Jump to content

Consum (Tiguan 5N & 5N2)


Andy_B
 Share

Postare recomandată

Plin pe plin

La 200 de km facuti( pe trip computer) am realimentat pana a sarit pistolul de 3-4 ori, alimentand 13,7 litri

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am resetat numai indicatorul 1, pe cel long term l-am lasat. Are vreo importanta acest aspect?

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am avut consum de 8-8.1 pe o distanta de 350 km in Decembrie 2013, 4 persoane, bagaje full, destul de multe pante, cu accelerari pana la 130-140 km/h pe drum drept. Cred ca tine si de cat de grea ai talpa. Traseu: Timisoara - Moldova Noua si retur. 1.4 TSI are limitele lui dar e totusi decent. Am 130.000 cu el si oi vedea cat ma mai tine.

 

PS: Daca in TM este vreun "coleg" cu Tiguan TDI as fi interesat de un drive test, contra cost bineinteles :)

Salut,

Caut acum sa cumpar un Tiguan 1.4 tsi sh, dar m-am blocat legat de consum. Citind diverse aici pe forum si pe unde am mai gasit, am dat si peste consumuri de 14-16% raportate in oras. Eu as merge in Bucuresti, deci cu risc suplimentar.

Am vazut ca ai facut multi km cu 1.4 tsi, iar Timisoara este destul de mare ca oras. Care e consumul la care sa ma astept real, la valori maxime. Voi face drumuri relativ scurte. Nu conduc sportiv, dar apas pedala daca e nevoie. :)  Si nu nu ma astept sa consume putin, sunt 150 cp, dar nici sa merg cu avion cisterna dupa mine.

 

Pe toti ceilalti care aveti info, va rog share. Chiar imi place Tiguanul, dar n-as vrea sa o dau in bara.

 

PS- Am fost la un vanzator cu 1.4 tsi si am vazut in bord un 18.1 litri,; nu mi-a explicat clar de unde vine, a parut ca schimba vorba, dupa ce inainte spusese ca ar consuma 10% in BUcuresti (pe carte are 10.6%)!!!!  De aici mi s-a aprins avaria! :)

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bali23,

 

Salut, o sa incerc sa fiu cat mai explicit. In oras acum in lunile de iarna am avut o medie de 11.2 in CB. Vara, intre 10-11, fara AC. Folosesc rar AC in oras din cauza unor probleme de sanatate deci nu-ti pot spune cat consuma in medie cu AC. Am obtinut in in lunile de primavara-vara-toamna chiar si medii de 9-10 pe distante de 10km+, daca traficul era lejer. Seara am obtinut chiar si 7.5-8. Pentru o masa de 1640 kg si 150 CP 4 motion la un motoras de 1.4 eu zic ca e rezonabil. Sa zicem ca iarna consumul real e 12 iar vara 11 ceea ce e rezonabil. Vrei motor economic, ia-ti diesel.

 

Probleme la 1.4 TSI-ul meu: acum la 132.000 km mi-a picat compresia pe 2 pistoane si am reparat chiulasa deoarece erau distruse supapele (total costuri schimbare set supape + rectificare planeitate chiulasa - 800 lei). Problema cu consumul de ulei (1l/1000km) a aparut la 120.000 km. Am facut si segmentare daca tot era desfacut motorul (1.000 lei set segmenti originali - nu exista after market). Bujiile erau efectiv ca taciunele de la depurile de ulei, la fel si capul pistoanelor

Deci consumurile mentionate mai sus le-am obtinut in conditiile in care motorul nu lucra in parametri normali. Saptamana viitoare scot masina din service si sunt curios ce consumuri/performante obtin (am luat masina la 120.000 km deci era deja cu probleme dar nu mi-am dat seama decat dupa o luna cand am vazut ce consum de ulei are). Cu toate astea masina se misca foarte bine si atunci. Sfat util: la cumpararea de SH neaparat fa un test de compresie!!

 

La service-ul unde am dus chiulasa pentru schimbare supape mi s-a spus ca am avut noroc deoarece au venit clienti cu acelasi defect la 40.000 - 70.000 km!

