Jump to content

Probleme Motor Si Nu Doar Atat


Don Taco
 Share

Postare recomandată

Salutare, mai nou incerc sa ma dau cu 1302-ul ca deh dupa atata alergatura la acte .... mi-a ajuns. In fine am montat toate jantele pe 16' si am inceput sa ma plimb prin Buc dar cu franele varza adica doar spate- asta se va rezolva mai la primavara

Am rezolvat problema sunetului puternic de la evacuare - avea o gaura cu filet la iesirea din chiulasa?!!!! foarte ciudat.... astupata si super ok sunetul, mai ales cu toba noua.

Si incep problemele: l-e scriu aici si poate exista si alti patiti ce pot da cateva sfaturi.

1 - masina nu trece de 50 km /ora si ajunge cu greu la viteza asta - pe loc se accelereaza dar cand plec apas pedala de acc. si nu are vlaga ? - ce poate fi? remedii? sa nu aiba amestec corespunzator?

2 - ulei destul de mult aruncat cred pe la partea superioara a capacului culbutori stanga cum te uiti la motor - atat in mers cat si pe loc - poate fi garnitura din pluta ? remedii ? poate pierde compresie acolo? unde gasesc si cat de greu se schimba?

3 - cum se subtiaza o volant si doar subtierea ei ajuta / strica ceva? - intrebare pt. Costin 1303 si nu numai.

4 - aprinderea electronica de ....Dacie ( stati nu dati in mine :lol: ie mai ieftina ....) merge si la noi?

5- achizitionat spray curatat carb. fise, capac delco( sper sa se potriveasca );

6 - caut bujii si platina ( stiu pt platina ma duc la cotroceni cu delcou in mana) - bujii - nedumerire W8AC nu se mai fabrica? nu gasesc decat W8DC care cica se schimba si astea cu WR8DC+ ?????Bosch - Am gasit unele cu 4 chestii dalea ( tii ce lapsus am..) la electrod jos, cica sunt super - dar nu cred sa mearga si la noi .

7- deci pe rand: carbul curatat / reglez / schimb ( daca este cazul) membrana / inlocuiesc bujiile si fisele / platina + reglaj / capac delco / reglej avans / condensatorul si bobina daca este cazul ( unde gasesc condensatoare si ce putere optima trebuie sa aiba bobina ?) eventual si pipa), reglaj tacheti ( trebuie sa-mi iau lere )

8 - vreau sa dau motorul jos si sa-l curat / vopsesc eventual nichelat ( sa vedem ce buget gasim), vreu sa modific admisia si evacuarea ( aici mai am intrebari)

9. daca pun 2 carb de dacia pe galerii de admisie artizanale si elimin preincalzirea pot avea probleme? sau distanta scurta nu mai are nevoie de preincalziere

(+ furtunul ce vine de la busonul de ulei mai trebuie tras si el in filtrele artizanale si noi ? )

10. vreau sa confectionez din inox evacuari marite din chiulase - crede-ti ca ajuta la ceva? ( se elimina partea de incalziere habitaclu)

11. se poate renunta la TERMOSTAT ?

12. puntea IRS se poate pune usor pe 1302 ? si de un se poate transplanta ?

13. directia greoie mai ales pe loc ( na jante pe 16 si cauciucuri de 205 ) - solutii de a realiza o directie mai usoara? vreu sa pun jante pe 17-18 inch si deja ma sperie gandul ca nu pot vira.

14 caseta de directie la 1302 se poate ajunge usor la ea ? vreau sa pun ulei in ea?!!! sau vasilina?!!! oricum este ok deocamdata nu are joc dar tot trebuie unsa.

15. puntea fata stiu ca se coboara greu la 1302 - arcuri modificate parca dar pe spate exista o varianta mai usor de accesat ?

deci injuraturile rog dupa raspunsuri :P :P :P na si cu voi acum, stiu ca va stresez dar toate incerc sa l-e fac singur si stiti cum este...panala urma pun un ,motor de transporter si gata dar mai am pana atunci ( sper nu mult) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot sint la munca, ia sa vad la ce pot sa-ti raspund:

- bujii Bosch W8AC gasesti la magazinul de piese de pe Calderon coltz cu Batistei (aprox 90 000 bucata). Made in India. Asa am luat eu acum vreo 2-3 luni.

