Jump to content

Dsg Si Autohold


d-rive
 Share

Postare recomandată

este recomandat si chiar indicat ca atunci cand stai pe loc mai mult timp(fie in trafic sau oprit pe dreapta) sa se scoata maneta in P. la inceput cand am luat masina si am prins o coada imensa pe dorobanti, am stat pe loc ~ 5 min cand masina mi-a dat asa..un fel de impuls...cu alte cuvinte scoate-ma din D daca tot stai pe loc. si asa a fost. am scos-o si nu a mai facut deloc asa cat timp am mai sta acolo ~ 10 min pe loc...cand se trece din D in P sau N ati vazut ca scade consumul si se si simte ceva..clar in P cutia sta pe stand-by ca sa zic asa...

ca o concluzie eu zic ca este o chestie de protectie ceea ce face ea si pe viitor cand stationezi mai mult las-o in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura in ce este cutia de viteze cand stationezi. Am observat ca daca stationezi multa vreme cu cutia in D si cu AH pus, se simte ca si cum ar decupla dupa aprox 10 min, dar in nici un caz nu se opreste motorul. Mie cand mi s-a oprit motorul la relanti de 2 ori la interval de aprox 2 sapt, apoi intr-o dimineata mi-a plecat in 3 cilindri, ca dupa aprox 2 sapt sa ma lase un injector, apoi pompa de motorina. Tind sa cred ca cele doua sunt corelate, adica posibil ca injectorul sa te lase si din cauza pompei de motorina.

Nu vreau sa te sperii, dar ai toate sansele sa te lase injectorul daca motorul s-a oprit la relanti, in mod normal nu are voie sa se intample asa ceva. Faza mai nashpa e sa nu te lase injectorul in depasire in panta, asa cum am patit eu, si la mare departare de Bucuresti, noaptea.

Marfa masinile astea de la VW......

Dar stati linistiti ca si altii au problemele lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am si eu o mare problema, careia nu-i gasesc rezolvare.

golf 5 , 2.0, cutie DSG, diesel, an fabricatie 2004.

se manifeste in felul urmator: mai marge doar treapta 1 de viteza si marsarier, pana se incalzeste putin apa, dupa acest timp mergand doar I; in acest moment se aprinde in bord martorul cu treptele de viteza, "clipesc" , si nu mai merge decat in fata doarte incet. motorul se tureaza in gol.

ati mai intalnit aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Directia Service auto sau particular care se pricepe la DSG! Inainte de asta, trage o scanare cu VAG COM-ul ca sa-ti faci o idee de problema pe care o ai.Citi kilometrii ai cu masina?

Am facut o investigatie ampla pe internet si in proportie de 90% mecatronica se defecteaza/decalibreaza cel mai des. Daca ai noroc, poti sa ai defect vreun senzor amarit caz in care scapi ieftin.

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

a schimbat cineva uleiul la cutia DSG? m-ar interesa si pe mine la ce interval se face schimbul si cati litri de ulei imi trebuie .... la un service mi s-a spus ca 7.2 L ... aici am citit ca ar intra 5 L :offtopic:

multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou pe aici, salutare tuturor! am masina din semnatura, super multumit de DSG dar .... asta iarna autohold "pauza", dimineata la prima pornire si plecare de pe loc se auzeau niste pocnituri prin cutie cand schimba 2 cu 3 si chiar la 3 cu 4, care chiar m-au speriat, dar dupa cateva schimbari mergea normal. Voi ati avut vreodata pocnituri de felul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am si eu o mare problema, careia nu-i gasesc rezolvare.

golf 5 , 2.0, cutie DSG, diesel, an fabricatie 2004.

se manifeste in felul urmator: mai marge doar treapta 1 de viteza si marsarier, pana se incalzeste putin apa, dupa acest timp mergand doar I; in acest moment se aprinde in bord martorul cu treptele de viteza, "clipesc" , si nu mai merge decat in fata doarte incet. motorul se tureaza in gol.

ati mai intalnit aceasta problema ?

ai rezolvat problema? eu am aceeasi buba dar in R nu mai merge deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai rezolvat problema? eu am aceeasi buba dar in R nu mai merge deloc.

Cand ai schimbat ultima data uleiul si filtrul din cutie ?

