Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

parerea mea...la cel de 285 sa iei doar garnitura si sa recurgi la metoda de mai sus...cu flanse...imi pare mai ieftina si ok...

dar tu ai cu sigurante prinderea,mufarea intre furtune?nu ai cu coliere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurante spre EGR si in I-ul care iese din intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bejanbijupersian

am si eu o problema de ceva zile masina mea nu mai trage si mai mult de 120 km/h nu mai prinde in treapta a 5 a mam uitat pe la motor si am vazut ca sufla ceva foarte tare pe sub motor , mam uitat si era un furtun cam gros cu ulei pe el si spart , se intampla ceva daca il infasor in banda izoliera ??? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic numai ca nu o sa tina mult ca e presiune destul de mare acolo, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti idee cum poate fi scos I-ul metalic care vine dinspre intercooler spre furtunul gros de la EGR.

Furtunul gros are clema de prindere la vedere se da jos usor,dar cealalta clema dinspre intercooler e pozitionata cumva sub far.

Trebuie dat jos cu tot cu intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si o poza pentru a fi cat mai specific si in speranta ca ma poate ajuta cineva cu informatii.

1.Ce cod de piesa este furtunul din imagine

2.Pentru a monta furtunul clema din stanga pozei trebuie slabita.Din pacate nu am acces la ea.Imi poate spune cineva cum sa o desfac?

post-77207-0-41386900-1333313825_thumb.j

Modificat de mihai.1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pufff...cata mizerie acolo...

ce te tot chinui tu de fapt sa schimbi?acel furtun dintre tubulatura de plastic si intercooler?

reconadarea mea...sa iti fie mai usor la acces...si sa nu te chinui prea mult...dai bara si farul jos si ai spatiu berechet si o sa vezi si ce usor se trage in sus acea clema...

uite asa arata..sa iti dai seama mai usor...si unde am eu degetul...bagi ceva si tragi in sus...nu e nevoie sa o scoti de tot

post-14266-0-82100900-1333315229_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,bucata aceea metalica dintre cele doua cleme.Dupa cum vezi in poza la un capat clema nu mai prinde furtunul.

Clema stiam cum se scoate dar din pacate tot trebuie sa dau bara jos se pare.

Ma gandeam ca se pate pe sub masina sa eliberez clema.

O sa ma distrez ce sa zic :D.

Codul de piesa il stii cumva pt ca din ETKA nu prea am reusit sa-mi dau sema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

1j0145834A-pentru modelul cu colier...care al trebui sa il ai tu la motorizarea ta

1j0145834T-pentru modelul cu siguranta...care vad ca ai dar nu inteleg de ce:(

mai intreaba si la magazin cand te duci sa il cumperi sa fii sigur

lasa ca e cald afara ...daca ai mai dat bara jos pana acu...e floare la ureche...spor;)

oricum...ceva imi pare super ciudat...uite imaginea din program,pentru motorul tau,ATD unde se vede clar ca ar trebui sa ai coliere acolo...nu sigurante

post-14266-0-26106100-1333357260_thumb.p

si uite imaginea pentru ASZ si ARL care au sigurante cum vad ca ai si tu dar nu inteleg de ce...

post-14266-0-98922700-1333357347_thumb.p

SAU...cand ai facut resoftarea...ai pus si intercooler de ASZ...si implicit ai schimbat tubulatura?

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AXR nu ATD,am fost azi la reprezentanta ca aveau pe stoc si am luat furtunul 147 RON.

Mersi mult de ajutor si acum ramane sa ma distrez ca nu am dat niciodata bara jos :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, stie cineva daca se gaseste separat oring-ul pentru furtunul de turbo de la EGR ?

Da daca, ce cod are?

Multumesc.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul este 1J0145117L dar nu stiu sigur daca il gasesti separat

ne anunti daca il gasesti?si eu sunt interesat sa schimb absolut toate O-ringurile de pe traseul Turbo-EGR

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste la @volksman, pe comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu am cumparat setul de garnituri ptr tot traseul tur retur 130 lei toate 9 garnituri ( la midocar )

post-16436-0-67884700-1337880930_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.stie cineva cum ii spune la partea din plastic dintre cele doua furtune ce la intercoler pana la egr?la mine a frecat in fulie si sa gaurit.de aici imi scoete fum mult si nu mai are putere.cine ma ajuta cu denumirea sa stiu ce anume sa caut.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aceeasi problema am avut si eu.cand mi-a sarit prima oara furtunul dintre turbo si intercooler , mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie uzat.la prins inapoi dupa cara la cc-300 km a sarit iar.am mers iar la el si a constatat ca intercoolerul era imbibat de ulei (garnitura de la motor era uzata si pierdea ulei pe acolo).am schimbat garnitura, am curatat intercoolerul si de atunci merge superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti va rog sa ma ajutati...am nevoie de un furtun cel care intra in turbina..mereu e imbibat de ulei.la dezmembrari nu gasesc ...nu stiti pe cineva care are un furtunas? motor ATD 1.9.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Cum nu sunt prea tehnic aduc si eu o intrebare pentru masina din semnatura. E posibil sa fie off-topic dar nu am gasit un post mai potrivit.