- aprinderea electronica are trebui sa mearga, dar, daca motorul are problemele pe care le-ai descris mai sus, merge degeaba, parerea mea...

- pentru condensator, pipa, platina, capac, trebuie mai intii sa vezi modelul de delcou; asta e simplu: flat4ever le descrie pe toate si itzi da, mura in gura, si codurile VW, cu care te duci frumusel la aproape orice magazin de piese si ceri; ti se va da; daca nu au Bosch, au Beru (scumpe de te ustura in trei litere) sau au alte chestii italiene, englezesti...

- sa nu te puna dreaq sa torni vaselina in caseta de directzie; se pune ulei de transmisie 80W90; nu stiu cum se ajunge la ea, io n-am 1302.

- la restul nu ma pricep sa-ti raspund, imi dau cu presupusu' ca uleiul itzi curge din cauza garniturilor de la capacul culbutorilor; extensia tehnica a doctorilor in broaste gasesti un articol in care cei doi R explica in amanunt cum se schimba garniturile si cu ce se schimba in caz de nevoie

- piese poti comanda la Lexus sau la Metrotehnica; faza cu Metrotehnica ar trebui abordata in grup, in cazul in care nu pun botul la comnezi mici, eu as comanda niste marafaeturi in valoare de vreo 50 de euroi

- lipsa de vlaga poate fi si de la carburator, poate e jegos sau prost reglat, sau membrana de la pompa de spritz e perforata; te-ai uitat sa vezi daca nu picura?

Gata, atita stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - masina nu trece de 50 km /ora si ajunge cu greu la viteza asta - pe loc se accelereaza dar cand plec apas pedala de acc. si nu are vlaga ? - ce poate fi? remedii? sa nu aiba amestec corespunzator?

2 - ulei destul de mult aruncat cred pe la partea superioara a capacului culbutori stanga cum te uiti la motor - atat in mers cat si pe loc - poate fi garnitura din pluta ? remedii ? poate pierde compresie acolo? unde gasesc si cat de greu se schimba?

Poa' sa scape printre cil. si chiulasa

4 - aprinderea electronica de ....Dacie ( stati nu dati in mine :lol:
Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 -<ba, tu nu vezi ce cancer e afara? am dat si eu alaltaseara sa o plimb pe a mea si zici e ca moarta si o duc cu dricul!>

2 - <se gasesc, sau se pot face>

3 - <nu merita, pentru un daily driver greutatea stas asigura inertia necesara unui relanti corect, doar daca te apuci de drag-racing>

4 - <???>

5- <bravo tie, vezi sa nu le naclaiesti mai rau>

6 - <w8ac sau ngk bsh ceva, nu mai stiu, la paneuro, vreo 75-80 mii buc>

7- <ordinea - 1. tachetii - la rece; 2. unghiul dwell si avansul; 3. carbul a) socul B) relantiul + amestecul c) pompa de spritz - daca nu pui aprindere electronica de forta nu iti trebuie bobina cu minim 3 ohmi prerezistenta>

8 - <singura culoare ok este cea neagra, rezistenta la caldura si disipa corect caldura - cromul nu iti da cai putere in plus la motor>

9. <vrei sa faci ce am eu in gand, e vorba de un kit weber 34 ict - carfilurile 32 sunt quasi identice; no problemo - nici nu prea e nevoie de soc - dar m-ar tenta sa ii confectionez un sistem de soc manual (camasa si cablu dublu in tunelul central)>

10. <daca vrei sa te caci pe tine de frig, n-ai decat...daca tot ai cumparat o toba noua, tine-o pe aia, daca nu, ia-ti una tip sebring/motorsport, ca a mea, ca poti sa pastrezi incalzirea...>

11. <se poate, orice se poate, dar daca vrei sa ii scurtezi viata motorului, noi nu te retinem>

12. <prin puntea IRS se intelege suspensia spate si planetarele dublu articulate asa cum exista deja pe 1302; puntea fata este Mac Pherson, cu arcuri helicoidale si amortizoare>

