Jump to content

Dsg Si Autohold


d-rive
 Share

Postare recomandată

Velocity_Warrior

Cred ca incep sa-mi dau seama care e treaba.

Se pare ca la cei care au DSG, frana de mana nu se decupleaza automat.

La cei cu manuala in schimb se decupleaza automat.

E un pic logic ce zice overseas cu apasarea involuntara (nu conteaza a cui) pe acceleratie la o cutie DSG. Daca s-ar decupla automat frana electronica in cazul asta multe s-ar mai intampla ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e... deci nu sunt beat :)

E din cauza semnaturii, ca nu-mi incape sa scriu ca am si DSG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai AUTOHOLD-ul activat si decuplezi centura, atunci trece automat in frana de mana. Daca pui centura (atentie, daca esti cu cineva in masina si persoana respectiva trebuie sa aiba centura pusa) frana de mana se decupleaza automat, dar nu si in situatia de mai sus explicata.

Sunt doua cazuri diferite:

1. frana de mana e actionata si se decupleaza in momentul in care iti pui centura, sau dupa caz centurile (daca ai "pasager")

2. frana de mana se activeaza ca securitate la autohold. In acest caz trebuie dezactivata manual. Nu e destul sa cuplezi centurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu are importanta a doua centura este activa doar cu centura soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DSG si frana de mana se decupleaza automat cand accelerez si este drum drept. Cand masina este in panta sau rampa si accelerez, imi scrie pe computerul de bord sa apas frana de picior, dupa care trebuie sa decuplez frana de mana de la buton. Cel putin asa am observat eu...

Si intr-adevar, daca am auto-hold-ul activat si imi scot centura, se activeaza automat frana de mana!

Modificat de tequilla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand merg in oras cu Auto-hold pus si franez sa opresc, dar mai las masina sa curga cativa metri la relanti - atunci simt niste tremuraturi/ ezitari ca si cum ar oscila intre a bloca rotile si a continua sa mearga. Numai la turatii f. joase si viteza f. mica, cand nu apas acceleratia. Asa e si la voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....dar in momentul ala prefer ori sa ma opresc ori sa o tin peste acea viteza in care nu stie ce sa faca ori decuplez AH si o "fac" din frana.

ps: randy ceva vesti cu masina?ce ai mai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joi 19.06 am luat masina din service dupa o luna. au schimbat mecatronic cutie viteze. acum se comporta normal. ramane de vazut mai tarziu ce se mai defecteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa precizezi mai exact ce au schimbat? Numai blocul mecatronic? Sau toata cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul > mie mi-au schimbat doar mecatronicul(calcualtorul cutiei) nu si cutia. la fel si la el. doar mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a oprit motorul stationand cu AH pus ! Vineri am facut A1 si stateam la coada pe centura Pitestiului sa intru pe Dealu Negru, caldura mare, am stat cca 45 de min, iar la un moment dat s-a oprit motorul cand stationam ! M-am prins numai pt ca masina face un scurt tremurat la oprire (volant sau ceva...). Am apasat cheia sa iasa din contact si, fara sa o scot din locas am incercat sa pornesc din nou (am apasat cheia din nou). Dar nu a luat-o (nici o reactie) ... A doua oara am scos cheia cu totul din contact si am reintrodus-o ca la carte, o fractiune de secunda mi-a dat un mesaj pe calc de 'Malfunction ....' (dar a fost efectiv subliminal, nu am apucat sa vad bine ce scrie) si motorul a luat-o exemplar. Dupa aia totul OK.

Vi s-a intamplat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am AutoHold si nu stiu decit teoretic cum lucreaza. La cazul lui overseas as vrea sa stiu daca masina a stat 45 de minute in D stind pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devastator - in total masina a stat cca 55 min in coloana, cu motorul mergand, tot timpul in D, taraindu-se cu 3-4 km/h... chiar inainte sa se opreasca motorul masina a avut o repriza de 20-25 min de stat efectiv pe loc. Da-mi o speranta :lol:

LE: Am discutat cu Devastator pe pm si speram/ credem ca oprirea motorului e o setare de protectie. Sa mai studiez cartea si sa intreb la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce au indoieli in legatura cu DSG ascultati aicea:

Imi aduc aminte cand am condus prima data masinuta mea, eram emotionat si nerabdator, pana la urma ma costase o gramada de iepuroi.

Eram foarte interesat de toate gadgeturile si accesorile pe care le comandasem, caci pana atunci am condus masini simple ce aveau cutii manuale, motoare banale si dotari minimaliste.

M-am urcat in masina si am pornit motorul cu 6 cilindri pe benzina, am reglat oglinzile si scaunul si m-am hotarat sa experimentez DSG in toata maretia lui.

