Jump to content

Dsg Si Autohold


d-rive
 Share

Postare recomandată

Zgomot nu stiu, dar daca te da putin in nas (frana de motor) cand decelereaza mai ales de la viteze mari cred ca e normal; conduc des un B6 cu DSG si sunt obisnuit cu situatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam pentru raspunsuri km 113500 nu am schimbat uleiul la cutie si din carte reiese ca nu a fost schimbat. astazi am facut Bucuresti- valcea si tot asa face .....practic se aude un tzacanit exact in momentul in care schimba din a 3 a in a 2 a am urmarit pe computerul de bord acolo unde arata in ce treapta esti ...sunt foarte nedumerit. Atunci cand te da putin in nas ,, pavelpetru,, se aude si tzacanitul ala

ALT EXEMPLU sunt in treapta a 2 a si merg incet ....atunci cand ridic brusc piciorul de pe acceleratie se aude tzacanitul respectiv

Modificat de descult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul de schimb trebuie sa se efectueze la fiecare 60.000 km, altfel exista riscul distrugerii Mechatronik-ului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)multam pentru raspunsuri km 113500 nu am schimbat uleiul la cutie si din carte reiese ca nu a fost schimbat(...)

Este foarte grav si s-ar putea sa fie prea tarziu sau s-ar putea sa ai noroc! Du-te si fa o diagnoza la cutie la o rep VW, eventual o reprogramare la setarile de baza ale cutiei, poate reusesti ceva ! Daca ti se confirma faptul ca indubitabil ai probleme la blocul de valve(unitatea mechatronic) sa nu mai schimbi uleiul pt ca o faci degeaba ! Problemele care ti-au aparut la cutie in decelerare sa fi convins ca sunt din cauza ca nu ai schimbat uleiul la DSG de aprox 55.000 km. La km pe care ii ai acum trebuia sa te pregatesti sa schimbi uleiul la DSG pt a doua oara, asta in cazul in care esti ferm convins ca masina ta are km reali 113.500, din 2006. Eu cand am avut probleme la cutia DSG, masina nu dadea niciun semn ca ar fi de rau, mergea normal in toate treptele crescator si descrescator, atat pe modul automat cat si pe modul manual, problemele apareau cand comutam din P in R/N sau din D/S in N-R-P, un grup de valve nu mai facea presiune si in acel moment DSG-ul intra in avarie, imi clipeau PRNDS( limp mode) . Opream motorul, reporneam si problemele dispareau pentru cateva minute, apoi iar o luam de la cap...bafta !

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul oricum trebuie schimbat ! Atentie la uleiul de DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat masina la pbn pana acum toate bune, am luat un mester de acolo si am dat o tura ...a observat si el acest mic soc la decerelare ....cica dureaza ceva timp pentru o diagnoza la cutie astept pana diseara sa vad ce si cum si revin cu rezultatul... sper sa nu fie ce cred eu adica Mekarahat ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un g5 cu dsg si mentionez ca la fel mi se aude un " clant" numai cand schimba din 3 in 2 .Astept si eu sa vedem ce diagnostic au pus la tine, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pbn au spus asa: meckatronicul si volant, uleiul a fost schimbat la cutie + filtrul.

Modificat de D@ny
nu sunt acceptate injurii si instigari la violenta!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pbn au spus asa: meckatronicul si volant, uleiul a fost schimbat la cutie + filtrul.

:rr:

- unitatea de valve (mechatronic) - piesa 8.800 RON + manopera 600 RON( rep VW) + ulei cutie DSG 90 Ron/L x 6 litrii = 540 Ron + filtru cutie DSG 120 RON + manopera schimb ulei + filtru 300 RON (rep VW)...preturile includ TVA si erau valabile in perioada mai-iunie 2010 :cheers:

- volant pentru DSG cea mai ieftina gasita de mine era 2.100 RON - LUK

- kit-ul de ambreiaj mai este si el vreo 1.400 RON

- +++ manopera schimb volant si ambreiaj inca vreo 400 RON

TOTAL GENERAL : 14.260 RON ( adica vreo 3.500 E)

Ziceai ca are vreo 113.500 km masina :nono: ? mira-m-as !

P.S. ... daca oi mai avea si norocul sa fie vreun pui de BKP, ai pus-o urat de tot !:sick:

La tine vad ca a inceput cu DSG-ul si volant, in cazul meu a inceput cu pompa de carburant, a continuat cu injectoarele si a finalizat apoteotic cu DSG-ul si volant...

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa regret din ce in ce mai putin ca nu mi-am luat dsg. Ce costuri! Mi se face rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic

DSG-ul este frumos, paca cand se strica!

Fantazzi - dupa asa investitie ai vandut masina? Imi pare rau ca nu cumparat_o eu, ai remediat toate budele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)Fantozzi - dupa asa investitie ai vandut masina? Imi pare rau ca nu cumparat-o eu, ai remediat toate bubele!(...)

Sa nu-ti para rau, bucura-te ca nu esti posesorul acelei masini, fa-ti cruce si scuipa'n san !!! :blah_:

He, he ! Pai ce eram prost !