13. <185 pe fata si cat poti de late pe spate - daca vrei sa sacrifici ergonomia condusului pe un look de fitze, your call>

14 <inca nu am abordat acest subiect, nici macar teoretic>

15. <spatele se regleaza ca si la modelele swing axle, tot din barele de torsiune>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. reglaje carb, aprindere (avansul vacumatic, verifica si cat de usor se misca platoul in delcou)

2. mai mult ca sigur de la garnitura. Nu, nu pirzi compresie pe la capaccul culbutori. De schimbat se schimba foarte usor, nu stiu unde gasesti separat. (in general sunt set complet de garnituri)

3. volant la strung. Atentie trebuie apoi echilbrat tot ansamblu arbore, cu biele, volant si pistoane. Se subtiaza cu moderatie. Rolul ei este sa fie grea si sa inmagazineze energie cinetica.

4.de mers merge ca se leaga 4 fire. Problema este ca tranzistorul de putere este montat pe o placa de fier nu de aluminiu si nu se raceste. eu am avut o aprindere ca asta si s-a ars. Cata mers a fost foarte buna, insa la drum lung se incingea si dadea rateuri.

6. daca nu sunt W8AC tre sa fie ceva inlocuitor.Alea cu 4 electrozi nu fac minuni.

8. tablele motorului nu sunt degeaba negre, este culoare care disipa cel mai bine caldura. Motarele nichelate sunt pentru masini de show care vin pe trailer.Asa ca cel mai bine este un motor curatat si revopsite tablele tot negre (parerea mea :lol: )

9. preincalzirea ajuta la omogenizera amestecului. Furtunul ala din carter nu tre sa fie neaparat bagat in filtre, ideea este ca pe acolo vor iesi aburi de ulei asa ca poti sa -l scoti sub motor, altfel iti murdareste pe acolo.

10. constructia evacuarilor este o ARTA. Te pot ajuta dar tyre sa stii foarte bine cum sa le faci si la ce dimensiuni.

11. poti renunta la termostat dar iarna va consuma la greu.E pus acolo cu un rost.

13. cam greu de usurat directia, doar sa gaseti o caseta la fel cu a at pe exterior dar cu alt raport in interior (sunt pentru baha sau off road-uri)

15. pe spate se lasa relativ usor. daca stii franceza uite aici http://www.flat4ever.com/modules/news/arti...php?storyid=144, e pentru punte cu trompete dar prinipiul este acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15. pe spate se lasa relativ usor. daca stii franceza ...

<{POST_SNAPBACK}>

si daca nu stii sa o vrajesti in franceza nu se lasa usor pe spate? :P :P :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P eeeeee astea da informatii, multam la toti , asa invata omul

1 m-am dat cu ea si pe caldura si tot asa mergea, oricum carbul avea mizerie de 1cm!!! in interior (inca nu l-am montat sa vad cum merge ) - cat dspre frig nu ar trebui sa fie o problema am iesit cu B24 Pzz-ul noaptea sa ma joc pe ghiata prin Bucuresti si tatre misto a fost - toti mergeau ca mercii si eu ma jucam prin intersectii - propulsia si motorul pe spate sunt ideale si cel putin pe mine ma ajuta foarte mult la condus sportiv si nebunii ( pot controla masina foarte usor din acceleratie ) - si deschide-ti un topic "Broscute ce agreseaza alte asa zise masini de fite " una este B24 PZZ ce chinuie pe multi cand are chef.

2. ok am inteles cu este cu garnitura

3. ok cu volant ma maninca undeva - stau potolit deocamdata

4. aprindere electronica - asta mai trebuie studiat pt. ca exista cele de Tg. Mures care cica sunt foarte bune fata de cele de Arges si nu mai stiu care - cica este un nene in Vitan care are unele speciale si este un orecare inventator??? ma interesez si pun detalii -

5 / 6 / 7 / 8 / 10 aici am inteles perfect - daca spune-ti voi ca cele cu 4 electrozi nu sunt bune Ok merg tot pe cele bine stiute ( Bubu - MAde in India ? merg bine - sincer mi-e nu-mi prezinta incredere ) / caldura nu este o problema - sa inventat sirocolul - stiam ca o evacuare cat mai usoara ajuta mult - momentan urmez sfatul vostru

9 da Mike cam asa ceva am de gand si sper sa iasa bine

11 am inteles cum este cu termostatu'

12 sa-mi fie cu ieretare nestiinta dar cred, ca faceam o confuzie cu puntea de tipe3 ?!!! care este reglagila parca ????

