Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Mersi JustinTm. Saptamana asta ma duc la un alt mecanic care se ocupa cu asa ceva, am sa-i las masina acolo ca nu pot sta langa el. De schimbat tot asa am schimbat in ultimul timp cum spui tu, pana in 2500 cand e rece si 3000+ cand e cald. Problema a fost ca vreo 2 luni schimbam la 2000 ca era motorul rece, nu stiu unde am citit ca nu e bine sa-i dai peste 2000 cat e rece motorul...sper sa rezolv odata problema asta ca e enervanta rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam multe posturi offtopic.

Cand ai ocazia si e motorul bine incalzit si esti extraurban mai pleaca si tu intr-o depasire cu a-4-a de la 80 si te duci asa pana pe la 4000-4500 rpm brutal, daca faci cateva depasiri de astea pe luna ar trebui ca turbina sa se curete binisor asta daca nu e calaminata de tot. Eu ii dau talpa de asta de fiecare data cand am ocazia si deocamdata se simte bine nu ma limiteaza la viteza decat prudenta mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, un update...am fost cu ea pe tester si mi-a dat 3 erori nu mai stiu ce erau, oricum le-a sters...ce e mai important e ca sensorul de la temperatura motorinei se pare ca e bulit...imi arata temp motorina -24 grade, afara erau 8...si am inteles ca la alh e in pompa de injectie...la turbo nu mi-a dat nicio eroare...poate cum am turat-o mai tare de cateva saptamani incoace s-a curatat...si am fost cu ea de cateva ori in a 4-a cu testerul pe ea sa vad daca mai cade in bot si....nimic. interesant nu? sa fie de la pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva luni, postam in acest topic, prezentand o metoda de fixare a furtunului respectiv , cu ...soricei( coliere) din plastic. Azi , dupa 6-7 luni de la remedierea prin metoda respectiva, am avut surpriza de a mi se smulge furtunul respectiv, inca odata. Verificand legaturile am constatat ca atat cele 2 superioare cat si cele 2 legaturi inferioare s-au rupt pur si simplu. si asta nu din cauza unei functionari defectuoase a sistemului de alimentare cu aer ci datorita faptului ca legaturile/plasticul respectiv , si-a pierdut proprietatile. Astfel,colierele respective au devenit casante,,,, foarte casante ,,fara pic de reziztenta la intindere. Asadar, va sfatuiesc pe cei care ati optat pentru fixarea cu metoda "coliere plastic" , a respectivului furtun, sa verificati periodic fixarea lor, iar la cateva luni vor fi schimbate. Alternativa( la care ma gandesc si eu) ar fi o solutie definitiva. Spre exemplu, kit-ul lui Adiwhite, nu arata deloc rau,,, si pare facut pentru toata durata de viata a masinii Pentru cei care , nu aveti inca probleme cu respectivul furtun, va recomand sa.... aveti prin portbagaj, " soricei"..(in caz ca va lasa pe drum)..Numai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat pentru un prieten cu AXR kitul lui adiwhite, foarte amabil colegul nostru, a trimis imediat prin curierul solicitat de noi, cu plata ramburs. Kitul a ajuns bine sanatos, s-a montat deja pe masina, totul s-a potrivit perfect. Apelati cu incredere.

Multumim si pe aceasta cale pentru promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Iti multumesc pentru postul de mai sus si ma bucur ca totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

xcali_c : nu are nimic daca mai mergi asa o perioada, mergi mai turat cu masina,schimba undeva la 2500-3000 de rpm,poate se desfuda,daca nu cauta un mecanic bun si stai langa el, cand va curata turbina, sa fi sigur de asta, daca dupa curatare nu isi revine, poate fi debimetrul de aer,actuatorul blocat, sau chiar turbina irecuperabila:(

Cam multe posturi offtopic.