Au picat pompe de ulei cam pe la 100.000 sau mai putin. Pompa de apa te costa cam 1.600 lei deoarece are incorporat un electromagnet (2 piese in 1) si pica pe la 140.000 km. Distributia e pe lant si la cum arata acum la km astia mi s-a spus in service ca ma mai tine 70-80.000 km (se schimba separat deci nu e nevoie sa schimbi simultan si pompa de apa - avantaj)

 

Reparatiile nu le-am facut la reprezentanta VW ci la service-uri independente. La VW m-ar fi distrus cu costurile.

 

Per ansamblu, cu toate problemele inerente unui motoras stors de 1.4 l eu zic ca merita investitiile astea daca nu vrei sa rupi asfaltul ci sa ai performante decente si sa poti iesi cu masina si pe macadam. Eu am urcat pe drumuri forestiere moderate cu pante de 20-35% fara probleme. Acum depinde si de incarcarea pe care o vei face pe masina. Daca ai 120 kg nu ti-l lua pentru ca se simte. Masina este confortabila pentru mine, foarte manevrabila, suspensia e putin mai rigida pentru a face fata la viteze mai mari in curbe insa pe mine nu ma deranjeaza deloc, mai ales ca imi place sa conduc sportiv de multe ori dar fara sa rup pedala de acceleratie. Totul e sa stii sa accelerezi si sa obtii ce trebuie de la motor.

 

Daca vrei sa discutam alte detalii, cu placere....

Modificat de traiann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Toti cei care sunteti posesori de Tiguan tsi 1.4  4Motion si doriti sa imi impartasiti info

 

-- va rog share pe consum urban la auto  care a trecut de rodaj.

Mentionez ca am citit  de pe consomo, spritzmonitor, dar ce e prin orasele noastre  poate fi putin diferit. :)

Multumesc anticipat!

 

 

@traiann,

 

In primul rand merci de info detaliate!

Cum as putea mai bine sa ma informez daca nu de la cei care stiu, au si le place. :)

E clar ca fiind sh voi avea alte riscuri si alte dileme decat la o masina noua. De altfel Opelul din semnatura este sh luat. Si e ok pt ce vroiam eu.

Dar chiar imi doresc sa ies putin si pe drumuri prin padure, pe forestiere, in liniste si natura. De aceea Tiguanul va fi 4Motion. Altfel, la banii de Tiguan sh erau optiuni diverse si tentante. Nu as cara mult, nu sunt atat de voinic in kg, vreau doar sa ies (3 persoane) si putin in afara soselei. Exemplu, ca tot e aproape de tine, sunt superbi Apusenii si plini de variante light de off road, variante insa inaccesibile fara riscuri pentru o masina clasica.

 

La ce ai scris tu eu mai pun 1-1,5 litri in oras ( Bucuresti) ca si consum si daca e asa e ok  pentru cei 5000 km anual pe care ii fac, care sper sa devina 10.000 cu mers mai mult pe la munte cu o noua masina. :)

 

Benzinar m-am nascut ca asa erau Daciile prin '97. Nu ma cramponez de diesel, doar ca nu cunosc deloc (ma rog am condus diesel de serviciu sporadic, dar nu ma uitam la zgomot, cuplu etc. si oricum am nimerit un Megane si Opeluri 1.7 Astra care nu erau prea musculoase. Sunt convins ca 2.0 TDI e altceva).

Deci cunosc cum e cu benzina si accept ca nu va fi consumul din carte, doar ca atunci cand am zarit acel 18 l/100 urmat de fastaceala proprietarului n-a sunat bine.Si la Diesel , vb de sh >120 k km, banuiesc ca riscul legat de  filtrul de particule, injectoare este mai mare. Si am citit ca e cam scump cu reparatia.

 

Cand gasesc masina pt sufletul meu o sa merg la reprezentanta, platesc si vreau sa o verifice cap-coada, ma rog spoiler-spoiler. Costurile date de tine la reparatii sunt ok, mai ales ca eu merg de obicei la un service ok, nu reprezentanta, dar e suficient si decent ca pret.

 

Consumul ma interesa in oras, asa ca merci, pt ca la drum lung ma duc in concediu si acolo sunt generos cu mine din start :), deci nu ma mai uit la +- 1 litru. Dar in oras, daca m-ar duce la 16-18 l/100 km ar fi cam nasol.  Si ma bucur ca Tiguanul tau are niste km, deci, cum ai spus, motorul nu e in copilaria lui.