13 Mike de acord cu tina in privinat caucioacelor dar nu prea gasesc 185 / 16 pt. fata ( nici nu stiu daca se fabrica)

14. Ok

15 este mult prea ridicata la mine cei drept - iarma am de gand sa cumpar caucicuri spate tip tractor si sa fac un pseudo baja - pe spate este usor dar va arata urat doar spatele coborat deci invers doar fata mai astept....

Toate intrebarile astea cu care v-am stresat sunt pt. a putea face sa mearga foarte bine un motor de 44 cp. Planul maret pe care il am este achizitionare unui motor de 2000 cm minim 70 cp complet - jante 17/18, scaune sport ( dar nu de piele !!!! ), suspensii reglabile in inaltime ( pt. iarna si nu numai ), discuri frana fata/spate, interior custom made , cusca de rezistenta, multa fibra de sticla ( usi, capote, aripi ), sistem de sonorizare puternic - astea sunt optionalele :banghead: dupa ce reusesc ( sper ) o refacere a tinichigeriei ok. Al proiect este B24 PZZ ( care este pus la vanzare momentan ) daca nu reusesc sa vand atunci trec la proiectul spider..... :lol: sau macar incerc ( doar doua locuri, si restul ca la cealalta + hard top din fibra + soft top )

Hai ca deja sughit prea mult, de am si eu chef de vorba - cred ca mai trebuie niste intalniri - sau mai bine intalniri pt. depanari comune. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru aprindere electronica viziteaza paginile "mesterului" niq. El are scheme probate de el si care merg. Mai multe detalii le discuti cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planul maret pe care il am este achizitionare unui motor de 2000 cm minim 70 cp complet - jante 17/18, scaune sport ( dar nu de piele !!!! ), suspensii reglabile in inaltime ( pt. iarna si nu numai ), discuri frana fata/spate, interior custom made , cusca de rezistenta, multa fibra de sticla ( usi, capote, aripi ), sistem de sonorizare puternic - astea sunt optionalele :lol: dupa ce reusesc ( sper ) o refacere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Made in India, Made in India! ce ai, frate, sughitzi la curry? Astia au dat lumii civilizatie, Ramayana, Kamasutra, Raj Kapoor :P Scrie BOSCH pe ele? Scrie! Le-am pus pe broscoi, scinteiaza, crezi ca mai gasesti BOSCH atit de uzate moral fabricate la Jarmania? Eu mai am un set de BOSC W8AC, fabricate in Jarmania, de la mosh. Le-a folosit putin, apoi le-a curatzat de le-au luat dracii (cunoastezi maniacii astia de moshi care n-au ce face...) Daca imi faci o propunere tentanta, vorbim... Fiare, nu bani, ca bani pot sa-mi fac si eu vreo doi-trei...

Cred ca am ratat un set nefolosit de BOSC W 145 T 1, antice si de demult, mai vechi decit W8AC, alea de zice in carte ca sunt bune pentru broscoi, dar nu eram sigur atunci ca merg si nici n-am mai ajuns in tirg sa le iau... :banghead: :lol:

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor punctul 12 :orice punte este sau se poate face reglabila .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. bujii: eu de cand il am pe al meu merg cu NGK B5HS dar cica ar merge si NGK B6HS sau Denso IWF 16;

http://www.densoiridium.com/find_part.php?...N&action=Search

sau

http://www.ngk.de/index.php?id=403&pd=430&...&h=VW&m=K%E4fer

iar la caseta daca nu vrei sa te strecori pe sub masina pe gerurile astea la mine la 303 stiu ca are niste dopuri prin portbagaj care se pot scoate cat sa vezi oarece pe acolo dar nu mai tin minte daca nu cumva trebuie sa dai si rezervoru' jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!