Cand ai ocazia si e motorul bine incalzit si esti extraurban mai pleaca si tu intr-o depasire cu a-4-a de la 80 si te duci asa pana pe la 4000-4500 rpm brutal, daca faci cateva depasiri de astea pe luna ar trebui ca turbina sa se curete binisor asta daca nu e calaminata de tot. Eu ii dau talpa de asta de fiecare data cand am ocazia si deocamdata se simte bine nu ma limiteaza la viteza decat prudenta mea.

Nu stiu in ce masura sfaturile date de voi sunt bune sau cel putin responsabile. Chiar daca turbina e infundata, brutalizarea motorului va duce mai degraba la uzura si mai pronuntata a lui decat la desfundarea turbinei. Curatarea sau schimbarea turbinei sunt singurele leacuri... Acuma fiecare face ce vrea cu masina lui dar mai bine sa nu ii convinga si pe altii la asemenea chestiuni.

P.S.bbogdanmircea Nu m-as mira daca vei mai schimba un furtun de turbo in urmatorul an. La ce presiuni+vibratii bagi in el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Fiecare face cum vrea, daca tu crezi ca masina e facuta sa mergi cu ea numai intre 2000 si 3000 de ture mergi asa...eu nu vad nimic periculos pentru o accelerare de la 2000 pana la 4000 de ture.

Dar sa nu ne certam degeaba.

Tu ai vazut cum si la cat se tureaza un motor diesel la ITP?

Acolo sa vezi vibratii mai ales ca motorul ala merge in gol saracutul.

Nu cred ca intr-un an se uzeaza furtunul ala pentru ca asta ar insemna o eroare grava de proiectare, dar sa zicem ca ar trebui sa dau iar 200 ron sa schim furtunul, decat sa curat turbina tot e mai bine.

Fiecare merge cum vrea, mie imi place sa ma duc in depasiri cateodata pana in 4000.

PS: Daca turbina e infundata si calamitata rau intr-adevar acceleratiile brutale n-o sa prea ajute cu nimic sunt de-acord cu tine, dar eu vorbesc de acest tratament ca pe unul preventiv care sa scoata calamina din turbina periodic si sa n-o lase sa se depuna acolo.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

saluatre !

O micaintrebare amsi eu la cunoscatori !

Jos la interculer am gasit cateava picaturi de ulei , mai precis la imbinarea furtunului care pleaca spre egr, si ajungeintrun final la mufa aceea cu siguranta de care se tot vb aici >

Problema si intrebarea este urmatoarea, este normal sa picure ulei pe acolo, se vede si o mica umezeala acolo in jurul furtunului, nu mare dar se vede , sunt semne de ingrijorare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o intrabare: am un golf 4 1.9 tdi, alh. Chiar sub capacul de plastic de pe motor este un furtun cotit care face legatura intre furtunul ala gros de la filtrul e aer si motor. la capatul care intra in motor ara o chestie rotunda si lata care intra in motor( are un stut care intra intr-un orificiu ). Imi poate spune careva, va rog, cum se numeste, ca ii spart si bandajat cu banda izolatoare si vreau sa-mi cumpar unul nou. multumesc anticipat.( cred ca are lagatura cu gazele din motor)My link

Modificat de golf_4_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crankcase ventilation cred ca ii zice in engleza.

Modificat de golf_4_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raduflorin1

Salut,

In w/e trecut am fost plecat din Bucuresti,am facut un drum de 400 de km,la dus masina a mers foarte bine,la intoarcere turometrul a facut figuri si a incetat partial sa funtioneze sau daca functiona nu arata real numarul de turatii de la motor.

Turbo nu s-a cuplat tot drumul de intoarcere.

Are vreo legatura turbo cu turometrul(implicit senzorul de turatie) ?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

cum adica turbo nu s-a cuplat tot drumul de intoarcere ?adica vrei sa mentionezi ca nu functiona?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Datorita postarii tale...am reusit si eu sa imi fac piesele de care aveam nevoi pentru furtunul de la EGR....toata smecheria ma costat 30lei ...Multumesc foarte frumos...Daca mai sunt doritori ..cred ca asi putea vb cu strungarul sa faca o serie completa de piese pt fixare furtun in EGR.

