Jump to content

Fenomen Natural La Polo?


Syv
 Share

Postare recomandată

Salut!

Poate ma ajuta cineva cu urmatorul fenomen.

Acum o luna de zile, din senin, cand am pornit masina mea - Polo Happy 1,2 - a inceput sa tremure intr-un mod ingrozitor, indicatorul de probleme la catalizator s-a aprin pe bord si chiat daca apasam pedala de acceleratie la maxim abia se misca.

Norocul a fost ca eram relativ aproape de service si cu chiu cu vai am reusit sa o duc pana acolo.

Bun! Am lasat-o in service la Euro Tehno Group. A doua zi era gata.

A facut condens pe bobina mi-au spus cei de la service - i-au curatat bobina si i-au facut upgrade la softul de motor ca aveam o versiune mai veche. :icon_thumright:

Mi-am zis ca se mai intampla si am plecat.

Dupa o luna din nou aceiasi problema. De data asta am suit masina pe platforma pentru ca eram prea departe.

Din nou acelasi diagnostic.

Mi s-a spus ca se intampla frecvent si ca este un fenomen natural. :offtopic:

Voua vi s-a intamplat asa ceva?

Aveti idee ce se intampla de fapt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt un expert in domeniu, dar parerea mea e ca nu ceva normal...Uite, masina mea e din 2003 si are 195k km la bord...dar nu mi-a facut niciodata asa ceva. Daca e cineva mai priceput, poate sa ma contrazica, dar eu nu cred ca e normal sa faca asa ceva. In schimb, sunt patit cu service-uri la care ti se spune ca "e normal" ca masina ta sa se comporte anormal..probabil sunt incapabili sau nu vor sa gaseasca (virgula) cauza defectiunii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat...du-te la nenea bebe la capatul lui 19 in pitesti, urci pe stradutza aia in sus , si faci pe a doua strada la dreapta. te pune pe tester, iti spune ce are... te ajuta cum poate... e de treaba tipul si finutz. doar ca e cam ocupat. te porti frumos cu el (evident) si te ajuta el cumva. "evident" nu inseamna bani sau spaga :offtopic: Bani nu iti ia decat pe ceva concret si preturile sunt mult mai corecte decat la euro tehno group

Bafta!

daca vreim nr lui da un PM si ti-l dau sa vb cu el sa faci o programare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Ai spalat cumva motorul inainte de aparitia defectului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spalat cumva motorul inainte de aparitia defectului ?

Nu am spalat niciodata motorul. Masina e in garantie pana in mai.

Si din cauza asta nici nu pot apela decat la un service autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana iti expira garantia iti zic ca e un fenomen natural... iar cand o sa te duci la iei din mai incolo, cand nu mai ia garantie or sa iti zic ca e ceva grav si or sa iti cam ia banii :) sper sa nu fie asa, dar cum traim in Romania...sunt sanse

dupa ce expira treci pe unde ti-am zis eu mai sus daca persista problema. nu ai ce pierde. pt tester si diagnosticare nu iti ia nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu am cam aceiasi problema de o vreme.Cand pornesc motorul cateodata, la rece, tremura rau (cred ca merge in doua pistoane). Am pus testerul pe ea si problema e"rateu la cilindrul 2", prima data si a doua oara la fel.

Am desfacut si verificat cam toate ce se puteau verifica si am ajuns la o concluzie >BENZINA< proasta.

Problema asta am patit-o de doua ori, iar zilele astea a mers fara probleme.

Ideea ar fi sa merg asa pana se termina benz. din rezervor si dupa aceia schimb peco si pun si o benzina superioara.

P.S. masina asta e foarte pretentioasa la benzina. Bafta!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

am rezolvat problema. Dupa 3 drumuri la Euro Tehno Group, din care unul pe platforma.

Era injectorul de la cilindrul 2.

Bineinteles, dupa ce le-am spus eu de doua ori ca e ceva la injector si ca nu e nici un fel de "fenomen natural".

Iar eu nu am nici un fel de cunostinte de mecanica.

Multumesc mult pentru ajutor!