 

De curiozitate, tu cum de nu ai luat diesel? Sunt si mai multe la vanzare vs. benzina. Pt ca eu inca mai am putin dilema aceasta, mai mult pt ca sunt mai multe optiuni de masini sh la vanzare. Stii si tu ca la sh nu configurezi nimic , ci speri sa aiba si a si b si c etc. :)

 

Si inca ceva: ai mai citit, aflat, cunoscut de la prieteni si de la  altii cu 1.4 tsi care sa fie aprox. in valorile de consum pe care le ai si tu?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bali23

Exprienta mea cu Tiguanul 1.4 (4x4, cutie manuala) e limitata la putin peste un an si vreo 15-17000 km parca, dar ca impresii generale, as putea sa-ti spun urmatoarele:
1. Un consum de 11-12/100 in Bucuresti e o utopie. In Cta, unde traficul este mult mai lejer, media de oras era 11-12. Eu am un drum foarte lejer catre servici (bdul Mamaia, din oras pana in Mamaia, adica vreo 2 semafoare numai) si statea intre 10 si 11 din cate imi amintesc. Prin oras, cu opriri dese, se ducea spre 12-13.
2. Cu cat e drumul mai scurt, cu atat e mai scump. Un drum scurt dimineata, pe vreme de iarna, poate sa te duca lejer la 18-20, poate si mai mult. Pentru ca, pur si simplu, nu are timpul si drumul suficiente sa-si scada media uriasa de la pornire. Oarecum nesemnificativ, daca te raportezi la lungimea drumului dar, oricum, asa cum spuneai si tu, te pune pe ganduri si cam incepi sa fluieri a paguba.
3. La drum intins, media era in jur de 10-10,5, dar aici ma refer in special la autostrada, care nu e economica deloc. Cu masina incarcata poate sa mai creasca putin. Pe drum national sta pe la 7-8.
4. Motorasul are nerv, dar resursele sunt limitate. Cu o persoana in masina e o placere, cu ceva pasageri si bagaje, situatia se schimba. Si nu in bine...
5. Am urcat si cateva forestiere usoare cu ea (gen Moroieni spre Padina sau Piatra Craiului spre Nobillis). Nu spun ca nu trage dar, cu masina incarcata, la o curba in ac de par si in urcare, isi cam pierdea suflul. Si aici variantele devin limitate: ori aproape oprit in loc si retrogradat pana in treapta intai (adica pleci din nou in panta in treapta I), ori ramas chinuit in a doua, jucat din ambreiaj si cu acceleratia la fund si asteptat sa plece turbinele si compresoarele. Problema e ca, pe un astfel de drum, ca sa ai ceva vana, trebuie sa pastrezi motorasul in turatie maricica, ori asta nu se prea pupa cu viteza destul de limitata de calitatea drumului. Nu stiu cum se comporta cutia automata dar cu cutia manula, stai aproape tot timpul cu piciorul pe ambreiaj. Pe foarte multe pante in urcare, din cauza vitezei mici, turatia din treapta a doua era deja prea mica ca sa asigure cuplu.
6. Chiar si solutia in sine, cu turbocharge si supercharge si cu ambreiajul ala de la turbina care face click cand calci acceleratia, e oarecum ciudata si iti ia ceva timp sa te obisnuiesti. Eu m-am dus cu ea glont in service dupa vreo 2 zile de la cumparare ca am crezut ca e stricata. Nu ma refer aici la fiabilitate, pentru ca VW are deja cateva milioane de astfel de motoare in palmares, dar e totusi ciudat.

7. Eu am avut-o o singura iarna, dar pot sa-ti spun ca pe zapada era o placere sa o conduci.
8. Satisfactia suprema este, paradoxal, cand vine vremea sa-ti platesti darile si taxele. Aproape nici nu le simti. Sper sa nu gresesc dar cred ca impozitul era ceva de ordinul a cateva zeci de lei (la Touareg, numai impozitul e 21 milioane pe an, :grrrrrr:), RCA si el ieftin, benzina si ea usor mai ieftina, per total mai carpesti ceva economii.

