Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Multumesc pe aceasta cale colegului Lawrentzyu_86 care la putin timp dupa ce am scris postul de mai sus mi-a trimis un PM in care s-a oferit, dezinteresat, sa imi confectioneze dispozitivul de mai sus. Chiar a doua zi "lucrarea" a fost terminata si predata unui prieten de-a meu care sta in Bucuresti - cand vine acasa in Bistrita am s-o montez pe masina si am sa fac si niste poze.

Mentionez ca Laurentiu a facut acest gest din spirit de colegialitate, cu greu a vrut sa accepte o suma simbolica, doar contravaloarea materialelor folosite si a cheltuielilor. Sa zicem asa, pretul a fost mai mult decat corect, desi de multe ori ajungi in faza in care ai da oricat numai sa gasesti pe cineva care vrea/poate sa te ajute.

Ii multumesc inca odata si public, e un sentiment placut sa stii ca mai exista si oameni saritori printre noi. Sper sa vina ziua in care sa ma pot revansa fata de el.

:icon_thumright: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut o problema similara cu un furtun care intra in intercooler (am intercooler mare la motorul ARL) si mi se parea ca nici nu mai tragea foarte bine masina , consumul mi se parea prea mare, ca sa nu mai spun de zgomot si de petele de ulei pe care le lasam in parcari. Dupa ce am amanat schimbarea furtunului vreun an, saptamana trecuta am fost la reprezentanta din Constanta si l-am comandat. Acum masina trage mai bine si sper sa vad ceva imbunatatiri si la consum. Furtunul a costat 170 lei si la montat m-a ajutat un coleg de serviciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare am un golf 4 1.9 tdi model axr si pierd ulei pe la turbina ,este acolo o gaura si arunca ulei de ce oare ? adaug si o poza

post-53524-1270385481_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine EGR este murdar de ulei, dupa un anumit nr de km e normal sa mai scape ulei, toata chestia este sa nu complctezi mai mult de 1l la 10000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
Salutare am un golf 4 1.9 tdi model axr si pierd ulei pe la turbina ,este acolo o gaura si arunca ulei de ce oare ? adaug si o poza

In primul rand daca ai motor axr, nu cred ca ai 90 de cai putere.

Pe unde ai vazut picaturi de ulei din poza respectiva, este normal, fiindca acolo este EGR, sistemul de recirculare a gazelor, iar prin acel orificiu apare condensul gazelor si vaporilor de ulei care se recircula.

Situatia este identica si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ca nu arunca mult ulei cam 50 gr la 15000 km am pierdut si este normala chestia asta ,masina are 100000km eu am luato la 84 de mi se poate remedia cumva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati-ma va rog mult cu o poza in care sa fie identificat furtunul de alimentare cu motorina la intrarea in pompa de injectie ...

va rog mult !!!

am masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ce motor?

PS: acum am vazut, AXR(131? tunat sau ASZ?), deci fara pompa de injectie

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor?

PS: acum am vazut, AXR(131? tunat sau ASZ?), deci fara pompa de injectie

e "tunat" :) ... cunostintele mele in mecanica sunt de 0.001% :) am incercat sa explic si eu dupa cuvintele mele dar daca primesc indicatii le iau in considerare .. si pana la urma care e treseul furtunului ? cum il pot identifica .. ca pana la urma asta voiam sa aflu "traseul furtunului" care duce motorina pana la destinatie .. ma refer la drumul care e observabil cand ridici capota .... inca mai astept un raspuns :)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,am o problema destul de grava si din pacate nu mi se permite sa deschid un topic,care sa imi poata fi de folos(in acest fel nu inteleg utilitatea unui forum),asa ca sunt nevoit sa postez pe unde gasesc discutii apropiate de problema mea.

Se pare ca mi-a picat turbina(iese foarte mult fum alb pe esapament,chiar si ulei,turbina nu se mai cupleaza),am un golf 4 1.9 tdi 131 cp motor ASZ,v-as fi foarte recunoscator daca ma puteti ajuta sa aflu ce fel de turbina am(cod,serie) si care ar fi turbinile ce s-ar potrivi la acest motor,pentru ca vreau sa caut una second,iar pe cea de pe masina inca nu am dat-o jos.

Sincere multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Furtunul care iese din IC si aduce aer la turbina are un f mic joc, sau mai bine zis intra-iese f putin din admisie, dar pare etans pt ca daca il fixez cu mana indesand-ul bine se impinge destul de greu. De asemeni am vazut ca e un pic umezit de ulei, o pelicula subtire pe interior. Sa incerc sa il fixez mai bine sau il las asa? Pelicula de ulei ma gandesc ca e in limite normale.

post-17144-1275038613_thumb.jpg

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! @Aditu : Vezi daca nu sunt tociti pintenii de pe camasa de metal a furtunului (sunt 2 pinteni pe care vine siguranta). Daca nu sunt tociti atunici nu trebuie sa-ti faci griji ca are furtunul un pic de joc. Eu am schimbat acel furtun (cu unul nou) si tot avea un pic de joc. Am pus totusi niste silicon rosu pentru a se fixa mai bine si sa nu se toceasca pintenii din nou de la vibratii. Un pic de ulei este normal sa apara in zona aia.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
bbogdanmircea

Cat mai costa un furtun de asta ptr 1.9 TDI (de nou?).