Mergand la drum lung ieri am auzit un scurt buf iar masina a inceput sa dea in nas si motorul sa fie mai zgomotos. La sfatul unui mecanic am concluzionat ca de vina este ceva legat de intercooler si am continuat sa merg inca vreo 100 km (nici o eroare pe bord). Precizez ca la viteze mari masina a mers rotund,

A doua zi pe lumina am vazut ca era sarit furtunul de la intercooler si siguranta metalica de pe furtun e dusa (furtunul trebuie inlocuit). Cum in perioada asta nu prea poti sa faci rost de piese nu am avut alta alegere decat sa merg asa - masina a mers insa in pauze si a continuat sa dea in nas.

Ulterior, cand am accelerat mai tare (3000 ture) s-a aprins si eroarea motor in bord. Intrebarea este - e normal sa se aprinda eroarea, pot sa mai stric si altceva la ea daca mai merg?

Apreciez sfaturi - multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porni masina daca nu vrei o turbina noua, prin acel locde unde sa desprins pot intra mizerii , pietricele, etc si iti faci turbina varza...asta e doar una din posibilitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu..si cu furtunu si cu eroare in bord :) nu e bine sa mergi cu ea asa..depinde ce furtun...poti strica catalizatorul..ca scoate mult fum si etc..a patit o cunostinta la un ford..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul, da, clar are de patimit. Intra pietre la turbina? Ma indoiesc. Compresorul turbinei este in amonte de locul cu fisura, pietrele n-au cum s-o ia inapoi, impotriva curentului. Nici macar in admisia motorului nu vad cum ar putea intra praf sau pietre din moment ce presiunea din tubulatura este supraunitara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mangafaua

E normal, pentru ca, mai mult ca sigur este un furtun din tubulatura de admisie turbo, probabil eroarea stocata e legata de presiunea necorelata intre ce cere ECU si presiunea actuala din turbina. Daca umbli asa risti ca turbina sa aspire corp strain si sa se deterioreze in ea ceva. In caz ca te-ai pornit la un drum lung si nu ai de unde sa procuri acel furtun iti recomand sa il conectezi inapoi cu un remediu provizoriu, in caz ca nu esti plecat intr-o calatorie te sfatuiesc sa nu mai umbli asa cu masina pana nu schimbi acel furtun.

Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea,... corp strain care distruge turbina... Vorbiti fara sa stiti foarte bine despre ce vorbiti, sau sa cititi cu atentie ce a scris omul mai devreme

Ca un corp starain sa patrunda prin fisura tubulaturii si sa distruga compresorul, este necesar sa patrunda inainte de compresor. Logic dealtfel, ma gandesc... Ei bine, partea aia a tubulaturii nu este presurizata, adica aerul se gaseste acolo la presiune atmosferica, sau putin mai mica. Nu acolo s-a produs gaura in tubulatura, ca nu ar avea de ce sa plesneasca acolo, ca nu exista presiunea acolo. De altfel si el a spus ca fisura este langa intercooler.

Supraalimentarea apare dupa compresor, ca din aceasta cauza este compresor, sa comprime aerul. Tubulatura plesneste intre compresor si IC sau intre IC si admisia motorului. Pai daca aici presiunea din tubulatura este peste cea atmosferica, cum ar putea sa intre un corp strain, impotriva aerului comprimat de compresor care tinde sa iasa din tubulatura? Voua, la aspirator, va poate intra vreo piatra pe gaura de evacuare a aerului si sa patrunda in compresor/turbina sau cum s-o numi... si sa-l distruga?

CT91MOC a dat un raspuns pertinent, cel putin asa cred eu....

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles, multumesc de sfaturi.

Am ajuns la destinatie, si desi as mai fi avut nevoie de ea am tras-o pe dreapta. Sper sa reusesc sa fac rost de furtunul ala repede, o improvizatie nu prea tine, e presiune mare si il scuipa afara din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!