Nu iti fa probleme fumul il scoate de la furtun am patito eu.....si pierzi jumate din putere.....rezolva furtunul asa cum sa postat pe site...cu suruburi si flansa...si o sa ramai uimit de rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna , a o rugaminte la voi , vad ca multi aveti probleme cu acel furtun care intra in EGR azi mi-a sarit in mers mi s-a rupt una dintre clemutele acelea se tocise si merge ca o troaca tot cu suturi e vorba de un Golf 4 AXR din 2004 1,9 TDI , sant din apropiere de Brasov ma puteti indruma unde sa pot gasii acel furtul buclucas , sa fie calitate si pret bun , va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am pus si pozele cu kitul complet gata de livrat

pentru detalii ma gasiti la adresa de mail data mai sus si la numarul de telefon 0767762048

Acesta este o rezolvare durabila pentru cei cu motor axr !!!!!! nu trebuie sa mai cumparati acel furtun de aprox 300 de ron

Kitul este la pretul de 70 de ron + taxe curier ,

pana acuma am vandut destul de multe si toti au fost multumiti , si colegi nostri au vazut ca din partea mea este seriozitate . Attached thumbnail(s)

  • post-82285-0-79395200-1295616920_thumb.jpg
  • post-82285-0-88521700-1295616930_thumb.jpg
  • post-82285-0-57038800-1295616942_thumb.jpg
  • post-82285-0-88710400-1295616963_thumb.jpg
  • post-82285-0-93261500-1295616978_thumb.jpg
  • post-82285-0-29624600-1295616993_thumb.jpg
  • post-82285-0-83791100-1295617003_thumb.jpg
  • post-82285-0-75233700-1295617015_thumb.jpg
  • post-82285-0-28702800-1295617026_thumb.jpg

post-82285-0-29045300-1297085246_thumb.jpg

post-82285-0-01685300-1297085254_thumb.jpg

post-82285-0-85743100-1297085260_thumb.jpg

post-82285-0-99224400-1297085267_thumb.jpg

post-82285-0-04312500-1297085275_thumb.jpg

Modificat de adiwhite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am si eu o problema la turbina.(Cred) Am fost pana la cluj si cand mam intors akasa asa dintro data a inceput sa suiere turbo.Masina merge insa nu mai are puterea ce o avea...trage dar nu ca inainte.intre 1500 si 2000rpm suiera foarte tare...peste 2000rpm nu mai suiera aproape deloc!Ati putea sa-mi spuneti ce ar putea fi?(1.9TDI 131cp) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Verifica axul turbinei sa nu aiba joc.Daca are joc mare si suiera turbina atunci va trebui schimbata/reconditionata turbina.Daca doar fluiera si e ok turbina atunci deocamdata nu trebuie sa-ti faci griji.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu-mi fac griji ca el face ca avionu...suiera foarte tare :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru masina din semnatura imi poate spune cineva ce cod de piesa are partea(furtun) metalica de sub farul din dreapta si este pe traseul intercooler egr.

E un fel de I care are in ambele parti urechile metalice care se tot tocesc.

Este indicat sa inlocuiesc si clemele metalice cu care se prind furtunele si garniturile?

E cumva asta 1J0 145 834 T?

Modificat de mihai.1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai furtunu nu vine si cu garnituri?

daca nu..ar fi indicat sa iei si garniturile sa le schimbi si daca ai buget ia si sigurantele cu toate ca alea nu ar avea cum sa se slabeasca sau sa nu prinda bine...

o zi buna...btw..cat dai pe furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi trebuie 2 unu 285 si unu 150.

Funny nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

da...foarte...nu inteleg de ce au asa scoruri...care e ala mai scump?cel dinspre egr sau cel dinspre turbina...?

presupun ca ai probleme cu cele care intra in intercooler nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cel din EGR ala de 285

Si cel in forma de I din intercooler spre egr. am tras eu concluzia din etka ca ar fi codul ala de piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!