 

Sper sa nu ma intelegi gresit, masinuta e super reusita, confortabila (eu am avut cauciucuri pe 16, cu balon mare, super elastica), suficient de mare, portbagaj relativ onorabil, chiar daca mediu spre mic, dar sa nu te astepti la ceva spectaculos. Pretul e si el destul de bun in varianta 1.4 benzina.
De referinta totusi, in categoria asta, ramane Tiguanul diesel de 140 de cai cu DSG. Ai putere si mai ales cuplu, economica si cu o cutie super laudata in bransa.

Mai cauta prin piata, sunt multe oferte si daca gasesti un second-hand de la primul proprietar, nu cred ca faci o afacere proasta.

 

 

Imediat ce am terminat de scris am vazut si postarea colegului MJJunior de pe topicul cu probleme la benzinara de 1.4. Nasol...

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spune Danmarc este corect, in Bucuresti nu vei obtine consumul meu din TM de exemplu, chiar daca stau destul de mult in trafic si prind vreo 5 semafoare pana la servici, plus ca prind camioanele care vin de pe centura. Un prieten care are acelasi model conduce foarte sportiv si ajunge la 15 in oras dar sincer eu nu as darama masina in halul ala. Tiguan nu este pentru sprint in oras totusi.

Referitor la intrebarea de ce am optat pentru benzinar: simplu...nu dispuneam de banii pentru diesel in acel moment. Eu am luat masina la 122.000 km cu 9.300 euro si diesel gasisem pe la 13.000 chiar si in Germania (deci mai puneam drumul, taxe autostrada, etc). M-a atras faptul ca posesorul avea masina pe firma si avea reviziile la zi in cartea de service. Doar ca a evitat sa-mi dea date despre consumul exagerat de ulei. Chiar si asa investitia de 3.000 lei (inclusiv manopera) pentru a face reparatiile necesare la motor este rezonabila.

La drum lung cu bagaje full si 3 persoane in masina (sotie si copil) nu simt o diferenta in performanta exagerata. Totusi e o diferenta...Cosumul pe drum national este intre 7-8 si nu conduc cu viteze reduse. La urcare eu nu am fost deranjat de pierderile de cuplu in curbe atunci cand eram nevoit sa reduc viteza. Totusi e benzinar si cutia e manuala, deci mai trebuie sa si retrogradezi.

Diesel iti ofera un cuplu si consum superioare insa iti recomand sa iei in calcul si numarul de km/an, stilul de condus si efectiv modul in care vei utiliza masina. Si foarte important, benzinarul este mai silentios si mai elastic

Eu chiar am nevoie de 4x4 insa foarte multi conduc masina exclusiv in oras ceea ce nu justifica optiunea integrala. Daca dispui de banii pentru un diesel si stii ca masina e in stare buna poti merge pe diesel dar tine cont de cheltuielile suplimentare in intretinere (injectoare, turbina). Cum imi zicea un mecanic: "domnule..bucuria la diesel e mai degraba atunci cand mergi la pompa" :). Mi-as lua diesel SH doar daca as stii ca anumite componente au fost schimbate recent (injectoare, turbina). Daca mi-as lua Tiguan nou clar as opta pentru diesel.

Motorul 1.4 TSI nu mai echipeaza Tiguan de ceva vreme si ma gandesc ca motivul este fiabilitatea relativ scazuta. Masa Tiguanului cred ca cere macar un 1.6 TSI.

Modificat de traiann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Danmarc si @ traiann

 

Va multumesc amandurora! Macar acel 18 l/100 km nu mai e asa de aproape! Aici nu stiu daca sa fiu :) sau :(.

In rest, cu date, mi-ati confirmat intuitiile, bazate desigur pe ce citisem deja pe forum si in alte parti. Atat legat de 1.4 tsi , cat si legat de dieselul 2.0 si intretinerea lor.

Apreciez disponibilitatea de a imparti info!

 

@traiann -  ai scris "Si foarte important, benzinarul este mai silentios si mai elastic". Poti, te rog, sa im i spui mai clar la ce te-ai referit cu "mai elastic", intrucat nu stiu cum e cu Diesel in mod relevant? Te referi cumva la faptul ca, asa cum mai si fac, daca vreau merg cu viteza a 2-a pana la 50 km/h sau a treia pana la 70-80?