Dupa cate stiu eu se face la fiecare 60.000km. Poate nu mai ai ulei sau e super mizerabil si degradat. Io zic sa ii faci o citire cu vagcomul si sa vezi ce zice si sa ii schimbi uleiul si filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

ce ulei trebuie pus in cutia DSG (2.0 tdi ,140 CP)?. La reprezentanta au spus ca e de origine VW si e cam 95 ron litru. E nevoie de 7.2 litri.

Ma gandesc ca se gaseste la un pret mai rezonabil ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si risti sa strici cutia cu alt ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna stie careva se poate pune autohold pe un b6 motor diesel 1.9 si daca sunt probleme dupa inst multumesc

am uitat sa specific masina e cu cutie manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Uite aici costurile si tot acolo gasesti si un coleg care monteaza auto-hold

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Caal-Shto instaleaza asa ceva (si instaleaza excelent, eu sunt super-multumit de lucrare).

Despre costuri mai bine discuti direct cu el, in cazul in care se baga.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicu272: NU exista probleme dupa instalare, asta te putem asigura.

Cost piese:

127.10 RON = Buton Autohold 3C0 927 227 B REH

16.24 RON = Mufa buton 4D0 971 636 A

35.34 RON = Cabluri electrice 000 979 009 E

37.57 RON = Cablaj electric 000 979 030 E

30.46 RON = Banda textila adeziva 000 979 950

_____________________________________________________

246.71 RON = TOTAL

Auto-hold-ul, merge pe cutie manuala la fel de bine ca si pe cutie automata :D

Si cum recomanda si colegul alxrro mai multe detalii despre montaj gasesti pe urmatorul topic -> Montez Auto-Hold Passat 3C

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ce ulei trebuie pus in cutia DSG (2.0 tdi ,140 CP)?. La reprezentanta au spus ca e de origine VW si e cam 95 ron litru. E nevoie de 7.2 litri.

Ma gandesc ca se gaseste la un pret mai rezonabil ...

Uleiul in DSG se schimba la maxim 60,000km. Desi in carte scrie 7l in realitate intra doar 5. Eu am stat langa masina, la reprezentanta cand l-au schimbat ca sa fiu 100% sigur ca o fac cum trebuie. Mecanicul mi-a aratat si hartie scoase din documentatia VW cum se face toata treaba.

De asemenea se schimba si filtrul, care e pozitionat destul de rau, ca a trebuit mecanicul sa scoata multe chestii de plastic pana sa ajunga la el. Niveul uleiului la DSG se controleaza pe jos, se da scutul jos e acolo o joja ca o chestie neagra de plastic (marimea unui creion) cu niste trepte de maxim si minim. Umplerea cu ulei e si mai greoaie, trebuie o scula speciala VW, nu complicata cat ciudata, care un capat se insurubeaza acolo jos sub cutie pentru umplere si la celalalt capat direct pe bidonul de ulei (MUSAI original VW, de altfel si scrie pe bidon ca e special DSG), si tot asa pana nu se mai misca uleiul din bidon in cutie (aprox.20 minute ia treaba asta). Pe urma se verifica nivelul si pe urma se strage surubul de umplere/golire. Intr-adevar uleiul asta e 95ron/litru, scump ca draq da asta e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna de unde pot lua piesele pt auto hold pt un b6.scuze k am intrebat aici multumesc .inafara de reprezentanta k nu au cik pe stoc si cu tipu cu care am vb nu prea stia de functie .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ia legatura cu colegul Caal-Shto ca sigur stie de unde le poti cumpara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG este o minunatie pana cand se strica. DSG-urile cu 6 trepte mai sunt cum mai sunt, dar cele cu 7 trepte si ambreiaj uscat sunt varza. Sunt prea multe cazuri de cutii DSG 7 care nu au apucat nici 5000 km, din fericire erau in garantie...Este foarte placut sa stii ca ai o masina care schimba treptele de viteza in 0.04 sec si foarte neplacut sa vezi pe bord cum clipesc PRNDS - cutie de viteza in avarie. Intrati de curiozitate de youtube sa vedeti care sunt problemele la DSG - cam multe cazuri la DSG si Multitronic( VAG) vis a vis de steptronic(BMW) si Autotronic/7Gtronic(M.B). Eu am patit-o cu DSG-ul si m-am lecuit :vaidecapulmeu:

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

fantozzi007, poti pune si cateva link-uri cu problemele de la DSG 7?

