Jump to content

Dsg Si Autohold


d-rive
 Share

Postare recomandată

Cand am luat eu masina in 2008, retin ca venea standard la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa. Cred ca, de fapt, se facea un amestec de termeni. Am apelat la Gogu' si iata ce-am gasit:

Auto Hold function

The Auto Hold function is an extension of the electronic parking brake and offers you more convenience and extra safety. Operated via the ABS/ESP hydraulic unit, it stops your car from rolling away accidentally when standing still or setting off. When the car is braked to a standstill, Auto Hold retains the last-applied braking pressure. You can take your foot off the brake and all four wheel brakes will stay on. If the ABS wheel speed sensors detect any rolling, the braking force is automatically increased until the car comes to a standstill again. As soon as you press the accelerator again and - in the case of manual gearboxes - release the clutch, Auto Hold reduces the braking pressure.

Hill Hold

The convenient Hill Hold function prevents your car from rolling back when pulling away on a slope or during a hill start. The Hill Hold operates for approximately two seconds.

Acum sunt sigur ca Audi-ul meu nu avea niciuna din aceste functii. De fapt, singura masina pe care tin minte s-o fi condus si care sa aiba aceasta functie (Auto Hold) era un E280 CDI cu cutie automata, MY2005. Dupa cum se vede insa din fotografia de pe site-ul citat, Auto Hold nu implica automat existenta DSG-ului.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

"... si eu am DSG si efectiv nu am nici o problema cu aceasta , masina are 120.000 km si nu a dat nici cea mai mica simptoma ca ar fi defecta sau ca ar avea ceva(merge ceas) smile.gif . Mie mi-au spus mecanicii de la reprezentanta ca uleiul se schimba la 150.000 km si i-am facut revizia pe la 110.000 km.

Asa ceva nu pot sa cred ! Ori ai fost la o alta reprezentanta, ori cei pe care i-ai intrebat nu erau mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal. eu am de 3 zile un b6 cu DSG si are un buton langa schimbator pe care scrie auto hold. stie cineva la ce foloseste????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa activarea lui, masina va sta singura in panta/rampa, fara sa mai tii piciorul pe frana sau sa actionezi frana de mana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc.dar se poate merge cu el apasat tot timpul sau doar cand e cazul????adica cand ajungi cu masina in semafor trebuie apasat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vrei ;)

Eu spre exemplu, mi-am format relfex sa-l folosesc prin oras.

Afara nu prea ai nevoie, dar nu se intampla nimic daca vrei sa mergi cu el apasat :icon_thumleft:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie: trebuie sa il activezi ori de cate ori pornesti motorul pentru ca atunci cand scoti cheia din contact, se dezactiveaza, fara a se reactiva singur la urmatoarea pornire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut numai Audi si VW cu cutii automatice, asta de prin 1993. Acum am toate 3 cu DSG, si niciodata vreo problema.

Pentru ca ii cunosc pe proprietarii actuali a uletimelor masini pe care le-am avut, va pot spune ca Touranul pe care l-am avut de nou din 2005 pana in 2007 are acum 340,000Km (1.9 TDI) si nici un bai la cutia DSG, Passatul de nou din 2007-2009 are acum pe la 270,000km si nici o problema la Tiptronic (1.6 FSI). Passatul actual are 86,000Km (din semnatura) si nici o problema.

Nu mai are rost sa vorbesc cam cat bine fac cutiile automatice motoarelor, prin faptul ca elimina subturarea/supraturarea acestora.

Daca schimbi uleiul si filtru la timp (MAXIM 60,000Km) nu ai nici o probelema, asta in cazul in care nu cumva a bruscat vreodata cutia din D in N pe la 120km/h si ai accelerat si pe urma ai tras-o in D... Poate odata accepta cutia, dar daca o faci de 2-3 ori... Ca sa nu mai zic riscul de a lasa masina periodic in panta, pusa direct in P, inainte de a trage frana de mana sau a apasa butonul de frana automata.

Daca stii sa utilizezi o cutie automatica nu prea vad sa ai probleme, iar daca o ia cumva draq una "refurbished" ca noua direct de la VW, prin dealeri destepti nu sare de 800-1000eur.

