Jump to content

Probleme electroventilator / electroventilatoare


TDI
 Share

Postare recomandată

Nu am elevator nu ca nu am chef de munca ?. se poate da jos pe masina cumva? Dacă stii si poti ajuta raspunde dacă nu , nu mai fi arogant ca nu ajuta la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica daca se poate da jos pe masina ?

Cele 2 ventilatoare sunt prinse pe o rama care , la randul ei este prinsa pe radiatoare. CA sa dai ventilatoarele jos de pe rama , mai intai se da rama jos de pe radiatoare.Se poate scoate pe jos, mai usor, sau pe sus, mai greu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Detin un VW Golf 5 2.0TDI din 2004. De aproximativ 2 saptamani se intampla un lucru ciudat. Dupa ce merg cu masina 10-15minute ventilatorul mare din spatele radiatorului incepe sa porneasca, iar turatia creste undeva la 1000-1100RPM.

Precizez ca atunci cand folosesc aerul conditionat, nu se mai intampla, iar cand aerul merge doar ventilatorul mare porneste. Cel mic nu l-am vazut niciodata mergand. Am incercat sa invart de el si merge ok. Aerul conditionat nu-mi creste niciodata turatia.

Am verificat gradele din circuitul de racire pe display-ul climei si nu trece de 90 grade, ba chiar se opreste intotdeauna la 89.

Ce ar putea fi?

Va multumesc! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEntilator mic defect.

PRobleme cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Al Bundy si multumesc de raspuns!

Totusi, ce legatura are pornirea ventilatorului cu turatia? Turatia creste si ventilatorul mare porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, problema cu creșterea turație, are bateria... Nu ventilatorul. 

Verifica încărcarea și bateria. 

Ventilatorul mic, de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok!

Mie mi s-a parut ciudata coincidenta: incepe ventilatorul- creste turatia, se opreste ventilatorul-turatia revine la normal. 

Multumesc mult de raspunsuri! Revin cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ventilatorul de clima nu porneste,din tester arata ca primeste curent ,dar nu vrea sa porneasca,la mana se invarte lejer..se mai poate face ceva? sau caut altul? AM sau dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Cucu Andrei

Salutare.

Vin si eu cu o problema in speranta ca poate reusim sa gasim o solutie.

Am schimbat recent ventilatorul mic de clima, masina in cauza Golf 5 GTI.

Am observat ca atunci cand sunt in mers, temperatura este normala, nu creste peste 90-91 grade in schimb daca stationez cu masina la relanti, nu pornesc ventilatoarele pentru racire, de obicei daca verific temperatura pe vcds am observat ca ajunge la 100 grade si tot nu porneste, in acel moment daca pornesc clima, pornesc ventilatoarele si temperatura se regleaza sau daca opresc motorul, ambele ventilatoare pornesc la turatie maxima 30 sec-1 min pentru a raci lichidul.

Ce este interesant, ventilatoarele pornesc ptr comanda de clima, ambele, fara nicio problema sau ezitare si pornesc si daca opresc motorul dupa ce am stat la relanti dar nu pornesc cand merg in coloana sau stau la relanti cu motorul pornit.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cucu Andrei

Nu, nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade temperatura pe loc cu motorul turat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cucu Andrei

Sincer, acest aspect nu l-am verificat. Din moment ce imi creste temperatura, dau drumul la clima si se regleaza imediat, nu am incercat sa o turez sa verific daca sunt schimbari dar sunt sceptic.

 

P.S : Am comandat un senzor de temperatura sa il schimb astazi, daca nu, trebuie verificat tot cablajul, sa nu fie ceva de la cablaj, cu toate ca nu am nicio eroare " short to ground " 

 

Mentionez ca mecanicul, intr-un moment de senilitate mi-a inversat mufele, mufa de compresor a introdus-o in senzorul de temperatura si mufa de senzor in compresor, tind sa cred ca senzorul a avut de suferit, pe compresor sunt 12 V iar pe senzor cred ca 5 V.

Daca nu este senzorul, nu mai am idei.

Modificat de Cucu Andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putea fi pompa de apă dacă scădea cu motorul turat.

Din ce povesteşti, poate scapi doar cu senzorul. Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cucu Andrei

Pompa de apa a fost schimbata in august anul trecut impreuna cu distributia, sansele sa fie pompa sunt foarte mici, dar, o sa urmaresc.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara colegii! Am citit toate postarile din acest topic dar nu am regăsit problema mea. Când pornesc ac-ul nu îmi pleacă ventilatoarele decât în clipa când se încinge motorul, totodată începe sa îmi bage aer rece. Funcționează doar ventilatorul mare (pe cel mic o sa îl conectez mâine la baterie sa vad dacă este funcționabil sau dacă problema este din calculator "ventilatorul mare". Ce ar trebui sa verific sau de unde ar putea fi problema ca nu pornesc ventilatoarele o data cu clima ? Pe tester nu am nici o eroare, nici pe motor nici pe climatronic. Dacă are vreo relevanta motorul este 2.0 BKD din 2004. Sper sa ma poată lamuri cineva ca este rău tare pe căldurile astea fără ac.. Marog, baga rece dar după câțiva km ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza erorile, dupa ce faci diagnoza 

Verificati valorile in blocurile de masura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi electrovalva cu probleme. Pe langa faptul ca ventilatorul mare este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o eroare pe climatronic nici pe motor. În blocurile de măsură pe climatronic pornește compresorul imediat după apăsarea butonului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati in blocurile de masura , daca electrovalva lucreaza in parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi poți spune te rog pe ce canal sa verific ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare băieți! Sunt nou pe forum. Am avut și eu probleme cu electroventilatorul mic de pe G5 Plus motor 1.4 MPI. Mulțumesc că existați, daca nu citeam aici nu o rezolvam. Astăzi îl voi monta pe mașină, probleme cu rugina la el și cărbune blocat...inclusiv piciorușe rupte la condensatori și rezistență. Ce ar mai trebui sa verific daca mi s-au aprins Check engine și am cod eroare P0480 - Cooling fan 1 Control Circuit Malfunction...descoperit cu nonda Vehicle Health Monitor Mini...in aplicația Zus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta de alimentare a circuitului de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalinpaun1998

Salutare Am și eu o problema ,nu mi m ai pornesc ventilatoarele .Pe vcds nu da nici o eroare  Ventilatoarele le am probat și sunt bune dar la mufa nu mi vine curent pe plus .Am verificat siguranțele de la  motor și sunt în regulă . Că să mă pot mișca am tras un plus de la siguranțe și funcționează ambele cu clima pornită .Unde ar fi siguranță sau releul pt ventilatoare? Mașina un golf 5 plus Bkc !Sau ce defect ar avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!