Va tin la curent - daca or sa se mai intample asemenea "fenomene naturale"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

am rezolvat problema. Dupa 3 drumuri la Euro Tehno Group, din care unul pe platforma.

Era injectorul de la cilindrul 2.

Bineinteles, dupa ce le-am spus eu de doua ori ca e ceva la injector si ca nu e nici un fel de "fenomen natural".

Iar eu nu am nici un fel de cunostinte de mecanica.

Multumesc mult pentru ajutor!

Va tin la curent - daca or sa se mai intample asemenea "fenomene naturale"!

Sal.Si zici ca ai rezolvat problema?Cum?A schimbat injectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ! Am avut aceiasi problema.

Verifica:

1. Injector.

2. Bujie.

3 Bobina cap bujie.

Faci asta cel mai usor inversindu-le pe rand, intre cil .1 si 2. apoi cand apare problema pui pe tester sa vezi daca s-a mutat eroarea in cil .1

Important : verifica sa nu ai contacte corodate pe injectoare, lucru care duce in timp la busirea calculatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am avut cam aceiasi problema....la service au zis ca e injectoru dar pana la urma mi-au schimbat si chiulasa si injectorul, chiulasa au schimbat-o pt ca avea un "defect"...nu se facea calumea ungerea din cauza unui canal sau a unei gauri ...ma rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Syv eu am patit acelasi lucru, doar ca am 44.000 km, cei de la cardinal au spus pur si simplu ca ar fi bobina de pe cilindrul 3, nici ei nu erau siguri. Au schimbat o si dupa o saptamana aceiasi problema, acum au dat vina pe un senzor (G61, batai motor), au curatat si clapeta de acceleratie. Seara cand am pornit masina la ei in parcare iar s a aprins martorul in bord, dar nu mai tremura. Rezolvare a fost pana la urma schimabrea benzinei.(aprox 1 an am alimentat de la Rompetrol, acum am trecut pe petrom) Acum nu stiu ce sa zic care a fost problema, momentan merge ok masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am avut problema asta. Exact aceleasi simptome. De doua ori. Masina tremura haotic, motorul nu tragea deloc sau eventual se oprea. Martorul galben "engine" aprins in bord. I-am dat "restart" de vreo 4-5 ori am turat-o cat s-a putut si tot n-a vrut. Apoi am luat laptopul sa citesc eroarea cu VAG-com-ul si mesajul era ceva ceva de genul "Fuel Trim: System too Lean". Am facut o pauza de 15-20 minute jucandu-ma cu laptopul si la urmatoarea incercare si-a revenit, mergea in parametrii.

A doua oara dupa vreo 2000 km tot la fel. Acelasi comportament. De data asta nu aveam laptopul la mine. Am lasat-o 15-20 minute si iar si-a revenit. Pt ca nu am sters eroarea cu Vag-comul a ramas aprins martorul in bord. Totusi s-a stins singur dupa cateva saptamani.

Nu stiu sigur ce are dar banuiesc ca ar fi un injector infundat.

Cum sunt solutiile astea de curatat injectoare? Sunt bune? Daca da ... care?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 18 000 cu ea si nici nu am auzit de probleme, insa mai mult ca sigur, chestiile astea se intampla de la benzina proasta!

Concret: de cand am luat masina, alimentez numai cu Efix 95 de la Rompetrol;

Intr-o buna zi, eram grabit si am alimentat de la MOL Statia locala si dupa vreo 3 zile, dau sa plec cu ea dimineata...porneste si poc...se poreste. Din nou dau cheie, porneste si se opreste! Strecor 2 injuraturi printre dinti (mai ales ca ma si grabeam in dimineata aia...ca un facut, nu alta :) ) si apoi incerc din nou..de data asta nu se mai opreste. Plec repede si fac plinul de la Rompetrol si de atunci nu am mai avut nici o problema cu pornirea!

Concluzia...benzina proasta!

Bine..eu merg si multi km pe luna si nu cred ca are timp sa se depuna vreo mizerie pe injector!

@gre - orice solutie de curatat injectoare la masinile pe benzina este buna. Faci plinul si pui un flacon intreg. Eu unul am folosit ce am gasit in statiile Rompetrol!

