Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Ai zis ca de cand ai schimbat uleiul ai probleme. Uleiul fiind 15w40 nu cred ca e o problema. Cea mai simpla incercare de rezolvare e sa schimbi filtrul (30 lei +0,5 litri de ulei daca mai trebuie). Dupa vezi ce se mai intimpla. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e infundat filtrul nu trebuie sa ai probleme cu presiunea uleiului, pt ca ar trebui sa se deschida "supapa de scurtcircuitare".

Salut!!!

Am avut si eu probleme becul de la ulei si era filtrul . De atunci pun doar mann si nu am mai avut probleme .

Treaba cu supapa de scurtcircuitare e ca la filtrele nasoale ea nu functioneaza corespunzator , iar la relanti cand presiunea la cald a uleiului e de 0.35- 0.5 bar( motoarele de 1.4 si 1.6) aceasta nici nu mai deschide.

de asemenea pompa de ulei are o supapa de supra presiune care se deschide cand uleiul e rece si se creaza presiune mare , supapa care poate fi blocata (nu total ) de impuritatile uleiului nefiltrat din baie . Se remediaza prin demontarea pompei de ulei si spalarea acesteia cu atentie in benzina .

Cu stima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron
Parerea mea ca este din filtru de ulei ! La mine la fel facea , palpaia o data dupa ce porneam motorul apoi no problem dar nu mi-am facut griji. Aveam filtru Mann (made in china) si ulei Mobil, am circulat cam 12000 km cu ele fara probleme . Acum am luat filtru Mahle (made in Austria) si ulei Liqui Moly (made in germania) cu care am vreo 300 km parcursi dar a disparut palpaitul din bord la pornire. filtrul Mann era 10 lei Mahle 30 lei. Deci eu zic sa bagati un filtru de ulei mai de calitate ca pt cateva zeci de lei sa nu bagati mai tarziu mii de lei. Bafta !

Mann produce filtrele originale pt golfurile noastre, deci nu cred ca e vreo problema la filtru.

Si la mine clipoceste becul o data dupa care se stinge. In mers nu se aprinde si nici buzzerul nu suna. Inainte cu un filtru no-name nu facea chestia asta. Acum cu Mann-ul asta made in china palpaie....

Nu-mi mai fac griji. Il las asa si atata timp cat nu se aprinde in mers, totu e ok. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am schimbat si eu uleiul ieri am pus castrol magnatec part sintetic 10w40,si acuma ca si inainte becul palpaie daca e motorul rece de 3 ori dupa care nu mai am probleme si daca e cald o singura data si apoi se stinge de tot! in rest nu tiuie nu se aprinde in mers nu nimic...am o intrebare unde gasesc sondele pt ulei ?cea de pe motor propriu zis ca aia dp filtrul de ulei am vzt`o .ce-a de pe motor nu stiu unde e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal revin cu o intrebare cum se poate vedea daca sondele dupa filtru sunt defecte exista vreo modalitate?Ptr ca am incercat la cald sa desfac una din ele si nu vrea mie frica sa nu fortez deoarece materialul acela este casant :blink: se poate rupe din el? sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai incearca cu motorul rece..daca e fierbinte motorul se dilata si nu cred ca se dilata si sonda in aceeasi masura ca motorul..lasa-l rece intr`o dimineata si spor!:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema (unca una) cu pierderea de ulei. s-a aprins martorul de ulei pe curbe de obicei, cand m-am uityat la mortor am vazut ca pierd ulei, baia de ulei e toata plina de ulei si se scurge de undeva de mai sus cred . in iarna am schimbat garnitura de la capacul de sus si am schimbat uleiul a doua oara dupa ce l-am schimbat in august cand am schimbat filtrul. acum sa fie oare garnitura de la baia de ulei? totusi ulei e scurs si mai sus de baie. astept si eu lamuriri ceva. ms

Modificat de michael s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uita-te atent si vezi atent de unde curge..sunt mai multe posibilitati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal in primul rand nu stiu daca mi se pare dar s-a cam dus si cu aralul nu mai e cea fost.Sper sa ma insel :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am vb cu un (mecanic auto :D ) despre treaba cu aprinderea becului la ulei in bord si l-am intrebat ce ulei mai bun sa pun i-am explicat treaba si stiti ce mi- a spus .Domle motorul este terminat cand face asa :cheers: :D recunosc ca la inceput ma pus pe ganduri :P Asta este aveti grija pe unde lasati masinile si pe mana cui :P Am evitat sa mai trec pe acolo mai ales dupa ce mi-a cerut 19 mil sa segmenteze motorul :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare baietii. Intru si eu in the club :cheers: Aceeasi problema: pornesc masina rece licare de 2-3 ori becul la ulei si se potole. Daca e cald motorul nu licare. Am ulei castrol 10W40 si filtru MANN. M-am gandit sa incerc sa pun un 5W40 acum, maia les ca vine frigul sa vad ce se intampla. Voi care cum ati rezolvat problema asta ca nu prea imiv ine a crede ca de la filtrul de ulei face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ,de curand am schimbat si eu uleiul (aral blue tronic 10w40 ) si filtrul (mann ,dar e facut in china :D ) si la fel am observat , cand e motorul rece ii dau cheie si martorul ulei mai clipeste 1-2 ori si apoi se stinge de tot .Ar trebui sa imi dea de gandit ? tinand cont ca nu facea asa cu vechiul ulei .