 

 

Pentru alti doritori de comparatie la cost intretinere--- la impozite pe an: 1.4 tsi ~64 lei, 2.0 TDI ~206 lei si la RCA dieselul de 2.0 va fi cu minim 550 lei mai mult pe an ( pret online, aprilie 2015, peste 30 ani, cu ani destui de permis auto, Bucuresti)!  La revizia periodica, service non reprezentanta si nici "intre blocuri" a iesit cam cu 150 de lei mai mult la diesel, ceea ce nu e un capat de tara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elasticitatea unui motor reprezinta raportul dintre turatia corespunzatoare puterii maxime si cea corespunzatoare momentului maxim. Cu cât acest raport este mai mare cu atât motorul este mai elastic, fiind capabil de a prelua sarcini suplimentare fara a schimba treapta de viteza. De exemplu la Tiguan 1.4 TSI ai 150CP la 5800 rpm si cuplul de 240Nm chiar de la 1750 rpm. La TDI 2l ai 140 CP la 4200 rpm si cuplul 320 Nm de la 1750 rpm. Se vede fara calcule ca raportul la TSI este mai bun.

 

Legat de costul de intretinere nu ma refeream la reviziile periodice cand schimbi filtre si ulei ci la defectele cu adevarat majore, cele care tin de turbina si de injectoare. Poti face un tur de forta pe net si sa vezi ce preturi au aceste componente fara de care un motor este mort. Injectoarele la diesel cedeaza din cauza presiunii mari la care lucreaza si din cauza impuritatilor prezente in raport mai mare in motorina. Presupun ca banuiesti ce efecte au in timp niste impuritati care trec prin injectoare la o presiune de peste 150 bari.

 

Chiar si cu toate problemele motoarelor diesel si benzina cred ca la final daca tragi linie si aduni tot pe acolo ajungi. Singura diferenta o face ceea ce doresti tu de la un motor si ceea iti place la el. Vrei motor mai silentios, mai ieftin si care sa ceara mai putina atentie la intretinere, alegi benzinar, vrei un motor care sa ofere cuplu mai mare si un consum mai mic, alegi diesel. Eu unul ca fizician si sofer astept ziua in care  o sa apara un motor care sa nu mai depinda de combustibili fosili si chiar sper sa o prind candva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa evit polemica, va spun dinainte ca nu sunt fan diesel, ba chiar din contra. Iar ambele mele masini actuale sunt diesel pentru ca, in categoria respectiva, nu exista benzinare (decat poate la modul utopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TDI 140CP manuala 4 motion 1 pasager, Bucuresti - Pipera - centura - Urziceni - Buzau - Braila - Galati, trafic oarecum aglomerat, 5.8l/100km si medie orara de 82km/h. Ca si observatie in treapta a 6-a la 100-110 km/h (indicata de computer) are cel mai mic consum pe bord de 5.8l/100km. Peste 130km/h indica 6.2-6.3l/100km/h. Mi se par excelent consumul, prin comparatie cu cel avut de Audi -  6.9 l/100km (aici diferenta e data si de drumul dus unde am cam calcat acceleratia spre 180 pe anumite portiuni, dar susprinzator media pana la Bucuresti a fost de 7.2l/100km). CR fata de PD a excelat la consum, dar la depasiri le faceam muuult mai lejer cu Audi si din cauza celor 300kg mai putin si celor 60 cp in plus).

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1,4 TSI 122 CP, la 743 km am pus 53,98 litri consum 7,36%, la 1.082 km am pus 26,42 litri consum 7,79% iar la 1.842 km am pus 52,88 litri consum 6,96%. Toate cele 3 alimentari au fost facute la aceeasi statie, la aceeasi pompa, cu aceeasi benzina de 99 iar calculul consumului este facut matematic. Consumul afisat pe CB este apropiat de aceste valori. Masina a fost folosita preponderent la drumuri mai lungi cu mentiunea ca pana la 1.500 km am mers usor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bucuresti - Constanti si retur, 140 km/h aproape constant, consumul 8,4 litri.

Masina are 700km la bord si este 2.0 180cp,dsg7.

Sper ca in timp sa mai scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 184 de cp zici?