Am cautat si am gasit clipuri cu probleme la DSG 6, nu la DSG 7. Poate din cauza ca DSG 7 e mai noua.

Daca ai mai multe informatii, pune-le te rog aici. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Dsg, autohold si sistem start-stop la BlueMotion2.

Ma deranjeaza rau de tot pentru ca daca tin frana apasata mai mult de 1 sec dupa oprirea masinii se opreste si motorul (automatic start-stop). Se poate cumva modifica timpul start-stopului (sa fie aprox 3 sec sa zicem de la 1 sec cat se pare ca e din fabrica) dupa ce autohold a blocat franele?

Este mult prea la limita acea secunda, chiar si 2 secunde ar fi fost multumitor pentru mine.

PS:

E vorba despre un B7 dar cred ca este exact acelasi lucru ca si la B6.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca este B7, esti sigur ca ai vrea acea modificare, daca ea se poate?

Daca se poate si vrei sa o faci, atunci o sa pierzi garantia! Asta daca nu cumva merge modificata de catre reprezentanta, insa cred ca deja ai incercat acolo!

Si ai dreptate, o secunda mi se pare putin, 3s ar fi rezonabil pentru RO!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare domnilor

masina passat b6 103kw/140 cp transmisie automata DSG an fab 2006 decembrie

se intampla urmatorul lucru spre ex : accelerez ajung in treapta 4,5 sau 6 si la franare la trecerea din treapta 3 spre a 2 a sau a 2 a spre 1 a se aude un mic zgomot si parca si o mica vibratie asta cand franez pana la oprire sau aproape de oprire....la voi se intampla asa ceva....adica se simte la trecerea din treapta superioara in inferioara? la accelerare nu se simte nimic.....va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu ar trebui sa se simta nicio vibratie sau zgomot de la cutia DSG. In primul rand ar trebui sa spui cati km are masina, cand ai schimbat ultima data uleiul si filtrul la cutia de viteze. Asa cum spuneam intr-un post anterior, cutia DSG este o minunatie pana cand se strica, iar asta depinde de cum o intretii sau cum a fost intretinuta de tine sau de fostul proprietar ( in cazul in care masina ai achizitionat-o sh ). Mergi la o rep VW pentru verificarea nivelului de ulei. Totodata poti verifica in istoricul service cand s-a facut schimbul de ulei si filtru la cutie ( asta in cazul in care s-a facut la rep). Schimbul de ulei si filtru la rep costa aprox 1.100 ron ROn iar unitatea de valve din cutie ( mechatronica) costa aprox. 9.000 RON fara manopera, depinde doar de tine ce preferi. Daca zici ca ai o trepidatie la decelerare, inainte de toate trebuie sa verifici si discurile de frana, nu cumva sa fie ovalizate si sa-ti creeze falsa impresie ca zgomotul se aude din cutie.

fantozzi007, poti pune si cateva link-uri cu problemele de la DSG 7?

Am cautat si am gasit clipuri cu probleme la DSG 6, nu la DSG 7. Poate din cauza ca DSG 7 e mai noua.

Daca ai mai multe informatii, pune-le te rog aici. Mersi!

Salut! Din cate stiu, regulamentul forumului interzice postarea unor link-uri, altele decat din cadrul forumului. Gasesti pe youtube cate filmulete vrei cu Passat-uri , Golf V,VI, Jetta, Audi , Seat, Skoda, toata gama. Atat cu dsg 6 cat si cu dsg 7. Intrii pe youtube si ii dai sa caute "dsg problem".

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot posta linkuri externe!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am stiut ca se pot posta si link-uri externe, scuze !

1.

- 3.500 km dsg 7

2.

- 14.000 km tsi dsg 7

Nu are rost , lista este lunga, daca ai rabdare sa cauti gasesti cate exemple vrei. Imi este frica ca cei de la VW sa nu faca cu DSG 7 la fel cum au facut cu injectoarele Siemens la BKP. Vream sa-i cumpar sotiei un Polo 1.2 TSI, neaparat cutie automata DSG 7. Timp de 2 ani ar fi in garantie, dar dupa 2 ani ce fac, incep sa postez pe youtube ?

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!