Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Astazi am rezolvat si eu...furtun nou plus siguranta noua...scos cel vechi care era prins in holtzsuruburi...total 300 ron cu tot cu manopera.

Daca sunteti interesati de un furtun de AXR cu urechiusele uzate si 2 gauri mici in capat dar in rest in stare perfecta dati va rog un pm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!!

Am un VW Golf 4 TDI , 2003, 101 CP, si aseara mi-a iesit un furtun de la turbina (cred). Nu mai are putere masina, si scoate un fum la 2000 rpm. Am ridicat capota si am gasit furtunul iesit, dupa care l-am introdus la loc. Pe urma cand am accelerat brusc si a aruncat furtunul de tot. Este un furtun gros in partea stanga sus al motorului. Devreme ce il arunca cred ca este presiune in furtun. I-mi poate spune cineva la ce pret e un furtun, iar i-mi iese din turbina acolo pe la furtun putin ulei. Pot umbla cu masina pana cumpar furtun? Am incercat si nu am reusit sa fixez furtunul inapoi!

Sal, eu am un astfel de furtun aproape nou, am cumparat cu 150 Ron, daca esti interesat da-m un mail si iti trimit cateva poze. lemhenyib@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva de unde as putea cumpara un asemenea furtun la un pret rezonabil.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

...citesc acest topic de vreo 4 luni, de cand am avut probleme cu furtunul respectiv. Am vazut si variantele "estetice" si cele practice. O medie a celor 2 variante am aplicat si eu:

- am demontat furtunul respectiv

- in partea de sus si jos a gulerului metalic , am pilit 2 santuri cu o latime de aproximativ 2 cm, dupa care am folosit smirgel de granulatie mica pentru asperitati( motor AXR, pt. ca am inteles ca la alte tipuri , cei 2 dinti de fixare sunt dispusi altfel)

- am folosit un colier din plastic pe care l-am pozitionat pe diametrul furtunului, in spatele gulerului din aluminiu

- alte 4 coliere din plastic le-am folosit pentru a fixa furtunul de corpul EGR ( 2 pentru sus si alte 2 pt. jos. Mentionez ca initial am folosit un singur colier pentru fiecare legatura, iar la cateva ture imi arunca furtunul afara, rupand colierul)

-am strans complet cele 5 coliere si....am aproape 15.000 km de cand nu am mai "vizitat" zona respectiva... Va doresc succes, iar adeptilor "esteticului" le transmit ca mi-as dori sa am atata timp pentru asemenea lucrari laborioase. S-a rezolvat totul fara strung, fara flanse, fara aluminiu, gauri si filete,,, si sa de-a naiba sa spuna unul ca nu ARATA BINE!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care vreti sa cumparati furtunul eu va recomand sa intrebati la reprezentanta. Dupa cum spuneam eu l-am gasit pentru AXR la 200 de ron, pe cand la alte magazine era de la 280 in sus, in alte parti chiar era si 450.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei cu AXR.

Am avut aceiasi problema. Am mers la srot si n-am gasit nicicum furtun de AXR. Am incercat de mai multe ori si degeaba. La ultima vizita facuta in acest scop am luat si furtunul cu mine, si am gasit unul de alt model mai lung, cu aproximativ aceiasi curbura si exact acelasi diametru. L-am achizitionat pe loc cu 30 lei am mers acasa L-am scurtat si umblu cu el de vreo doi ani fara probleme. Mentionez cva al meu avea doar urechile uzate, si ca l-am gasit la srot intr-o gramada de multe, multe modele de furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema si am gasit acel furtun la reprezentanta in brasov la pretul de 238 ron.la alte magazine era mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. find vorba de furtune la turbo, egr, am o problema. Am un golf 4 tdi 101 cai din 2001 nu am probleme doar ca la peste 120 de km/h nu mai trage pana in 120 trage ok si cum depaseste 120 gata nu mai trage, motoru nu se opreste sau alte cele. Am bagat-o pe vag dar tot ce se zice ii ca are ceva eroare la presiune atata si nimeni nu imi zice mai mult dute cu ea mai turata etc, normal schimb undeva la 3000 de rot,

Ma puteti ajuta cumva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e limp mode ce zici tu acolo adica ti se blocheaza paletii la geometria turbinei si nu mai baga presiune destula. Este un topic dedicat vezi pe acolo, nu prea ai treaba cu furtunul de la EGR, probabil ai nevoie de o curatare la geometrie turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am avut si eu aceiasi problema cu furtunul de presiune de egr am citit acest forum , care mi-a fost de mare ajutor

Asa ca am facut flansa la strung cu 2 distantiere si 2 bara filetata am rezolvat problema .fffff simplu tinand cont ca am o activitate care se ocupa cu asa ceva.

o sa incerc sa pun si niste poze , si o sa vin si cu o mana de ajutor pentru colegii mei.

