,pe drumul din bucuresti,am dat de trafic najpa si in nici 20m de trafic mi-a murit motorul de 10ori,dadeam cheie pornea,statea turatia pe la 800,bagam in viteza,murea,dadeam iar cheie si statea pe la 300 si oscila pana pe la 700-800,vibra rau de tot si dadea sa moara,acceleram mai tare si plecam,dar aveam pedala la fund si urca ff usor.in cele din urma,am ajuns acas,acas m-am oprit direct la mecanic si dupa 2ore de privit motorul si-a dat seama ca aveam flansa de la carburator rupta,am cumparat flansa noua originala(250ron bosch) si am montat-o,dupa ce am montat-o nu mai aveam relanti,adica oscila de la 400 la 1700 si tot asa...mi-a zis mecanicul ca din cauza flansei ca tragea aer fals mi-a stricat motorasul pas cu pas,am fost si am cumparat si motorasul pas cu pas original din germania tot bosch 500ron si l-am montat,cand l-am montat tot asa facea...a mai umblat mecanicul putin pe la senzorul ala si s-a potolit,dar turatiile erau la 1700,l-a reglat la 1100 si am plecat cu ea,pe drum am simtit pedala de acceleratie ca e mai tare,adica accelerez si urca mai greu,cand dau pe liber,moare motorul,dau cheie si stateau turatiile pe la 200-300,ii mai dau 2-3 pedale si urca pe la 1100,sta putin pe la 1100 si am mers 20km si de la 1100 a urcat la 1700 si oscileaza de la 1500 la 1800 si acu tot asa face,dau cheie,sta la 700,il las putin urca la 1100,dau o pedala urca la 1600 si oscileaza la 1900,are toane cand mai scade si la 800 si tot asa.ce mai are acu?

m-am uitat si la fisele alea de la bujii,am una oxidata si la bujie si la capatul de la fisa,dar problema asta o am de mult si am schimbat toate bujiile acu 3-4luni,dar atunci nu facea asa,acu face asa...clapeta m-am uitat,e curata.ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dat o scanare cu VAG-COM? Da-ne si noua lista cu erori. S-ar putea sa ai probleme si la sonda lambda..

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!