Pana la urma este buna solutia cu acea flansa?

Eu mai curat din cand in cand ce se mai scurge pe acolo si merg tot inainte, alte probleme nu am mai avut de-atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam un joc mic de 1mm. Fixist de fel, nu am vrut sa aiba ocazia sa isi faca joc mai mare.

L-am combatut cu 3 coliere de plastic (soricei): 1 mai mare si mai sanatos la capatul furtunului strans fara sa exagerez, si 2 mai mici (bagati dinainte sa il strang pe cel mare) pe sub urechiusele de la admisie (pe langa siguranta) si pe sub colierul mare. Apoi am strans gradual colierul mare, si apoi la fel si pe cele mici.

Rezultatul: deocamdata nu a mai miscat nici acel milimetru si nu mi-am batut capul prea mult. Daca vrea cineva o poza... :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am inteles cum ai facut pe acolo...dar o poza face cat o mie de cuvinte stii cum se spune.

Cand revin din vacanta peste 2 saptamani o sa fac si eu o poza la mine si o sa incerc sa remediez aceasta problema.

Intrebarea mea daca cumpar acel furtun de nou si il inlocuiesc o sa rezolv problema si nu o sa mai curga 100% ? Sau mai sunt si alti factori care pot sa influenteze acele scurgeri?

De asemenea am posibilitatea sa manufacturez orice tip de flansa coliere cu care sa prind acolo acel furtun, dar pana la urma pe ce principiu ar trebui sa stea el fixat acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la alte modele nu exista acele urechiuse mici prin care am bagat eu cele 2 coliere mici albe. Dar poate merge pus si acolo un alt colier mare similar cu cel de pe furtun.

Eu pe furtun am dat si cu putina banda izolatoare textila ca sa evit situatia in care colierul de plastic ar freca pe furtun si l-ar roade.

post-17144-1279876121_thumb.jpg

post-17144-1279876183_thumb.jpg

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la masina mea un golf 4 motor ASZ am facut alta jmecherie

in locul unde se prinde siguranta am bagat doua autofiletante si am luat un pic la polizor din ele si arata exact ca clema de prindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asa sunt la mine doua holtsuruburi si normal ca tot curge pentru ca nu tine capatul de la furtun perfect presat de buza de la EGR sau ce e acolo...

Cum se scoate acel furtun se scot sigurantele exista vreun pericol?

As vrea sa-l dau jos sa vad daca e gaurita si buza de la EGR in cazul meu si ce s-ar putea face...oricum scurgerile le-am verificat astazi si sunt infime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

normal pe acel furtun exista o garnitura...daca acea garnitura este buna..nu ar avea voie sa iasa nimik pe acolo chiar daca are putin joc...la voi tind sa cred ca pierdeti vapori de ulei prin gaurile facute de holsuruburi..

cititi putin inapoi..si va veti lamuri:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

nu nu curge pe la holtzsuruburi ptr ca gaurile de la acestea sunt date in partea de sus...curge pentru ca nu sta perfect lipita marginea de la furtun aia de metal de buza de la EGR si se mai preling pe acolo vapori de ulei.

nu e ceva de speriat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as avea un sfat pt voi si anume sa anulati sistemul de recirculare a gazelor nearse. In urma cu 1 luna am umblat la turbina pt a o curata si cand am dat jos galeria de admisie m-am speriat ce am gasit acolo. De jur imprejurul gaurii de la galerie aveam depuneri de mal(gaze nearse, vapori ulei, calamina) de vreo 2 degete si nu exagerez. Deci admisia era sugrumata. Ca si solutie se poate realiza cu ajutorul unui furtun de dacie si o garnitura cilindru tot de la dacie. Daca va intereseaza revin cu alte date. Numai bine.

@bbogdanmircea vad ca esti din iasi daca vrei ia nr meu de tel din profil si ne intalnim sa iti arat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Te rog citeste si aici in legatura cu EGR:

http://www.myturbodiesel.com/1000q/egr-sys...logging-TDI.htm

Stiu prea bine ce rol are acesta dar eu prefer totusi sa ard gazele alea pline de ulei si alea alea decat sa le scot in atmosfera. Poate n-o sa slavez eu planeta dar eu cred ca e mai bine asa.

Banuiesc ca si la mine tre sa fie galeria de admisie plina de mazga, dar poate o s-o curat in viitor.

adi_cioby poate ne intalnim dar dupa 10 august cand revin din concediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu stiu daca au scazut preturile, ele difera imens de la un dealer la altul sau unii colegi isi dau doar cu presupusul, dar la Autoworld Cluj un furtun de turbo costa 232 de ron si NU 350 iar siguranta nu costa in niciun caz 10-15 lei ci 2 (!) ron! Stiu asta fiindca ieri le-am achizitionat eu.

Consider ca pentru colegii ce nu detin aptitudini tehnice este solutia cea mai buna.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Daca nu e cu deranj poti sa-mi trimiti si mie codurile de la furtun si siguranta ca sa fac si eu o intrebare pe aici prin Iasi sa vad cat costa?

Aveam un ETKA dar nu mai mergea VIN search-ul si l-am sters.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!