Cine are nevoie de flanse sau de tot kitul ma puteti gasi la adresa de mail Buruianaady@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am pus si pozele cu kitu pus pe masina si o sa pun zilele urmatoare cu kitul complet gata de livrat

pentru detalii ma gasiti la adresa de mail data mai sus si la numarul de telefon 0767762048

post-82285-0-79395200-1295616920_thumb.j

post-82285-0-88521700-1295616930_thumb.j

post-82285-0-57038800-1295616942_thumb.j

post-82285-0-88710400-1295616963_thumb.j

post-82285-0-93261500-1295616978_thumb.j

post-82285-0-29624600-1295616993_thumb.j

post-82285-0-83791100-1295617003_thumb.j

post-82285-0-75233700-1295617015_thumb.j

post-82285-0-28702800-1295617026_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Sunt nou pe forum,asta e primul meu post:).Sunt si eu intr-o dilema:vreau sa cumpar un

vw bora 1.9 tdi ALH din 2002 si nu sunt sigur daca este ok..Masina costa 4500 euro si pe langa mici probleme de aspect la interior,mai are furtunul dintre intercooler si turbina sarit(are o ureche rupta).Am incercat sa-l pun la loc dar a sarit destul de repede.In timpul in care a fost conectat masina scotea foarte mult fum negru ceea ce m-a pus pe ganduri.Se poate sa fie turbina pe duca?Cum pot verifica daca e totul in regula si cu injectoarele si cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce tip de motor este instalat kitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot decat sa ma bucur pentru ca si eu am AXR si am cumparat si instalat furtun nou pana la urma.

Cand o sa se uzeze si dintii acestuia din cauza vibratiilor este clar ca o sa apelez la tine pentru acesta solutie care pare fara moarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot spune la aproape 6 luni dupa ce am schimbat furtunul de la intrare in EGR este urmatoare chestie: nu mai am pierderi de ulei si nici consumul de ulei nu mai fluctueaza.

Atata timp cat am avut furtunul prins aiurea si pierderi de ulei pe acolo am avut un consum de ulei destul de fluctuant adica mi s-a intamplat sa consume 0.5 litri la 5000 de km sau deloc la 5000 de km in functie de mersul masinii.

De cand am schimbat furtunul cu unul nou si etans si am facut si schimbul de ulei cu aceeasi ocazie pot sa spun ca am mers mai mult tare decat incet adica viteza medie inafara localitatii peste 120 si depasirii cu a 4-a pana la 120-140 chiar si in aproape 10000 km uleiul daca a scazul cu 1 mm pe joja.

Parerea mea e ca din cauza ca furtunul nu era etans la intrarea in EGR se crea acolo o pierdere de presiune care aspira cumva ulei din baie. Nu e o concluzie sigura dar alta explicatie nu pot sa am, avand in vedere ca folosesc exact acelasi ulei si nu am mai umblat nimic la motor inafara de schimbarea acelui furtun.

Speram sa tina cat mai mult si sa mearga la fel fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si niste poze cu kitul , pentru alte tipuri de motoare am nevoie de dimensiuneile suruburilor originale

post-82285-0-29045300-1297085246_thumb.j

post-82285-0-01685300-1297085254_thumb.j

post-82285-0-85743100-1297085260_thumb.j

post-82285-0-99224400-1297085267_thumb.j

post-82285-0-04312500-1297085275_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am o mica problema.am o bora 1.9 tdi 115 cp ajm.turbina mea scoate un sunet ciudat parca scartie cand o calc in jur de 2000rot/min si peste 2000 si nu prea am idee ce poate sa aiba.apropo imi baga ulei in intercooler prin furtunu de la turbina.astept o parere.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti cam trebuie alta turbosuflanta, daca ti se aduna prea mult ulei in intercoler poti sa spargi motorul, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la golf...in viteza a 4-a pe la 3200 rpm imi cade in bot ca sa zic asa...si nu se mai aude sunetul de la turbo...mai mult de 120-125 nu merge nicicum...daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine si daca o turez iar in depasiri de ex. iar imi face figura...ciudat e ca nu face tot timpul...am inteles ca trebuie curatat turbo, egr...sau poate fi si altceva...daca o turez in vitezele 1 si 2 nu are nimic, ma duc cu ea si in 4000 rpm si nu pierde puterea, am patit doar in a 4-a si poate in a 3-a da nu cred...de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste Limp Mode si e o problema bine cunoscuta. Da un search pe forum si o sa afli mai multe informatii. Trebuie curatata turbina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun...ms de raspuns, m-am si documentat...dar mai am 2 intrebari... 1.am dus-o la un mecanic care a zis ca mi-a curatat egr si turbo la ea dar face in continuare asa...se poate sa nu fi curatat bine turbo? si 2. ce se intampla daca nu ma duc cu ea la curatat, sa zicem ca nu l-a curatat bine si eu nu ma mai duc cu ea are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xcali_c : nu are nimic daca mai mergi asa o perioada, mergi mai turat cu masina,schimba undeva la 2500-3000 de rpm,poate se desfuda,daca nu cauta un mecanic bun si stai langa el, cand va curata turbina, sa fi sigur de asta, daca dupa curatare nu isi revine, poate fi debimetrul de aer,actuatorul blocat, sau chiar turbina irecuperabila:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!