Nu am bagat suma asta de bani in masina ca sa o vand ulterior. Decat sa dau pe unitatea de valve mechatronic 8.800 RON am preferat sa cumpar DSG sh care a costat 1000 Euro. Pentru a avea garantie 6 luni la cutia DSG sh conditia era sa o montez in reprezentatnta si sa-i schimb uleiul si filtrul tot acolo, iar in cazul in care aveam probleme cu "noua" cutie dsg in perioada de garantie de 6 luni ma prezentam la firma de unde am achizitionat-o SH cu factura si devizul de la rep pt a putea face dovada ca am respectat conditiile impuse de ei pt acea garantie de 6 luni. Masina am vandut-o cu volant facuta praf, cel care a cumparat-o nu si-a dat seama. Oricum nu am pacalit pe nimeni, eu am tinut masina 7 luni, timp in care am bagat in ea 4800 Euro. Am considerat ca este suficient, asa ca am predat stafeta si altcuiva sa continue investitia la impresionantul Passat. Preturile le stiu pentru ca m-am interesat foarte bine inainte. La momentul respectiv, cand m-a lasat dsg-ul, eu deja investisem in masina vreo 3500 E, asa ca am preferat sa o repar cat de cat, sa o aduc pe linia de plutire si apoi sa o vand. Unii au rau de inaltime, altii au rau de spatii inchise , altora le este frica de reptile...eu, dupa aceasta experienta de 7 luni posesor de Passat 2.0 TDI BKP am devenit "passatofob" , mi se face rau si cand le vad pe strada, ma trece un fior rece pe sira spinarii, cam asta este senzatia.

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca volant de la dsg de 140 cp este aceasi cu cea de la 170 cp?

Modificat de nel34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am o problema: la pornirea de pe loc dupa ce masina a stat un timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dsg insa am cochetat si eu cu ideea de a cauta aceasta cutie. Documentandu-ma mai mult, am renuntat speriat fiind de fiabilitatea acestor cutii la peste 100 k km. Ceea ce descrii tu imi aminteste de primele simptome de dinaintea defectarii mechatronicului. bat in lemn...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt proaspat proprietar de DSG6 (pe O2), km sunt aproape 96 000, deci ar trebui sa imi fac griji conform celor scrise mai jos?

Deocamdata cutia merge bine, doar in modul S mi se pare ca "da in bot" la retrogradari, dar e oarecum normal de la frana de mana, in modul "D" nu face asa.

Uleiul si filtrul DSG-ului le-am schimbat eu prima data (probabil) la 95 000 km cand am luat masina, deci sunt oarecum la limita. Daca totusi luam in calcul ca afara se schimba totul mai rar, cred ca uleiul si filtrul din DSG se schimba la 90 000 (in loc de 60 000). Stie cineva detalii?

Eu mi-am dorit DSG si nu imi pare rau ca l-am luat. Sper sa nu am probleme atat de multe incat sa ajung sa-mi para rau.

Nu caut scuze pentru problemele care apar, dar nu cred ca sunt atat de dese si sunt normale din moment ce numarul masinilor cu DSG e foarte mic raportat la numarul total al masinilor din grupul VAG. In plus, ansamblul e destul de complex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am DSG si efectiv nu am nici o problema cu aceasta , masina are 120.000 km si nu a dat nici cea mai mica simptoma ca ar fi defecta sau ca ar avea ceva(merge ceas) :) . Mie mi-au spus mecanicii de la reprezentanta ca uleiul se schimba la 150.000 km si i-am facut revizia pe la 110.000 km.

Problema la mine este cu Autohold-ul , nu prea mai vrea sa mearga , cand apas pe buton nu se activeaza (se activeaza dar din an in paste) cred ca are un contact imperfect , sper.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul si filtrul la DSG se schimba la fiecare 60 000 km, altfel risti sa strici cutia si costurile de inlocuire sunt foarte mari.

Autohold nu am si chiar nu ii vad sensul, in special la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG6, uleiul si filtrul se schimba la fiecare 60k. Asa scrie la cartea tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aveti idee cat costa schimbul uleiului la DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autohold-ul mi se pare ca are sens, MAI ALES la cutie DSG. Nu stiu de ce spui ca nu-i vezi rostul. Sa vezi ce bine este sa nu mai trebuiasca sa tii piciorul pe frana la semafoare si sa nu-ti mai faci griji ca distrugi cutia.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autohold e super-misto. La DSG stiu ca vine standard.

Pt costuri de schimb ulei + filtru DSG intra pe topicul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus: ai fi surprins sa afli ca nu-i deloc standard. Pe Audi A3 2.0 TDI 103kW 01/2007, de exemplu, desi aveam S-tronic, nu aveam auto hold. Am scos extras din sistem dupa VIN si nu avea. Nu intelegeam de ce, cand plec din rampa, se duce cca. 5 cm. in spate inainte sa plece, dupa care, cand am vazut extrasul cu ce are si ce n-are masina, m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela e hill hold assist. nu e acelasi lucru cu autohold din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!