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu dupa ce am schimbat uleiul...si nu stiu nici eu cauza. Cert e ca daca se stinge n-are nimic, poti circula linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tot legat de ulei deci sper nu fie probleme ca am postat aici.

Am observat ca de cand am am schimbat uleiul si am pus 10w40 , la prima cheie scoate fum albastru ;) si mai nou aud pentru cateva secunde ,un sunet ciudat ca un țăcănit aia sunt tachetii?

Problema cu fumul albastru sa fie de la ulei:( sau o fi de la altceva ? inainte cu 5w40 nu imi scoatea fum albastru...

Ce parere aveti, de la ce se trage problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu fumul nu stiu ce sa zic,dar cu tacanitul da sunt tachetii si e ceva normal(face asa pana junge uleiul la ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, daca e cineva trecut prin asa ceva sau stie care e treaba , va rog mult lamuriti-ma care o fi problema cu fumul asta :))...

Deci masina inainte cu 5w40 aral high tronic nu am vazut-o sa scoata fum , chiar daca uleiul ila era negru, acum de cand i-am pus 10w40 hop si fumul. Daca il las pana la anul imi poate strica ceva? ca acum nu stiu daca mai reusesc sa il schimb

Imi pare rau si regret ca nu am mers tot pe 5w40 :)( poate nu pateam asa ...

Astept daca sunt ,cu mare interes, parerile voastre vizavi de fumul asta si ce as putea sa ii fac:(

Modificat de ovidiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai am facut schimbul de ulei.Mobil1 10w40 cu filtru Champion.De cand am schimbat si mie imi palpaie martorul de ulei o data la pornire...dar doar uneori...nu am reusit sa urmaresc clar,dar se pare ca de obicei la pornirile de dimineata.Sa fie filtrul?Ulei imi papa putin de tot(~100ml la un schimb de ulei din ce am observat pe joja) si nu scapa pe nicaieri. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat de curand apa la antiger in golful meu de 1,4 din 1994, si am procedat in urmatorul fel:

Am scos furtunul in care este termostatul, si am lasat apa sa curga. Cand n-a mai picurat deloc, am incercat sa pornesc motorul, ca sa nu ramana apa in sistem, insa n-am mai putut, palpaia indicatorul de ulei pe bord, si n-a mai pornit.

Am umplut iar cu apa sistemul, dar nimik, tot la fel face.

M-am uitat la cei doi senzori, - de ulei presupun - aia de langa bujii, am scos papucii de pe ei.

Singura difereta pe care am constatat-o este, ca atunci, cand nu sunt papucii pe senzori, indicatorul incepe sa palpaie de cum dau contactul, iar cand pun inapoi papucii, dau contact, totul arata bine, indicatorul de ulei sta aprins, cum e normal, cand rotesc cheia se chinuie electromotorul, indicatorul ala incepe sa palpaie iar motorul nu porneste.

Am uitat sa spun, ca la ulei m-am uitat, si nivelul este ok, la maxim, uleiul a fost schimbat recent, deci chiar n-am idee.

Daca aveti idei...

Mentionez, ca in cazul meu masina nu mai porneste... Am vazut, ca ati mai avut unii situatii cu lampa de control, dar la mine pare diferit...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine dupa 2000 de ture incepe si palpaie martorul de la ulei si piuie. O sa incep cu schimbatul sondelor si daca nu sunt alea schimb uleiul si filtrul. Sper sa nu fie pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo , la motorul de 1.9 TD sunt doua sonde ? Unde le gasesc si ce culoare au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu o problema la un Golf 3 1.8, 90 Cp ADZ. Il am de cateva zile. Cand bag cheia si vreau sa pornesc in loc de km i-mi apare un fel de 1002 si cateodata i-mi si palpaie martorul de ulei de 1,2 ori. Mai rau am vazut ca dupa ce las masina o zi sau doua intr-un singur loc gasesc sub ea urma de ulei. Multumesc anticipat.

Modificat de blade4014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce iti apare tie pe afisajul de la km este intervalul de service. Acesta se poate reseta ( ca si OEL si IN01) prin punerea contactului, apasarea reset-ului de la km pana cand iei contactul, va aparea OEL, se va apasa una din tastele de reglare ceas pana apar cateva liniute ( moment in care intervalul de service OEL a fost resetat). La fel se urmeaza aceeasi operatiune pentru IN01 si IN02.

Becul de la ulei iti palpaie cand este motorul pornit ? Daca da atunci ai presiune scazuta la ulei sau nu mai ai ulei in motor ( inclin sa cred ca este a doua varianta deoarece petele de sub masina indica o pierdere de ulei pe undeva pe la garnitura baii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul imi palpaie doar cand pun contactul dupa ce pornesc se stinge si nu mai apare. Si nu palapaie la fiecare pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei palpaie la prima pornire sau daca masina a stat mai mult timp.- cred ca la asta te referi. Nu are nimic, este totul ok.Ii ia ceva timp uileiului sa faca presiune.Vara n-ar trebui sa mai palpaie nici la prima pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi palpaie de cand am luat-o,adica aproape un an,dar nu am sesizat nici o problema,palpaie doar inainte de pornire,doar cu contactul pus,cand o pornesc dspare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!