Am pus cutia in modul Tiptronic si-am pornit.

Chiar si in traficul greu din Iasi, schimbarile rapide DSG erau incredibile. Un click pe + si inainte sa apuc sa clipesc masina era in a 2-a. Fara smuncituri, fara intarzieri, fara incetiniri. Totul se intampla cu viteza cu care clipesti.

Intr-un final am ajuns pe o portiune libera de drum. Am ajuns la un indicator STOP. Pentru prima data un indicator STOP ma facut sa zambesc.

Nu erau masini sau pietoni inainte. Cu masina stand in intaia, am apasat pedala de acceleratie. Rotile au scartait, desi nu intentionasem sa le fac sa scartaie.

Masina sa napustit in fata. Am apasat in a 2-a, masina e in a2-a, motorul zumzaind inainte, turatiile crescand continuu, inca o apasare + masina e in a 3-a, fara intarziere, fara incetineala, fara reducerea vitezei, ce naiba, de abia a permis acului turometrului sa coboare ! VRUUM masina goneste inainte, am peste 120 la ora, motorul zoomzaie puternic, esapamentul produce un marait sportiv, masina se arunca inainte ca un ghepard, click intra in a 4-a inainte sa-mi dau seama e in a 5-a !

Fiecare schimbare intamplandu-se atat de repede incat era de necrezut. Instantaneu eram in a 6-a, zburand inainte, masina infingandu-se ca o logomotiva !

Viteza cu care functioneaza DSG-ul, nota sportiva a evacuarii, urletul motorului, omenilor va spun pe moment ma speriat masina. De fapt luasem piciorul de pe accelerartie ca sa incetinesc. Ma apropiam de o intersectie. Am calcat frana, si ABS-ul, EBD-ul, ASR-ul si altele mau ajutat sa ma opresc fara sa blochez rotile. Intretimp schimbatorul a coborat automatic in intaia.

Credeti-ma baieti, masina a fost atat de rapida, incat ne-am avut capurile si corpurile azvarlite in tetiere si scaune. DSG e marfa !

Scuze pentru postul lung, dar am simtit nevoia sa impart aceasta experienta cu voi.

Eu sunt mai mult decat multumit de masina mea si de toate tehnologiile ei (AutoHold, DSG, frana de mana electronica, etc), pe care vi le recomand din toata inima :P

Modificat de Grigore4x4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Am discutat cu Devastator pe pm si speram/ credem ca oprirea motorului e o setare de protectie.

Am mai citit pe undeva ca la supraincalzirea cutiei , la stat pe loc cu cutia angajata, se poate intimpla sa ti se opreasca motorul pentru protectia cutiei. Nu mai stiu unde exact. Poate chiar pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta masina trebuie sa stea in N cand stationezi mai mult cu motorul pornit. Asa e ?

Multumesc pentru asistenta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany - corect, ca zice la carte sa lasi in P daca pleci din masina si motorul e pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Iar mi s-a oprit motorul la relanti, in D si cu AH pus. Eram stationat de vreo 10 minute. A pornit din nou fara probleme. Am mai avut o asemenea problema, in conditii identice, dar dupa o stationare de vreo 25 min - am postat tot aici. Nu mi se pare bug, dar acum voi intreba la dealer. Am vazut ca DSG stie sa faca diverse chestii faine care nu sunt descrise in cartea masinii, banuiesc ca si aceste opriri sunt un fel de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt acele chestii faine pe care le face si nu le gasesti in carte? Te intreb pentru ca poate nu toata lumea le-a descoperit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de motor in D. Daca merg la vale si accelerez schimba la 1800-2000 rpm. Daca iau piciorul de pe acceleratie, se duce pana in 3000 si peste fara sa schimbe. Daca e in frana de motor cu 3000 rpm si accelerez, schimba imediat. Am scris la 'Masina mea'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea cu oprirea motorului, dealer-ul mi-a confirmat telefonic ca e o chestie de protectie. Daca stai mai mult la relanti trebuie sa fii in P. Tind sa il cred. Daca ma gandesc iarasi, mi s-a intamplat in 2 zile extrem de caniculare.

Totusi, sunt singurul care a experimentat asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce in P si nu in N?! :D P aduce in plus fata de N, blocajul - pozita de parcare - in rest, este acelasi lucru, adica, scoasa din viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu cred ca ai dreptate. Totusi manualul recomanda P pentru stationare cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta, nu atunci cand esti in trafic. :rolleyes: Si pe capacele aparatelor electrice scrie "nu deschideti, pericol de electrocutare"...ai prins ideea?! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!