Jump to content

Dsg Si Autohold


d-rive
 Share

Postare recomandată

Sunt de acord cu voi ca in cazuri de mutat masina putin e incomod. Si eu ma enervez uneori dar folosesc butonul de frana si asa diferentiez momentele cand am de facut manevre scurte, de atunci cand conduc in trafic.

Nu sunt urat, asa m-a lasat mama natura ;) nitel mai placut decat dracu' ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua . Un suierat in treapta 3 si 4 , mai accentuat in treapta 4 doar la turatii mici (undeva intre 1000 - 1500 )  , asta de vreo 2 luni, mai noua pare sa dea si un pic socuri cand schimb in D , P sau R . Cutie DSG de pe VW touran 2006 , 6 trepte.  Ce ar putea fi de vina ?uleiul l-am schimbat anul trecut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei original ai pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am un prieten cu un passat CBAB cu DSG si nu stiu daca cutia are probleme sau nu, si anume:

-daca pleaca cu masina din panta (AH dezactivat) cand ia piciorul de pe frana si nu accelereaza masina o ia mult inapoi (pana se pune frana), daca o accelerezi pleaca normal.

-nu stiu daca e normal sa se duca inapoi daca ea este in Drive, chiar si in relanti.

P.S. am la firma un bmw seria 5 hidramat si sta pe loc in orice panta cu maneta in Drive si relanti, nu o ia inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 6/4/2015 at 13:49, Mirel.MCA a scris:

Salutari, am un prieten cu un passat CBAB cu DSG si nu stiu daca cutia are probleme sau nu, si anume:

-daca pleaca cu masina din panta (AH dezactivat) cand ia piciorul de pe frana si nu accelereaza masina o ia mult inapoi (pana se pune frana), daca o accelerezi pleaca normal.

-nu stiu daca e normal sa se duca inapoi daca ea este in Drive, chiar si in relanti.

P.S. am la firma un bmw seria 5 hidramat si sta pe loc in orice panta cu maneta in Drive si relanti, nu o ia inapoi.

AH dezactivat? 

Salutări la cititori!

Sunt proaspătul posesor al unui9 B6/2009, 2.0, 103kw/140CP, motor CBAB cu DSG 6+1

Am și eu cîteva întrebări, de începător/novice:

1. AH/AutoHold trebuie să fie mereu activat? Oricum bănuiesc că DA, dar am citi mai sus că nu toți îl țin activat.

2. În regim D merge subturat în oraș, pe la 1200-1500 și cum Diesel-u trebuie turat e indicat să circul în regim S în oraș?

3. Care este diferența consum între regimurile D și S? Circul aproximativ 10-13 mii km pe an.

P.S. Am învățat un lucru și nu-l mai uit(citisem asta undeva pe forum dar mai uit și eu) și anume că se scoate cheia de contact numai cînd maneta e în poziția P. Asta după ce m-am chinuit un minut să o scot din contact cu maneta în N.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. depinde de cum doreste fiecare.

P.S - asa este la orice masina automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autohold il tii activat sau nu, cum doresti tu. Mergi in D daca nu vrei sa mergi tare. Nu dauneaza cu nimic, mitul cu turatia e fals. E diferenta de consum, dar si de uzura a motorului. In principiu mergi in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, La fel patesc si eu cu noua achizitie passat cffb 2.0, dsg6 din 2012. Are demaraj schimba rapid pe D, dar cand slabesc putin acceleratia in mers, apoi o calc usor reia din viteza superioara (D5 sau 6) in oras. Si pana nu franez ca sa-si reia treptele din nou, merge subturata pe la 1.200-1.300. Daca apas mai tare padala accelereaza rapid.Autohold il tin activat permanent. 

Daca merge subturata acele portiuni, nu dauneaza in timp filtrului pdf,  turbinei in care se poate depune calamina?  

   

Modificat de gabrinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Nu iti face probleme, e mult mai bine ca la manuala (calamina ori alte chestii), indiferent ce face.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, dețin ce curând un B6 din 2008 cutie dsg. De când am luat-o întâmpin mai multe disconforturi cu ea:

1. Când apasă pedala de acceleratie sa plec de pe loc cu AH și fără cutia smucește, ca și cum ai fi cu una manuala și dai drumul repede la ambreiaj

2. Când o trec din R in D si sunt cu piciorul pe frână scade turația puțin si după revine moment in care mașina smucește odată sub mine și da sa plece..Menționez ca odată mi s a oprit motorul așa , am pus o pe D din R și am dat sa plec imediat și s-a oprit.

Inca o întrebare , cutia dsg este la fel ca cea de pe motoarele generație noua? Ca am un prieten cu un dsg cu motor cbbb și schimba total diferit fata de a mea, la el schimba pana in 2000 de rot, la mine după 2000, eu de exemplu la 60 la ora abia o schimb pe a5a și la el posibil sa o dea si pe a6a. Știu ca o sa Spune-ți ca depinde de modul in care apeși pedala dar le-am condus pe ambele la fel!

Menționez ca motorul este 2.0 BMR 170 Hp 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

ma poate lamuri si pe mine cineva daca masina cu hill hold cu dsg7 in panta trebuie s-o ia inapoi sau trebuie sa ramana acolo in panta pana accelerezi?

eu stiam ca o tinea in panta pana accelerai, nu se dezactiveaza dupa 2 s..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!