Pana pe la 10000km nu as trage de el cu 140km/h constant pe autostrada 

Eu am 2.0 TDI 177cp resoftat la 226 de cp 38 000 km si tot simt ca nui place pe autostrada numai pana pe la 120-125 km/h ca sa scot un consum in jur de 7.Consumul tau fiind un pic mai mare

Am facut si eu  Romania Germania Romania cu viteze mai mari 160-170 si per total mi-a iesit 7.5 consum

Top speed 212 km/h

Noroc de masina sa ai si poate ne prezint si ce optiuni ai pe ea culoare poze etc

Modificat de Folspeed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.Eu nu consider ca o fortez.


Poze nu am reusit inca sa fac.Urmeaza  :D .


Tiguan Attit.Tr&Style, 2.0 TDI 177 CP, DSG 7+1.


Dotari optionale:


- Airbaguri laterale spate;


- Keyless Acces;


- Camera Rear;


- Conector multimedia;


- Incalzire/ventilare stationara;


- Pachet Iarna;


- Park Assistanr;


- Pregatire telefon prin bluetooth;


- Radio CD RCD510;


- Scaune confort;


- Volan cu comenzi triptronic;


- Culoare Pepper Grey.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va uimesc un pic  :eek:   ;)

post-96662-0-55463500-1434393053_thumb.j

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 184 de cp zici?

Pana pe la 10000km nu as trage de el cu 140km/h constant pe autostrada 

 

 

 

De ce?   ce spune manualul? Rodajul cum se face?

 

LA mine prima mie de km nu am avut voie sa o bruschez si sa nu depasesc 3/4 din turatia maxima... Rodajul a fost facut la drum lung. am mers pe autostrada intre 130-150, nu am depasit in prima mie de km 4000rpm, nu am accelerat brutal, doar liniar. Dupa rodat a vazut si liniute si accelerari in forta si dus in linitare pe primele 3 trepte, masina are imediat 10 000km si se comporta impecabil... nu a cosumat gram de ulei. Daca un 1.2 tsi in 5 trepte  pe autostrada se simte bine la 150, un diesel puternic cred e si mai ok.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rasfoit multe pagini pe aici si nici urma de consum la 2.0TSI de 170 si 200cp.

Aveti idee ce consum au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!consumul la al meu 1.4 tsi,80000 km, este 13-14 in oras si 8 in exterior...asta este!am stiut dinainte ca va consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am revenit din concediul in Grecia si consumul la dus a fost 8.7 cu viteze de 140-150 km/h pe portiunile de autostrada. La intoarcere media a fost 7.6 dar nu am depasit 130 km/h decat ocazional. Evident fara A/C deoarece temperatura exterioara era destul de scazuta.

Ca si incarcare, 3 adulti plus un copil si portbagajul full pana in plafon (se stie ca Tiguan nu exceleaza la capitolul spatiu pt bagaje).

Pentru motorasul de 1.4 e rezonabil tinand cont de masa masinii. Si in plus nu recomand depasirea vitezei de 150 km/h daca vreti un consum bunicel si o fiabilitate mai mare a motorului. 1.4 nu e pentru liniute si viteze ridicate. Totusi recomand diesel mai ales pentru fanii A/C si pentru cei care depasesc frecvent viteze de 140-150. Daca voi avea o alta masina peste 1.500 kg in mod cert va fi diesel sau benzinar peste 1.6 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am revenit dintr-un circuit de cca 6100 kM ( Grecia, Macedonia, Serbia, Croatia, Slovenia, Italia, Elvetia, Germania, Austria, Ungaria), doi adulti si un copil, masina plina inclusiv cutia de pe plafon.Consumul mediu a fost in jur de 10.Viteza de croaziera in jur de 140-160 ( mai putin Elvetia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ai avut 10 din cauza cutiei instalate pe plafon.......Eu am obtinut vreo 7,2 cam in acelasi conditii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de plafon ridica consumul cu maxim 1.5 l/100km.

Problema cu consumul si mai mare ar putea sa apara dupa rechemarea in service a autoturismelor din lotul "Diselgate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de plafon ridica consumul cu maxim 1.5 l/100km.

Problema cu consumul si mai mare ar putea sa apara dupa rechemarea in service a autoturismelor din lotul "Diselgate".

Putin offropic

Dupa resoftare de la 177 cai am acuma 226 testat pr dyno cu tractiunea spate decuplata

Am cautat pe siteul vw simi zice sa ma prezint la service cu problema dieselgate

Intrebarea mea e

Imi iau ITPu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!