Modificat de claudiu slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca tu folosesti Efix de la Rompetrol si mai pui si solutie de curatat injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

si eu am aceleasi simptome,prima data cand mi s-a intamplat am schimbat benzina,

alimentam numai de la Mol, am folosit si solutie de curatat injectoarele, si se parea

ca merge OK,doar ca in ultimul timp folosind aceeasi benzina a inceput sa mi se intample iar...

stie cineva vreun service in zona militari la care sa ii fac un test si poate si o revizie la

preturi rezonabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca tu folosesti Efix de la Rompetrol si mai pui si solutie de curatat injectoarele?

Nu am pus nici o solutie de curatat injectoare si de cand am cumparat-o si pana am vandut-o, si cu unele exceptii, numai de la Rompetrol vedea benzina!

In afara de problema expusa mai sus de mine, nu am avut nici un fel de problema cu pornirea, mers in 2 cilindri...sau altceva!

Acum...alta problema si mai mult ca sigur nu cred ca este de la benzina si anume: my brother are un Polo asemanator cu cel pe care l-am vandut si are probleme cu pornirile. Mai precis ...dimineata..merge ca Dacia cu carburatie la prima cheie, apoi normal. A fost la service si se pare ca exista o problema de soft cu motoarele de 1.2 generatia mai noua (>2006+ si la Fabia 1.2 htp). Nurvil Vl., cica au trimis o masina in DE ca sa se lumineze inginerii germani de naiba face asa! Nici un update pana acum!

Sorry de raspunsul cu intarziere, insa m-am multat din aria asta!

Modificat de claudiu slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am fost cu masina le service, si tot ce au gasit cu probleme a fost clapeta de acceleratie care avea niste depuneri , au curatat-o si acum totul este ok, nu se mai ineaca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

acelasi fenomen bizar la toata lumea... si la mine dealtfel.Dupa 8 drumuri la iasi m-am lamurit singur la -22 de grade celsius.... am inversat injectoarele si i-am scos mufa in mers la injectorul suspect cind a pornit in 2 cilindri.vara nu face probleme asa ca nu va amagiti ca merge ok. cind e cald,intr-adevar merge .stati sa vedem la iarna... benzina e de vina. depunerile blocheaza electrovalva injectorului si atentie...daca la oprire ramine in presiune va porni fara probleme a doua zi.Daca nu.....astia de la service s-au certat cu mine 2 ore in loc sa imi rezolve problema.ii interesa mai mult sa afle de unde stiu io ca e defect inj. nr.2,ca ei ziceau si de 3....ca asa arata testeru'....al naibii tester!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma confrunt cu aceleasi simptome in ultima vreme, la relanti motorul se misca de parca ar fi diesel si uneori chiar mai da sa cada turatia si apoi isi revine.... mentionez ca dupa demarare dimineata vreo 10 metrii nu o ia din loc cum ar trebui iar daca o accelerez mai sanatos o "da in nas". dupa cei 10 m masina accelereaza normal. la prima vedere ar putea fi urmatoarele probleme: bujii, bobina de inductie, clapeta de aer. la scanarea cu vag com mi-a dat eroare la unu din cinlindrii, urmeaza sa vedem ce nu functioneaza corect. oricum benzina proasta afecteaza masina f mult, acum 2 ani cand am adus masina de afara nici nu auzeai motorul la ea, acum face ca un diesel. oricum azi ma duc la mecanic sa-si dea si el cu parerea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Eu am un Polo 1.2 din 2006 luat de nou. la 18000 km a inceput sa mearga in doua pistoane...tremura foarte rau. am mers la PBN si au zis ca e bobina de inductie. desi au schimbat bobina masina tremura la relanti. la un an dupa ce au schimbat-o mi s-a aprins iar martorul. iar am dus-o si acelasi lucru au zis: bobina de inductie. au schimbat-o din nou...pe acelasi cilindru acelasi tremurat.

Dupa 3 zile iar s-a aprins martorul. m-am dus din nou la ei si la testul motor a iesit ca e chiulasa care trebuie schimbata.

mentionez ca prima data era inca in garantie iar acum nu mai e. sunt curios cum o sa se termine treaba asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!