Nu mai tin minte exact cat a costat schimbul de ulei si filtre dar parca nu a sarit de 800ron. Auto hold e f.bun mai ales cand esti parcat in panta il apesi, si cand pleci nu cade greutatea direct in cutie, aceasta fiind tinuta de frana, practic nu ai caderea acea de 2-5cm in spate... La fel si cand urci ceva. Auto-hold la mine, daca nu porti centura nu se cupleaza, si eu in inceputuri credeam ca e defect ca nu pornea decat cand si cand, pana am citit treba asta.

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ador DSG ul in exterior! ultima oara am scos un consum de 4.8l/100km viteza maxima 100km/h. motor de 2l, 140cai.

in oras e nenorocire.uneori am consum de 11.5/100km... cam mult as zice eu, dar tot eu as zice ca i vina mea, nu stiu sa merg cu ea in oras.

passatul meu este din 2006 si am deja 250mii km. am venit cu ea din germania cu un rezervor si 23l.

am observat ca atunci cand accelarez si se schimba vitezele 1-2-3, se aude un carait. e normal?

faza cu autohold e foarte utila, nu mai intepenesti cu piciorul pe frana.

cand am verificat masina la rep vw in germania, neamtul mi a zis ca uleiul se schimba la 60.000km

P.S.

deja am uitat sa conduc cu manuala, pe bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude un carait in vitezele 1-2 si mai putin in 3 seamana cu cel de la niste injectoare mai obosite dar clar nu e de la ele, este de la cutie. Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceti=mi si mie cum activez autoholdu eu apas pe buton dar nu ar trebui sa se aprinda? e musai cu centura pusa ? v amultumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai centura pusa si una stanga fata inchisa, evident, contactul pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident...motorul pornit...nu merge doar cu contact ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eeeeeee, a venit frigul....

Cum este mai bine in acest caz sa procedam atunci cand lasam masina in panta? De exempu la mine atunci cand activez frana de mana, a doua zi dimineata imi da eroare : parking brake fault. dupa cativa km nu mai am nici o problema.

Cand foloseam masina cu frana de mana clasica, mi s a spus ca nu trebuie sa trag frana de mana pentru ca inghiata.

daca nu activez frana, masina se lasa cativa cm si loveste in cutie. oare nu e un stres prea mare pentru cutie(DSG)?

Astept pareri si opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA da , e stres pentru DSG, Eu trag frana si iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In panta si eu trag frana de mana. Altfel se simte ca iese mai greu maneta din Parking.

In mod normal, iarna, e bine sa nu tragi frana de mana din cauza ca ingheaza cablu' dar in astfel de cazuri prefer sa ma risc ca sa nu obosesc DSGu' :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o mica solutie, las masina sa atinga cu roata bordura si s a rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce cablu vorbim la frana de mana? Pe passat B6 nu exista cablu! Blocarea rotilor spate, prin apasarea butonului din bord se face prin doua motorase electrice situate chiar pe discul de frana! Nu exista nici un cablu!

Eu folosesc frana de mana iarna de mai bine de 2 ani si nu am avut nici o problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ar fi cazul sa fac o verificare la service petru eroarea aia? cum spuneam, nu este permanenta, dupa ce folosesc frana in mers de cateva ori dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, cand opresc, scot din portbagaj 8 pietroaie pe care le in fata si spatel fiecarei roti. In felul acesta previn inghetarea cablului electric de la frana de mana precum si stricarea butounui de frana de mana. Niciodata nu mi s-a intamplat sa-mi inghete vreu pietroi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL. :D

Nu prea ai ce să faci la DSG, tragi frâna de mână. Da, există riscul să înghețe nu cablurile în sine (care nu sunt), ci chiar frâna. Probabil după ce mergi puțin, îți revine și eroarea dispare. La mine la Golf înghețau tot felul de componente.

La mine la X3 există o procedură cum să lași mașina în pantă în P fără frâna de mână trasă, poate era bine să facă și la DSG la fel. Până acum nu am avut nici o problemă, mașina are 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi defect butonul de actionare al franei de parcare. Iti decupleaza la prima apasare frana? sau la mai multe incercari? Posibil sa ai probleme la cablaj poate "ingheata" :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!